Mitähän se tarkoittaa kun hörhö sanoo että on valmis menemään vankilaan ekoloogisuuden takia? Näin Vihdeät siis puhuvat. Eikö tää ole terrorismia että uhkailleen rikoksilla? Mitäs jos Persut alkaa kans?
https://www.talouselama.fi/uutiset/menen-vaikka-vankilaan/f3a6068b-64ad-3255-b329-58ad14203b96
Sini Harkki on "valmis menemään vankilaan" että suomesta tulee hiilineutraali
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Arttuparalla tuollainen tytär.
- Anonyymi
Arttuparka sai synnintaakan niskoilleen, kun räjäytti pazkahuussin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855