viina-vesimeloni

Riitta

Löysin netistä jonkinmoista ohjeistusta tuon viinavesimelonin väsäämiseen, mutta aika ympäripyöreitä olivat. Eli onkos täällä joku joka on semmoisen tekemistä itse kokeillut tms. Eli reikä meloniin, suppilo sisään ja viinaa suppiloon.? Näin teinkin, mutta viina pyrkii enemmänki puskemaan reijän kautta melonista pihalle kuin imeytymään sinne, mutta ehkäpä se sitten ajan kanssa imeytyypi paremmin?

4

12132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arshall

Juu, aikapa hoita homman hyvinkin.
      Muistaakseni tää yks television rokki-kokki teki kerran johonki mimmibileisiin absintilla marinoitua meloonia. Tee reikää vähän syvemmällekin kuin pelkästään just ja just kuoren läpi. Sit absinttii (tai muuta erittäin vahvaa alkkista) niin paljo ku mahtuu. Jääkaappiin huilimaan ja kun reijäs on tilaa, kaada taas lisää.
      Korjatkaa joku, jos tää meni väärin.
      Mitään aikoja en muista.
      Koita ottaa ainakin omenaporan syvyyden verran lihaa sisältä. Tulee siit ainakin jonkun verran tilaa täyttökertaa varten.

• Riitta

Kiitoksia avustuksesta, porasin siihen nyt vähän syvemmän reijän, toi alkuperäinen oliki tosiaan aika lyhyt reikä. Onneksi tajusin varata tähän aikaa, enkä alkanu vasta bilepäivänä väsäämään.. eli lauantaina ois hyvä olla valmista. Mutta vieläkin vinkkejä saa laittaa jos semmosia löytyy!

• ohje
        Riitta kirjoitti:

Kiitoksia avustuksesta, porasin siihen nyt vähän syvemmän reijän, toi alkuperäinen oliki tosiaan aika lyhyt reikä. Onneksi tajusin varata tähän aikaa, enkä alkanu vasta bilepäivänä väsäämään.. eli lauantaina ois hyvä olla valmista. Mutta vieläkin vinkkejä saa laittaa jos semmosia löytyy!

Vesimeloni-cocktail (10 hlö:lle)

1 iso vesimeloni
        1/2 pullo absinttia
        sokeria maun mukaan

1. Poraa vesimeloniin kaksi syvää reikää ja valuta sisään absinttiä niin paljon kuin meloni vetää.
        2. Siirrä jääkaappiin imeytymään pariksi tunniksi.
        3. Toista käsittely muutaman kerran niin että puoli pullollista juomaa on kadonnut vesimelonin sisuksiin.
        4. Viipaloi meloni ja maista. Makeuta sokerilla, mikäli maku on mielestäsi turhan ärtsäkkä.

• booze
        Riitta kirjoitti:

kannattaa antaa olla ja imeytyä ainakin pari päivää...koska muuten sitä ei pysty syömään kukaan...ihan vain kokemuksesta puhun...:)muista vain pitää jääkaapissa ettei mene huonoksi koko vesimeloni....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe