Sipilä, miehekäs ote

Anonyymi

Sipilän kaltaisia johtajia toivoisin lisää Suomen politiikkaan.
Hän os ihka oikea johtaja, oltakoon nyansseista mitä tahansa mieltä.

HUIPPUSOTILAS

28

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AisaOssilta taas koko aamun pelkkää roskaa.

      • Anonyymi

        Onko Ossi aisankannattaja, ja siksi katkera?


      • Anonyymi

        Kannattaisiko Jombe lopettaa tällaisten viestien lähettäminen. On viisasta olla hiljaa jos ei asialliseen keskusteluun pysty.


    • Anonyymi

      Se on juuri näin. Sellainen Sipilän kaltainen johtaja ilman omaatuntoa saa yrityksensä menestymään. Se ei ole merkityksellistä, vaikka samalla tuhoutuisi suuren joukon elämä siinä ympärillä. Kunhan vaan yritystä ajetaan armottomalla kädellä, on Sipilän kaltaisen johtajan menestys taattu.

      • Anonyymi

        Sinulle AU on omatunto hyvinkin venyvä käsite kun katselee tekemisiäsi täällä. Voisi jopa väittää ettei Sinulla sellaista ole, ainakaan terveenä olomuotona.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi

        Työntekijät on tietenkin vain sodan polttoainetta eikun busineksen korjaan


      • Anonyymi

        sipilä tarjosi asunnot, neitsyet ja kela kortit


    • Anonyymi

      AisaOssi hehkutti Väyrystä vuosikausia, nyt Väyrynen on unohtunut ossilta kokonaan. AisaOssi on surkea tuuliviiri.

      • Anonyymi

        Väyrynen on edelleen suuri, patriootti, politiikassa harvinainen intellektuelli.
        Toisin olisivat asiat Suomessa jos häntä olisi herkemmällä korvalla kuultu ja noteerattu.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen on edelleen suuri, patriootti, politiikassa harvinainen intellektuelli.
        Toisin olisivat asiat Suomessa jos häntä olisi herkemmällä korvalla kuultu ja noteerattu.

        HUIPPUSOTILAS

        Paavoa tässä juuri ikävä onkin. Hän olisi junaillut asiat Putinin kanssa siihen malliin, että suomessa olisi perustulo vähintään tonnin jokamiehhellä.

        SOSIOPOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen on edelleen suuri, patriootti, politiikassa harvinainen intellektuelli.
        Toisin olisivat asiat Suomessa jos häntä olisi herkemmällä korvalla kuultu ja noteerattu.

        HUIPPUSOTILAS

        Väyrystä tapaa usein leninmuseossa.

        Keskustelumme suomen nykytilasta ovat olleet hedelmällisiä.

        SOSIOPOTILAS


    • Anonyymi

      Onneksi Väyrynen on täysin sivuraiteella, ei mitään vaikutusvaltaa. Täysin ulkona politiikasta. Surkea tyyppi.

      • Anonyymi

        Sipilä sai miesmäisesti lisättyä köyhyyttä ja kurjuutta.Bernerin kanssa haaskas rahaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä sai miesmäisesti lisättyä köyhyyttä ja kurjuutta.Bernerin kanssa haaskas rahaa..

        Juhantalo oli valtakunnaoikeudessa. Miksi ei Sipilä ja Berner?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä sai miesmäisesti lisättyä köyhyyttä ja kurjuutta.Bernerin kanssa haaskas rahaa..

        Yksi rikossyytteen aihe olisi juuri se, Miksi Sipihä hankki palkkatap... eikun palkkariistäjän, Bernerin hallitukseensa?


    • Anonyymi

      Minkäslainen "miehekäs" ote se sellainen oli, että kurmuutti kaikista vähäosaisimpia kansalaisia? Sellainen on pikemminkin halveksuttavaa, jopa kuvottavaa. No Sipilähän oli tietysti mieleisessä seurassaan kokkareiden kanssa.

      https://www.youtube.com/watch?v=7joPZtFfi6k

      • Anonyymi

        Aisa-Ossilla mennyt yöunetkin?


      • Anonyymi

        Ei kuvittele AU! Pelkkää faktaa tuo heilumisesi, jossta viestin.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi

        Missä AUn tavat?


    • Anonyymi

      Nyt Rinne kilpailee Sipilän kanssa siitä, kumpi enemmän saa Suomen asiat sekaisin.

      • Anonyymi

        Isot on saappaat Rinteellä, jos pyrkii saman mittaluokan kurjistamiseen, mihin Sipilä pystyi.


    • Sipilä on mitätön ämmä, nyt jo poliittinen broileri, ahneuden perikuva.

    • Anonyymi

      Sipilä oli yksi Suomen parhaista pääministereistä, ellei paras. Sipilän hallitus nosti Suomen suosta, mutta suo on vieläkin lähellä, aivan vieressä, sinne voidaan upota uudelleen. Sipilän politiikkaa pitäisi ehdottomasti jatkaa, Suomi on vieläkin kaikkea muuta kuin kuivilla. Sipilän hallituksen politiikkaa ei kuitenkaan jatketa kun puolueet Sipilän oma puolue mukaanlukien säikähtivät kansan reaktiota vaaleissa. Suomessa ei saisi tehdä kansallista politiikkaa, Suomessa ei saisi kantaa vastuuta omasta maasta ja omasta yhteiskunnasta. Suomessa voi tehdä vain joko globalistista politiikkaa tai puoluepolitiikkaa. Isänmaallisuus on laulettu suohon. Siihen suohon ollaan taas kaikki menossa. Sipilää vihaavat ennen kaikkea elämäntapatyöttömät ja he jaksavat lietsoa vihaa edelleen, aivan ilmeisesti pitääkseen uudenkin hallituksen pelon vallassa niin että politiikkaa ei voida tehdä koko yhteiskunnan ja kaikkien suomalaisten hyväksi. Tietyllä tavalla kyllä ymmärrän elämäntapatyöttömiä, heillä on perusteita elämäntavalleen näinä ankeina aikoina. Ne perusteet ovat kuitenkin itsekkäitä ja maan kokonaisedun vastaisia.

      • Anonyymi

        Ja palstapölhölesta se jaksaa vain aina ylistää tuota kokovartalolestamulokustaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstapölhölesta se jaksaa vain aina ylistää tuota kokovartalolestamulokustaan...

        Hauskinta se Sipilän Talvivaaran ihme??😂


    • Anonyymi

      Kyllä näyttää heikolta hallituksen johtaminen Sipilän jälkeen.

      HUIPPUSOTILAS

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe