Missä olin kun Kekkonen kuoli?

Anonyymi

En muista enää itse. Voisiko joku palstalaisista auttaa?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin Mannheimissa Saksassa ja menin heti saksalaisten kaverieni kanssa juhlimaan tapahtunutta. Tosin ne saksalaiset eivät koskaan olleet kuulleetkaan Kekkosesta.

• Anonyymi

Poikkesitko amerikkalaisessa traktoritehtaassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikkesitko amerikkalaisessa traktoritehtaassa?

Olin duunissa BASF:n tehtaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin duunissa BASF:n tehtaalla.

Muistelen C-kasetti-aikaa, kun BASF oli hyvä nauhamerkki..oli myös Agfa ja Memorex,Maxell jne,,,
        En tiedä, mitä kaikkea BASF nykyään valmistaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelen C-kasetti-aikaa, kun BASF oli hyvä nauhamerkki..oli myös Agfa ja Memorex,Maxell jne,,,
        En tiedä, mitä kaikkea BASF nykyään valmistaakaan.

Väittivät taannoin että Basfin nauhat oli tehty juutalaisista. TDK nauhoitti tilanteen. Thats it.

• Anonyymi

Amiksessa

• Anonyymi

Olin opistoasteella.

• Anonyymi

Hyvin isolla ja haisevalla pas-kalla!

• Anonyymi

Istuin kotona vessassa paskalla kun kuulin radiosta Kekkosen kuolleen.

• Anonyymi

Arvaan. Olit kyrvässä laukasualustalla lähdössä suureen seikkailuun. Sulla kävi tuuri kun ei sattunut olemaan rannelaukaisu, joka olisi voinnut päättyä kattoon ja siellä kävelevään kärpäseen.

• Anonyymi

Kekkosen kuollessa ihmiset olivat keskimäärin ties missä. Näin ollen se on kohdallasi paras arvaukseni.

Hoplaax

• Anonyymi

Urkki oli kone, nimittäin Kekkone.

• Anonyymi

Yhtä hyvää Presidenttiä ei ole vielä löytynyt hänen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä hyvää Presidenttiä ei ole vielä löytynyt hänen jälkeen.

Kekkosen oli oltava rähmällään itään päin,jos tuolloim olis ollu Niinistö ja oikeisto enemmän vallassa Suomessa,NL olisi julistanut sodan ja yrittänyt miehitystä uudelleen vanhan kunnon diktatuurivaltion tavoin kuten aiemmassa sodassakin joka olisi jenkkien tullessa puolustamaan vapaan maamme oikeuksia aloittanut jo tuolloin ww 3: sen ja nyt meitä enää olisi vaan koko maapallo olisi raunioina.
        Ydinaseita oli tuolloin jo yli 60 000 ,nyt vain vähän yli 15 000 maailmassa,no way to surveive tuolloin. Että kiitos Kekkoselle Suomen pelastamisesta kommunksmilta.
        Katsoitteko eilen Ikitie elokuvaa TV:stä, se antoi juuri sen tunnelman NL:sista mikä oli telakomujen aikaan,kivääri puhui heti jos oli mitään vastaan sanomista kommunismisosialismille ja puhuu noilla kommunisteilla vieläkin eri puolilla maailmaa,ei muutosta.
        Venäläisten kanssa pitäisi alkaa puhumaan asiasta mikä kommunismissa on pahaa ettei pahin skenaario vielä toistu joku päivä ja tilanne uhkaa uudelleen karata käsistä.

• Anonyymi

En tiedä, missä olit, koska en tunne sinua.

• Anonyymi

En muista missä olin Kekkonen oikeasti kuoli mutta noin vuotta aikaisemmin istuin kesällä puiston penkillä syömässä jäätelöä, kun luokse tuli vähän nuhruiseen pikkutakkiin pukeutunut ilmiselvästi krapulainen sänkinaamainen kaveri joka kysyi käheällä äänellä:
      "Onks Kekkonen kuallu?"

Kerroin että ei ollut, mutta uteliaisuudesta kysyin miksi hän moista kysyi. Kaveri kertoi, että takana oli toista viikkoa kestänyt ryyppyputki ja ryypätessään hän aina pelkäsi että hän missaisi Kekkosen kuoleman. Ei tullut selväksi pelkäsikö vai toivoiko hän Kekkosen kuolemaa.

• Anonyymi

Olit suunnitteluosastolla pietarin trollitehtaalla. Piirustuspöydälle olisi kannattanut jättääkin, eihän russoilla mikään onnistu.

• Anonyymi

Armeijassa olin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe