Sulaa hulluutta

Anonyymi

Jatkuva kasvu kilpailukyky = maailmanloppu.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä ajattelet naivin vanhanaikaisesti? Luulet, että kasvu tapahtuu metsässä tai teollisuudessa?

      Oletko havainnut, että suurin kasvu tapahtuu palvelussa? Tai miten luokittelet Facebook tai Instagram firmat?

      Jos ihminen keksii ilmastonpuhtauden ja sen kasvu räjähtää, onko se haitallista? Tai jos Toyota tuottaa vetyautoja kuten Pariisiin tilatut 500kpl jne jne.

      Kasvu? Entä avaruudessa tapahtuva tuotannon kasvu?

      • Anonyymi

        Palveluissa on lähinnä se että ne eivät sinänsä tuota mitään jolloin palvelupohjainen eläöminen perustuisi lähinnä vaihdantatalouteen. ikuiset kasvutavoitteet taasen ovat kapitalistisen yhteiskunnan kupla joka puhkeaa aika ajoin .

        nykymenossa varallisuus keräytyy harvoille joilla jokseenkin on jo kaikkea.Ennen pitkään raha lakkaa liikkumasta,sillä ne jotka tarvitsisivat kapitaalia elämän perushankintoihin eivät omaa sitä ja tällöin myös kauppa seisahtuu.Tuosta syytä on mm.lyhyt näköistä palkita johtoa ja ajaa palkat alas, sillä se johtaa kauppiaiden konkursseihin jolla on omat kerrannaisvaikutukset työllisyyteen ,jolloin ollaan syöksykierteessä.

        Olennaisessa asemassa on tuosta syytä valtiollinen politiikka jolla edistetään talouden ja eri kansanryhmittymien elinoloja,kulloinkin pahain katsotulla tvalla ,maan taloudellisesta tilanteesta riippuen ,ihmisten eilinoloja edistäen.Tai ainakin niin ideaalisesti,ainakin tulisi tehdä.Eri asia kuinka sitten käytänössä kulloinkin toimitaan.


    • Anonyymi

      Kyllä meille suomalaisille ja eurooppalaisille yleensä maailmanloppu on se, kun Länsi-Eurooppa pätevän laskelman mukaan muuttuu muslimienemistöiseksi 35 vuodessa! Ja tietysti alueen maat mamunemmistöiseksi aikaisemmin.

      Eli koko Euroopan sivilisatio tuhoutuu. Haluaisitko sinä elää sellaisessa Suomessa ja Euroopassa? Et varmaankaan, MUTTA lastenlapsesi joutuvat! Ajattele heitä piruparkoja, jos sinulla on lapsia...

    • No niin, ei mikään keskustelu käy, elli siellä ole Persu huutamassa maahanmuutosta tai jostain islamista!

      Onko sinusta ihme, että juuri nyt esiintyy ääri-islamismia? Voitko ymmärtää, että 99,9% islamin kannattajista on ihan ok ihmisiä? Etkö? Jotain on siis sinulla ongelma pään sisällä.

      Islamin sodan aloitti USA. Heidän hyökkäämisestä me nyt maksamme hintaa.

      Sinulle joka kommentoit liiasta kasvusta. Olen kanssasi samaa mieltä siinä, että varallisuus kasautuu liiaksi. Siksi talous ei pyöri, koska yritykset tarvitsevat kappalemääräisen kuluttajan. Jos rahaa on vain harvoilla kansantaloudessa pyörivästä virrasta, alkaa yrityksiä kaatua koska ei ole niitä, jotka ostavat tuotteita ja palveluja.

      Onneksi ihminen elää vain rajallisen ajan. Nuokin rikkaat joutuvat jakamaan rahansa.

      En sanoisi, että palveluyhteiskunta on vain edestakaista liikettä. Kyse on oikeastaan siitä, mitä ihminen arvostaa. Kuinka arvokkaaksi palvelu koetaan. Sama koskee myös taideteosta. Miten sen arvo määritellään?

      Nyt kun lapsia ei hankita (hankitaan kyllä koiria, joisen hiilijalanjälki on sama kuin ihmisen), olisi suotavaa, että lastenhoito nähtäisiin arvokkaana. Jos itse pääsisin nyt päättämään näkisin lapsenhoidon ainakin 10 000 euroa/kk.

      Mikä muu voi olla arvokasta kuin se, että me säilymme. Mitä me teemme millään teknologialla, ellei meitä ole olemassa?

      Jos olet huolissasi liikaväestöstä vastaan heti, että tämä on helpoin hoidettavissa oleva ongelma. Se hoituu esim. siten, että järjestämme koko maapallolle ilmaisen ehkäisyn! Vain 20 - 30 vuotta ja väkiluku korjautuu.

      Ihminen kun elää vain hetken ja sukupolvi on lyhyt aika.

      • Anonyymi

        Siis oletko tosissasi!?

        Länsi-Europan islamisaatio merkitsee koko eurooppalaisen sivilisaation tuhoa tuolla Euroopan ydinalueeelle.

        Tajuatko mitä se merkitsee? Se merkitsee, että islamistipuolueet ottavat vallan noissa maissa.

        Joka tarkoittaa, että sinunkalataisesi arvomädättäjä-vasurit joutuvat vainon kohteeksi.( Mikä on se ainoa hyvä asia islamisaatiossa)

        Veikkaanpa, että sinulla ei ole lapsia eikä siten lapsenlapsia, jotka joutuvat jo aktiivi-iässä kärsimään nykyisten itsetuhoisten mamuttaja-poliitikkojen tekojen seuraukset?

        Todella outoa vähätellä oman maan, kansan, kulttuurin, uskon ja kielen tuhoutumista!?

        Toivoisin, että näkisin sinun "elävän" tulevassa muslimienemmistöisessä Euroopassa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko tosissasi!?

        Länsi-Europan islamisaatio merkitsee koko eurooppalaisen sivilisaation tuhoa tuolla Euroopan ydinalueeelle.

        Tajuatko mitä se merkitsee? Se merkitsee, että islamistipuolueet ottavat vallan noissa maissa.

        Joka tarkoittaa, että sinunkalataisesi arvomädättäjä-vasurit joutuvat vainon kohteeksi.( Mikä on se ainoa hyvä asia islamisaatiossa)

        Veikkaanpa, että sinulla ei ole lapsia eikä siten lapsenlapsia, jotka joutuvat jo aktiivi-iässä kärsimään nykyisten itsetuhoisten mamuttaja-poliitikkojen tekojen seuraukset?

        Todella outoa vähätellä oman maan, kansan, kulttuurin, uskon ja kielen tuhoutumista!?

        Toivoisin, että näkisin sinun "elävän" tulevassa muslimienemmistöisessä Euroopassa..

        Mielestäni olet aivopesty Persuprobagandalla. Olen huolissani vain kaltaisistasi ihmisistä. Miten meidän suomalaisten käy jos itsetuntomme on noin alhaisella tasolla?

        Tämähän näkyy jo urheiliussa ja vaikkapa Euroviisuissa. Ja muuallakin. Jos olet mies koet jokaisen ulkomaalaisen uhkaksi. Olet sillä tavalla "pieni poloinen mies"

        Ei, en koe uhkaksi islamisaatiota, en sen koomin kuin kristinuskon uhkaa. Koen uhkaksi Suomessa sen, että maa tyhjenee. Ihmiset valuu kohti Uuttamaata. Nyt Suomen ihmispainopiste sijaitsee jo Hämeenlinnan alapuolella.

        Tässä todellinen uhka sinun harjojen lisäksi.

        Jo se, että nimität ihmisiä "arvomädättäjä-vasureiksi" osoittaa minulle mikä on sivistyksesi taso on. Kuka sellaisen henkilön kanssa A) jaksaa tai B) viitsii keskustella?

        Vai keksuteletko myös läheistesi kanssa näin(vaimosi jos sinulla sellainen on?

        Miulla on 6 lasta ja olen vain huolissani heidän tulevaisuudesta. Ettei heistä tule noin tyhmiä tai ihmisvihaajia kuin tämän päivän nettikirjoittajat!!!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Mielestäni olet aivopesty Persuprobagandalla. Olen huolissani vain kaltaisistasi ihmisistä. Miten meidän suomalaisten käy jos itsetuntomme on noin alhaisella tasolla?

