Antti Rinne, ole oikea mies

Anonyymi

Varmaan vihreiden ja vasemmiston ääniä kalastelit, kun hövelisti kehuit Greta Thunbergiä. Kyllä sinä oikeana miehenä varmasti ymmärrät, että tuo lapsen valjastaminen ilmastopaniikin lietsomiseen on vastoin kaikkia lapsen oikeuden sopimuksia yms. Ja yksinkertaisesti järjetöntä. Lopeta tuo. Ja kyllä sinä voisit pääministerinä noille toimittajanretkuille kertoa suorat sanat meidän tekojen vaikutuksista. Tällä tavoin: Suomen osuus päästöistä on hieman enemmän kuin tuhannesosa. Kiina osuus on noin 26 prosenttia. Kuuluisassa Pariisin ilmastosopimuksessa on sovittu, että Kiina saa kasvattaa päästöjään vielä 85 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Kerro tämä ääneen kansallesi.

17

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinne toimii täysin oikein. Kuka alkaisi moittimaan lasta, joka selvästi huolestunut ilmastosta. Ei todellakaan ole tämän tytön syytä tämä huolestuminen. Jatkuva manipulointi ilmaston kuumenemisesta pelottaa nuoria. Ei ole tämän eikä jonkun toisenkaan lapsen tai nuoren syy, että pelkää!

      Rinne on viisas mies.

      • Anonyymi

        Ei se lapsen syy tietysti ole. Mutta syy on niissä aikuisissa, etenkin toimittajissa, vihreissä, vasemmistolaisissa, jotka on tämän ilmastopaniikin pistäneet alulle. Viattomat lapset oireilee Gretan tavoin ja moni on kohta mielenterveyspotilas. Olisi todella paikallaan ja rehellistä kertoa nuo faktat, jotka aloittaja toi esiin, vaikkapa joka päivä tiedotusvälineissä. Että on turha panikoida, meidän teot Suomessa ja Euroopassa ei vaikuta asiaan millään tavoin. Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. On hyvin ilmeistä, että meille annettava tieteellinen tieto on hyvin yksipuolista ja voi olla täysin väärääkin - mikä liekään tavoite. Paljon on puhuttu Koilliväylästä. Sen käyttö lisääntyy, kun ilmasto lämpenee ja pohjoisnavan jäät sulavat. Mutta. Nyt jo monta vuotta peräkkäin Koillisväylän käyttö on ollut 30-40 prosenttia vähäisempää kuin muutamina vuosina aiemmin. Syynä se, että siellä onkin ollut niin paljon jäätä, että laivat ei voi siellä seilata. Tämä tieto meiltä on salattu. Jos se julkisesti kerrottaisiin, moni epäilisi monta muutakin totena kerrottua ilmastoasiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lapsen syy tietysti ole. Mutta syy on niissä aikuisissa, etenkin toimittajissa, vihreissä, vasemmistolaisissa, jotka on tämän ilmastopaniikin pistäneet alulle. Viattomat lapset oireilee Gretan tavoin ja moni on kohta mielenterveyspotilas. Olisi todella paikallaan ja rehellistä kertoa nuo faktat, jotka aloittaja toi esiin, vaikkapa joka päivä tiedotusvälineissä. Että on turha panikoida, meidän teot Suomessa ja Euroopassa ei vaikuta asiaan millään tavoin. Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. On hyvin ilmeistä, että meille annettava tieteellinen tieto on hyvin yksipuolista ja voi olla täysin väärääkin - mikä liekään tavoite. Paljon on puhuttu Koilliväylästä. Sen käyttö lisääntyy, kun ilmasto lämpenee ja pohjoisnavan jäät sulavat. Mutta. Nyt jo monta vuotta peräkkäin Koillisväylän käyttö on ollut 30-40 prosenttia vähäisempää kuin muutamina vuosina aiemmin. Syynä se, että siellä onkin ollut niin paljon jäätä, että laivat ei voi siellä seilata. Tämä tieto meiltä on salattu. Jos se julkisesti kerrottaisiin, moni epäilisi monta muutakin totena kerrottua ilmastoasiaa.

        Olen varmasti ilmastoasiassa kanssasi samaa mieltä. Mutta eri mieltä olen siitä, kenen syy tämä paniikki on. Puhe vihervasemmistosta on perätön. Uusi tiede Meteorologia tässä jyllää. Takana on rahaa ja osittain tiedettä. Ainakin Euroopassa suuri osa teollisuutta on mukana päästökaupassa ja keksimässä uutta teknologiaa mm. autoiluun.

        Vasemmisto ainakin haluaa rakentaa työtä ja se on joskus ristiriidassa ilmastokysymysten kanssa. Vihreät sopivat esittämiisi väitteisiin, mutta heitä ei mitenkään voi yksin syyllistää. Vihreät ovat Suomessa vaikuttajia, mutta ei maailmalla yleisesti. Suomen sananvalta on pieni. Tässä jyllää isommat joukot.


      • Anonyymi

        Rinne viisas ? ¤#%&"#


    • Korjaan, että siinä mielessä "viisas", kuin on vaikkapa Halla-aho tai Orpo. Jos Rinne on päässyt lakimieskoulutuksen läpi ei kovin tyhmäkään voi olla. Täytyy nyt nettipalstalaisten pelkällä peruskoulun oppimäärälläkin ymmärtää, että kukaan, ei kukaan tässä meidän läpidemokraattisessa maassa, pysty asioita yksin päättämään.

      Joidenkin mielestä huono juttu?

      • Anonyymi

        Se että Rinne on selvinnyt rimaa hipoen opiskeluistaan ei anna kovin kummoisia edellytyksiä selvitä nykyisestä pestistä. Ay-jyränä voi vielä pärjätä, mutta valitettavasti ei kyllä rahkeet riitä nykyhommaan. Haavisto olisi varmaan ihan tyytyväinen Rinteen paikalla sillä niin pahasti Rinnettä ollaan persrais**ttu esim unkarin Orbanin taholta. Kun ei ole substanssi kunnossa eikä kykene reagoimaan muutoksiin/väitteisiin niin aika kehnohan tilanne on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että Rinne on selvinnyt rimaa hipoen opiskeluistaan ei anna kovin kummoisia edellytyksiä selvitä nykyisestä pestistä. Ay-jyränä voi vielä pärjätä, mutta valitettavasti ei kyllä rahkeet riitä nykyhommaan. Haavisto olisi varmaan ihan tyytyväinen Rinteen paikalla sillä niin pahasti Rinnettä ollaan persrais**ttu esim unkarin Orbanin taholta. Kun ei ole substanssi kunnossa eikä kykene reagoimaan muutoksiin/väitteisiin niin aika kehnohan tilanne on.

        Oli siinä Rinteen paikalla kuka tahansa, niin haukkuja tulee. Tämän on saanut kokea joka ainut pääministeri.

        Tämä nykyräksytys on erilaista siksi, että yli-innokkaat perussuomalaiset ovat äänekkäitä räksyttämään.

        Itse olematta perussuomalainen tai sosiaalidemokraatti, en silti näe Rinteen toimissa mitään erilaista kuin aikaisemminkaan. Rinne hakee yhteistyötä, se ehkä on juuri entisen Ay-pomon haitta tai hyve.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Oli siinä Rinteen paikalla kuka tahansa, niin haukkuja tulee. Tämän on saanut kokea joka ainut pääministeri.

        Tämä nykyräksytys on erilaista siksi, että yli-innokkaat perussuomalaiset ovat äänekkäitä räksyttämään.

        Itse olematta perussuomalainen tai sosiaalidemokraatti, en silti näe Rinteen toimissa mitään erilaista kuin aikaisemminkaan. Rinne hakee yhteistyötä, se ehkä on juuri entisen Ay-pomon haitta tai hyve.

        No joo joo , mutta Rinne on ihan per....stä , ja syvältä sieltä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo joo , mutta Rinne on ihan per....stä , ja syvältä sieltä .

        Niin, lestojen mielestä, ei vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän agendat viime vaaleissa jyrkästi veret seisauttavalla vaalitappiolla tuominneen kansan mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, lestojen mielestä, ei vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän agendat viime vaaleissa jyrkästi veret seisauttavalla vaalitappiolla tuominneen kansan mielestä.

        Oliko mielialalääkitys jäänyt taas ottamatta?


    • Anonyymi

      Onhan Antti yrittänyt kertoa mutta kun vanhalla tervakeuhkolla sattuu se yskänkohtaus just silloin kun pitäisi totuus sanoa. Jotenkin se vaalivale ja luikuri-jutut livahtavat helpommin suupielestä.

    • Anonyymi

      Kovasti se tuhoaa rahaa kaikenmaailman ulkomaan avustuksiin .

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aina saa hävetä toveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa hävetä toveria.

        Pääministeri onpi höpö ukko .


    • Anonyymi

      Tuntuu Rinne olevan jo ihan pää pyörällä brexit-käänteistä.
      Parempi olisi pitää suu kiinni ja vaikutta tyhmältä kuin todistaa se.

      • Anonyymi

        Ei pysy Qntin suu kiinni, vaan todistus livahti suupielestä kuin vaalivale.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe