Kohta tää palstan valopää varmaankin....

Kohta tää palstan valopää varmaankin löytää kouluampujien Pekka Eric Auvisen ja Matti Juhani Saaren nimistä jotakin kamalan ulkomaalaisperäistä.

😂 🤣😂 🤣😂 🤣😂 🤣😂 🤣

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.

Mitäpä jos ei tulekaan tuhoutumaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos ei tulekaan tuhoutumaan?

Tuhoutui se Etelä-Afrikankin apartheidhallitus vaikka armeija oli Afrikan vahvin ja Israelin tukema ydinaseita myöten.

Homma menee nimittäin niin että oikeudenmuakisuus aina lopulta voittaa.

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Tuhoutui se Etelä-Afrikankin apartheidhallitus vaikka armeija oli Afrikan vahvin ja Israelin tukema ydinaseita myöten.

Olen samaa mieltä, että oikeudenmukaisuus lopulta voittaa.

Mutta mikä on uhkana valtioille?
        Mikä taho, ketkä ovat uhkana?

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.

Ja sinä kehtaat tapella kaikesta kanssani..olemme samaa mieltä toki tuosta israel asiasta.

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

KTS sulla ei ole näköjään tietoja, että kantasuomalaisia rahdattiin lähi-itään ja afrikkaan orjiksi samaanaikaan kun mustia eräät rahtasivat amerikkaan ja eurooppaan, tutki niin näet totuuden..jos laitan viralliset linkit tänne ne poistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että oikeudenmukaisuus lopulta voittaa.

Mutta mikä on uhkana valtioille?
        Mikä taho, ketkä ovat uhkana?

Usa,israel,kiina,venäjä ja muut jotka vihaavat valkoisia/länsimaita..Suomea ja kantasuomalaisia en lue ns. länsimaalaisiksi mutta jokapuolelta, kuten ns. omiltamme esim. valtamediassa sanotaan suoraan kuinka valkoisia vihaavat.

• Palstan valopää lienee Pietarin trolleja. Sen verran ahkera ja yöunia kokematon.

• Anonyymi

Lopeta disinformaatio ja lyö faktat pöytään. Sinun viesteistä löytää erittäin suomalaisvihamielistä potaskaa, millä selität sen?

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta disinformaatio ja lyö faktat pöytään. Sinun viesteistä löytää erittäin suomalaisvihamielistä potaskaa, millä selität sen?

Päinvastoin, sun lössis vihaa sekä Suomea, sen sananvapautta, sen eduskuntaa ja hallitusta, jotka EDUSTAVAT Suomea!

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Päinvastoin, sun lössis vihaa sekä Suomea, sen sananvapautta, sen eduskuntaa ja hallitusta, jotka EDUSTAVAT Suomea!

Älä jaksa, Suomessa on tällä hetkellä kaikkien aikojen suomalaisvastaisin hallitus.
        Se ei edusta suomalaisia pätkän vertaa.
        Suomalaiset tekevät Suomesta Suomen ja hyvinvointivaltion, ei muut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe