Firman tekoäly moderoi suomi24.fi:tä. Ps-kansanedustaja Tom Packalen firman omistaja.
Utopia Analytics
8
916
Vastaukset
- Anonyymi
Sianliete on tehokasta pelloille levitettynä.
- Anonyymi
Parkaleenan presidenttiys on yhtä realistisella pohjalla kuin oli Janitskinin presidenttiys
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/perussuomalaisten-tom-packalen-on-kiinnostunut-presidenttiehdokkuudesta-200277955
Nyt alan vihdoin ymmärtämään ja uskomaan tuo tyyppi on todellakin
H U L L U
- Anonyymi
Katsellaanpa taas hetki palstatärisijöiden kiukuttelua. Kaikkea se populismi teettää. Olen kyllä aidosti kiinnostunut, että miten se populismi koukuttaa teikäläiset vihaamaan persuja? Sama kuin vihaisit äitiäsi, joka ruokkii, pesee ja paijaa sinua joka päivä.
KeKxD- Anonyymi
Höh. Ei kai teitä kenenkään ole tarvis vihata. Miksi ihmeessä vihata jotain, josta saa suurta hupia melkeinpä päivittäin?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425