meihet kiinnostaako

Anonyymi

tule luokseni olen luotettava mies nuolen kulliasi niin että sinä saat kunnon nautinnon saat laskea minun suuhun odotan sinun kulliasi nautitaan kotini on sinun ja minun hyväilyn kohde odotan

25

72

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ettei kiinnostaisi...

• Anonyymi

seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme

• Anonyymi kirjoitti:

seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme

Mitenkäs minä Sinuhun yhteyden saisin?

• missäs päin nuolisit kaluani

• Anonyymi

riihimäki tule huoltoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

riihimäki tule huoltoon

Missä päin riihimäkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin riihimäkeä?

Joosepinkatu 6 b 17

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joosepinkatu 6 b 17

Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joosepinkatu 6 b 17

Oletko minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?

kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä

Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.

ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi

Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.

tule suoraan luokseni odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tule suoraan luokseni odotan

Huomenna puolilta päivin kävisi. Rakasteletko kanssani suudellen ja hyväillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki käy

Oletko eläkkeellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan

Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.

ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä

Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.

olet oikeassa emme ole poikasia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko eläkkeellä

olen elääkkeellä ja minulla on aikaa pelehtiä miehen kanssa nauttia toisen miehen kaikenlaisesta mistä me miehet tykätään ilman kiirettä

• Anonyymi

Missä päin olet.Laita sp osoite

• Anonyymi

kyllä ois kiva kun ois oikea nainen täällä ois joka haluaa oikeesti pelehtiä mun kanssa en nimittäin ole poikanen saatte kyllä mitä tilaatte jos tavattas sen takaan

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      83
      3462
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1544
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1322
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1206
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      856
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      33
      792
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      790
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe