yhteistyö kolmen maakunnan kesken

Anonyymi

Meinasin tukehtua aamupuuroon kun luin että lapualaaset on avannu pelin ja ehdottaa yhteistyötä pohjamaan ja Keski-Pohjanmaan kanssa....siellä on käsitetty etelä-pohjanmaan ei tarvi auttaa mentaliteetti joka on nyt jo repinyt rikki koko sairaanhoitopiirin. Idea isosta kolmiopohjanmaasta olisi hyvä mutta ei tuu toimimaan...koska Seinäjoki haluaa olla Napoleonin tapaan rahakirstun kantaja yksinvaltias.siksi siis tod näk.kokkola jatkaa Ouluun Vaasa Turkuun ja molemmilla on jo rannikko kopterit...epsp odottaa valtion omaa parivuotta...Kauhajoki laittoi jo oman röntgenin ja dialyysilaitteen,kurikka rakentaa tk..niin...

10

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista toimia,Seinäjoki haluaa olla yksinvaltias ja siihen ei Kokkola sekä Vaasa suostu.Muutenkin kulujen jakamisesta tulee täällä pelkästään jo nyt niin iso riita että e-p sota kaatuu

      • Anonyymi

        Uusi hallitus joutuu kaataa koko soten koska on todennut sen täysin mahdottomaksi toimia,tästä kertoi jo uutisetkin. Entisten kärsivät ne jotka veivät kiireellä se maaliin kuten Seinäjoki...oli takana kova usko sipilään ja keskustaan no tietenkin oli....ny siitä maksaa kunta ja maakunta yrittää korjata virheitä.vaasa tajusi ajoissa ja Kokkola ettei tule toimimaan. Esimerkiksi olisihan täysin mahdotonta että Helsingillä, Turulla ym olisi samat säännöt?


    • Anonyymi

      Sjokiset menevät Tampereelle spesiaalihoitoon.
      Vaasalaiset Turkuun.
      Kokkolasta Ouluun.
      Mihin suuntaan sinä nopeiten menisit.
      Tyypillistä lapualaista kuopankaivua ja riidan haastoa.

      • Anonyymi

        Erikoishoidoilla tarkoitetaan lähinnä leikkauksia,syöpähotoja,lihavuusleikkauksia tms...Vaasassa on tällä hetkellä Suomen paras syöpähoito.eikä muihin leikkaushoitohin yleensä niin kiire oli kun aikaa on yleensä hetki viiva puolivuotta?
        Käsittääkseni lehden mukaan Kokkola ja Vaasa saa paareilla ja lääkärillä varustetun kopterin aika äkkiä paikalle,ainakin viime viikolla pintapelastaja nappasi merestä miehen? Tuli juomasta ennemmin kun olisi tullut Seinäjoelta .ehkä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoishoidoilla tarkoitetaan lähinnä leikkauksia,syöpähotoja,lihavuusleikkauksia tms...Vaasassa on tällä hetkellä Suomen paras syöpähoito.eikä muihin leikkaushoitohin yleensä niin kiire oli kun aikaa on yleensä hetki viiva puolivuotta?
        Käsittääkseni lehden mukaan Kokkola ja Vaasa saa paareilla ja lääkärillä varustetun kopterin aika äkkiä paikalle,ainakin viime viikolla pintapelastaja nappasi merestä miehen? Tuli juomasta ennemmin kun olisi tullut Seinäjoelta .ehkä....

        No höpöhöpö. Kyllä Meilahti on ykkönen joka asiassa, myös syöpäjutuissa. Sen jälkeen tulee Tampere ja Turku. Loput on sitten Vaasoja yms.

        Mutta se on jos ummikkona junttipohjanmaalla asuu, niin Vaasa tuntuu suurelta paikalta, vaikka on täys takapajula.


    • Lapualaaset rupes vinkumaan rahaa, no se oli odotettavissa

      • Anonyymi

        Koitas ottaa selvää kun meet näyttämään tänään penistä seinäjoen keskussairaalaan...ne kertoo sulle mikä on missä ykkönen ei oo suuruudesta kiinni.vaasassa on syöpähoito Suomen nro1. Läskileikkauksia tehdään aika paljon mutta ei se että taso on huippu tarkoita sitä että ne pitää laihana. Turku,Meilahti toki muissa huippuja kuten Kuopio. Sori ny ettei Seinäjoella ole erikois osaamisalueita sairaanhoidossa.eikä paljon muussakaan...no rehentely ja makkaran teko...huonon sellasen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitas ottaa selvää kun meet näyttämään tänään penistä seinäjoen keskussairaalaan...ne kertoo sulle mikä on missä ykkönen ei oo suuruudesta kiinni.vaasassa on syöpähoito Suomen nro1. Läskileikkauksia tehdään aika paljon mutta ei se että taso on huippu tarkoita sitä että ne pitää laihana. Turku,Meilahti toki muissa huippuja kuten Kuopio. Sori ny ettei Seinäjoella ole erikois osaamisalueita sairaanhoidossa.eikä paljon muussakaan...no rehentely ja makkaran teko...huonon sellasen

        Kaikki Suomen sota alueet on tällä hetkellä ainakin uutisointiin uskoen enemmän tai vähemmän kusessa..pienet ympäristö kunnat ei halua maksumieheksi. Kyllä tästä vielä kunnon soppa syntyy ja lopuksi maksaja on kansalainen


    • Anonyymi

      Kuntayhtömiä pukkaa,sekä sotea!
      Kaupat palailevat kylille/ Kunnat muuttuvat kyliksi.
      Väki vähenee ja palveluja on liikaa joka taasen syö asukkaiden vero eurot.
      Rosvot ja Valtio määräilee//////////////

    • Anonyymi

      Lapualta kuuluu jälleen järjen ääntä.
      Eteläpohjanmaan kunnat jatkavat yhteistyön kehittämistä, seinäjoki rakentakoon vaikka luotijuna yhteyden Pietariin sotea varten, jos ei edes yhteistyöstä keskusteleminen käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe