Varmaan vihreiden ja vasemmiston ääniä kalastelit, kun hövelisti kehuit Greta Thunbergiä. Kyllä sinä oikeana miehenä varmasti ymmärrät, että tuo lapsen valjastaminen ilmastopaniikin lietsomiseen on vastoin kaikkia lapsen oikeuden sopimuksia yms. Ja yksinkertaisesti järjetöntä. Lopeta tuo. Ja kyllä sinä voisit pääministerinä noille toimittajanretkuille kertoa suorat sanat meidän tekojen vaikutuksista. Tällä tavoin: Suomen osuus päästöistä on hieman enemmän kuin tuhannesosa. Kiina osuus on noin 26 prosenttia. Kuuluisassa Pariisin ilmastosopimuksessa on sovittu, että Kiina saa kasvattaa päästöjään vielä 85 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Kerro tämä ääneen kansallesi.
Antti Rinne, ole oikea mies
17
67
Vastaukset
Rinne toimii täysin oikein. Kuka alkaisi moittimaan lasta, joka selvästi huolestunut ilmastosta. Ei todellakaan ole tämän tytön syytä tämä huolestuminen. Jatkuva manipulointi ilmaston kuumenemisesta pelottaa nuoria. Ei ole tämän eikä jonkun toisenkaan lapsen tai nuoren syy, että pelkää!
Rinne on viisas mies.- Anonyymi
Ei se lapsen syy tietysti ole. Mutta syy on niissä aikuisissa, etenkin toimittajissa, vihreissä, vasemmistolaisissa, jotka on tämän ilmastopaniikin pistäneet alulle. Viattomat lapset oireilee Gretan tavoin ja moni on kohta mielenterveyspotilas. Olisi todella paikallaan ja rehellistä kertoa nuo faktat, jotka aloittaja toi esiin, vaikkapa joka päivä tiedotusvälineissä. Että on turha panikoida, meidän teot Suomessa ja Euroopassa ei vaikuta asiaan millään tavoin. Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. On hyvin ilmeistä, että meille annettava tieteellinen tieto on hyvin yksipuolista ja voi olla täysin väärääkin - mikä liekään tavoite. Paljon on puhuttu Koilliväylästä. Sen käyttö lisääntyy, kun ilmasto lämpenee ja pohjoisnavan jäät sulavat. Mutta. Nyt jo monta vuotta peräkkäin Koillisväylän käyttö on ollut 30-40 prosenttia vähäisempää kuin muutamina vuosina aiemmin. Syynä se, että siellä onkin ollut niin paljon jäätä, että laivat ei voi siellä seilata. Tämä tieto meiltä on salattu. Jos se julkisesti kerrottaisiin, moni epäilisi monta muutakin totena kerrottua ilmastoasiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lapsen syy tietysti ole. Mutta syy on niissä aikuisissa, etenkin toimittajissa, vihreissä, vasemmistolaisissa, jotka on tämän ilmastopaniikin pistäneet alulle. Viattomat lapset oireilee Gretan tavoin ja moni on kohta mielenterveyspotilas. Olisi todella paikallaan ja rehellistä kertoa nuo faktat, jotka aloittaja toi esiin, vaikkapa joka päivä tiedotusvälineissä. Että on turha panikoida, meidän teot Suomessa ja Euroopassa ei vaikuta asiaan millään tavoin. Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. On hyvin ilmeistä, että meille annettava tieteellinen tieto on hyvin yksipuolista ja voi olla täysin väärääkin - mikä liekään tavoite. Paljon on puhuttu Koilliväylästä. Sen käyttö lisääntyy, kun ilmasto lämpenee ja pohjoisnavan jäät sulavat. Mutta. Nyt jo monta vuotta peräkkäin Koillisväylän käyttö on ollut 30-40 prosenttia vähäisempää kuin muutamina vuosina aiemmin. Syynä se, että siellä onkin ollut niin paljon jäätä, että laivat ei voi siellä seilata. Tämä tieto meiltä on salattu. Jos se julkisesti kerrottaisiin, moni epäilisi monta muutakin totena kerrottua ilmastoasiaa.
Olen varmasti ilmastoasiassa kanssasi samaa mieltä. Mutta eri mieltä olen siitä, kenen syy tämä paniikki on. Puhe vihervasemmistosta on perätön. Uusi tiede Meteorologia tässä jyllää. Takana on rahaa ja osittain tiedettä. Ainakin Euroopassa suuri osa teollisuutta on mukana päästökaupassa ja keksimässä uutta teknologiaa mm. autoiluun.
Vasemmisto ainakin haluaa rakentaa työtä ja se on joskus ristiriidassa ilmastokysymysten kanssa. Vihreät sopivat esittämiisi väitteisiin, mutta heitä ei mitenkään voi yksin syyllistää. Vihreät ovat Suomessa vaikuttajia, mutta ei maailmalla yleisesti. Suomen sananvalta on pieni. Tässä jyllää isommat joukot.- Anonyymi
Rinne viisas ? ¤#%&"#
Korjaan, että siinä mielessä "viisas", kuin on vaikkapa Halla-aho tai Orpo. Jos Rinne on päässyt lakimieskoulutuksen läpi ei kovin tyhmäkään voi olla. Täytyy nyt nettipalstalaisten pelkällä peruskoulun oppimäärälläkin ymmärtää, että kukaan, ei kukaan tässä meidän läpidemokraattisessa maassa, pysty asioita yksin päättämään.
Joidenkin mielestä huono juttu?- Anonyymi
Se että Rinne on selvinnyt rimaa hipoen opiskeluistaan ei anna kovin kummoisia edellytyksiä selvitä nykyisestä pestistä. Ay-jyränä voi vielä pärjätä, mutta valitettavasti ei kyllä rahkeet riitä nykyhommaan. Haavisto olisi varmaan ihan tyytyväinen Rinteen paikalla sillä niin pahasti Rinnettä ollaan persrais**ttu esim unkarin Orbanin taholta. Kun ei ole substanssi kunnossa eikä kykene reagoimaan muutoksiin/väitteisiin niin aika kehnohan tilanne on.
Anonyymi kirjoitti:
Se että Rinne on selvinnyt rimaa hipoen opiskeluistaan ei anna kovin kummoisia edellytyksiä selvitä nykyisestä pestistä. Ay-jyränä voi vielä pärjätä, mutta valitettavasti ei kyllä rahkeet riitä nykyhommaan. Haavisto olisi varmaan ihan tyytyväinen Rinteen paikalla sillä niin pahasti Rinnettä ollaan persrais**ttu esim unkarin Orbanin taholta. Kun ei ole substanssi kunnossa eikä kykene reagoimaan muutoksiin/väitteisiin niin aika kehnohan tilanne on.
Oli siinä Rinteen paikalla kuka tahansa, niin haukkuja tulee. Tämän on saanut kokea joka ainut pääministeri.
Tämä nykyräksytys on erilaista siksi, että yli-innokkaat perussuomalaiset ovat äänekkäitä räksyttämään.
Itse olematta perussuomalainen tai sosiaalidemokraatti, en silti näe Rinteen toimissa mitään erilaista kuin aikaisemminkaan. Rinne hakee yhteistyötä, se ehkä on juuri entisen Ay-pomon haitta tai hyve.- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Oli siinä Rinteen paikalla kuka tahansa, niin haukkuja tulee. Tämän on saanut kokea joka ainut pääministeri.
Tämä nykyräksytys on erilaista siksi, että yli-innokkaat perussuomalaiset ovat äänekkäitä räksyttämään.
Itse olematta perussuomalainen tai sosiaalidemokraatti, en silti näe Rinteen toimissa mitään erilaista kuin aikaisemminkaan. Rinne hakee yhteistyötä, se ehkä on juuri entisen Ay-pomon haitta tai hyve.No joo joo , mutta Rinne on ihan per....stä , ja syvältä sieltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo joo , mutta Rinne on ihan per....stä , ja syvältä sieltä .
Niin, lestojen mielestä, ei vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän agendat viime vaaleissa jyrkästi veret seisauttavalla vaalitappiolla tuominneen kansan mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, lestojen mielestä, ei vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän agendat viime vaaleissa jyrkästi veret seisauttavalla vaalitappiolla tuominneen kansan mielestä.
Oliko mielialalääkitys jäänyt taas ottamatta?
- Anonyymi
Onhan Antti yrittänyt kertoa mutta kun vanhalla tervakeuhkolla sattuu se yskänkohtaus just silloin kun pitäisi totuus sanoa. Jotenkin se vaalivale ja luikuri-jutut livahtavat helpommin suupielestä.
- Anonyymi
Kovasti se tuhoaa rahaa kaikenmaailman ulkomaan avustuksiin .
- Anonyymi
Nyt on Antti löytänyt oman linjan, tästä se vielä ura lähtee lentoon. EU-puheenjohtajamaan lausuntoja siteeraataan kansainvälisessä lehdistössä laajalti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9929744c-17ff-46bc-a9c7-0e664e8dca62
Vapise Trumppi, vieläkö Antin etusormet hakeutuisivat Twitteriin ilman valvontaa niin saataisiin kunnon show.- Anonyymi
Aina saa hävetä toveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa hävetä toveria.
Pääministeri onpi höpö ukko .
- Anonyymi
Tuntuu Rinne olevan jo ihan pää pyörällä brexit-käänteistä.
Parempi olisi pitää suu kiinni ja vaikutta tyhmältä kuin todistaa se.- Anonyymi
Ei pysy Qntin suu kiinni, vaan todistus livahti suupielestä kuin vaalivale.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482