Miehetkin saa vastata
Millainen on epämiellyttävä nainen?????????
105
380
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti tupakkaa polttava nainen on epämielyttävä. En voisi missään olosuhteissa seurustella tai asua tupakoivan naisen kanssa. Tietysti erityisen tyhmä ja ylipainoinen nainen, vaikka ei tupakoisikaan, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Mikkainen on tyhmä nainen xD
Entä mitä trkotta lihava?
T. Keiuhtysvanmanen
- Anonyymi
Ei-konservatiivi. Kaipaan herttaista konservatiiviä.
- Anonyymi
Antirasisti, vihreä-/vasemmistolainen vouhottaja. Valtavan ylipainoinen nainen isolla mahalla ilman persettä.
- Anonyymi
Kiero ja pahaa puhuva. Halveksiva ilme kasvoilla vaikka ei edes tunne. Miesmäinen. Urheilufani. Jakorasia.
- Anonyymi
Urheilufanitus tekee mielestäsi naisesta miesmäisen 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilufanitus tekee mielestäsi naisesta miesmäisen 😂😂😂😂😂
Urheilu on vain miehille. Miehien ajanvietettä ja viihdykettä. Miehet ja naiset on niin erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilu on vain miehille. Miehien ajanvietettä ja viihdykettä. Miehet ja naiset on niin erilaisia.
Ja maapallo on litteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Just kattelin Dohan kisoja, kiinalaiset naisurheilijat ylittivät maaliviivan (50 km kilpakävely). Ovat huomattavasti kovakuntoisempia kuin yksikään kämänen nettisovinisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maapallo on litteä.
Lättätissiset kans on epämiellyttävii.
Anonyymi kirjoitti:
Lättätissiset kans on epämiellyttävii.
Veto. Vaikka useat miehet diggaavat suuria rintoja, minusta pienet ovat kuitenkin hitusen kauniimmat. Molemmat ovat silti kauniit, sillä naiset ylipäätänsäkin ovat kauniita. Tärkeintä kuitenkin on siskon herttaisuus.
- Anonyymi
Akateeminen, ruma, Itseään muita parempana pitävä, narsisti, haluaa olla lapseton, hörhö, juntti jne, jne.
- Anonyymi
Olipa ristiriitaisia ominaisuuksia sisältävä viesti. Ihmettelenkin miten akateeminen ja juntti sopivat yhteen. Kirjoittaja rakentaa identiteettiään vastakkaiseksi.: Ei-akateemiseksi ja sivistyneeksi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ristiriitaisia ominaisuuksia sisältävä viesti. Ihmettelenkin miten akateeminen ja juntti sopivat yhteen. Kirjoittaja rakentaa identiteettiään vastakkaiseksi.: Ei-akateemiseksi ja sivistyneeksi!!
Ihan vaan sivusta. Ei se yliopistossa opiskelu kyllä ole mikään tae ihmisen sivistyneisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan sivusta. Ei se yliopistossa opiskelu kyllä ole mikään tae ihmisen sivistyneisyydestä.
Akateeminen voi olla juntti, Hyvinvoivaan 0,3 prosenttiin kuuluva, jolla on äveriäs sukutausta voi olla juntti. Junttius on yksioikoinen ja kapeakatseinen, rajoittunut elämänasenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidosti älykäs ihminen kyllä ymmärtää, että älykkyys, lahjakkuus (, johon äly usein liittyy ja usein useita lahjakkuuden lajeja kyllä auttaa), koulutus, elämänviisaus ja sydämensivistys ovat eri asioita. Ne voivat esiintyä yhdessä tai erikseen. Mitä pidemmälle on kouluttautunut, sitä paremmin usein ymmärtää, kuinka vähän oikeasti tietää ja kuinka pieni se oma tietomäärä ja ymmärrys on. Myös "renessanssi-ihmiset", siis monilahjakkuudet, sen ymmärtävät.
Maailma on täynnä tietoa ja maailmassa on paljon älykkäitä ja lahjakkaita ihmisiä. Toisten lahjojen ja älykkyyden voi tunnustaa ja kannustaa jokaista löytämään ne omat vahvuutensa ja lahjansa, vaikka kaikista ihmisistä ei voi käyttää sanaa älykäs, lahjakas, viisas jne. Senkään toteaminen yleisesti ei ole kenenkään aliarvioimista ja vähättelyä, vaan ihan nojaamista faktaan. Itsevarman ja omat vahvuutensa tuntevan ihmisen ei tarvitse lähteä aliarvioimaan, halveksimaan eikä kilpailemaan muiden kanssa. Voi keskittyä omaan elämään, tekemiseen ja osaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateeminen voi olla juntti, Hyvinvoivaan 0,3 prosenttiin kuuluva, jolla on äveriäs sukutausta voi olla juntti. Junttius on yksioikoinen ja kapeakatseinen, rajoittunut elämänasenne.
Pitäisi varmaanensin määritellä, mitä tuo juntteus tarkoittaa. Juntteuden voi nähdä myös humoristisesti. Siitä voi oppia olemaan jopa ylpeä. Mikään ei vedä vertoja suomalaiselle junttiudelle!
https://yle.fi/uutiset/3-8393303 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidosti älykäs ihminen kyllä ymmärtää, että älykkyys, lahjakkuus (, johon äly usein liittyy ja usein useita lahjakkuuden lajeja kyllä auttaa), koulutus, elämänviisaus ja sydämensivistys ovat eri asioita. Ne voivat esiintyä yhdessä tai erikseen. Mitä pidemmälle on kouluttautunut, sitä paremmin usein ymmärtää, kuinka vähän oikeasti tietää ja kuinka pieni se oma tietomäärä ja ymmärrys on. Myös "renessanssi-ihmiset", siis monilahjakkuudet, sen ymmärtävät.
Maailma on täynnä tietoa ja maailmassa on paljon älykkäitä ja lahjakkaita ihmisiä. Toisten lahjojen ja älykkyyden voi tunnustaa ja kannustaa jokaista löytämään ne omat vahvuutensa ja lahjansa, vaikka kaikista ihmisistä ei voi käyttää sanaa älykäs, lahjakas, viisas jne. Senkään toteaminen yleisesti ei ole kenenkään aliarvioimista ja vähättelyä, vaan ihan nojaamista faktaan. Itsevarman ja omat vahvuutensa tuntevan ihmisen ei tarvitse lähteä aliarvioimaan, halveksimaan eikä kilpailemaan muiden kanssa. Voi keskittyä omaan elämään, tekemiseen ja osaamiseen.Koulutettu ihminen voi olla tyly, tympeä, inhottava ja ylimielinen muita kohtaan. Ihan niinkuin vähemmän koulutettukin. Koulutus ei ole mikään tae mistään eikä sillä muuteta ihmisten perusluonnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulutettu ihminen voi olla tyly, tympeä, inhottava ja ylimielinen muita kohtaan. Ihan niinkuin vähemmän koulutettukin. Koulutus ei ole mikään tae mistään eikä sillä muuteta ihmisten perusluonnetta.
Totta. Koulutus tai kouluttamattomuus, älykkyys, lahjakkuus tms eivät todellakaan korreloi mukavan luonteen kanssa.
- Anonyymi
Sinähän itse tässä kommentissasi halveksit, haukut, leimaat ja aliarvioit jotakin tai joitakin tai jonkinlaisia ihmisiä. Et ehkä itse ymmärrä, että kommenttisi perusteella annat itsestäsi kuvan, että sinulla olisi oikeus määritellä, leimata, halveksia ja haukkua tietynlaisia ihmisiä. Sinä itse asetut kommentissasi jonkun tai joidenkin yläpuolelle johtuen luultavasti omasta epävarmuudestasi, kyvyttömyydestäsi, huonosta itsetunnosta jne. Et tule toimeen erilaisten ihmisten etkä varmaan itsesikään kanssa. Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse tässä kommentissasi halveksit, haukut, leimaat ja aliarvioit jotakin tai joitakin tai jonkinlaisia ihmisiä. Et ehkä itse ymmärrä, että kommenttisi perusteella annat itsestäsi kuvan, että sinulla olisi oikeus määritellä, leimata, halveksia ja haukkua tietynlaisia ihmisiä. Sinä itse asetut kommentissasi jonkun tai joidenkin yläpuolelle johtuen luultavasti omasta epävarmuudestasi, kyvyttömyydestäsi, huonosta itsetunnosta jne. Et tule toimeen erilaisten ihmisten etkä varmaan itsesikään kanssa. Surullista.
Miksi ei saisi olla yläpuolella? Miksi pitäisi kunnioittaa muita ihmisiä. Jokainen on itselleen erikoistapaus ja tärkein ihminen. Muut ovat sivuosien esittäjiä. Voihan sitä teeskennellä mukavaa, jos siitä on itselle hyötyä. Mutta muuten turha näytellä mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi olla yläpuolella? Miksi pitäisi kunnioittaa muita ihmisiä. Jokainen on itselleen erikoistapaus ja tärkein ihminen. Muut ovat sivuosien esittäjiä. Voihan sitä teeskennellä mukavaa, jos siitä on itselle hyötyä. Mutta muuten turha näytellä mukavaa.
Kuuluu ihan lapsen peruskasvatukseen, että toista ihmistä on kunnioitettava. Jokainen on itselleen tärkein mutta muita tulee kohdella ja rakastaa kuin itseään. Ainakin minut on kasvatettu niin.
- Anonyymi
Perussuomalainen miesmäinen käyttää karskia kieltä, lyhyt värjätty pinkki lesbotukka polttaa tupakkaa lävistyksiä ja tatuointeja hyi helevetti mikä kuvotus😵
- Anonyymi
Ajatus suomineidosta syntyi kansallismielisestä naisesta. Oksettaa akat ketkä eivät ole sen kansan puolella, joka heidän elämänsä ja hyvät olosuhteensa on mahdollistanut. Toivoisin että lähtisivät maasta narsisti luonteineen.
- Anonyymi
Nyrpeä, töykeä ja v-mäisen oloinen.
- Anonyymi
juoruava ilkeä pahansuopainen viherpiipertäjä omaakansaansa mollaaja
- Anonyymi
Sänkitukka kuin kanan p..., miesmäinen, itsekeskeinen, tyhmä, jonka tuo esille sanomalla "kun minä olen niin pieni ja vaatteeni on xs", luulee olevansa parempi ihminen kuin muut.
- Anonyymi
Minä olen pieni ja mun vaatteeni on XS ja useimmat miehet ei siitä välitä mutta jotkut lihavat naiset senkin edestä
Ettet vain olisi joku nainen?
Esim se ei Mia joka aina niin katkerana muita naisia haukkuu
Varsinkin hoikkia Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pieni ja mun vaatteeni on XS ja useimmat miehet ei siitä välitä mutta jotkut lihavat naiset senkin edestä
Ettet vain olisi joku nainen?
Esim se ei Mia joka aina niin katkerana muita naisia haukkuu
Varsinkin hoikkiaMinä olen myös kokoa XS. Ja miehille ei vaatekokoon ole yleensä mitään kommentoitavaa. Paitsi joskus ehkä joku repeäminen jollekin sukalleni joka ei mene edes niiden käteen kunnolla
Mutta siis todellisuudessa miehet tietää ja välittää naisten vaatteiden koosta kuin kilo paskaa
Paitsi :
Rintaliivit
Ja jos on yli suuret niin että miehellekin liian isot
Muuten tuo on enemmän lihavien naisten ongelma kun ei osaa omaa itseään hyväksyä sen kokoisena kuin on vaan keskittyy vihaamaan kaikkia niitä jotka ovat sitä mitä itse haluaisi olla.
Eli naiset joille on ongelmana oma paino ja haluaisi olla pienempiä- Anonyymi
Ajattelijan_osa kirjoitti:
Minä olen myös kokoa XS. Ja miehille ei vaatekokoon ole yleensä mitään kommentoitavaa. Paitsi joskus ehkä joku repeäminen jollekin sukalleni joka ei mene edes niiden käteen kunnolla
Mutta siis todellisuudessa miehet tietää ja välittää naisten vaatteiden koosta kuin kilo paskaa
Paitsi :
Rintaliivit
Ja jos on yli suuret niin että miehellekin liian isot
Muuten tuo on enemmän lihavien naisten ongelma kun ei osaa omaa itseään hyväksyä sen kokoisena kuin on vaan keskittyy vihaamaan kaikkia niitä jotka ovat sitä mitä itse haluaisi olla.
Eli naiset joille on ongelmana oma paino ja haluaisi olla pienempiäKoetko alemmuutta pienestä koostasi?
- Anonyymi
Ämmä joka tyrkyttää itseään avioliitossa olevalle miehelle, sellainen on vastenmielinen.
- Anonyymi
Sinä vaikutat myös naiselta. Onko peilikuvaksi Johanna Tukiainen ja haluaisit olla Jenni Vartiainen?
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta ja näitä suomesta löytyy.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta ja näitä suomesta löytyy.
Pakko kysyä: kuinka te kestätte olla suhteessa jossa ette luota miehenne tunteisiin ?
Mä oon joka kerran lähtenyt suhteesta heti jos on tullut pientäkään viitettä ettei miehen tunteisiin voi luottaa- Anonyymi
Mies joka avioliitossa ollessaan tyrkyttää itseään naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että tää on yleisempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa näin ja sellaisia ukkoja on varmasti paljon mailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa näin ja sellaisia ukkoja on varmasti paljon mailmassa.
Avio- tai avoliitossa ja seurustelusuhteissa olevia miehiä, jotka etsivät naisseuraa, liikkuu paljon netissä. Varmaan tälläkin palstalla. Sekään, että miehellä on lapset ja vastuut ja muut, ei välttämättä hidasta joitakin miehiä. Ehkä on aina olemassa niitä, jotka eivät ymmärrä, että jatkuva ympärilleen vilkuilu ja avioliiton ulkopuoliset suhteet vain vahingoittaa ihmistä itseään ja tekee oman suhteen ja sen ongelmien ratkaisun entistä vaikeaksi. Jos omassa suhteessa on ongelmia, sitä suhdetta pitää hoitaa ja suojella. Etsiä ulkopuolista ammattiapua tarvittaessa. Myös reiluus sitä omaa puolisoa kohtaan on enemmän kuin toivottavaa. Jos suhde ei kaikesta yrittämisestä huolimatta toimi, kannattaa erota ja vasta sen jälkeen etsiä uusi kumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla myös monikossa. Mies tai miehet, jotka avo- tai avioliitossaan ollessaan tyrkyttävät itseään vapaille ja varatuille naisille. Sellaisiakin tällä palstalla voi liikua.
- Anonyymi
Sellainen räksyttävä joka juuttuu ja puuttuu asioihin jotka ei hänelle kuulu.
- Anonyymi
Sellainen maailmanpelastaja sankaritar, joka alentaa muita omalla mahtavuudellaan, jotta hän tuntisi itsensä paremmaksi.
- Anonyymi
Kyseisiä naisia on paljon.
- Anonyymi
Mietipä nyt onko joku nainen tuollainen oikeasti, ja mitä kertoo sinusta että näet asiat noin väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä nyt onko joku nainen tuollainen oikeasti, ja mitä kertoo sinusta että näet asiat noin väärin?
No todellakin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin löytyy.
Mitä kertoo sinusta, että näet asiat noin väärin?
- Anonyymi
Maailmanpelastajia tarvitaan enemmän. Usein aidot sellaiset eivät todellakaan ylennä itseään vaan luopuvat paljosta. Hyvä esimerkki ja esikuva kaikille naisille on edesmennyt Äiti Teresa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kertoo sinusta, että näet asiat noin väärin?
Sen se kertoo, että elämä on opettanut realistiksi. Unelmahötön on voinut unohtaa aikoja sitten.
- Anonyymi
Että vihaan anonyymipalstoja. Täällä tilittää pelkät katkeroituneet. Järkevillä ihmisillä ei ole aikaa tälläseen turhaan lätinään. Turhaa oli tulla piipahtamaan vähä-älyisten ihmisten keskuudessa. Siispä hyvästi.
- Anonyymi
Taisi osua narsistiin kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua narsistiin kommentit.
Ja sä oot täällä koska olet mielestäsi täysin eheä ja normaali ihminen? :) Voit hyvin ja elämäsi on hyvää. Et ole karkerakaan? In your dreams maybe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä oot täällä koska olet mielestäsi täysin eheä ja normaali ihminen? :) Voit hyvin ja elämäsi on hyvää. Et ole karkerakaan? In your dreams maybe.
Kyllä just noin. Kiitos kehuista. Annoin sulle yläpeukunkin kiitoksena.
- Anonyymi
Kiusaaja. Eli puhuu pahaa muista ilman syytä, kiusaa, halveksuu, manipuloi, valehtelee, tyrkyttää itseään aivan jokaiselle miehelle eli ahdistelee seksuaalisesti varattuja miehiä. Ystävyys, kaveruus ja läppä katsotaan eri asiaksi. Joillakin porukoilla on härski huumori, pikku flirtti on ok! Riippuu ihmisistä ja tavoista. Toisille silmänisku on jo huoraamista, toisille ei.
Eri asia jos joku tekee sinua kohtaan valtavaa vääryyttä ja sanot väärintekijästä mielipiteesi. Se on aivan oikeutettua. Se on totta eikä paskapuhetta. Joku raja tässäkin. Mietitääs jos teen pahasti jollekin ja hän puhuu sen perusteella minusta pahaa, on hän oikeutettu kunhan ei sitten ylitä rikoksen rajoja puheillaan.- Anonyymi
Minkäslaista kiusaa olet tehnyt? Päättelen kovasta ja epäloogisesta puolustuspuheestasi.
- Anonyymi
En itsekään pidä kiusaajista enkä ymmärrä kiusaamista. Kun aikuinen ihminen tai aikuiset ihmiset kiusaavat toisia ihmisiä ja pahimmassa tapauksessa tekevät suunniteltuja rikoksia toisia kohtaan siinä on pohjalla jo vakava luonnehäiriö, jota kiusaaja tai kiusaajat eivät usein tunnista itsessään, koska ovat luonnehäiriöisinä sokeita itselleen ja teoilleen. Vakavan luonnehäiriön omaavan parantuminen ja eheytyminen edellyttää oman tilan tajuamista.
En itsekään pidä tyrkkynaisista enkä tyrkkymiehistä. Kukaan itseään kunnioittava nainen tai mies ei lähde tyrkyttämään itseään, jos on tiedossa, että kiinnostuksen kohde on joko varattu tai ei ole kiinnostunut. On tietysti aina niitä miehiä ja naisia, jotka ovat huonoissa suhteissa ja eivät hoida ensin alta pois sitä toimimatonta suhdettaan ja flirttailevat (eli henkisesti pettävät) varattuna ollessaan puolisoaan ja etsivät uutta suhdetta ennen kuin ovat lopettaneet sen vanhan. On tietysti olemassa erilaisia suhteita, joissa esim. henkinen pettäminen on ok mutta fyysinen pettäminen ei. Henkisestä pettämisestä ei ole kuitenkaan pitkä matka fyysiseen pettämiseen. Kaikki lähtee ajatuksesta. Sitä omaa puolisoaan pitäisi kunnoittaa sen verran, että jos suhde ei kaikesta huolimatta sytytä ja toimi, pitää erota reilusti ennen kuin lähtee uusille apajille.
Jos joku tekee jotakin kohtaan valtavaa vääryyttä, joka täyttää rikoksen tai rikoksien tunnusmerkistön, sen ilmaiseminen ääneen on vasta alku. Jokainen on vastuussa siitä, jos tekee rikoksen tunnusmerkistön täyttäviä tekoja toisia kohtaan. Sellaisten asioiden selvittely ei ole pelkkä keskustelu tai ääneen puhuminen vaan poliisin ja oikeuslaitoksen asia. En tiedä tapaustasi, joten en voi ottaa kantaa enemmän. Puhun vain omien kokemusten ja ajatusten valossa.
- Anonyymi
Huomaa niin hyvin miesten ja naisten arvomaailmojen eron näissä vastauksissa. Naiset arvostaa hyvää luonnetta, miehet hyvää ulkonäköä. Tarviiko enää miettiä kummat on viisaampia.
- Anonyymi
Miehet. Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ettei olisi tuo asia juurikin päinvastoin. Enemmän taitaa naiset arvostella toisten ulkonäköä. T: yksi mies
- Anonyymi
Kyllä se keskiarvollisesti on juuri niin. Ikävä kyllä.
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei olisi tuo asia juurikin päinvastoin. Enemmän taitaa naiset arvostella toisten ulkonäköä. T: yksi mies
En usko väittämääsi. 50/50 pätee sekä naisiin että miehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko väittämääsi. 50/50 pätee sekä naisiin että miehiin.
Mä taas veikkaan että tuo pinnallinen ulkonäköön keskittyvä vastaaja on Lesbo nainen
- Anonyymi
Todistaa siis, että miehet ovat hyväluontoisia ja naiset hyvännäköisiä. Ovat luonnonvalinnassa näin jalostuneet. MOT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas veikkaan että tuo pinnallinen ulkonäköön keskittyvä vastaaja on Lesbo nainen
Tällä palstalla ei ole näkynyt ketään seksuaalista suuntautumistaan avoimesti hehkuttavaa naista eikä miestäkään. Ainakaan en ole itse huomannut. Tällä palstalla kuitenkin kiusataan, leimataan, mustamaalataan, levitetään valheellista ja yksityiselämään liittyvää tietoa ja haukutaan ihmisiä - jopa nimillä, mikä on väärin.
Jokaisen seksuaalinen suuntautuminen on henkilön oma asia. Se ei kuulu kenellekään muulle. Tällä palstalla on kuitenkin joku ilkeä tai ilkeitä naisena tai naisina esiintyviä ja kirjoittelevia miehiä (ja naisia), ehkä joku ilkeä esiintyy homoseksuaalina tai voi olla homo- tai bi-seksuaali, transsukupuolinen tms, jos kerran omaa tuollaisen suuren mielenkiinnon aiheeseen.
- Anonyymi
Tähän vastaavilla varmasti jokin tietty henkilö mielessä mihin kriteerit henkilöityy. Epämielyttävä ihminen,on sitten mies tai nainen, on epämiellyttävä, jos tulee tänne haukkumaan, mutta kasvokkain vain hymyilee ja on ystävällinen. Uskallatteko sanoa nuo arvostelunne myös henkilölle itselleen?
- Anonyymi
Miksi pitäisi sanoa? Itse en halua olla missään tekemisissä epämiellyttävän henkilön kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi sanoa? Itse en halua olla missään tekemisissä epämiellyttävän henkilön kanssa.
Miksi sitten pidät häntä ajatuksissa ja kirjoitat hänestä ikävä-aiheiselle sivustolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten pidät häntä ajatuksissa ja kirjoitat hänestä ikävä-aiheiselle sivustolle?
En ole ikävöinyt epämiellyttäviä ihmisiä ikävä palstalla. Ihan muun syyn takia täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin sun ei pidä myös täälläkään arvostella. En arvosta itse tuollaista kusipäisyyttä. Naamatusten ollaan naama marillaan, mutta selän takana haukutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin sun ei pidä myös täälläkään arvostella. En arvosta itse tuollaista kusipäisyyttä. Naamatusten ollaan naama marillaan, mutta selän takana haukutaan.
Taisi osua ja upota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua ja upota.
Muistan sinut, olit se osu ja upposi tunnistelija joka koskaan ei osunut eikä uponnut oikeaan vaan aina harhaili psykoottisissa harhoissa.
Onko Kaukovainiolla vielä sama jengi jota saalistit täältä osuen ja upoteb vuonna 2013?
Silloin tärähti jatkuvasti ja tuntui että tuttujasi oli kaikki täällä. Sivusta seuranneena mietin Että on siinä hullu ihminen!
Onko sinulla skitsofrenia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua ja upota.
Sä et ole osunut mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole osunut mihinkään.
Se osuu ja uppoo tiuhaan! Tehnyt oululainen sitä harhoissaan 12 vuotta. Kummaa ettei psykoottinen kummastele ollenkaan miksi osumat ja uppoumat eivät tuo tapahtumia on real life! Ilmeisesti on niin fantasioihin uponnut ettei järki enää päässä pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan sinut, olit se osu ja upposi tunnistelija joka koskaan ei osunut eikä uponnut oikeaan vaan aina harhaili psykoottisissa harhoissa.
Onko Kaukovainiolla vielä sama jengi jota saalistit täältä osuen ja upoteb vuonna 2013?
Silloin tärähti jatkuvasti ja tuntui että tuttujasi oli kaikki täällä. Sivusta seuranneena mietin Että on siinä hullu ihminen!
Onko sinulla skitsofrenia?Ootko oikeasti lukenut näitä noin pitkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se osuu ja uppoo tiuhaan! Tehnyt oululainen sitä harhoissaan 12 vuotta. Kummaa ettei psykoottinen kummastele ollenkaan miksi osumat ja uppoumat eivät tuo tapahtumia on real life! Ilmeisesti on niin fantasioihin uponnut ettei järki enää päässä pelaa.
Taidat olla sellainen lipevä tyyppi, joka yrittää miellyttää kaikkia? Kiedot miehet pauloihisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sellainen lipevä tyyppi, joka yrittää miellyttää kaikkia? Kiedot miehet pauloihisi.
Kommentoijahan on mies. Mutta jatka harhassasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä raukkamaisuutta ja selkärangan puutetta. Joillakin ei vaan ole sitä moraalista selkärankaa sanojen, tekojen eikä palstakäytöksen suhteen.
- Anonyymi
Olipa se ULKONÄKÖ mikä hyvänsä ja siitä voidaan kiistellä esimerkiksi ylipainon jne. osalta, mutta luonne ratkaisee.
-Epäempaattinen
-Kylmä
-Lutkamainen
-Pyrkyri
-Päällepäsmäri (samaan aikaan kun miehet ovat kuulemma päällepuhujia)
-Manipuloiva
-Valehteva selittelijä
-Liero
-Siitä mistä aita on matalin menijä
-Turhamainen
-Someselfietytöt
-Tinderhuorat
Nykyään vielä luonne jossa yhdistyy kuvitelmat omasta älystä vaikkapa koulutuksen tai työn kautta yhdistettynä tietynlaiseen elämäntyyliin joka on "eettinen" (eläinten oikeudet, ihmisoikeudet, ekologia) on jotain äärimmäisen rasittavaa, vähän kuin vanhan ajan nunnakoulun vetäjissä jotka pitivät huolta että ihmiset pysyvät "kaidalla tiellä".
Se kuvitelma omasta älystä ja sivistyksen tasosta on sellaista omien naurispierujen haistelua kuin pahinlaatuinen macho pullistelisi lihaksiaan ja haistelisi kainaloitaan.- Anonyymi
Kylläpä nyt on varpaille astuttu aijaijaijai
- Anonyymi
Tälle peukutan. Noita tuollaisia löytyy vaikka miten paljon. Pahimmillaa useimmat nuo ominaisuudet samassa persoonassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä nyt on varpaille astuttu aijaijaijai
Se koira älähtää....
Tuon viimeinen kohta taisi olla se kalikka sun päähän.
Mieti joka kerta sellaista typerää ramboa joka elvistelee lihaksillaan ja haistelee pieruja ja kainaloitaan kun mietit omaa koulutustasi, "älykkyyttäsi", "sivistystäsi" ja näitä "hyveitä" joita edustat.
Siltä sinä oikeasti näytät ja olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää....
Tuon viimeinen kohta taisi olla se kalikka sun päähän.
Mieti joka kerta sellaista typerää ramboa joka elvistelee lihaksillaan ja haistelee pieruja ja kainaloitaan kun mietit omaa koulutustasi, "älykkyyttäsi", "sivistystäsi" ja näitä "hyveitä" joita edustat.
Siltä sinä oikeasti näytät ja olet.Mikään viestissäsi kolahtanut mulle. Olen kyllä huolissani olostasi, kukaan omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen ei tunne tuollaista vihaa tuntematonta ihmistä kohtaan. Viestistäsi huokuu paha olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään viestissäsi kolahtanut mulle. Olen kyllä huolissani olostasi, kukaan omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen ei tunne tuollaista vihaa tuntematonta ihmistä kohtaan. Viestistäsi huokuu paha olo.
Ihan perus passiivisaggressivisen naisen tölväisy.
Kun ei kestetä keskustelun sisältöä niin se ohjataan kuinka tosiella ihmisellä on "paha olla" ja jos ei muuta käytötapoja tai luovu ajatuksista ei saa naista.
Ihan perus besserwisserinaisen merkkejä näytät silti että kolina vain käy.
Missään näissä viesteissäni ei ole vihaa, vain faktoja ja selviä huomioita maailman naisista.
- Anonyymi
Epäsiisti
Räkälä kuppiloissa istuva
Elämänkoulu
Ylipainoinen
Naama norsunvitulla - Anonyymi
Liian ylpeä nainen on epämiellyttävä ts. katsoo halveksuvasti.
- Anonyymi
Tinder-huora.
- Anonyymi
Se on sellainen joka haluaa oikeutta miehiltä ja selvyyttä tekoihin. Se jos mikä ärsyttää naisessa.
- Anonyymi
Kyllä, sellainen miesoikeutusten kautta elävä lajitoverien talloja tekee sekä surulliseksi, että vihaiseksi. Jos tarkoitit jotain muuta, niin mainittu kehys todennäköisesti pätee
- Anonyymi
Epämiellyttävä nainen haukkuu ja trollaa Suomi 24 palstoilla. Ikävä kyllä Itä-Suomessa löytyy näitä valitettavan paljon. Oksettaa tuollaiset niin paljon että alkaa aina yskittää kun heitä tulee vastaan.
- Anonyymi
Tällä palstalla kirjoittelee moniongelmaisia nuoria, nuoria aikuisia ja aikuisia, jotka ovat niitä trollaajia ja suoltavat asiatonta sisältöä tälle palstalle. Monella heistä ei ole mitään järkevää sisältöä elämässään; eivät ilmeisesti ole opiskelemassa, töissä tai missään muuallakaan kehittävässä toiminnassa. On ikävää, että oletat, leimaat ja syytät jotakin yksittäistä ja kohdistat vihasi yksittäiseen henkilöön, vaikka omassa viestissäsi on aggressiivinen, leimaava ja syyttävä kaiku. Tällä palstalla tuskin kukaan aikuinen nainen trollaa. Aikuinen nainen usein osaa kirjoittaa ja käyttäytyä asiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla kirjoittelee moniongelmaisia nuoria, nuoria aikuisia ja aikuisia, jotka ovat niitä trollaajia ja suoltavat asiatonta sisältöä tälle palstalle. Monella heistä ei ole mitään järkevää sisältöä elämässään; eivät ilmeisesti ole opiskelemassa, töissä tai missään muuallakaan kehittävässä toiminnassa. On ikävää, että oletat, leimaat ja syytät jotakin yksittäistä ja kohdistat vihasi yksittäiseen henkilöön, vaikka omassa viestissäsi on aggressiivinen, leimaava ja syyttävä kaiku. Tällä palstalla tuskin kukaan aikuinen nainen trollaa. Aikuinen nainen usein osaa kirjoittaa ja käyttäytyä asiallisesti.
Tuo porukka on siis erityisesti pk-seudulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusteni perusteella täällä trollaa nimenomaan aika monta aikuista ihmistä jokaisesta ikäluokasta ja seassa niin naisia kuin miehiäkin, monet töissä ja monet ei että silleen hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusteni perusteella täällä trollaa nimenomaan aika monta aikuista ihmistä jokaisesta ikäluokasta ja seassa niin naisia kuin miehiäkin, monet töissä ja monet ei että silleen hei
Aika sekava seurakunta siis. Se, että ihminen on töissä, ei kerro kyllä ihmisestä vielä mitään. Luonnehäiriöisiä, rikollisia ja myös trollaajia on kaikissa sosiaaliluokissa. En kyllä ymmärrä, miksi aikuinen ihminen sellaiseen lähtee mukaan. Luulisi olevan järkevämpääkin tekemistä; oma työ, perhe, harrastukset. Ehkä se elämä tosiaan on sitten niin tyhjää ja niitä arjen ongelmia paetaan palstoille. Ikävää.
- Anonyymi
Eikö tähän pitäisi miesten juuri vastatakin....
Jos nyt naisena vastaan. Niin epämiellyttävin on agressiivinen, aina oikeassa, itseensä ottava, herkästi ylireagoiva ja toisia jatkuvasti arvosteleva, huumorintajuton ja tyly. - Anonyymi
Epäilyttävä henkilö, siis nainen tai mies, voi olla millainen tahansa. Ihmisen sanat ja teot lähtevät sydämen asenteesta. Ihmisestä kyllä huomaa, rakastaako hän lähimmäistään niin kuin itseään. Se kuuluu sanoissa ja näkyy teoissa, vaikka kukaan ei olekaan täydellinen, vaikka kaikki tekevätkin virheitä joskus.
On tietysti niitäkin ihmisiä, jotka eivät rakasta itseään tai laittavat omat tarpeensa aina muiden edelle. Jotkut vanhemmat ihmiset ovat tällaisia, väärällä tavalla toisten puolesta uhrautujia. Vääränlainen uhrautuminen ei ole aitoa rakkautta itseään kohtaan. Aito lähimmäisen rakastaminenkin lähtee siitä, että rakastaa ensin itseään. Se, että osaa aidosti rakastaa itseään palautuu omaan lapsuuteen ja kasvatukseen ja siihen, että joku on rakastanut ensin. On niitä ihmisiä, joita ei ole lapsena rakastettu tarpeeksi. Usein he eivät osaa rakastaa itseään. Näistä liian kilteistä tulee usein joko väärällä tavalla uhrautuvia ja monin tavoi liian kilttejä tai sitten pahimmassa tapauksessa kiusaajia. Tuollaisesta rakkaudettomasta lapsuudesta voi siis seurata kaksi aivan erilaista henkilötyyppiä. Hyvin mielenkiintoista ja samalla kovin surullista.- Anonyymi
Pieni korjaus: "On tietysti niitäkin ihmisiä, jotka eivät rakasta itseään ja laittavat toisten tarpeet aina omiensa edelle."