        Tämähän näkyy jo urheiliussa ja vaikkapa Euroviisuissa. Ja muuallakin. Jos olet mies koet jokaisen ulkomaalaisen uhkaksi. Olet sillä tavalla "pieni poloinen mies"

        Ei, en koe uhkaksi islamisaatiota, en sen koomin kuin kristinuskon uhkaa. Koen uhkaksi Suomessa sen, että maa tyhjenee. Ihmiset valuu kohti Uuttamaata. Nyt Suomen ihmispainopiste sijaitsee jo Hämeenlinnan alapuolella.

        Tässä todellinen uhka sinun harjojen lisäksi.

        Jo se, että nimität ihmisiä "arvomädättäjä-vasureiksi" osoittaa minulle mikä on sivistyksesi taso on. Kuka sellaisen henkilön kanssa A) jaksaa tai B) viitsii keskustella?

        Vai keksuteletko myös läheistesi kanssa näin(vaimosi jos sinulla sellainen on?

        Miulla on 6 lasta ja olen vain huolissani heidän tulevaisuudesta. Ettei heistä tule noin tyhmiä tai ihmisvihaajia kuin tämän päivän nettikirjoittajat!!!

        Mamutus ja viherhömppä tappaa kasvun..


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Mielestäni olet aivopesty Persuprobagandalla. Olen huolissani vain kaltaisistasi ihmisistä. Miten meidän suomalaisten käy jos itsetuntomme on noin alhaisella tasolla?

        Tämähän näkyy jo urheiliussa ja vaikkapa Euroviisuissa. Ja muuallakin. Jos olet mies koet jokaisen ulkomaalaisen uhkaksi. Olet sillä tavalla "pieni poloinen mies"

        Ei, en koe uhkaksi islamisaatiota, en sen koomin kuin kristinuskon uhkaa. Koen uhkaksi Suomessa sen, että maa tyhjenee. Ihmiset valuu kohti Uuttamaata. Nyt Suomen ihmispainopiste sijaitsee jo Hämeenlinnan alapuolella.

        Tässä todellinen uhka sinun harjojen lisäksi.

        Jo se, että nimität ihmisiä "arvomädättäjä-vasureiksi" osoittaa minulle mikä on sivistyksesi taso on. Kuka sellaisen henkilön kanssa A) jaksaa tai B) viitsii keskustella?

        Vai keksuteletko myös läheistesi kanssa näin(vaimosi jos sinulla sellainen on?

        Miulla on 6 lasta ja olen vain huolissani heidän tulevaisuudesta. Ettei heistä tule noin tyhmiä tai ihmisvihaajia kuin tämän päivän nettikirjoittajat!!!

        Mitä väliä saatikka uhkaa on muka siinä, että väestö keskittyy!? Sehän vain suo lisää tilaa luonnolle ja villieläimille!

        Ta mikä ihmeen uhka muka väestön väheneminen on? Liikakansoitus ja sen myötä liikakulutus on pahin uhka luonnolle ja sille kauhealle(?) ilmastonmuutokselle!

        Ja kyllä "jokainen " mamu ON uhka, kun heitä tulee olemaan enemmän kuin suomalaisia!

        Ruotsissa jo kantaväestö PAKENEE peloissaan ei vain mamulähiöistä vaan myös kaupunkien keskustoista!

        Jos sinä lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmedian propagandaa, niin tietäisit noista asioista. Jos ressukka edes haluat tietää mitään?

        Olet noita mamuttajsuvakkeja, jotka ajattelevat vain itseään ja haluavat vain esiintyä "hyvinä ihmisinä".

        JOS todella välität lapsistasi ja heidän lapsistaan, tulisi sinun ehdottomasti vastustaa Suomen pilalle mamuttamista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä saatikka uhkaa on muka siinä, että väestö keskittyy!? Sehän vain suo lisää tilaa luonnolle ja villieläimille!

        Ta mikä ihmeen uhka muka väestön väheneminen on? Liikakansoitus ja sen myötä liikakulutus on pahin uhka luonnolle ja sille kauhealle(?) ilmastonmuutokselle!

        Ja kyllä "jokainen " mamu ON uhka, kun heitä tulee olemaan enemmän kuin suomalaisia!

        Ruotsissa jo kantaväestö PAKENEE peloissaan ei vain mamulähiöistä vaan myös kaupunkien keskustoista!

        Jos sinä lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmedian propagandaa, niin tietäisit noista asioista. Jos ressukka edes haluat tietää mitään?

        Olet noita mamuttajsuvakkeja, jotka ajattelevat vain itseään ja haluavat vain esiintyä "hyvinä ihmisinä".

        JOS todella välität lapsistasi ja heidän lapsistaan, tulisi sinun ehdottomasti vastustaa Suomen pilalle mamuttamista!

        Ei taida matematiikka olla lahjakkuutesi?

        Olet Persuprobagandan uhri, valitan. Väkiluku on helpoin ilmastonmuutoksen (joka on aina ollut muutoksessa), korjattava asia. Se korjautuu imaisella koko maapallon väestölle annettavalla ehkäisyllä.

        Helppoa kuin heinän teko!!

        Sinä pelkäät vain miehisyytesi pettämistä.

        Muuta pelkoa en tunnista kirjoituksestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä saatikka uhkaa on muka siinä, että väestö keskittyy!? Sehän vain suo lisää tilaa luonnolle ja villieläimille!

        Ta mikä ihmeen uhka muka väestön väheneminen on? Liikakansoitus ja sen myötä liikakulutus on pahin uhka luonnolle ja sille kauhealle(?) ilmastonmuutokselle!

        Ja kyllä "jokainen " mamu ON uhka, kun heitä tulee olemaan enemmän kuin suomalaisia!

        Ruotsissa jo kantaväestö PAKENEE peloissaan ei vain mamulähiöistä vaan myös kaupunkien keskustoista!

        Jos sinä lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmedian propagandaa, niin tietäisit noista asioista. Jos ressukka edes haluat tietää mitään?

        Olet noita mamuttajsuvakkeja, jotka ajattelevat vain itseään ja haluavat vain esiintyä "hyvinä ihmisinä".

        JOS todella välität lapsistasi ja heidän lapsistaan, tulisi sinun ehdottomasti vastustaa Suomen pilalle mamuttamista!

        Ensinnäkin ihmiset voi huonosti mitä tiheämpänä heitä on. Syntyy ns. "kanalaefekti". Kanat voi hyvin kun niitä on 30. Ne jopa tuntevat toisensa. Mutta kun niitä on 300 000 samassa hallissa, ne stressaantuvat ja tappavat tosiaan, repivät siivet irti.

        Kun väki valuu Uudellemaalle, se jättää rumat jäljet jälkeensä. Autiot talot ja tilat. Kuka ruokkii meidät sinne Uudellemaalle??? Kun nuoriso poistuu Suur-Suomesta keskustaan, sieltä loppuu koulut, kaupat ja kaikki palvelut. Vain vanhukset ja eläkeläiset potkuroivat kylissä. Yritykset lopettavat, koska ei ole asiakkaita.

        Uudellamaalla me emme tarvitse enää näitä yrittäjiä, koska kaikki on pakattu Isoihin Marketteihin, AutoIdeaParkkeihin.

        Ruotsi näyttää voivan todella hyvin. Paremmin kuin Suomi. Se ei johdu kruunusta (älä edes yritä), se johtuu innovatiivisesta yhteisöstä. Tämä näkyy mm. urheilussa ja musiikissa. Tietenkin yrityksissä.

        On muutamia ongelmakohtia, mutta ei edes niin pahoja, jotka suomalaiset invandraret aiheuttivat Tukholmassa ja Göteborissa 1970-luvulla. Et olisi halunnut nähdä sitä. Joka kadunkulmassa sikahumalassa perkelettä huutavia suomalaisia. Nämä rähjäsivät ja kerjäsivät ja rötöstelivät kaiken päivää.

        Hyi hitto!!

        Et ymmärrä siirtolaisuudesta mitään. Jo tulee ongelmia, se ei ole islamin kanssa missään tekemisessä. Terrorismi on oikeastaan vähentynyt. Et ilmeisesti muista IRA;n aikoja, palestiinalaisten ja, äärivasemmiston tai muuten vaan kylmäsodan aiheuttamia ylilyöntejä Euroopassa.

        On yllättävää se, miten näinkin suuri siirtolaisuus joka nyt tapahtuu, aikaansaa näin vaatimattoman häiriön. Se häiriö mikä nyt tapahtuu johtuu suuremmalta osalta USA;n aiheuttamasta vihasta!!

        Väöitän lapsistani, mutta suurin uhka ei ole maahanmuuttajat. Suurin uhka on Populismi, jota Perussuomalaiset inhottvalla ihmisvihallaan täyttää tämän maan. Olo on tosiaan sellainen, että jos tämä vielä jatkuu kauan ja jos tämä "liike" kasvaa (yhä enemmän ihmisiä sortuu tähän tyhmyyteen), olo tässä maassa ei ole mukavaa kantasuomalaisestakaan.

        Näin on närhen munat!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Ensinnäkin ihmiset voi huonosti mitä tiheämpänä heitä on. Syntyy ns. "kanalaefekti". Kanat voi hyvin kun niitä on 30. Ne jopa tuntevat toisensa. Mutta kun niitä on 300 000 samassa hallissa, ne stressaantuvat ja tappavat tosiaan, repivät siivet irti.

        Kun väki valuu Uudellemaalle, se jättää rumat jäljet jälkeensä. Autiot talot ja tilat. Kuka ruokkii meidät sinne Uudellemaalle??? Kun nuoriso poistuu Suur-Suomesta keskustaan, sieltä loppuu koulut, kaupat ja kaikki palvelut. Vain vanhukset ja eläkeläiset potkuroivat kylissä. Yritykset lopettavat, koska ei ole asiakkaita.

        Uudellamaalla me emme tarvitse enää näitä yrittäjiä, koska kaikki on pakattu Isoihin Marketteihin, AutoIdeaParkkeihin.

        Ruotsi näyttää voivan todella hyvin. Paremmin kuin Suomi. Se ei johdu kruunusta (älä edes yritä), se johtuu innovatiivisesta yhteisöstä. Tämä näkyy mm. urheilussa ja musiikissa. Tietenkin yrityksissä.

        On muutamia ongelmakohtia, mutta ei edes niin pahoja, jotka suomalaiset invandraret aiheuttivat Tukholmassa ja Göteborissa 1970-luvulla. Et olisi halunnut nähdä sitä. Joka kadunkulmassa sikahumalassa perkelettä huutavia suomalaisia. Nämä rähjäsivät ja kerjäsivät ja rötöstelivät kaiken päivää.

        Hyi hitto!!

        Et ymmärrä siirtolaisuudesta mitään. Jo tulee ongelmia, se ei ole islamin kanssa missään tekemisessä. Terrorismi on oikeastaan vähentynyt. Et ilmeisesti muista IRA;n aikoja, palestiinalaisten ja, äärivasemmiston tai muuten vaan kylmäsodan aiheuttamia ylilyöntejä Euroopassa.

        On yllättävää se, miten näinkin suuri siirtolaisuus joka nyt tapahtuu, aikaansaa näin vaatimattoman häiriön. Se häiriö mikä nyt tapahtuu johtuu suuremmalta osalta USA;n aiheuttamasta vihasta!!

        Väöitän lapsistani, mutta suurin uhka ei ole maahanmuuttajat. Suurin uhka on Populismi, jota Perussuomalaiset inhottvalla ihmisvihallaan täyttää tämän maan. Olo on tosiaan sellainen, että jos tämä vielä jatkuu kauan ja jos tämä "liike" kasvaa (yhä enemmän ihmisiä sortuu tähän tyhmyyteen), olo tässä maassa ei ole mukavaa kantasuomalaisestakaan.

        Näin on närhen munat!

        Tekstisi alkaa olla jo sekopäistä epäloogisuudessaan!?

        Vaikka KAIKKI suomalaiset muuttaisivat etelän kaupunkeihin, niin mitään liikakansoitusta ei olisi! Saatikka jotain "kanala-efektiä". Meitä on niin vähän.

        Suomalaisethan vähenevät nykyään. Eli se liikansoitus Suomeen on tulossa mamutulvien kautta! Mamuthan juuri keskityvät etelän kaupunkeihin lähes täysin.

        Kuvaa hyvin suomalaisvastaisuuttasi, että et keskity oikeisiin ihmisryhmiin...


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Ensinnäkin ihmiset voi huonosti mitä tiheämpänä heitä on. Syntyy ns. "kanalaefekti". Kanat voi hyvin kun niitä on 30. Ne jopa tuntevat toisensa. Mutta kun niitä on 300 000 samassa hallissa, ne stressaantuvat ja tappavat tosiaan, repivät siivet irti.

