Naisten mielestä sopiva paksuus?

Mikä on sopivin paksuus naisten mielestä? Itsellä 17/5cm

23

811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on keskimäärin ihan sopivan paksu. Voi olla toki hieman ohuempi tai paksumpikin, mutta noin keskimäärin sanottuna. Kullin pituuteen mä en ota kantaa kun sitä ei kysyttykään.

      • Anonyymi

        Hk-lenkki on 5cm paksu. Onko Kaisa tosissaan?


      • Anonyymi

        Olipas söpö nainen.Mistä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas söpö nainen.Mistä päin?

        Kunpaa meistä tarkoitit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas söpö nainen.Mistä päin?

        Lukeehan se profiilissakin, mutta taisit vain tuijottaa mua etkä nähnyt sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hk-lenkki on 5cm paksu. Onko Kaisa tosissaan?

        Kyllähän paikat joustaa ja kun on tarpeeksi kiihoittunut, niin luistokin on taattu.


      • Kaisa
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpaa meistä tarkoitit?

        No ei varmaan sua kun sinusta ei ole kuvaa.


      • Anonyymi
        Kaisa kirjoitti:

        Kyllähän paikat joustaa ja kun on tarpeeksi kiihoittunut, niin luistokin on taattu.

        Joustaa joustaa, mutta siis mietipä nyt onko 19cm ympärysmitta totta, kun 11 - 12cm on keskiympärysmitta tieteellisesti.


    • Anonyymi

      Ihanan sopiva olisi minulle!

      • Mukava kuulla :)


    • Anonyymi

      Asiaa tutkineena monesti paras ollut naisille kuulemma 16-18cm ympärys. Kuulostaa aika hurjalta, mutta näin ne kertoo. Pituus voi olla vaik 18cm kunhan paksuus ois noin kova.

    • Anonyymi

      Sittenhän tässä olen keskimääräinen ympärysmitta kovana 16cm.

    • Anonyymi

      Kuin myös 17/5, ymp, leik. Naiset tykänneet.

      • Anonyymi

        Onhan se leikattu siistimpi ja kauniimpi ; )
        ja 17/5 ihan ok koko... ehkä 18/6 olisi vielä parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se leikattu siistimpi ja kauniimpi ; )
        ja 17/5 ihan ok koko... ehkä 18/6 olisi vielä parempi?

        Millä tavalla leikattu on siistimpi ja kauniimpi.
        Kuka tahansa mies voi vetää esinahan taakse ja sitten se näyttää samalta kuin leikattu esinahka kun se ei ole päällä. Suihkussa ja saunassa käydessä vedän esinahan taakse ja siellä se pysyy vaikka koko päivän terskan takana, jos sen sinne jättää. Pidän esinahkaa muutoin terskan päällä, koska se suojaa terskaa ja siihen se on tarkoitettukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla leikattu on siistimpi ja kauniimpi.
        Kuka tahansa mies voi vetää esinahan taakse ja sitten se näyttää samalta kuin leikattu esinahka kun se ei ole päällä. Suihkussa ja saunassa käydessä vedän esinahan taakse ja siellä se pysyy vaikka koko päivän terskan takana, jos sen sinne jättää. Pidän esinahkaa muutoin terskan päällä, koska se suojaa terskaa ja siihen se on tarkoitettukin.

        Sillä tavalla,että kun leikattu,ei tarvitse miettiä, että mikä haiseva terskajuustolöydös tällä kertaa...


    • Anonyymi

      Mun miehellä on ympärysmitta 24cm ja voin sanoa että minulle kelpais pienempikin. Joskus sattuu varsinkin takaapäin en osaa nauttia ollenkaan kun tuntuu et halkeen ja suuhun ei mahu kuin terska.

      • Anonyymi

        Tämä sinunkin kokemus todistaa 16cm ympäryksen passeliksi. Silti luonto tehnyt kiusaa kuitenkin valkeille miehille, koska keskiympärys taitaa olla 12-14cm.


    • Anonyymi

      Jos keskimääräinen tieteellinen ympärysmitta on siinä 11 - 12cm, niin opetelkaapa mittaamaan ensin.

    • Anonyymi

      Sopivimman kokoinen kalu on sellanen, mikä on sopivimmassa miehessä kiinni. Ääripäissä kalun kokoa ei ole sopivimpia miehiä.

      • Anonyymi

        Totta! Kokovartalokyrvät ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      kyllä se 12-13cm on keskivertoa totuutta lähellä.
      ei kukaan kertonut että kumeja on eri kokoa.. no, tuollainen perus sulttaani ei ehjänä mene päälle ja tiukkahan se on kaikin tavoin.
      jestas mikä riemu kun sitten vahingossa osui miesten kokoa kerran (16,2mm joka vielä vähän pieni mut parempi kuin 12mm- josta jää siis 5cm uupumaan ympärysmitasta.)
      yhtäkkiä pystyt jyystämään yli minuutin!

      minun taikani on tietty sopiva geenistö, mutta väitän että 5cm ympärysmitasta johtuu kovasta urheilutaustasta. ei siis mistään "juoksen 1000km ja kuihdun" vaan pikemmin 10-15s mennään 300% sykkeellä. kehonpainoharjoittelua siis. kädet ovat suonikkaat, ja muna on ihan saman näköinen- paksujen verisuonten ympäröimä.
      pitää olla paksut suonet että saa isot verimassat liikkeelle.
      näin ei ollut ennen treenaamista ja nyt ymmärrän miksi naiset katsovat käsiä "sillä silmällä".
      ja eihän se suonisto hiirtä napsuttamalla kasva.

      muutama nainen on sanonut että on iso eli paksu, ei tarvi hävetä kuulemma, ja parin kanssa ei ole mahtunut/ teki kipeää naisella..
      ja koska pituus on n15cm eikä sitäkään moni halua pohjaan asti, olen päätellyt kaksi asiaa:
      1. hameväki ei ole tarpeeksi kiihottunutta
      tai
      2. ympärys17/halkaisija5, 15cm pitkänä on riittävä tai liian iso useimpiin tapauksiin.
      kuulemma eniten ratkaisee miten senttejä käyttää.
      on vastaan tullut myös naisia joista et tuolla minun vehjekoolla löydä pohjaa etkä kumpaakaan sivua. varsinainen musta aukko siis. se on hiukan hölmö tilanne.

      • Anonyymi

        Keski-ikäisenä miehenä voin kertoa, että 20cm pitkä on aina pohjaan asti naisen alakerran aukkoihin uponnut ja enemmänkin olisi toisille mennyt. Ympärysmitta 18cm ja tatin ympärys 20 cm aina mahtunut luonnollisesti kostuneeseen tai pullosta liukastettuun ykköseen tai kakkoseen.
        Suuhun pituudesta useimmiten puolet tai vain tatti, kun on pienisuisia kohdalle sattunut. 1-2 nielaissut melkein kokonaan ja se oli kokemus se.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe