tule luokseni olen luotettava mies nuolen kulliasi niin että sinä saat kunnon nautinnon saat laskea minun suuhun odotan sinun kulliasi nautitaan kotini on sinun ja minun hyväilyn kohde odotan
meihet kiinnostaako
25
<50
Vastaukset
Mikä ettei kiinnostaisi...
- Anonyymi
seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme
Anonyymi kirjoitti:
seniori tapsa otayhteyttä nautitaan toisistamme
Mitenkäs minä Sinuhun yhteyden saisin?
missäs päin nuolisit kaluani
- Anonyymi
riihimäki tule huoltoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riihimäki tule huoltoon
Missä päin riihimäkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin riihimäkeä?
Joosepinkatu 6 b 17
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosepinkatu 6 b 17
Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosepinkatu 6 b 17
Oletko minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko kerros? Onko varikon liepeillä?
kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolmas kerros hissiä pitää painaa 2 kaupungin varikon lähellä
Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun aika likellä olemme varmaan törmänneet, haittaako sua? Molemmin puolinen yhdyntä mieleeni niin molemmat nauttivat kunhan terveys taattu koska kumi vie aitouden pois.
ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ie haittaa paljaltaan olisi mukavampaa terveys taattu olisit ensimmäinen mies minun kanssa odotan heppiäsi
Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halutko että tulisin suoraan luoksesi vai tavattais vaikka maton pesu paikalla. Jos tulen suorilla voisit avata oven ilman vaatteita, riisuisit minut heti ja veisit sänkyysi.
tule suoraan luokseni odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule suoraan luokseni odotan
Huomenna puolilta päivin kävisi. Rakasteletko kanssani suudellen ja hyväillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki käy
Oletko eläkkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin sinua ja rakastelua suudellen ja hyväilyn merkeissä et tullut tule myöhenmmin uudestaan odotan
Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sory! Tuli työ keikka yllättäen. Oletko minkä ikäinen kun kiinnostaa.
ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikä on toinen seikka jos tykkää olla miehen kanssa ja nauttia toisen miehen kanssa nautintohan siinä on tärkein eikä ikä
Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin että olet vanhempi kun itsekkään en ole poikanen.
olet oikeassa emme ole poikasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eläkkeellä
olen elääkkeellä ja minulla on aikaa pelehtiä miehen kanssa nauttia toisen miehen kaikenlaisesta mistä me miehet tykätään ilman kiirettä
- Anonyymi
Missä päin olet.Laita sp osoite
- Anonyymi
kyllä ois kiva kun ois oikea nainen täällä ois joka haluaa oikeesti pelehtiä mun kanssa en nimittäin ole poikanen saatte kyllä mitä tilaatte jos tavattas sen takaan
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446