Mun mielestä on väärin laittaa lapset osoittamaan mieltä ja varsinkin suomessa mikä nyt on maailman yksi vähiten saastuttavimmista maista...kuunteli niiden rankkojen ekotekoja....voi että...salaattia ja vähemmän vaatteiden ostoa.
Vittu minä syön sikaa,perunaa,juon maitoa ja ajan dieselillä.poltan tupakkaa ja ryyppään.mutta tuskin maapallon mun tekemisiin kaatuu...Nooh nyt joku hampputukka sanoo jos kaikki sanoo noin....mee hamppu letti kertoo ensin intialaisille ja kiinalaisille käy sitten jenkeissä ja tuu venäjän kautta takas
Ilmasto propaganda
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset ja nuoret jotka ostaa juuri eniten saastuttavissa riistovaltioissa tehtyjä vaatteita suurinpiirtein 2xkuussa.puhelimet uusitaan joka vuosi minimi tehdään samoissa maissa...nouto kahvit ja mäkkisafka...silti ollaan niiiiiin huolestuneita.voi Vittu...isän diesel savuttaa ja se syö pihvin.
- Anonyymi
Muistuttaa suuresti edesmennyttä kommunismia sekin tyrannia käytti lapsia silmittömästä hyväkseen
- Anonyymi
Ruotsalainen sairas lapsukainen ei osaa lukea eikä kirjoittaa piti mennä Espanjaan purjeveneellä menikin Amerikkaan,nyt espanjan hallitus maksaa lapsukaisen lennot espanjaan,oikea ympäristö teko-
- Anonyymi
Tämäkään "sairas lapsi" ei todellakaan ole itse ottanut tämän päivän todellisuudesta itse selvää... Kaikki tieto ja puheet ovat manipulaation aikaan saannosta sekä toisten ihmisten vääristynyttä tekoa saada tehtyä hänestä ihmeitä tekevän olennon.
Aivan turhan päiväistä ja vääristynyttä höpötystä koko ilmastoaktivisuus asia....katsokaa eiliset ma. 4.11 uutiset DELHIN ILMANLAADUSTA / SAASTESUMUSTA ennen alatte puhua SUOMEN puumpoltosta, sähköautoilusta, lihan syönnin vähentämisestä tai mistään muustakaan.
Helvetin naurettavaa päättäjien puheen helinää...tehkää toimikaa normaalien asioiden eteen ennen kuin alatte opettamaan ja neuvomaan hiilijalanjäljestämme.
Kyllä noilla teidän saamilla palkoilla pitäisi pystyä parempaankin.
- Anonyymi
Ilmastovouhotus on aivan turhaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205404Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841855Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h58802- 67749
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668