Mitä näille 1980-1990 luvun nimi miehille kuuluu nykyään, onko päihteet tai joku muu vienyt heidän henkikultansa?
Mitä kuuluu 1980-1990 luvun kovimmille jätkille
78
3365
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu. Eläke juoksee, minä en. Lopetin ryyppäämisen ja rälläämisen kauan sitten. Jopa tupakankin hylkäsin. En ole tullut uskoon, en todellakaan. Aikanaan oli viinaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita - siis hölmöilyä. En kaipaa sitä enää.
Avioiduttuani ja rauhoituttuani minulla on ollut hieno elämä ja tietysti toivon sen jatkuvan samanlaisena.
Lapsen syntymä muutti paljon, - kaiken. Tuo lapsi on ollut minulle enemmän ja parempi lahja kuin ikinä uskalsin toivoa.- Anonyymi
Mikäpä eläkkeelle ajo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäpä eläkkeelle ajo?
No mikähän se useimmiten ajaa eläkkeelle, - ikä. Tuon edellisen kommentin aikoihin olin jo eläkkeellä ja nyt siis jo useamman vuoden.
- Anonyymi
Joo, aika monet kasvaa horsmaa jo......
- Anonyymi
Riippuen ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Kovimmille jätkille. Buhahaaaaa. Elämän koulun apuluokka täällä käy keskustelua.
- Anonyymi
Tervetuloa Buhahs-pojalle rinkiin vaan, vaikka johan tuota jo oletkin...
- Anonyymi
Aloittaja viittaa kovilla jätkillä varmaan epävakaisiin, huonosti koulussa oppineisiin ja runsaasti erilaisia päihteitä käyttäneisiin henkilöihin. Näitä tuli Louhelan koulun tarkkispuolelta melkoisesti. Osa kuollut, joitakin näkee soropissa pyörimässä. Aika heikossa hapessa on monet entiset Louhelan kovikset. Vuosikausien päihteiden käyttö on tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja viittaa kovilla jätkillä varmaan epävakaisiin, huonosti koulussa oppineisiin ja runsaasti erilaisia päihteitä käyttäneisiin henkilöihin. Näitä tuli Louhelan koulun tarkkispuolelta melkoisesti. Osa kuollut, joitakin näkee soropissa pyörimässä. Aika heikossa hapessa on monet entiset Louhelan kovikset. Vuosikausien päihteiden käyttö on tehnyt tehtävänsä.
Loistavasti kiteytetty!
- Anonyymi
Onko 1980 luvun loppu puolen "Eetsun jengistä" enää ketään hengissä?
- Anonyymi
Sori miun moka piti pistää P eikä nuoremman etu kirjainta, niin paljon noita hassuja muistoja jot menee välillä veljekset sekasin.
- Anonyymi
Onkos se helsingin asema-aukion saksipotku torniainen sukua tälle murikalle?
- Anonyymi
Joo. On kovan jätkän arkkityyppi.
- Anonyymi
Otsikon pitäisi olla ysärin koomisemmat tapaukset, kukaan noista ei ole 80 tai 90 luvun kovimpia jätkiä?
Ei eetsun väki tai noljakan panut&co .
Jokainen hakannut heikompia ja pienempiä, moni noista eetsun nk.koviksistakin sai patansa, siitä ei saanut puhua.. paitsi Murikan matsista, löihän halme olevinaan niskaan. Väärin viety voitto olevinaan. Eihän linnanhörhön pitäisi itkeä , häpeäähän se häviö oli .- Anonyymi
Mikä on eetsun jengi? Mitäs tällainen nimi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on eetsun jengi? Mitäs tällainen nimi??
Rantsikan Ostarilla oli aikoinaan E-halli josta nimi eetsu.
- Anonyymi
Ei lyönä Murikka koko matsissa kertaakaan, kun luikki karkuun. Buhahaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lyönä Murikka koko matsissa kertaakaan, kun luikki karkuun. Buhahaaa.
Tais totuus tulla murikan mieleen vasta ensi kerran kehässä että turpaan tulee ja pahasti joten parempi heittäytyä nenälleen kanveesiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais totuus tulla murikan mieleen vasta ensi kerran kehässä että turpaan tulee ja pahasti joten parempi heittäytyä nenälleen kanveesiin.
Naulan kantaan. Kehässä ei piäse karkuun ja kun vastapuolella oli kaveri, joka ei paljon taka-askelia ota niin kyyti oli kylmää.
- Anonyymi
Unholan maille on haihtuneet ”kylän kovimmat” kollit ja hyvä niin. Ei noista yhteiskunnan tukipilariksi olisi ollutkaan. Onneksi tuli ajoissa valittua toinen tie. Ei tule ikävä noita kusimunia. Jos jotain pitää puolustella niin ennen oli aavistuksen reilumpaa. Nyky reppanoilla on puukot ja samuraimiekat kun ei muuten varsi riitä...
- Anonyymi
Isommat hakkasi pienempiään silloinkin 89 - 99. Monesti torilla yhtä hakattiin porukalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isommat hakkasi pienempiään silloinkin 89 - 99. Monesti torilla yhtä hakattiin porukalla.
Toki, siksi sanoinkin että aavistuksen. Torilla oli myös possea liikenteessä ihan eri malliin kuin tänä päivänä.
- Anonyymi
Elelihän se aikuisiällä melko normaalia elämää, kunnes kilahti taas. No, M on itsekin jo montussa, joten melko rauhallinen kaveri nykyään.
- Anonyymi
Näitä P:n veljeksiähän oli kaksi. Vanhempi rauhallinen ja nuorempi villi riehuja jo pennusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä P:n veljeksiähän oli kaksi. Vanhempi rauhallinen ja nuorempi villi riehuja jo pennusta asti.
Ketä tarkoitat veljeksillä? Niitä joista nuoremmalla tappotuomio?
- Anonyymi
Missäpäin Vode vaikuttaa?
- Anonyymi
Kuka helvetin vode???
- Anonyymi
Ei ole kuulunu mitään pitkään aikaan, onko ees elossa enää vai muuten vaan rauhottunu?
- Anonyymi
Hesassa taitaa Vode olla nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesassa taitaa Vode olla nykyisin.
Onkos se Vode kansanedustaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos se Vode kansanedustaja?
Suurisuinen pikku äijä joka hankki kannukset jonkun vielä pienemmän kustannuksella,yksin ei mikään kummonen mutta pyörii aina itseään isompien seurassa
- Anonyymi
Noista tulee mieleen Rantakylän keltainen 80luku, oi niitä aikoja, vai pitäskö sanoa voi niitä aikoja.
- Anonyymi
mitähän vuosmallia sillon liikku? -60 lukulaisia hattuset ja hakitsu yms ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mane K tais olla yksi jolle ei kannattanut mennä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Hakizu?? Tokion kovin sälli??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Hakizu?? Tokion kovin sälli??
Aivan, samurai miekka jo yakuza tatuoinnit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, samurai miekka jo yakuza tatuoinnit.
Nipponin Samurai - pelätty mies !
- Anonyymi
Tämän ketjun just löytäneenä en pääse oikein perille, ketä tarkoitetaan kun niin moni kommentti poistettu. Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä näille vähemmistökansan parissa viihtyneille P- veljeksille sekä pakettiautoileville toiselle veljesparille nykyään kuuluu? Vai kuuluuko enää mitään?
- Anonyymi
Kunnon juntit täällä peräkammari pojat muistelee
- Anonyymi
Mitäs mulle, kiitos kysymästä. Viinaa vedän ja akkaa pieksän kuten ennenkin. Hyvin on maksa kestänyt sekakäytön. Mitäs sulle?
- Anonyymi
No niinhän mä aattelinkin, ihan piruuttani vaan kysyin. No mullahan meneejust silleen kuin 15v aattelinkin; hyväpalkkainen työ, iso kämppä arvoalueella Helsingissä ja ihan saatanan fiksut ja kauniit lapset. Ei vois paremmin mennä ja voi että vielä paremmalta tuntuu kun Pera sä vahvistat, että sulla menee vielä huonommin kuin silloin nuorena :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän mä aattelinkin, ihan piruuttani vaan kysyin. No mullahan meneejust silleen kuin 15v aattelinkin; hyväpalkkainen työ, iso kämppä arvoalueella Helsingissä ja ihan saatanan fiksut ja kauniit lapset. Ei vois paremmin mennä ja voi että vielä paremmalta tuntuu kun Pera sä vahvistat, että sulla menee vielä huonommin kuin silloin nuorena :-D
No ei tuo siun kämppäs kovin arvoalueella ollut kun kävin muijasi luona sillä aikaa kun olit bussia ajamassa. Eikö tyypillä muka oo varaa parempaan sänkyyn? Kyllä hävettäisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo siun kämppäs kovin arvoalueella ollut kun kävin muijasi luona sillä aikaa kun olit bussia ajamassa. Eikö tyypillä muka oo varaa parempaan sänkyyn? Kyllä hävettäisi...
Olisitko eksynyr naapuriin? Mulla ei oo muijaa :-D Tai sit et ehkä vaan huomannut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko eksynyr naapuriin? Mulla ei oo muijaa :-D Tai sit et ehkä vaan huomannut..
Juu, varmaan olin naapurissa. Sullahan olikin se homosuhde sen avioerosi jälkeen josta sulle jäi ne ihanat lapset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, varmaan olin naapurissa. Sullahan olikin se homosuhde sen avioerosi jälkeen josta sulle jäi ne ihanat lapset...
Voi että. Ihan unohdin tämän homofobian. Onko mitään kamalampaa, kuin joensuulainen kolmannen sukupolven elämänkoululainen eksyykin vahingossa miehen kanssa sänkyyn? Ja kun etelässä ollaan niin sehän voi vielä olla vaikka maahanmuuttaja :-D Onneksi sinulla on kuitenkin lääkitys kunnossa, ota tänään varmuuden vuoksi tuplasatsi. Laita vaikka verovähennyksiin koodilla ”tulonhankkimisvähennys”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että. Ihan unohdin tämän homofobian. Onko mitään kamalampaa, kuin joensuulainen kolmannen sukupolven elämänkoululainen eksyykin vahingossa miehen kanssa sänkyyn? Ja kun etelässä ollaan niin sehän voi vielä olla vaikka maahanmuuttaja :-D Onneksi sinulla on kuitenkin lääkitys kunnossa, ota tänään varmuuden vuoksi tuplasatsi. Laita vaikka verovähennyksiin koodilla ”tulonhankkimisvähennys”.
Hehheh. Osui ja upposi. Kylläpä sulla hyvin meneekin... Ihan "kateeksi" käy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh. Osui ja upposi. Kylläpä sulla hyvin meneekin... Ihan "kateeksi" käy...
Sun kielioppi kyllä on aika reilusti paremmalla tasolla kuin tämän alkuperäiskansan, jota tällä postauksella alunperin tarkoitin. Ja kun vielä näytät olevan hengissäkin niin oot selkeesti eri jengiä. Mä olen niin monta kertaa miettinyt sitä että ihan aavistuksen verran huonoa tuuria ja olisin myös paikallisessa ravintoketjussa olimmalla tasolla tällä hetkellä. Onneksi elämässä joskus käy myös hyvin. Teininä tehdyt väärät valinnat voi olla kohtalokkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kielioppi kyllä on aika reilusti paremmalla tasolla kuin tämän alkuperäiskansan, jota tällä postauksella alunperin tarkoitin. Ja kun vielä näytät olevan hengissäkin niin oot selkeesti eri jengiä. Mä olen niin monta kertaa miettinyt sitä että ihan aavistuksen verran huonoa tuuria ja olisin myös paikallisessa ravintoketjussa olimmalla tasolla tällä hetkellä. Onneksi elämässä joskus käy myös hyvin. Teininä tehdyt väärät valinnat voi olla kohtalokkaita.
No niin näköjään. Sinun kohdalla erityisen kohtalokkaita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taasen yksi vihreä pikku hinuri oppinut koulussa kirjottaa
- Anonyymi
Osa mullan alla, suurin osa päihde riippuvaisia linnanvenkuloita.
- Anonyymi
Eräs pekka tuli uskoon ja sai elämänsä raiteilleen,harmi vain että tämä muiden auttaja menehtyi joitain aikoja sitten.
- Anonyymi
Sehän oli ihan asiallinen ennen uskoon tuloakin, ainakin tuntemattomalle. Samaa ei voi kaikista sanoa, osa vetää kaiken paskaks ihan vaan kun on niin paha olo tai luonne sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli ihan asiallinen ennen uskoon tuloakin, ainakin tuntemattomalle. Samaa ei voi kaikista sanoa, osa vetää kaiken paskaks ihan vaan kun on niin paha olo tai luonne sellainen.
Joo ei ikinä mitään ollu hänen kanssaan,harmi että nuorena lähti käsistä,sen kokonen kaveri olisi voinut saada pahaakin jälkeä aikaan.
- Anonyymi
Skini veltsu oli kylmäverinen kovanaama ysäriltä , jonka nimeä ei uskallettu mainita kuin kuiskaten.
- Anonyymi
No jopas oli kova jätkä. Uskalsikohan tuo itsekään mainita nimensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas oli kova jätkä. Uskalsikohan tuo itsekään mainita nimensä?
Kuiskaten just ja just
- Anonyymi
Hahah
- Anonyymi
Aika harvalla riehujalla kuitenkaan mtään kamppailulaji taustaa ollu,olisi jännä ollut nähdä kun nämä mummonpotkijat vapaaottelu salille olisi tulleet kokeilemaan
- Anonyymi
Siellä oli myös sellaisia joita ei tarvitse edes mainita koska tiedätte itsekin mitä kavereita kannatti kiertää kaukaa..En suosittelisi nytkään ihan lähelle niissä aikeissa..Muutama nimimies ei nimittäin pidä itsestään mekkalaa mutta tietäjät tietää ettei luonnon kanssa pidä pelleillä..
- Anonyymi
Tine myller tais olla aika kova. Sehän otettiin myöhemmin jopa protherhood jengiin mukaan. Veltsu kans pelätty mutta kuoli viime vuonna.
- Anonyymi
Tine on ihan löysäkulli.
- Anonyymi
150kg lihasta turha tulla uhoo
- Anonyymi
Nämä asiat on todella tärkeitä, joten 02.10.2019 19:40 aloitettu viestiketju olikin aiheellista nostaa esille!
- Anonyymi
Suomen Mensaan- kansainvälinen älykkyysjärjestöön kuuluvista on aina ilo ja mielenkiinto lukea!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Mensaan- kansainvälinen älykkyysjärjestöön kuuluvista on aina ilo ja mielenkiinto lukea!
Minun älykkyysosamääräni on Mensan testi mukaan pisteytettynä 127, mikä on varmastikin liian pieni kaikkein kovimpiin jätkiin verrattuna ja syynä siihen etten ole kelpuutettu heidän eksklusiiviseen joukkoonsa! 😫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun älykkyysosamääräni on Mensan testi mukaan pisteytettynä 127, mikä on varmastikin liian pieni kaikkein kovimpiin jätkiin verrattuna ja syynä siihen etten ole kelpuutettu heidän eksklusiiviseen joukkoonsa! 😫
Aasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo keskustelupalstoille kirjoittavien normaaliin tasoon verrattuna (ÄO 70-89) jonkin verran korkeampi.
ÄO-asteikko ilmoittaa älykkyyden
130–: Nero.
120–129: Lahjakas.
110–119: Keskitasoa älykkäämpi.
90–109: Keskitasoa.
80-89: Keskitasoa heikompi.
70–79: Matala.
69 ja alle Hyvin matala.
- AnonyymiUUSI
Fabiti is therms 👌
- AnonyymiUUSI
Eiköhän noista suurinosa ole jo montussa.
- AnonyymiUUSI
Tuskin siinä korvaamatonta vahinkoa kenellekään koituu ja kaikkein vähiten yhteiskunnalle!
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1483785Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,843219SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852624Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72416Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472363Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392216Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv791807- 42959
- 95958
- 53839