auttoiko rukous

pastori

Tarvitsen saarnaan esimerkkejä
rukousvastauksesta.
Onko sinun rukous kuultu?
Kerro.

7

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sain avun

      Olin taannoin yrittäjänä aivan burn outissa. Vaikka olen raavas mies, silti itkeskelin ja koin valtavaa ahdistusta työpaineiden alla. En vain tiennyt, kuinka lopettaa niin, etten olisi joutunut taloudelliseen ahdinkoon. Toiveena oli että pääsisin vielä yli kolmekymppisenä luomaan uuden uran, ja opiskelemaan sellaista alaa, johon tunsin aitoa mielenkiintoa.
      Eräänä aamuna sitten uuden työpäivän koittaessa, kun tunsin totaalista uupumusta,pistin käteni ristiin ja rukoilin lyhyesti näin: "Nyt on pakko päästä pois tästä oravanpyörästä, Jumala auta minua, ja päästä minut vapaaksi". Heti rukouksen jälkeen oloni parani, ja parin päivän päästä jouduin onnettomuuteén, jonka seurauksena jouduin pitkään sairaalahoitoon. Pitkän toipumisajan takia jouduin/pystyin siis luopumaan yrityksestäni, ja talouskin pysyi hyvässä kunnossa tapaturmavakuutuksen ansiosta. Kaikenlisäksi vakuutusyhtiön edustaja ja lääkärit totesivat, etten ole kykenevä jatkamaan entisessä ammatissani, joten minut uudelleenkoulutettiin ja nyt olen vuosien jälkeen ammatissa, jonka harjoittamisesta voin todellakin nauttia . Ja onnettomuudessa syntynyt paha vammakin on vastoin lääkäreiden ennustusta parantunut niin hyvin, ettei se enää haittaa elämääni.

    • Repe Ruutikallo

      Pastorit ovat korkeakoulutettuja ihmisiä eivätkä he kirjoita kuin ala-asteen hitaimmat tavaajat.

      • Knut Höjerdahl

        Eikö Repelli tiettä, että taivasten valtakunta olla lastenkalttainen. Repellillä olla vielä pitkä tie. Varoa kaivo, ja käyttä älli, niin pudota suomus silmästä ja päästä keräämään nisu ja luste.

        Hauskka matka t Knut H.


      • Repe Ruutikallo
        Knut Höjerdahl kirjoitti:

        Eikö Repelli tiettä, että taivasten valtakunta olla lastenkalttainen. Repellillä olla vielä pitkä tie. Varoa kaivo, ja käyttä älli, niin pudota suomus silmästä ja päästä keräämään nisu ja luste.

        Hauskka matka t Knut H.

        hyvä viljelykasvis, ei tarvi kyntä ei kylvä ja sato aina taattu. Vielä kun menis kaupaks, niin elämä helppo ja hieno.


      • Knut Höjerdahl
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        hyvä viljelykasvis, ei tarvi kyntä ei kylvä ja sato aina taattu. Vielä kun menis kaupaks, niin elämä helppo ja hieno.

        Tervehdys Repe Ruutikallo. Oletko havainnut, kuinka suomen kielen kirjoitustaitosi on alkanut ruostumaan viime aikoina. Nyt kannattaisi pikaisesti soittaa kielenhuoltoliiton auttavaan puhelimeen, ja kysyä ammattilaisen neuvoa sopivan hoitoprofiilin määrittämiseksi. Toimi nopeasti, sillä kohta et ehkä osaa kirjoittaa edes nimeäsi,paitsi ehkä ruotsiksi. Kuvittele nyt itse: " Repe Ruutikallå ". Hus soittamaan siitä.

        Voida niin hyvin ! t. Knut H.


    • Tyhjää täynnä

      Päinvastoin ! Lisää hakataan ja kylmää vettä niskaan jatkuvalla syötöllä. Se on yläkerta tyhjä se.

      • pettynyt

        Paskat, ei siellä varmaan ketään koskaan ole ollutkaan. Ei ainakaan oikeudenmukaista Jumalaa!
        Jäiden peitossa ja pää lommoilla, tukehtumista tässä odottelen kuin kala kuivalla maalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe