Tätä jotkut kyselee ja jopa lähisukulainen taitaa uskoa tulevansa enkeliksi kuoleman jälkeen. Itse olen paljon Raamattua lukenut ja tukeudun Raamatun vanhaan testamenttiin joka ilmoittaa että ihmiset ja enkelit on luotu eri aikoina. Enkelit ovat Jumalan luomia henkiolentoja jotka palvelevat ennen kaikkea Jumalaa. Lisäksi he ovat sanan saattaja ja Jumala loi heidät palvelevaksi olennoksi jotka saavat tehtävänsä Jumalalta. Ihmeenä pidän enkeliksi rupeamis kursseja. Lukekaa Raamatun vanhaa testamenttia ja myös koko Raamattua. Sieltä saatte tietoutta, mikä on enkeli.
Ihmisestä ei tule enkeliä kuoleman jälkeen
Anonyymi
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235580
- 715218
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603318- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 451937
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743