Tarvitsen saarnaan esimerkkejä
rukousvastauksesta.
Onko sinun rukous kuultu?
Kerro.
auttoiko rukous
7
361
Vastaukset
- Sain avun
Olin taannoin yrittäjänä aivan burn outissa. Vaikka olen raavas mies, silti itkeskelin ja koin valtavaa ahdistusta työpaineiden alla. En vain tiennyt, kuinka lopettaa niin, etten olisi joutunut taloudelliseen ahdinkoon. Toiveena oli että pääsisin vielä yli kolmekymppisenä luomaan uuden uran, ja opiskelemaan sellaista alaa, johon tunsin aitoa mielenkiintoa.
Eräänä aamuna sitten uuden työpäivän koittaessa, kun tunsin totaalista uupumusta,pistin käteni ristiin ja rukoilin lyhyesti näin: "Nyt on pakko päästä pois tästä oravanpyörästä, Jumala auta minua, ja päästä minut vapaaksi". Heti rukouksen jälkeen oloni parani, ja parin päivän päästä jouduin onnettomuuteén, jonka seurauksena jouduin pitkään sairaalahoitoon. Pitkän toipumisajan takia jouduin/pystyin siis luopumaan yrityksestäni, ja talouskin pysyi hyvässä kunnossa tapaturmavakuutuksen ansiosta. Kaikenlisäksi vakuutusyhtiön edustaja ja lääkärit totesivat, etten ole kykenevä jatkamaan entisessä ammatissani, joten minut uudelleenkoulutettiin ja nyt olen vuosien jälkeen ammatissa, jonka harjoittamisesta voin todellakin nauttia . Ja onnettomuudessa syntynyt paha vammakin on vastoin lääkäreiden ennustusta parantunut niin hyvin, ettei se enää haittaa elämääni. - Repe Ruutikallo
Pastorit ovat korkeakoulutettuja ihmisiä eivätkä he kirjoita kuin ala-asteen hitaimmat tavaajat.
- Knut Höjerdahl
Eikö Repelli tiettä, että taivasten valtakunta olla lastenkalttainen. Repellillä olla vielä pitkä tie. Varoa kaivo, ja käyttä älli, niin pudota suomus silmästä ja päästä keräämään nisu ja luste.
Hauskka matka t Knut H. - Repe Ruutikallo
Knut Höjerdahl kirjoitti:
Eikö Repelli tiettä, että taivasten valtakunta olla lastenkalttainen. Repellillä olla vielä pitkä tie. Varoa kaivo, ja käyttä älli, niin pudota suomus silmästä ja päästä keräämään nisu ja luste.
Hauskka matka t Knut H.hyvä viljelykasvis, ei tarvi kyntä ei kylvä ja sato aina taattu. Vielä kun menis kaupaks, niin elämä helppo ja hieno.
- Knut Höjerdahl
Repe Ruutikallo kirjoitti:
hyvä viljelykasvis, ei tarvi kyntä ei kylvä ja sato aina taattu. Vielä kun menis kaupaks, niin elämä helppo ja hieno.
Tervehdys Repe Ruutikallo. Oletko havainnut, kuinka suomen kielen kirjoitustaitosi on alkanut ruostumaan viime aikoina. Nyt kannattaisi pikaisesti soittaa kielenhuoltoliiton auttavaan puhelimeen, ja kysyä ammattilaisen neuvoa sopivan hoitoprofiilin määrittämiseksi. Toimi nopeasti, sillä kohta et ehkä osaa kirjoittaa edes nimeäsi,paitsi ehkä ruotsiksi. Kuvittele nyt itse: " Repe Ruutikallå ". Hus soittamaan siitä.
Voida niin hyvin ! t. Knut H.
- Tyhjää täynnä
Päinvastoin ! Lisää hakataan ja kylmää vettä niskaan jatkuvalla syötöllä. Se on yläkerta tyhjä se.
- pettynyt
Paskat, ei siellä varmaan ketään koskaan ole ollutkaan. Ei ainakaan oikeudenmukaista Jumalaa!
Jäiden peitossa ja pää lommoilla, tukehtumista tässä odottelen kuin kala kuivalla maalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732