Olisi mukava jos löytyisi 50 nainen tai joku isompi nainen panoseuraksi. Ota yhteyttä
50+ nainen tai vähän pyöreämpi
23
72
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko vähän avata, että minkätyyppistä ja ikäistä vastakappaletta sieltä löytyisi.
Kun täs nyt vähän hyrräilee:)- Anonyymi
kjef kirjoitti:
Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?
Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".
Minä asun yksin Salossa ja olen vapaa joten kahvittelupaikka löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".
Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.
Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !
Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta
Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta
Pääkaupunkiseudulta olen minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.
Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !
Vielä parempi. 60 Rouva olisi juuri sopivan ikäinen tämmöiselle nuorekkaalle herrasmiehelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?
No huh, olisko sinulla sp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.
Täällä olis Helsingistä mies 65v olen ukm.
- Anonyymi
Ilman muuta, [email protected]
- Anonyymi
Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔 Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔M38 ja pks ( mun viesti oli: Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?). Voi laittaa viestiä @suomi24.fi sähköpostiin.
- Anonyymi
lanik2 kirjoitti:
No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]
Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!
Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.
Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?
58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)
Ok:) No sitten jatkoon😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok:) No sitten jatkoon😉
Hienoa!😃
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483