Minun on yhä vaikeampi ymmärtää kirkon kehitystä. Eikö Kristuksen voima riitä, vai miksi paavi kutsui Amazonin intiaaneja suorittamaan konsekraatiorituaalin Vatikaanin puutarhassa perjantaina 4.10. Filmiltä voi nähdä paavin istumassa ja pakanat tanssimassa ja maahan asti kumartamassa puuesineiden edessä. Tämähän on epäjumalan palvontaa.
Kauhistuttava seremonia on katsottavissa YouTubessa otsikolla:
Ceremony of Consecration of Pan-Amazon Synod of Bishops to St. Francis of Assisi 4 October 2019 HD
Tämäkö on nyt katolinen usko
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta jatkuva pedofiilien suojelu katolisessa kirkossa on paljon suurempi ongelma kuin jotkut puuesineet.
- Anonyymi
Pedofiilien suojelu on käsittämätöntä. Yhtä käsittämätöntä on minusta se, että paavin järjestämässä puunistutusseremoniassa hänen läsnäollessaan on hyljätty ensimmäinen käsky ja julkisesti palvotaan ja kumarretaan epäjumalanpatsaita. Tämä ei ole enää kristinuskoa, vaan synkretismia. Jeesus-tie on vain yksi muiden uskontojen joukossa. Minun osaltani on tullut johtopäätösten aika ja vaihtaa kirkkoa. Vaikea uskoa, että tähän on tultu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofiilien suojelu on käsittämätöntä. Yhtä käsittämätöntä on minusta se, että paavin järjestämässä puunistutusseremoniassa hänen läsnäollessaan on hyljätty ensimmäinen käsky ja julkisesti palvotaan ja kumarretaan epäjumalanpatsaita. Tämä ei ole enää kristinuskoa, vaan synkretismia. Jeesus-tie on vain yksi muiden uskontojen joukossa. Minun osaltani on tullut johtopäätösten aika ja vaihtaa kirkkoa. Vaikea uskoa, että tähän on tultu.
1. käskyssä kiellettin kaikenlaiset jumalankuvat ja patsaat, mukaan lukien jeesus-ristit, ikonit ja lasimaalaukset. Se on ihan sama onko kyseessä epäjumalanpatsas vai kaulakoru jossa on risti. Ne ovat kaikki kiellettyjä, ja epäjumalia.
Anonyymi kirjoitti:
1. käskyssä kiellettin kaikenlaiset jumalankuvat ja patsaat, mukaan lukien jeesus-ristit, ikonit ja lasimaalaukset. Se on ihan sama onko kyseessä epäjumalanpatsas vai kaulakoru jossa on risti. Ne ovat kaikki kiellettyjä, ja epäjumalia.
KAIKKI epäjumalat on kiellettyjä. Palvooko joku ristikoruaan? Tuskin. Palvooko joku ristikoristetta seinällä? Tuskin. Minä tiedän että puukoriste seinällä on ihmiskäsin tehty koriste jossa ei ole elämää. Se muistuttaa minua sekä muita huoneessa olevia siitä mitä Jeesus on tehnyt. Onko sinun kodissasi seinällä jokin taulu? Valokuva? Koriste? Ehkä hyllyssä? Palvotko sinä sitä? Luuletko sen vastaavan rukouksiisi? Jos et, se ei ole epäjumala.
- Anonyymi
RistinRyöväri kirjoitti:
KAIKKI epäjumalat on kiellettyjä. Palvooko joku ristikoruaan? Tuskin. Palvooko joku ristikoristetta seinällä? Tuskin. Minä tiedän että puukoriste seinällä on ihmiskäsin tehty koriste jossa ei ole elämää. Se muistuttaa minua sekä muita huoneessa olevia siitä mitä Jeesus on tehnyt. Onko sinun kodissasi seinällä jokin taulu? Valokuva? Koriste? Ehkä hyllyssä? Palvotko sinä sitä? Luuletko sen vastaavan rukouksiisi? Jos et, se ei ole epäjumala.
Meidän joulukuusessa on tähti, seimen tähti. Siis kiellettyjen listalla sekin, vai kuinka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän joulukuusessa on tähti, seimen tähti. Siis kiellettyjen listalla sekin, vai kuinka.
Risti samoin kuin tähti kuvastavat uudenlaisen jumalan syntymää. Yksiselitteisesti kiellettiin palvomasta kaikenlaisia uusia jumalia, joita isät eivät tunteneet eivätkä palvoneet.
Palvonta on kielletty siinäkin tapauksessa että uusi jumaltulokas itse väittäisi olevansa aito jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risti samoin kuin tähti kuvastavat uudenlaisen jumalan syntymää. Yksiselitteisesti kiellettiin palvomasta kaikenlaisia uusia jumalia, joita isät eivät tunteneet eivätkä palvoneet.
Palvonta on kielletty siinäkin tapauksessa että uusi jumaltulokas itse väittäisi olevansa aito jumala.Siis Jeesusta Kristusta Jumalan ainoata Poikaa ei saa palvoa, eli on uusia Jumalatulokas jota ei saa palvoa. Vai kuinka?.
Anonyymi kirjoitti:
Palvonta on kielletty siinäkin tapauksessa että uusi jumaltulokas itse väittäisi olevansa aito jumala.Juutalaiset tekivät sitten oikein tuomitessaan Jeesuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822048Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1151682Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1671381Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911312Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991