Saatikka, että vielä niihin uskoa ! Nyt oikeisto-YLEssä itkevät tänään ja koko viikon jälleen MAMUja, paikkaamaan väen "vähentymistä" ! Mutta minne oikeistoi-YLEn kusettajat unohtavat nyt ne SUURET ikäluokat, joiden piti edellisessä jallituksessa olla se "työvoimapulan" aiheuttaja. Ei ollut, koska ne olivat jo eläkkeellä, kun oikeisto-yle sen pelle Jungnerin johdolla teitä kusetti. Ne kaipasivat jo silloin, vain Halpa-Matuja !!!! Ja teitä näin kusettivat.
Nyt kusetus jatkuu niin, että oikeisto-YLE vaikenee SUURISTA ikäluokista väen vähenemisen aiheuttajana, sillä nyt on näiden joukkojen vuoro poistua, joukostamme. Luonnollinen kehitys siis.
Olkaa varuillanne näitten kusettajien ja erityiseti velkaantumisen kanssa koska näillä valheillaan usuttavat teitä velkaantumaan. Sillä se on nopein tie kartuttaa niiden kukkaroita. Niitä on yllättävän vähän mutta ahneina pelureina ne tarvitsevat valtavasti elättäjiä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14908768/30-000-rikkainta-kayttaa-todellista-valtaa-suomess
terv. Haans.seA
Vieläkö jaksatte kuunnella näitä Oikeisto-YLEnn "pula"-juttuja
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
pulaa pukkaa vauvapulaa pulaa pukkaa vauvapulaa
ei tästä nyt muuta taijja tulla pelkkä pulapulla
vittu että nyt taas pulattaaaa....
ja huuuuuudatttaaa- Anonyymi
Lisäisin tähän vielä MITALI-pulan Dohassa,... mitä PULIA sinä keksisit tähän jatkoksi, joista valtamedia ei jostain syysta halua puhua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329