Kohta tää palstan valopää varmaankin löytää kouluampujien Pekka Eric Auvisen ja Matti Juhani Saaren nimistä jotakin kamalan ulkomaalaisperäistä.
😂 🤣😂 🤣😂 🤣😂 🤣😂 🤣
Kohta tää palstan valopää varmaankin....
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs KTS mieltä tästä?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006256558.html
Anna palstalaisten tutkia asioita, aina voi paljastua jotain uutta.
Toki me kaikki toivomme, että myös uutta paljastuu.
Totuushan on hieno asia kun se tulee ilmi.Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.
Mitäpä jos ei tulekaan tuhoutumaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos ei tulekaan tuhoutumaan?
Tuhoutui se Etelä-Afrikankin apartheidhallitus vaikka armeija oli Afrikan vahvin ja Israelin tukema ydinaseita myöten.
Homma menee nimittäin niin että oikeudenmuakisuus aina lopulta voittaa.- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Tuhoutui se Etelä-Afrikankin apartheidhallitus vaikka armeija oli Afrikan vahvin ja Israelin tukema ydinaseita myöten.
Homma menee nimittäin niin että oikeudenmuakisuus aina lopulta voittaa.Olen samaa mieltä, että oikeudenmukaisuus lopulta voittaa.
Mutta mikä on uhkana valtioille?
Mikä taho, ketkä ovat uhkana? - Anonyymi
KTS kirjoitti:
Israel toki tulee aikanaa tuhoutumaan kuten kaikki aparthed-hallitukset mutta se ei ole tämän ketjuna aiheena vaan ketjun aiheena on sukunimien hämmästyttävä historia ja hiusten värisävyt.
Ja sinä kehtaat tapella kaikesta kanssani..olemme samaa mieltä toki tuosta israel asiasta.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Homma menee nimittäin niin että oikeudenmuakisuus aina lopulta voittaa.KTS sulla ei ole näköjään tietoja, että kantasuomalaisia rahdattiin lähi-itään ja afrikkaan orjiksi samaanaikaan kun mustia eräät rahtasivat amerikkaan ja eurooppaan, tutki niin näet totuuden..jos laitan viralliset linkit tänne ne poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että oikeudenmukaisuus lopulta voittaa.
Mutta mikä on uhkana valtioille?
Mikä taho, ketkä ovat uhkana?Usa,israel,kiina,venäjä ja muut jotka vihaavat valkoisia/länsimaita..Suomea ja kantasuomalaisia en lue ns. länsimaalaisiksi mutta jokapuolelta, kuten ns. omiltamme esim. valtamediassa sanotaan suoraan kuinka valkoisia vihaavat.
Palstan valopää lienee Pietarin trolleja. Sen verran ahkera ja yöunia kokematon.
- Anonyymi
Lopeta disinformaatio ja lyö faktat pöytään. Sinun viesteistä löytää erittäin suomalaisvihamielistä potaskaa, millä selität sen?
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta disinformaatio ja lyö faktat pöytään. Sinun viesteistä löytää erittäin suomalaisvihamielistä potaskaa, millä selität sen?
Päinvastoin, sun lössis vihaa sekä Suomea, sen sananvapautta, sen eduskuntaa ja hallitusta, jotka EDUSTAVAT Suomea!
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Päinvastoin, sun lössis vihaa sekä Suomea, sen sananvapautta, sen eduskuntaa ja hallitusta, jotka EDUSTAVAT Suomea!
Älä jaksa, Suomessa on tällä hetkellä kaikkien aikojen suomalaisvastaisin hallitus.
Se ei edusta suomalaisia pätkän vertaa.
Suomalaiset tekevät Suomesta Suomen ja hyvinvointivaltion, ei muut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499