Viskimaistiaiset baarissa

Anonyymi

Onko Seinäjoella baareja joissa järjestetään maistiaisiltoja eli tarjoillaan pienissä laseissa paljon eri viskejä ja voi stten päättää mistä jatkossa pitää.

16

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain olikohan pohjalaisessa että Vaasassa on ens kesänä semmoset viski ja olut festivaalit. Mutta noista tasting hommista en tiedä missä Seinäjoella on.joku pub missä olis iso valikoima viskejä

    • Nostalgiassa on sjoen paras viski valikoima

    • Anonyymi

      Nostalgiassa seinäjoen paras viskivalkioima, heh heh..
      on joo... Riippu tussu ei oo vissiin nähny oikeeta viskivalikoimaa.
      Kannatas ehkä käydä Lapuan Hovissa katsomassa miltä
      näyttää kunnon viskivalikoima.

      • Anonyymi

        Missäpäin seinäjokea tämä lapuan hovi sijaitsee?


    • Anonyymi

      Just oli yks tälläinen irkkupubissa

    • Anonyymi

      älä unta nää!!!seinäjoella ilmainen viinann maistelu ilta!!sen haluan nähdä tääl kaikesta ja kaikille kateellisten seudul!!!siellähän olisi koko fuc...n etelä-pohjanmaan ettei vaan naapuri saa!!!!!

      • Anonyymi

        Hehehe.. Vai hotelli Lapuvassa oikein wiskiwalikoima.Taitaa olla wanhaaki ku jäänyt hyllyyn homehtumaan.Tapioviinaahan siellä vedetään.Elämänvedestä mitään tiedä.
        Seinäjoella on maakunnan parhaat viskisiepot.
        Ovat jatkuvasti ullkomailla reissuillaan ja kuuluvat Englantilaisiin viskikerhoihin.Lapuvalla ei tidetä ku yx viskimerkki ja se on nimeltään.
        Tasapäiden tallaama Taliskeri.
        Joten jatkakaapa vaan tapsuviinan ja sisuviinan ryystämistä niin kuin tähänkin asti.


      • Anonyymi

        Lapuvalla ja Vaasassa juodaan välilihavissyä.
        Toiselta nimeltä homovissyä.Persreikäkin kasvaa sitä juomalla umpeen ja tuloo umpihomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapuvalla ja Vaasassa juodaan välilihavissyä.
        Toiselta nimeltä homovissyä.Persreikäkin kasvaa sitä juomalla umpeen ja tuloo umpihomo.

        Olipas hieno kommentti Kurikan takaveto kuninkaalta..ei varmaan maistaisi viskeissä mitään eroja kysyis vaan suurempaa lasia ja kolaa.samoin oluiden maut tuskin kiinostaa..koffia huimalla tölkki ,rutistus ja röytäsy


      • Anonyymi

        Vain idiootti sossupummi voi kuvitella että ilmaiseksi Tottakai käypää maksua vastaan.
        Olisi tosiaan kätevää jos voisi ostaa vaikka jotain 1-2cl paukkuja ison valikoiman.


    • Anonyymi

      Ei oo.

    • Anonyymi

      On kerran kahdessa kuukaudessa irkku pub Danny Boyssa joka sijaitsee Matti Visannin kujalla. Myös Olut tastingia järjestetään myös... Oma mielikuva on että on todella suuri wiski valikoima, toki pubin nimensä mukaisesti irkku painotteinen mutta löytyy muutakin.

    • Anonyymi

      "Vain idiootti sossupummi voi kuvitella että ilmaiseksi Tottakai käypää maksua vastaan.
      Olisi tosiaan kätevää jos voisi ostaa vaikka jotain 1-2cl paukkuja ison valikoiman."''

      Kannatetaan. Olisi hienoa kun olisi viikottain vaikka eri aihe. Tällä viikolla viski tasting,
      Ensi viikolla konjakki tastin, sitten olut tasting jne. Pikku annoksina ja kohtuuhintaan.
      Löytäsi sitten sen oman makunsa ja voisi ottaa normiannoksin.

      • Anonyymi

        Kunhan ei tule liialliseen tuiteriin.


    • Anonyymi

      Moon käyny isooskyröös.. panimolla. Suosittelen

    • Anonyymi

      Niin määkin mutta wiski oli alle 2 vuotiasta ja täysin väritöntä.Kellaris oli kyllä tukijussien ostamia viskitynnyreitä missä oli jo ehtaa ainetta.Kepu petti taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe