50+ nainen tai vähän pyöreämpi

Olisi mukava jos löytyisi 50 nainen tai joku isompi nainen panoseuraksi. Ota yhteyttä

23

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko vähän avata, että minkätyyppistä ja ikäistä vastakappaletta sieltä löytyisi.
      Kun täs nyt vähän hyrräilee:)

      • Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?

        Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".

        Minä asun yksin Salossa ja olen vapaa joten kahvittelupaikka löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".

        Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.

        Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !

        Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta

        Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta

        Pääkaupunkiseudulta olen minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.

        Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !

        Vielä parempi. 60 Rouva olisi juuri sopivan ikäinen tämmöiselle nuorekkaalle herrasmiehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?

        No huh, olisko sinulla sp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.

        Täällä olis Helsingistä mies 65v olen ukm.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
        Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
        Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔

        No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
        Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔

        M38 ja pks ( mun viesti oli: Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?). Voi laittaa viestiä @suomi24.fi sähköpostiin.


      • Anonyymi
        lanik2 kirjoitti:

        No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]

        Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!

        Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.

        Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?

        58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)

        Ok:) No sitten jatkoon😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok:) No sitten jatkoon😉

        Hienoa!😃


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe