”Julkisuudessa esiintyvät maahanmuuttajataustaiset ehdokkaat joutuvat erityisen helposti häirinnän kohteeksi.”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006261584.html
Ja senhän huomaa roskalössin aivopieruista myös täällä suolikaxnelosel.
Vihapuheesta asiaa Iltixessä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla vain hiljaa kun poliitikko puhuu, syödä paskaa ja kuolla pois.
- Anonyymi
Karu fakta on se, että nimenomaan maahanmuuttajataustaiset ehdokkaat syyllistyvät poliitikoista yleisimmin varsinaiseen vihapuheeseen. Heidän vihapuheellaan on myös taipumus kehittyä varsinaisiksi vihapuheiksi.
- Anonyymi
Juu häiritsevät rasistiset vihakatseet ja rasistiset viha ei katseet on lisääntyneet aika paljonkin suomi rasistit aina lapsista mummoihin kävelee rastisesti ei katsoen ohi ulkomaalaisten tähän vaadimmekin nyt 200 vihakatsepoliisia pk seudulle ongelmaan puuttumaan.
- Anonyymi
Voisiko olla se, että matupolitiikot haukkuu jatkuvasti suomalaisia rasisteiksi. Sillähän ne ääniä saavat -demarimummoilta.
- Anonyymi
Ei kansanedustajaksi saa olla ehdolla kuin suomalainen jonka suku on ollut kansalainen vähintäinkin kolmessa sukupolvessa. Maahan muuttaneet ja juuri kansalaisuuden saaneet ovat vielä entisen kotimaansa tapoja noudattavia ja eivät ymmärrä maamme tarpeita.
Kansanedustajaksi ei saa olla ehdolla myöskään kaksoiskansalaiset rodusta ja taustastaan riippumatta. - Anonyymi
Tässä tutkimus
https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/161812/57_19_Viha vallassa_Vihapuheen vaikutukset _Netti.pdf
Persut vihapuheiden ja uhkailun kohteena, samoin muiden puolueiden edustajat.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519