Oletteko onnistuneet löytämään parisuhdetta tai saamaan edes seksiä sen jälkeen kun gang stalkkaus on alkanut ja maineenne mustattu?
Kysymys gang stalkatuille
31
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ei TI-t voi saada naista koska he ovat ärsyttäviä valittajia ja nysveröitä.
- Anonyymi
Gang stalkkereissa näyttää olevan paljon rumia ja surkeita vätyksiä paljon, mutta stalkkereissa on tietysti myös psykopaatteja, jotka varmaan saa naisia, kun osaavat manipuloida ja olla lipeviä lepertelijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gang stalkkereissa näyttää olevan paljon rumia ja surkeita vätyksiä paljon, mutta stalkkereissa on tietysti myös psykopaatteja, jotka varmaan saa naisia, kun osaavat manipuloida ja olla lipeviä lepertelijöitä.
Rumia sen takia, kun häirinnällä uuvutetaan ja masennetaan. Eivät välttämättä alunperin rumia. Aiheuttavat myös lihomista. Ei pysty kontrolloimaan syömistä, kun koko ajan häiritään mieltä ja jopa pidetään päätä hypnoosinkaltaisessa tilassa. Suolistokaan ei sen seurauksena enää toimi, kuten ennen. Kerran, n.2,5 vuotta sitten, pääsin muutamaksi minuutiksi irti systeemistä (joku vahinko varmaan) ja johan rupes vatsa toimimaan. Nälkää ja janoa ei tunne.
- Anonyymi
Mutta eikös enemmistö TI:stä ole hedelmällisessä iässä olevia naisia? Tuskin enemmistö heistä on lesboja, joten ongelmana on sitten enneminkin tuo poikaystävän, läheisyyden ja munan puute ja kun maine on liattu ja TI saatettu naurunalaiseksi, niin millainen mies nyt semmoista naista panisi? Taitaa olla eugeniikkaohjelma kyseessä, jota ohjaavat maailman raharikkaat.
- Anonyymi
Kulttuurimarxistit (Frankfrurtin koulukunta, CIA ja Rockefellerit) harjoittavat eugeniikkaa edelleen, vaikka sterilointilait ym. kumottiin -70-luvulla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka - Anonyymi
Jos kohteena on hiljaisia, ujoja ja erilaisia ihmisiä niin mistäs sitä tietää. Jos nuo ominaisuudet periytyvät, niin ehkä tuollaiset kiusalliset tapaukset halutaan vaan hävittää maapallolta? Ontuu vaan tämä eugeniikkaselityskin, koska vaikka suurin osa kohteista naisia olisikin, niin edelleen kohteita on vähän. Hiljaiset ja vetäytyneet naiset taas eivät välttämättä ole edes kovin kiinnostuneita miesseurasta, joten miksi heidän lisääntymistä pitäisi jotenkin erikseen vielä vaikeuttaa? Vetäytyneet naiset eivät herätä kiinnostusta miehissäkään, siis ennen jo tätä vainoamista.
Pohjimmainen totuus taitaa tässä oikeasti olla se, että juoruaminen on loistava väestönhallintakeino. Kaikki, jotka vastaanottaa juoruja tai jotain materiaalia toisesta henkilöstä ja kertoo niitä eteenpäin (tai keksii niitä) mahdollistavat tämän toiminnan. Toki tässä nyt nykypäivänä on paljon muitakin mahdollistajia. - Anonyymi
Ei korppi malkaa syä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuurimarxistit (Frankfrurtin koulukunta, CIA ja Rockefellerit) harjoittavat eugeniikkaa edelleen, vaikka sterilointilait ym. kumottiin -70-luvulla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikkajoo ja Persis kans?
Se on mahdollista, mutta harvinaista. Muistakaa, että voitte aina antaa takaisin yhteiskunnalle sen, mitä olette siltä saaneet. Siitä voi tulla teidän tarkoituksenne.
- Anonyymi
Olen soveltanut neuvoasi näillä sanonnoilla:
"Älä mieti, mitä pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä." (vältä työnhakua ja työntekoa)
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan." (sortava yhteiskunta näkee tuloksensa laiskuudestani)
- Anonyymi
Kaikkia työelämässä olevia naisia paimentaa taustalla reaaliajassa paikallinen salainen sossuemo. Naiset eivät pelkää muuta kuin putoamista lauman ulkopuolelle.
Sossuemon ei tarvitse tehdä muuta kuin jonkun kautta saada sanaa, että "joku on epäilyttävä" tai "on meillä seurannassa" ja riittää taatusti.
Sossuemo paimentaa laumaansa valvontakameroiden ja muiden koomisella tavalla ylimitoitettujen systeemien kautta ja saa sanaa perille tekstiviestillä ihan siinä ja samalla. Baaritiskillä aikoinaan seurasin kun joku paimennettava sai viestiä sossuemolta, että nyt voisi siirtyä siitä kohdasta.- Anonyymi
Miten se menikään .. "Otamme ohjat tästä eteenpäin, sinun ei tarvitse huolehtia." - tiedät olevasi kusessa. Ja soSSun tädit kun suututtaa, nih kyllä sen huomaa. Saavat masinoitua eri keinoin sellaisen vainon, että oksat pois. Veikkaan, että ovat elämiinsä kyllästyneitä brunetteja natseja, jotka vihaavat kaikkia, joilla sattuu olemaan vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Eugeniikkaa - todellakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se menikään .. "Otamme ohjat tästä eteenpäin, sinun ei tarvitse huolehtia." - tiedät olevasi kusessa. Ja soSSun tädit kun suututtaa, nih kyllä sen huomaa. Saavat masinoitua eri keinoin sellaisen vainon, että oksat pois. Veikkaan, että ovat elämiinsä kyllästyneitä brunetteja natseja, jotka vihaavat kaikkia, joilla sattuu olemaan vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Eugeniikkaa - todellakin.Höpö höpö, naisiakin on mukana, mutta enimmäkseen ovat kyllä VAALEITA ja valkoihoisia miehiä.
Liittyy eugeniikkaan todellakin, sillä estävät yksilön vaurastumisen ja sitä kautta lisääntymisen.
Syy tähän vainoamiseen -ei tietoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, naisiakin on mukana, mutta enimmäkseen ovat kyllä VAALEITA ja valkoihoisia miehiä.
Liittyy eugeniikkaan todellakin, sillä estävät yksilön vaurastumisen ja sitä kautta lisääntymisen.
Syy tähän vainoamiseen -ei tietoa?"Syy tähän vainoamiseen -ei tietoa?"
Oikeastaan vastasit itse omaan kysymykseesi, sillä kaiken takana on SDP:n ja CIA:n yhteisprojekti maailman VAALEAN väestön hävittämiseksi eli depopulaatio mm. eugeniikalla.
Maailman vaalea väestö (1/3 ihmiskunnasta) hävitetään kemikaalein ja myrkyin (käytännössä CIA:n ja lääketehtaiden tekemin bakteerein ja viruksin sekä alumiini-rikkivanoilla).
- Anonyymi
Kovin hiljaista on ollut parisuhderintamalla.
Ne harvat, jotka ovat liimautuneet seuraan ovat olleet stalkkereita - lähetettyjä kiusaajia. Muutaman kerran olen lähtenyt mukaan leikkiin vain avatakseni sen. Aina on löytynyt, jokin koukku, tie, joka olisi johtanut totaaliseen katastrofiin.- Anonyymi
Mut siis saitko seksiä stalkkerilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis saitko seksiä stalkkerilta?
Itse olen pidättäytynyt. Itsesuojelua. Pari ystävääni on joutunut aika hankaliin tilanteisiin. Toinen joutui jo muuttamaan. Toisella näyttää hengen lähtö olevan lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen pidättäytynyt. Itsesuojelua. Pari ystävääni on joutunut aika hankaliin tilanteisiin. Toinen joutui jo muuttamaan. Toisella näyttää hengen lähtö olevan lähellä.
Mitä se muutto auttoi kun gang stalkkereitahan on kaikkialla? Kerran targetti, aina targetti.
- Anonyymi
Stalkkerit järjestävät seksiä omilla keinoillaan.
Naisten alapäät sirutetaan. Sitten voidaan etäe-häirintänä aiheuttaa pakko-orgasmeja.
Ensin luin netistä, että USA:ssa tapahtuu paljon. Nyt tiedän, että Suomessakin on koottu tällaisten naisten kertomuksia yhteen.
Miehillä on heppiä heilutettu mikroaalloilla jo vuosikymmeniä, ollut demareiden puuhia vihollisilleen.
Kotioloissa yöllä voi mikroaalloilla raiskata ja muillakin energioilla kiihottaa naisen alapäätä.
Että sellaista seksiä.- Anonyymi
Kotiraiskauksia on mahdollisuus kuvata. Voi olla reaaliaikaisia katsojia tai videointia-
- Anonyymi
hups, hups mikroaaltoraiskauksia joka yli puolivuotta
- Anonyymi
Ja silti ei ole mitään fyysisiä jälkiä.
Itse kun mikrotan vaikkapa kanaa tai possua niin se on varsin pahan näköistä jos unohtuu useamman minuutin ajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti ei ole mitään fyysisiä jälkiä.
Itse kun mikrotan vaikkapa kanaa tai possua niin se on varsin pahan näköistä jos unohtuu useamman minuutin ajaksi.Kyllä on fyysisiä jälkiä ollut. Jalkoväli oli tummanpunainen. On ollut lähes mustia kohtia limakalvon reunassa.Ja turvonnut. Aamulla en aina pystynyt istumaan.
Olisko pitänyt lähetä poliisille näyttämään? Lääkärin vo:lle ei edes ajoissa olisi päässyt. Vai olisko pitänyt ottaa valokuvia ja lähettää poliiseille. JA MITÄ SE OLISI TODISTANUT. Että olen hullu, kun tuommoisia kuvia lähettelen?
Joku joka ei tiedä mitään asiasta, ei omaa kokemusta, rääpii ja yrittää gaslightingia. JA KUTEN TÄLLÄ PALSTALLA OLEVIEN KETJUJEN OTSiKOISTA JO NÄKYY, RAISKATTU ON HÄVÄISTY.
Tällainen ketju ei ole paikka, jossa esitellään todisteita. Minä vain muistutan lähinnä muille kohteille, että meillä Suomessakin meitä on.
NWOnaamakirjassa on ihan kyllästymiseen asti ollut valokuvia miksoaallotuksen jäljistä muualla kuin genitaaleissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on fyysisiä jälkiä ollut. Jalkoväli oli tummanpunainen. On ollut lähes mustia kohtia limakalvon reunassa.Ja turvonnut. Aamulla en aina pystynyt istumaan.
Olisko pitänyt lähetä poliisille näyttämään? Lääkärin vo:lle ei edes ajoissa olisi päässyt. Vai olisko pitänyt ottaa valokuvia ja lähettää poliiseille. JA MITÄ SE OLISI TODISTANUT. Että olen hullu, kun tuommoisia kuvia lähettelen?
Joku joka ei tiedä mitään asiasta, ei omaa kokemusta, rääpii ja yrittää gaslightingia. JA KUTEN TÄLLÄ PALSTALLA OLEVIEN KETJUJEN OTSiKOISTA JO NÄKYY, RAISKATTU ON HÄVÄISTY.
Tällainen ketju ei ole paikka, jossa esitellään todisteita. Minä vain muistutan lähinnä muille kohteille, että meillä Suomessakin meitä on.
NWOnaamakirjassa on ihan kyllästymiseen asti ollut valokuvia miksoaallotuksen jäljistä muualla kuin genitaaleissa.Mukava kun kelpasi.
Koskas taas uudestaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kun kelpasi.
Koskas taas uudestaan?Lisään vielä sen että kun sitä kanaa tai possua on mikrolla ensin kypsentänyt niin ei se siitä enää raa'aksi muutu myöhemmin.
Ei sitten mitenkään.
- Anonyymi
Tähän ketjuun en kirjoita enää mitään, kun moiset ääliötrollit täällä esiintyy.
- Anonyymi
Näytit taas kirjoittavan.
- Anonyymi
kysy mitä vaan!
- AnonyymiUUSI
Paljonko kello on?
- Anonyymi
Ei oo kukkaan antanu!
- AnonyymiUUSI
En osaa vastata tuohon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613