Ne myi eteläafrikan viiniä pullon, kehu että on hyvää. No ei ollu hyvää, osaan tehdä parempaa ja samalla 12,60€ rahalla juomaa tulee n. 15 litraa. Huijattu olo on nyt.
Alko kusetti mua.
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Teitkö reklamaation?
- Anonyymi
Olisit ostanut Valdemaria, niin olisit tullut iloiseksi.
- Anonyymi
Aloittelijaa on aina helppo huijata.
- Anonyymi
Vähän niin kuin rautakaupassa! Ei tiedetä mikä on ruuvin ja pultin ero. hehhee. Myydään tavaraa, mutta ei tiedetä mitään. Tyyliin: emmä vaan tiedä, mä oon vaan töissä.
- Anonyymi
Aika hankalahan tuota on tietääkään kun kaikki ne ovat samoja, siis ruuveja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hankalahan tuota on tietääkään kun kaikki ne ovat samoja, siis ruuveja.
Oletko hölmö vai näsäviisas. Kaikissa on RUUVIkierre, mutta käyttötarkoituksen ja koon mukaan puhutaan PULTEISTA tahi RUUVEISTA. V...ttu mikä naivi.
- Anonyymi
Niin ainaskin K rautojen myyjät eivät erota rautakankea tapettirullasta.
Eikä kottikärryjä maalipurkista.
Kuhan myyvät vaan se on pääasia. - Anonyymi
"Joka pian uskoo,sitä pian petetään"sanoo sananlasku.
- Anonyymi
Alko ei myy eikä tyrkytä mitään vaan se on asiakas joka ostaa, ja jos on noin tyhmä niin kuin näkyy, nii saa kärsiä omissa nahoissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149