Moi,
Onko mahdollista siirtää 100 eri excel tiedostosta välilehdet yhteen "koonti" exceliin? Yritin macroja ja VBA, mutta ei lähtenyt onnistumaan.
Jokainen välilehti on vedetty omaan tiedostoon ja pitäisi saada lukuja irti näistä kaikista.. Identtisiä taulukkoja ovat, joten siinä ei ole ongelmaa, mutta välilehtien tuominen tässä mittakaavassa on nähtävästi mahdotonta.
100 eri excelistä välilehdet yhteen exceliin
5
1395
Vastaukset
- Anonyymi
Aja tiedot niistä sadasta Excel -välilehdestä tietokannan tauluun. Sitten luet tiedot tietokannan taulusta Exceliin, yhteen välilehteen.
- Anonyymi
Kyllä exceliin voi tehdä viittauksen toiseen tiedostoon. Ihan hyvin voi olla eri tiedostoina.
- Anonyymi
Pitääkin vaihtaa kotikoneeseen ja uudempaan officeen. Tietomalli ja power gualityä ei töistä löytynyt.
- Anonyymi
"Kyllä exceliin voi tehdä viittauksen toiseen tiedostoon. Ihan hyvin voi olla eri tiedostoina."
Toimii toki jos on pari hassua tiedostoa yhdistettävänä. Sinulla taitaa olla erityisen pitkä kaavakenttä käytössä, jos kirjoitat soluun kaavan joka kokoaa sadasta ei taulukosta dataa yhteen.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Pääsin googlen avulla jäljille. Sain luvun irti mitä tarvitsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252513- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688