        Kun väki valuu Uudellemaalle, se jättää rumat jäljet jälkeensä. Autiot talot ja tilat. Kuka ruokkii meidät sinne Uudellemaalle??? Kun nuoriso poistuu Suur-Suomesta keskustaan, sieltä loppuu koulut, kaupat ja kaikki palvelut. Vain vanhukset ja eläkeläiset potkuroivat kylissä. Yritykset lopettavat, koska ei ole asiakkaita.

        Uudellamaalla me emme tarvitse enää näitä yrittäjiä, koska kaikki on pakattu Isoihin Marketteihin, AutoIdeaParkkeihin.

        Ruotsi näyttää voivan todella hyvin. Paremmin kuin Suomi. Se ei johdu kruunusta (älä edes yritä), se johtuu innovatiivisesta yhteisöstä. Tämä näkyy mm. urheilussa ja musiikissa. Tietenkin yrityksissä.

        On muutamia ongelmakohtia, mutta ei edes niin pahoja, jotka suomalaiset invandraret aiheuttivat Tukholmassa ja Göteborissa 1970-luvulla. Et olisi halunnut nähdä sitä. Joka kadunkulmassa sikahumalassa perkelettä huutavia suomalaisia. Nämä rähjäsivät ja kerjäsivät ja rötöstelivät kaiken päivää.

        Hyi hitto!!

        Et ymmärrä siirtolaisuudesta mitään. Jo tulee ongelmia, se ei ole islamin kanssa missään tekemisessä. Terrorismi on oikeastaan vähentynyt. Et ilmeisesti muista IRA;n aikoja, palestiinalaisten ja, äärivasemmiston tai muuten vaan kylmäsodan aiheuttamia ylilyöntejä Euroopassa.

        On yllättävää se, miten näinkin suuri siirtolaisuus joka nyt tapahtuu, aikaansaa näin vaatimattoman häiriön. Se häiriö mikä nyt tapahtuu johtuu suuremmalta osalta USA;n aiheuttamasta vihasta!!

        Väöitän lapsistani, mutta suurin uhka ei ole maahanmuuttajat. Suurin uhka on Populismi, jota Perussuomalaiset inhottvalla ihmisvihallaan täyttää tämän maan. Olo on tosiaan sellainen, että jos tämä vielä jatkuu kauan ja jos tämä "liike" kasvaa (yhä enemmän ihmisiä sortuu tähän tyhmyyteen), olo tässä maassa ei ole mukavaa kantasuomalaisestakaan.

        Näin on närhen munat!

        Vuoden vitsi!!! " Ruotsi nnäyttää voivan todella hyvin." DDDDDDDD

        Et siis ole lukenut niitä KYMMENIÄ juttuja ja utisia, jotka kertovat Ruotsin yhteiskunnan olevan hajoamispisteessä mamuongelman takia???

        Suosittelen vahvasti, että lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmediamme propagandaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi alkaa olla jo sekopäistä epäloogisuudessaan!?

        Vaikka KAIKKI suomalaiset muuttaisivat etelän kaupunkeihin, niin mitään liikakansoitusta ei olisi! Saatikka jotain "kanala-efektiä". Meitä on niin vähän.

        Suomalaisethan vähenevät nykyään. Eli se liikansoitus Suomeen on tulossa mamutulvien kautta! Mamuthan juuri keskityvät etelän kaupunkeihin lähes täysin.

        Kuvaa hyvin suomalaisvastaisuuttasi, että et keskity oikeisiin ihmisryhmiin...

        Suomalaisvastaisuus sinulla on housuissas *nauraa* kirjaimellisesti, sillä suomalaiset häpeävät jo niin itseään, että eivät hanki edes laspia. Miehet ovat löllöhousuja, eivätkä kelpaa edes Suomen naisille. Kuka tämmöisten marvattivien ja valittavien lösöhousujen kanssa haluaa hankkia lapsia?

        Ryhdistäytyminen olisi paikallaan. Katsokaa entisajan miehiä!! Katsokaa vanhoja elokuvia. Nykymiehet HÖH!

        Pelkäävät ja vapisevat kun näkevätkin ulkomaalaisen. Uikuttavat "rajoja kiinni".