- Anonyymi
Tunnen tai tiedän erilaisia naisia. Jyvien seassa on ollut akanoitakin. En välttämättä silti käyttäisi sanaa epäilyttävä vaan vastenmielinen ja inhottava. Millainen nainen on vastenmielinen? Vastenmielinen nainen on epäluotettava, luottamuksen pettäjä, oman edun tavoittelija, hyväksikäyttäjä, halveksii ja arvostelee lähimmäisiään, ystäviään, tuttaviaan ja tuntemattomia (pahimmassa tapauksessa käy kaikki tuttunsa tällä tavalla läpi), kadehtii, ei pitäydy totuudessa ja toden puhumisessa, juoruilee (pahimmassa tapauksessa puoliso tai joku muu voi olla se juorukaveri), kilpailee ja on kilpailuhenkinen. Kokee ystävän/ystävät tai lähimmäisen uhkana. Yrittää päteä aina, myös muiden elämällä. Luulee tietävänsä toisten asiat paremmin kuin ihminen itse. Tällaiset ihmiset ovat pitkässä juoksussa todella kuluttavia. Vastenmielisyys ei liity ensisijaisesti mitenkään ulkonäköön vaan pohjautuu ihmisen vastenmieliseen luonteeseen. "Moni kakku päältä kaunis." On tietysti sellaisiakin kakkuja, jotka ovat sekä ulkoa että sisältä "rumia". Samoja ominaisuuksia pidän vastenmielisenä miehilläkin. Tuollaisia miehiäkin on olemassa. Juoruileva, eukkomainen mies voi olla vieläkin vastenmielisempi kuin juoruileva, vastenmielinen nainen. Usein samankaltaisuus voi vetää ihmisiä puoleensa ja tuollaiset ihmiset hakeutuvat parisuhteisiin ja muihin lähisuhteisiin. Ikävää.
- Anonyymi
Ja tällaiset ihmiset kasvattavat pahimmassa tapauksesa yhdessä lapsia samanlaisiin ajatusmaailmoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tällaiset ihmiset kasvattavat pahimmassa tapauksesa yhdessä lapsia samanlaisiin ajatusmaailmoihin.
Kaikki eivät kykene kasvattamaan tasapainoisia lapsia ja nuoria. Jos se oma tausta on ollut vaikea ja ei ole saanut rakkautta, suojaa, rajoja ja huolenpitoa lapsena, ei välttämättä kykene antamaan niitä omille lapsillekaan, etenkään, jos ei ole voinut käsitellä omaa taustaa. Usein vanhemmat siirtävät (kovan) arvomaailman lapsilleen, myös ongelmat siirtyvät usein sukupolvelta toiselle, jopa moniongelmaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät kykene kasvattamaan tasapainoisia lapsia ja nuoria. Jos se oma tausta on ollut vaikea ja ei ole saanut rakkautta, suojaa, rajoja ja huolenpitoa lapsena, ei välttämättä kykene antamaan niitä omille lapsillekaan, etenkään, jos ei ole voinut käsitellä omaa taustaa. Usein vanhemmat siirtävät (kovan) arvomaailman lapsilleen, myös ongelmat siirtyvät usein sukupolvelta toiselle, jopa moniongelmaisuus.
En nyt puhunut mistään moniongelmaisuudesta, vaan arvomaailmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt puhunut mistään moniongelmaisuudesta, vaan arvomaailmasta.
Ymmärsin mutta en voinut olla puhumatta sen yhteydessä vähän muustakin. Innostuin mutta vain snadisti!
- Anonyymi
Sellainen joka on koko ajan vihainen jostain ja syyttää kaikesta muita.
- Anonyymi
Koko ajan? Enpä ole sellaista ihmistä tavannut. Mietipä nyt tarkemmin.
- Anonyymi
Muista pahaa puhuva juttujen keksijä. Negativisoija sellainen joka etsii kaikesta negatiivisiä piirteitä. Olipa sitten nainen tai mies.
- Anonyymi
Tällainen kuin minä. Kiltti, puhelias, rönsyävä huumori. Liian herkkä ja itsekriittinen. Hieman pehmeä. Otan muut huomioon,rakastan läheisiäni ja pidän ystävistä ja ihmisistä. Huolehdin itsestäni parhaani mukaan.
Silti jotkut kiusaa. No sellaisten kanssa en ole tekemisissä enää.- Anonyymi
Kuulostat aivan ihanalta. Tuollaisia tarvitaan lisää. Hyvää syksyä sinulle! :)
- Anonyymi
Kunpa täällä mietittäisiin mielummin millainen on miellyttävä nainen. Kaikki saisivat kehua ja kannustaa toisiaan ja itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528