Hyönteisillä on tyypillisesti kuusi jalkaa ja tuntosarvet, joillakin lajeilla myös siivet, joilla ne voivat lentää.
Hyönteisten kantamuodolla ei ollut jalkoja, siipiä eikä tuntosarvia.
Tapahtui mutaatioita, joiden tuloksena syntyivät jalkojen, siipien ja tuntosarvien alkunystyrät.
Ensin syntyi yhden jalan alkunystyrä ja se paransi hyönteisen kelpoisuutta. Sitten toinen, kolmas, jne. kunnes kuusi jalkaa olivat tynkinä valmiita. Sitten ne kasvoivat pituutta ja paksuutta jne. jotta liikkuminen onnistui.
Samaa voidaan sanoa siipien ja tuntosarvien kehityksestä.
Kysymys kuuluu:
Miten hyönteisten kantamuodot selvisivät ennen kuin niillä oli yhtään jalkaa, siipeä tai tuntosarvea?
Hyönteisten evoluutio
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Evoluutiolla on vastaus kaikkeen, usko vain.
Sitähän me luomiseen uskovat olemme jatkuvasti sanoneet, että kehitysoppi on uskon asia. Todistit sen jälleen.
- Anonyymi
Pyhpyh kirjoitti:
Sitähän me luomiseen uskovat olemme jatkuvasti sanoneet, että kehitysoppi on uskon asia. Todistit sen jälleen.
Niin, valitettavasti evoluutiolla ei ole vielä yhtään faktaa puoltamaan evoluutiota tieteenä, mutta tärkeintähän on pitää usko asiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, valitettavasti evoluutiolla ei ole vielä yhtään faktaa puoltamaan evoluutiota tieteenä, mutta tärkeintähän on pitää usko asiaan.
Evoluutiosta on valtavat määrät todisteita ja konkreettista faktaa havaittavissa joka puolella ympäröivässä maailmassamme.
Raamatun luomissadusta sen sijaan ei löydy yhtään todistetta missään, vaikka kreationistit niitä todisteita ovatkin polvet verissä yrittäneet etsiä käyttäen kaiken mahdollisen kapasiteettinsa. On vain jumalharhaisen mielen luomia kepposia ja aivopieruja, jotka kaikki perustuvat tuhansia vuosia vanhoihin taikauskoisiin maailmankatsomuksiin ja taruihin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paleontologian löydöt todistavat Maan eliöstön muuttuneen lukuisia kertoja eri maailmanaikoina.
Paleontologit ovat löytäneet siirtymäfossileja, kuten valaan täydellinen sarja.
Endeemiset lajit todistavat evoluutiosta.
Eliömaantiede todistaa evoluutiosta.
Ihmisellä ja simpanssila on genomissaan täsmälleen samoja retrovistusten pätkiä täsmälleen samoilla kohdilla.
Kaikilla hominidae lajeilla on sama geenivirhe.
Lajiutumista on saatu aikaan jopa laboratorioissa.
Molekyylibiologia todistaa evoluutiosta.
Ilman evoluutiota biologiassa ei olisi järkeä.
- Anonyymi
Aatami ja Eeva hoitivat ja syöttivät niitä.
- Anonyymi
Miten arkkiin mahtuivat kaikki maapallolla olevat eläinlajit ja niiden ravinto, ja miten ne selvisivät hengissä sen jälkeen, kun Nooa uhrasi ne suloiseksi tuoksuksi Jahvelle?
- Anonyymi
Miten Nooa sai houkuteltua tai pyydystettyä eläimet arkkiin esim leijonat, norsut, kirahvit, sudet.karhut jne ?
Mitä esim kissapedot söivät arkissa? Lampaita, pupuja, gaselleja jne... Tarvittiin siis valtava määrä lihaa ja heinää niiden ruoaksi, joten täytyi sen arkin olla aivan valtava.
Miten Nooa sai petoeläimet ja saaliseläimet olemaan sulassa sovussa arkissa, niin ettei siellä tullut täysi kaaos, eikä hän myöskään itse joutunut petoeläinten ruoaksi?
Jokaisella oma häkki vai...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807