        Häpeän katsoa tätä. Urheilussa ei pärjätä koska alemmuuskompleksi jo vaivaa. Ei ihme jos naiset eivat halua lisääntyä ja katselevat "vehreämmille laidunmaille"

        Sitä saa mitä tilaa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden vitsi!!! " Ruotsi nnäyttää voivan todella hyvin." DDDDDDDD

        Et siis ole lukenut niitä KYMMENIÄ juttuja ja utisia, jotka kertovat Ruotsin yhteiskunnan olevan hajoamispisteessä mamuongelman takia???

        Suosittelen vahvasti, että lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmediamme propagandaa...

        Käyn usein Ruotsissa. On paljon sukulaisia siellä. Kiitos 1960- ja 1970 luku.

        Ruotsi kärsii kyllä maajanmuutosta kuten aina tapahtuu (myös suomalaisten maahanmuuto Ruotsiin oli surkeaa nähtävää). Mutta Ruotsi myös voittaa maahanmuutosta. Tilanne ei myöskään ole pysyvä. Voitto on kymmeniä kertoja suurempi kuin hetken häiriö murto-osalta muuttajista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden vitsi!!! " Ruotsi nnäyttää voivan todella hyvin." DDDDDDDD

        Et siis ole lukenut niitä KYMMENIÄ juttuja ja utisia, jotka kertovat Ruotsin yhteiskunnan olevan hajoamispisteessä mamuongelman takia???

        Suosittelen vahvasti, että lukisit muutakin kuin valta- eli mamutusmediamme propagandaa...

        Ruotsissakin on "populismin peikko" SD eli Sverigedemokraatit, jotka mädättävät yhteiskuntaa. Tämä on Ruotsin suurin ongelma. Kuten Suomessa perussuomalaiset hajoittvat kaiken. Rakentaminen on sitten vaikeampaa. Hajoittaminen tarkoittaa myös taaksepäin menemistä.

        Ihmisen tyhmyys lisää tätä ongelmaa ja se näkyy juuri SD:n tapaisten ja Persujen kannatuksessa. Netistä poimitut "uutiset" ja kritiikitön usko siellä toistettaviin sloganeihin lisää pölhöjen määrää.

        Ihmiset eivät lue enää kirjoja, eivät jaksa matematiikkaa. Tuloksena on hölmöjen määrän lisääntyminen. Näitä sitten saa uskomaan kaikenlaiseen roskaan. Kuten maahanmuuton vaikutuksen uutisointi kaikkeen millä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

        Mutta hölmöille on helppo syöttää mitä tahansa roskaa!


    • Anonyymi

      Tämä on totta ja sen jokainen ymmärtää.

      Hyväosaiset kuitenkin ovat päättäneet, että eletään tämä loppukin aika herroiksi, muulla ei ole merkitystä.

    • Anonyymi

      Voitot ja omaisuudet kasautuvat maailmassa yhä harvemmille ja yritykset eivät enää maksa ammattilaiselle kunnon palkkaa kunnon työstä. Sellaista palkkaa, joka riittää perheen ja yksittäisen ihmisen arjen pyörittämiseen.
      Miljardöörit, pankkiirit ja puliveivarit ohjaavat yhteiskuntaa ja pistävät kaiken omaan taskuunsa. Pitäisikö riistokapitalismille pistää kapulat rattaisiin ja ottaa valta yrityksissä kansan parasta ajatteleville kansallismielisille voimille?
      Ranskalainen taloustieteilijä Thomas Piketty sai syyskuussa löysät moniin kabardiinihousuihin vaatimalla kapitalismin alasajoa ja kaiken aloittamista puhtaalta pöydältä. Väite siitä, että miljardöörit loisivat työpaikkoja sekä kasvua on hänen mukaansa ”fake news”. Esimerkiksi Yhdysvalloissa miljardöörien määrä on 30 vuodessa kuusinkertaistunut, mutta tulot asukasta kohden ovat kasvaneet alle inflaatiovauhdin.

    • Anonyymi

      No, persut yrittää kaikin keinoin estää Suomea syyllistymästä tuohon kasvuun. Mm. estäessään globalisaation ja viemällä tehtaat kiinaan Suomen yrittäjiltä, koska ovat asettuneet ilmastonmuutoksen torjunnan taakse.

      https://yle.fi/uutiset/3-11011124

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe