Olisi mukava jos löytyisi 50 nainen tai joku isompi nainen panoseuraksi. Ota yhteyttä
50+ nainen tai vähän pyöreämpi
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko vähän avata, että minkätyyppistä ja ikäistä vastakappaletta sieltä löytyisi.
Kun täs nyt vähän hyrräilee:)- Anonyymi
kjef kirjoitti:
Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?
Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".
Minä asun yksin Salossa ja olen vapaa joten kahvittelupaikka löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.
Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta
Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta olen minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä parempi. 60 Rouva olisi juuri sopivan ikäinen tämmöiselle nuorekkaalle herrasmiehelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?
No huh, olisko sinulla sp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olis Helsingistä mies 65v olen ukm.
- Anonyymi
Ilman muuta, [email protected]
- Anonyymi
Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔 Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔M38 ja pks ( mun viesti oli: Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?). Voi laittaa viestiä @suomi24.fi sähköpostiin.
- Anonyymi
lanik2 kirjoitti:
No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]
Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!
Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.
Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?
58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)
Ok:) No sitten jatkoon😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok:) No sitten jatkoon😉
Hienoa!😃
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922