Uusi vaihe kapitalistisen Suomen elämässä on

Anonyymi

nykyinen lääkepula. Vielä siihen ei kuole kukaan, toivottavasti, mutta suunta on koko ajan paheneva ja se ei tiedä hyvää. Miksi Venezuelan lääkepulasta puhutaan enemmän kuin omastamme?

Eilen menin apteekkiin hakemaan nesteenpoistajaa X mutta minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu. Siis ei vain tämä yksi nimenomainen lääke. Lääkettä ehkä saa viikolla 48, tai sitten ei !

Ei tällaista kurjuutta pitänyt olla kapitalistimaassa, eihän ? Kaikkea pitää olla yllin kyllin ja vain sosialisti- ja kommunistimaat kärsivät alkeellisesta lääkepulasta. Olisikohan Venäjällä myydä meille lääkkeitä, kannattaa varmaa kysyä.

Tätä menoa kun jatkuu vielä vuosi pari eteenpäin meillä aletaan kuolla lääkkeettömyyteen eikä ihan pienet ihmisjoukot kuolekaan. Siinä vaiheessa kun insuliinit loppuu niin puhutaan pian tuhansista kuolleista lyhyessä ajassa.

24

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Eilen menin apteekkiin hakemaan nesteenpoistajaa X mutta minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu. Siis ei vain tämä yksi nimenomainen lääke. Lääkettä ehkä saa viikolla 48, tai sitten ei !"

      Olisit mennyt toiseen apteekkiin ja olisit saanut heti. Nesteenpoistolääkkeet (diureetit) ovat yleisiä eikä ne oikeasti koskaan kesken lopu.

      "Miksi Venezuelan lääkepulasta puhutaan enemmän kuin omastamme?"

      Siksi, että siellä pula on todellista. Suomessa taas lääkepula on pelkkä Tarkkispojan kostea uni ja haave:-D

    • Anonyymi

      Tauteihin tappaminen on suomalaisen porvarillisuuden pisintä perinnettä, alkaen jo vuodesta 1918 ja menestyksekkäästi jatkuen ja laajentuen muidenkin maiden kansalaisiin 1941-44. Miksi siis heittää hyvä, kansainvälisestikin toimivaksi todettu konsepti roskiin?

      • Anonyymi

        ” Miksi siis heittää hyvä, kansainvälisestikin toimivaksi todettu konsepti roskiin?”

        Siksi, että taudit tappaa... ei niillä tapeta.

        Stalinin gulageissa kuoli miljoonia ihmisiä tauteihin! Olivatko he Tarkkispojan mielestä ”Stalinin tappamia”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Miksi siis heittää hyvä, kansainvälisestikin toimivaksi todettu konsepti roskiin?”

        Siksi, että taudit tappaa... ei niillä tapeta.

        Stalinin gulageissa kuoli miljoonia ihmisiä tauteihin! Olivatko he Tarkkispojan mielestä ”Stalinin tappamia”?

        …..että taudit tappaa... ei niillä tapeta...….

        Taudeilla tapetaan ja siihen Suomen lahtarilla on erikoinen kutsumus ja viehtymys. Vuoden 1918 leireillä tapettiin, Petroskoin ns. epäkansallisten leirillä tapettiin, sotavankeja tapettiin.

        Tauti saadaan tappamaan pienillä järjestelyillä eikä siihen rakettitiedettä tarvita. Huono ruoka, että vastustuskyky romahtaa, ylitiheä majoitus ja hygienian esto niin bakteerit tai virukset ihan mielellään hoitavat homman loppuun lahtarin puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …..että taudit tappaa... ei niillä tapeta...….

        Taudeilla tapetaan ja siihen Suomen lahtarilla on erikoinen kutsumus ja viehtymys. Vuoden 1918 leireillä tapettiin, Petroskoin ns. epäkansallisten leirillä tapettiin, sotavankeja tapettiin.

        Tauti saadaan tappamaan pienillä järjestelyillä eikä siihen rakettitiedettä tarvita. Huono ruoka, että vastustuskyky romahtaa, ylitiheä majoitus ja hygienian esto niin bakteerit tai virukset ihan mielellään hoitavat homman loppuun lahtarin puolesta.

        Kuka siellä tappoi oliko se Verner Lehtimäen rytmiryhmä.


    • Anonyymi

      "Siinä vaiheessa kun insuliinit loppuu niin puhutaan pian tuhansista kuolleista lyhyessä ajassa..."

      Tästä tulevaisuudesta oli artikkeli joku aika sitten ylessä, mikä meitä ilmeisesti odottaa.

      https://yle.fi/uutiset/3-10976942

      Mielestäni kyse ei ole kapitalismista tai sosialismista, vaan ihmisyhteisöjen yleisestä rappeutumisesta. On jo näkyvissä dystooppinen tulevaisuus, joka ei kylläkään ole mitään uutta, vaan kyseessä on ikivanha vanhatestamentillinen lakiuskonto, jonka valtaantulo on aina vääjäämätön seuraus tietämättömyydestä ja omahyväisyydestä.

    • Anonyymi

      Joku neuvoo minua avaajaa ja on tietävinään minua itseäni paremmin mitä tapa""Olisit mennyt toiseen apteekkiin ja olisit saanut heti. Nesteenpoistolääkkeet (diureetit) ovat yleisiä eikä ne oikeasti koskaan kesken lopu.""

      Menin toiseen apteekkiin ja menin kolmanteenkin ja menin neljänteen. Sieltä sain sitten purkin korvaavaa. Kummallista viisautta kaverilla kun tietää apteekkeja paremmin, että "eivät ne lopu koskaan". Väitätkö siis, että kolmessa apteekissa valehtelivat ? Vastaatko raukka huutosi ?

      //terveisin Avaaja

      • Anonyymi

        Tarkkispoika käy taas kuumana? Onpas sinulla ollut erikoinen diureetti? Farmaseutilta voi myös kysyä, että löytyykö samaan pohjautuvaa korvaavaa diureettia eli sellaista, jossa vaikuttava aine on sama? Sitä pitäisi tosin tarjota pyytämättäkin.

        Onko tämä sinulle yhtä tärkeä asia kuin miten internet kirjoitetaan?

        ” Vastaatko raukka huutosi ?”

        Vastaan toki! Huudan oikein kovaa: HYVÄ TARKKIS! Onnea valitsemallasi tiellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkispoika käy taas kuumana? Onpas sinulla ollut erikoinen diureetti? Farmaseutilta voi myös kysyä, että löytyykö samaan pohjautuvaa korvaavaa diureettia eli sellaista, jossa vaikuttava aine on sama? Sitä pitäisi tosin tarjota pyytämättäkin.

        Onko tämä sinulle yhtä tärkeä asia kuin miten internet kirjoitetaan?

        ” Vastaatko raukka huutosi ?”

        Vastaan toki! Huudan oikein kovaa: HYVÄ TARKKIS! Onnea valitsemallasi tiellä!

        ----Farmaseutilta voi myös kysyä, että löytyykö samaan pohjautuvaa korvaavaa diureettia eli sellaista, jossa vaikuttava aine on sama? Sitä pitäisi tosin tarjota pyytämättäkin.-----

        Tuollaista sontaa tulee kun oikeistohanu ei lue tekstejä joihin kuvittelee vastaavansa.

        Jos olisit laisinkaan sisälukutaitoinen ja muutenkin järissäsi niin olisit jo avauksesta voinut lukea: "minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu.".

        Outo kiihko sällillä alkaa inttämään, että eivät ne loppu ole olleet, apteekissa eivät vain osanneet hoitaa hommaansa ilman sinun neuvojasi. Ehkä sinun pitäisi ilmottautua apteekkien ylitarkastajaksi joka kertoisi onko lääke loppu vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Farmaseutilta voi myös kysyä, että löytyykö samaan pohjautuvaa korvaavaa diureettia eli sellaista, jossa vaikuttava aine on sama? Sitä pitäisi tosin tarjota pyytämättäkin.-----

        Tuollaista sontaa tulee kun oikeistohanu ei lue tekstejä joihin kuvittelee vastaavansa.

        Jos olisit laisinkaan sisälukutaitoinen ja muutenkin järissäsi niin olisit jo avauksesta voinut lukea: "minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu.".

        Outo kiihko sällillä alkaa inttämään, että eivät ne loppu ole olleet, apteekissa eivät vain osanneet hoitaa hommaansa ilman sinun neuvojasi. Ehkä sinun pitäisi ilmottautua apteekkien ylitarkastajaksi joka kertoisi onko lääke loppu vai ei.

        HeHe! Minähän olen jo aiemmin todennut, että Tarkkispoika on verraton ilopilleri palstalla! Nytkin nauratti taas pitkään!

        ” Tuollaista sontaa tulee kun oikeistohanu ei lue tekstejä joihin kuvittelee vastaavansa.”

        Luen kovasti ylimalkaisesti ne läpi kun olen jo tottunut niiden sisältöön muutoinkin!

        ”Jos olisit laisinkaan sisälukutaitoinen ja muutenkin järissäsi niin olisit jo avauksesta voinut lukea: "minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu.".”

        Vai niin? Ehkäpä yhteiskunta yrittää eliminoida piintyneen stallarin? Voisiko olla niin? Takana voi olla CIA:n salaliitto!

        ”Outo kiihko sällillä alkaa inttämään...”

        Jotenkin tekstisi ja sen ulkoasu panee epäilemään, että se ”outo kiihko” on kokonaan sinun vaivoinasi? En minä näitä juttujasi niin vakavasti osaa ottaa...

        Uskon kuitenkin, että odotuksesi lääkkeiden loppumisesta euroilla maksavasta Suomesta ei siinnä kovin nurkan takana. Venezuela puolestaan on itse mokannut nakkinsa ja tiettävästi myös venäläiseen sairaalaan on potilaan syytä hankkia tarvittavat lääkkeet itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe! Minähän olen jo aiemmin todennut, että Tarkkispoika on verraton ilopilleri palstalla! Nytkin nauratti taas pitkään!

        ” Tuollaista sontaa tulee kun oikeistohanu ei lue tekstejä joihin kuvittelee vastaavansa.”

        Luen kovasti ylimalkaisesti ne läpi kun olen jo tottunut niiden sisältöön muutoinkin!

        ”Jos olisit laisinkaan sisälukutaitoinen ja muutenkin järissäsi niin olisit jo avauksesta voinut lukea: "minulle määrätty vahvuus ja myös KAIKKI VASTAAVAT rinnakkaislääkkeet ovat loppu.".”

        Vai niin? Ehkäpä yhteiskunta yrittää eliminoida piintyneen stallarin? Voisiko olla niin? Takana voi olla CIA:n salaliitto!

        ”Outo kiihko sällillä alkaa inttämään...”

        Jotenkin tekstisi ja sen ulkoasu panee epäilemään, että se ”outo kiihko” on kokonaan sinun vaivoinasi? En minä näitä juttujasi niin vakavasti osaa ottaa...

        Uskon kuitenkin, että odotuksesi lääkkeiden loppumisesta euroilla maksavasta Suomesta ei siinnä kovin nurkan takana. Venezuela puolestaan on itse mokannut nakkinsa ja tiettävästi myös venäläiseen sairaalaan on potilaan syytä hankkia tarvittavat lääkkeet itse!

        -----venäläiseen sairaalaan on potilaan syytä hankkia tarvittavat lääkkeet itse----

        Minä suren oman isänmaani eli Suomen asioista. Sinä puolestasi suret oman isänmaasi asioista mihin sinulla tietenkin on täysi oikeus. Minua ne eivät kiinnosta ja tuskin jaksavat kiinnostaa muitakaan kuin vain kremlinsien sakeaa laumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----venäläiseen sairaalaan on potilaan syytä hankkia tarvittavat lääkkeet itse----

        Minä suren oman isänmaani eli Suomen asioista. Sinä puolestasi suret oman isänmaasi asioista mihin sinulla tietenkin on täysi oikeus. Minua ne eivät kiinnosta ja tuskin jaksavat kiinnostaa muitakaan kuin vain kremlinsien sakeaa laumaa.

        "Minä suren oman isänmaani eli Suomen asioista. "

        Suomiko muka Tarkkispojan 'isänmaa'`? Tuskinpa vain! Kyllä se henkinen isänmaa on Venäjä tai pikemminkin sen edeltäjä Neuvostoliitto!

        "Sinä puolestasi suret oman isänmaasi asioista mihin sinulla tietenkin on täysi oikeus."

        Minä taas olen syntyperäinen suomalainen ja puolustan kotimaatani sinun lokakampanjaasi vastaan!

        "Minua ne eivät kiinnosta ja tuskin jaksavat kiinnostaa muitakaan kuin vain kremlinsien sakeaa laumaa."

        Kun teet törkyväitteen teen usein rinnastuksen tilanteeseen Venäjällä. Sitä maata en kehu koskaan enkä ole siitä huolestunut! Kremlin-termi on oma keksintösi! Ilmeisesti sinua hävettää olla luopio Suomessa ja yrität projisoida omaa olemustasi muille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä suren oman isänmaani eli Suomen asioista. "

        Suomiko muka Tarkkispojan 'isänmaa'`? Tuskinpa vain! Kyllä se henkinen isänmaa on Venäjä tai pikemminkin sen edeltäjä Neuvostoliitto!

        "Sinä puolestasi suret oman isänmaasi asioista mihin sinulla tietenkin on täysi oikeus."

        Minä taas olen syntyperäinen suomalainen ja puolustan kotimaatani sinun lokakampanjaasi vastaan!

        "Minua ne eivät kiinnosta ja tuskin jaksavat kiinnostaa muitakaan kuin vain kremlinsien sakeaa laumaa."

        Kun teet törkyväitteen teen usein rinnastuksen tilanteeseen Venäjällä. Sitä maata en kehu koskaan enkä ole siitä huolestunut! Kremlin-termi on oma keksintösi! Ilmeisesti sinua hävettää olla luopio Suomessa ja yrität projisoida omaa olemustasi muille!

        ------Minä taas olen syntyperäinen suomalainen ----

        Niinkö, ihanko totta, eipä uskoisi. Sinua kun eivät nämä Suomen asiat näytä kiinnostavan pätkääkään, Venäjästä vain olet huolissasi ja sen asioihin otat kantaa. Joten en usko sinun olevan suomalainen muuten kuin ehkä Suomen kansalaisuuden saanut mamu, inkeriläisen nimellä tänne vääntäytynyt mutta edustat kuitenkin viidettä kolonnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ------Minä taas olen syntyperäinen suomalainen ----

        Niinkö, ihanko totta, eipä uskoisi. Sinua kun eivät nämä Suomen asiat näytä kiinnostavan pätkääkään, Venäjästä vain olet huolissasi ja sen asioihin otat kantaa. Joten en usko sinun olevan suomalainen muuten kuin ehkä Suomen kansalaisuuden saanut mamu, inkeriläisen nimellä tänne vääntäytynyt mutta edustat kuitenkin viidettä kolonnaa.

        ” Niinkö, ihanko totta, eipä uskoisi.”

        Onneksi ei ole sinun uskostasi kiinni!

        ”Sinua kun eivät nämä Suomen asiat näytä kiinnostavan pätkääkään”

        Kiinnostaa niin paljon, että puolustan sitä joka käänteessä!

        ”Venäjästä vain olet huolissasi ja sen asioihin otat kantaa”

        Otan kantaa molempiin maihin ja muuhunkin maailmanmenoon!

        ”Joten en usko sinun olevan suomalainen muuten kuin ehkä Suomen kansalaisuuden saanut mamu, inkeriläisen nimellä tänne vääntäytynyt mutta edustat kuitenkin viidettä kolonnaa.”

        Eipä se sinun uskosi paljoa paina! Syntyisin olen Helsingin Kalliosta ja sinut Tarkkis tunnetaan siitä, että päätyösi on mollata Suomea ja länttä ja samalla yrittää kiiloittaa Venäjän kuhmuista kilpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Niinkö, ihanko totta, eipä uskoisi.”

        Onneksi ei ole sinun uskostasi kiinni!

        ”Sinua kun eivät nämä Suomen asiat näytä kiinnostavan pätkääkään”

        Kiinnostaa niin paljon, että puolustan sitä joka käänteessä!

        ”Venäjästä vain olet huolissasi ja sen asioihin otat kantaa”

        Otan kantaa molempiin maihin ja muuhunkin maailmanmenoon!

        ”Joten en usko sinun olevan suomalainen muuten kuin ehkä Suomen kansalaisuuden saanut mamu, inkeriläisen nimellä tänne vääntäytynyt mutta edustat kuitenkin viidettä kolonnaa.”

        Eipä se sinun uskosi paljoa paina! Syntyisin olen Helsingin Kalliosta ja sinut Tarkkis tunnetaan siitä, että päätyösi on mollata Suomea ja länttä ja samalla yrittää kiiloittaa Venäjän kuhmuista kilpeä!

        "Kiinnostaa niin paljon, että puolustan sitä joka käänteessä!"

        Älä pööhveli nyt taas valehtele yhtään mitenkään.

        Sillä kyllä nyt te ihan kaikki kaltaisesi lahtarinäpäräpelkurit ihan heti luikkisitte todella lujaa kovassa paniikissa mammaa kirjuen karkuun todella pitkälle pois Suomesta jos Suomea nyt kohtaisi esimerkiksi vaikkapa jonkinlainen sotilaallinen konflikti tai muu kriisi.

        Mutta sen sijaan me kaikki oikeat isänmaalliset suomalaiset ihmiset kumminkin ihan luonnostaan puolustaisimme Suomea ja sen itsenäisyyttä vaikka sitten jopa aseellisesti viimeiseen hengenvetoomme asti, niin kuin aikoinaan olemme juuri sotilasvalassame vannoneet.

        Ja sinä se pööhveli olet nyt vain se tämän palstan säälittävin ja suurin trolli ja pahin häirikkö, mutta itsehän nyt olet tuon todella kivikkoisen tiesi nyt aikoinasi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostaa niin paljon, että puolustan sitä joka käänteessä!"

        Älä pööhveli nyt taas valehtele yhtään mitenkään.

        Sillä kyllä nyt te ihan kaikki kaltaisesi lahtarinäpäräpelkurit ihan heti luikkisitte todella lujaa kovassa paniikissa mammaa kirjuen karkuun todella pitkälle pois Suomesta jos Suomea nyt kohtaisi esimerkiksi vaikkapa jonkinlainen sotilaallinen konflikti tai muu kriisi.

        Mutta sen sijaan me kaikki oikeat isänmaalliset suomalaiset ihmiset kumminkin ihan luonnostaan puolustaisimme Suomea ja sen itsenäisyyttä vaikka sitten jopa aseellisesti viimeiseen hengenvetoomme asti, niin kuin aikoinaan olemme juuri sotilasvalassame vannoneet.

        Ja sinä se pööhveli olet nyt vain se tämän palstan säälittävin ja suurin trolli ja pahin häirikkö, mutta itsehän nyt olet tuon todella kivikkoisen tiesi nyt aikoinasi valinnut.

        "Sillä kyllä nyt te ihan kaikki kaltaisesi lahtarinäpäräpelkurit ihan heti luikkisitte todella lujaa kovassa paniikissa mammaa kirjuen karkuun todella pitkälle pois Suomesta jos Suomea nyt kohtaisi esimerkiksi vaikkapa jonkinlainen sotilaallinen konflikti tai muu kriisi."

        Se on pelkkä Tarkkispojan käsitys ja olen aina suhtautunut myönteisesti maanpuolustukseen. Olen toki vitjassa mukana torjumassa jos sekaan kelpaan!

        "Mutta sen sijaan me kaikki oikeat isänmaalliset suomalaiset ihmiset kumminkin ihan luonnostaan puolustaisimme Suomea ja sen itsenäisyyttä vaikka sitten jopa aseellisesti viimeiseen hengenvetoomme asti, niin kuin aikoinaan olemme juuri sotilasvalassame vannoneet."

        SINUN valasi on jutuista päätellen tehty muinaiselle Puna-armeijalle ja edustat hädän hetkellä Suomessa lähinnä Quisling-osastoa!"


    • Anonyymi

      Eikä vain lääkepula vaan koko terveydenhoitojärjestelmä on romahtamassa. Olkoon kommarimaissa ollut muuten miten tahansa mutta lääkäriin ja hoitoon siellä pääsi heti kun oli tarvetta kuten Suomessakin ennen.

      • Anonyymi

        Jostakin ’kumman syystä’ vielä hetki sitten varakkaat venäläiset naiset tulivat Suomeen synnyttämään!? Ei tosin enää kun raja on suljettu! Eivätkö he ole kuulleet, että Suomessa on muka terveydenhoito ’romahtanut’ Tiltun mielestä?

        Kannattaisiko trollin viimeinkin pelastautua kotiin Venäjälle maan mainion nterveydenhoidon piiriin? Tottahan sekin kukoistaa vaikka yli 30 % tuloista kulahtaa suoraan turhaan sotaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin ’kumman syystä’ vielä hetki sitten varakkaat venäläiset naiset tulivat Suomeen synnyttämään!? Ei tosin enää kun raja on suljettu! Eivätkö he ole kuulleet, että Suomessa on muka terveydenhoito ’romahtanut’ Tiltun mielestä?

        Kannattaisiko trollin viimeinkin pelastautua kotiin Venäjälle maan mainion nterveydenhoidon piiriin? Tottahan sekin kukoistaa vaikka yli 30 % tuloista kulahtaa suoraan turhaan sotaan!

        ----Tottahan sekin kukoistaa vaikka yli 30 % tuloista kulahtaa suoraan turhaan sotaan!----

        Niin, kyllä minäkin sinuna itkisin jos noin suuri osa tuloistani menisi turhaan sotaan. Meillä täällä Suomessa ei mene. Tule sinäkin tänne.


    • Anonyymi

      -----Tätä menoa kun jatkuu vielä vuosi pari eteenpäin meillä aletaan kuolla lääkkeettömyyteen -----

      Kyllä monella jo ikä lyhenee kun ei ole varaa ostaa lääkkeita. On harkittava ruokaa vai lääkkeitä.

      • Anonyymi

        TODELLISUUDESSA on pula ainoastaan semaglutidista, joka on vain LAIHDUTUSLÄÄKE!

        Tyypillistä kapitalismille:-D.

        Venäjällä voi tärkeät lääkkeet OIKEASTI loppua! Sehän i niitä lännestä saqa eikä itse OSAA valmistaa!


      • Anonyymi

        Lääkkeet on niin vahvasti korvattuja, e3ttä kyllä ne aina irti saa!


    • Anonyymi

      Kapitalismi saa lääkkeetkin katoamaan köyhän suusta, siis ruoan lisäksi.

      • Anonyymi

        Venäjällä ne katoaa KAIKKIEN SUUSTA!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe