100 eri excelistä välilehdet yhteen exceliin

Anonyymi

Moi,

Onko mahdollista siirtää 100 eri excel tiedostosta välilehdet yhteen "koonti" exceliin? Yritin macroja ja VBA, mutta ei lähtenyt onnistumaan.

Jokainen välilehti on vedetty omaan tiedostoon ja pitäisi saada lukuja irti näistä kaikista.. Identtisiä taulukkoja ovat, joten siinä ei ole ongelmaa, mutta välilehtien tuominen tässä mittakaavassa on nähtävästi mahdotonta.

5

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aja tiedot niistä sadasta Excel -välilehdestä tietokannan tauluun. Sitten luet tiedot tietokannan taulusta Exceliin, yhteen välilehteen.

• Anonyymi

Kyllä exceliin voi tehdä viittauksen toiseen tiedostoon. Ihan hyvin voi olla eri tiedostoina.

• Anonyymi

Pitääkin vaihtaa kotikoneeseen ja uudempaan officeen. Tietomalli ja power gualityä ei töistä löytynyt.

• Anonyymi

"Kyllä exceliin voi tehdä viittauksen toiseen tiedostoon. Ihan hyvin voi olla eri tiedostoina."

Toimii toki jos on pari hassua tiedostoa yhdistettävänä. Sinulla taitaa olla erityisen pitkä kaavakenttä käytössä, jos kirjoitat soluun kaavan joka kokoaa sadasta ei taulukosta dataa yhteen.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Pääsin googlen avulla jäljille. Sain luvun irti mitä tarvitsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe