tule luokseni olen luotettava mies nuolen kulliasi niin että sinä saat kunnon nautinnon saat laskea minun suuhun odotan sinun kulliasi nautitaan kotini on sinun ja minun hyväilyn kohde odotan
meihet kiinnostaako
25
56
Vastaukset
Mikä ettei kiinnostaisi...
- Anonyymi
seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme
Anonyymi kirjoitti:
seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme
Mitenkäs minä Sinuhun yhteyden saisin?
missäs päin nuolisit kaluani
- Anonyymi
riihimäki tule huoltoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riihimäki tule huoltoon
Missä päin riihimäkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin riihimäkeä?
Joosepinkatu 6 b 17
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosepinkatu 6 b 17
Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosepinkatu 6 b 17
Oletko minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?
kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä
Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.
ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi
Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.
tule suoraan luokseni odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule suoraan luokseni odotan
Huomenna puolilta päivin kävisi. Rakasteletko kanssani suudellen ja hyväillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki käy
Oletko eläkkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan
Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.
ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä
Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.
olet oikeassa emme ole poikasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eläkkeellä
olen elääkkeellä ja minulla on aikaa pelehtiä miehen kanssa nauttia toisen miehen kaikenlaisesta mistä me miehet tykätään ilman kiirettä
- Anonyymi
Missä päin olet.Laita sp osoite
- Anonyymi
kyllä ois kiva kun ois oikea nainen täällä ois joka haluaa oikeesti pelehtiä mun kanssa en nimittäin ole poikanen saatte kyllä mitä tilaatte jos tavattas sen takaan
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932