Eilen ilmasty ja nyt ei löydy mistään, en ole vielä kokonaan lukenut, vain alkusivut
ja katsellut kuvia. Olen katsonut sängyn alta, vanhojen lehtien kasasta, sohvan alta, mutta ei löydy. Missä se voisi olla? Jos joku tietää voisi laittaa vihjeen tänne.
Etsin seuraa.
6
59
Vastaukset
- Anonyymi
Minä löysin omani vessasta.
Voit kyllä kysyä mitä haluat tietää siitä lehden loppu-osasta, niin mielelläni kerron.- Anonyymi
Sieltähän se löyty minunkin Seura, oli jotenki luiskahtanu allaskaapin alle, ehkä olin jalalla osunut lehteen ja se oli siirtynyyt kaapin alle. Kiitos vihjeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se löyty minunkin Seura, oli jotenki luiskahtanu allaskaapin alle, ehkä olin jalalla osunut lehteen ja se oli siirtynyyt kaapin alle. Kiitos vihjeestä.
Eipä kestä kiitellä, kiva kun voin auttaa.
Vanha äitini joskus tapasi sanoa, että kun panee hyvän kiertämään, niin se osuu joskus omallekin kohdalle ja sama pätee pahaan, mutta kääntäen.
Toisaalta hän joskus, laitettuaan siskoni karuselliin, mutisi laittavansa vahingon kiertämään.
En tiedä. Sisko on ihan eläköityneen postinkantajan näköinen.
Kyllä kai äiditkin joskus hairahtuu...
- Anonyymi
Olen käyttänyt jo pitkään tiettyä seuranhakupalstaa ja hyvin on toiminut.
Vanha ja rypistynyt, rakenteiltaan löystynyt ei ole ollut oikein haluttu, mutta joskus on taustalla ollut jokin kiintoisa yksityiskohta, joka on hyvin säilynyt ja herättänyt mielenkiinnon. Joskus tullut tällaisesta jopa mieleen uudelleenpaino, mutta toisaalta kun on kerran sen läpikäynyt, niin kyllä se riittää. Jos tulee joskus taas vastaan, niin mikä ettei, jos sisältä löytyy tiukkaa tavaraa.
Mutta tuoreet, sileäpintaiset ja taivuttamattakin kimmoisat ovat niitä halutuimpia.
Toki sisältökin ratkaisee, mutta tuoreempaa on ehdottomasti mukavampi käsitellä. - Anonyymi
mies miehelle on kaveri
nainen miehelle on kumppani
jokaisella jalassa on kumppari - Anonyymi
Seuraa voi kysyä myös kirjaston tädiltä. Eihän sitä koskaan tiedä. blink .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875