Lähitulevaisuudessa Ihmiset eivät mene tavaroiden luokse vaan tavarat ihmisten. Kauppakeskukset ovat ohimenevä vaihe ja Suomessa Seinäjoki jää viimeiseksi pellolle raekennetun 1- kerroksisen hehtaarihallin kärsijäksi. Ei hyvää päivää.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ihmiset kaipaa pieniä kivijalkakauppoja.
- Anonyymi
Tilatuilla tavaroilla on aina postimaksu muodossa tai toisessa, etkä voi sovittaa etkä valita minkä otat.
Kiinasta tilatulle roskalle tulee alv nollasta eurosta alkaen.
Ostareille on aina lähdetty viihtymään ja netissä roikutaan. Muut pilkkaa naama puhelimessa käveleviä teinejä, aikuisista puhumattakaan. Netissä roikkuminen on lapsellista.- Anonyymi
Vai, että ostarille on aina lähdetty viihtymään!!
Paljon monissa maissa ja maanosissa matkustaneena ole tullut toisenlaiseen tulokseen: Viihtymään mennään aina kaupungin keskustaan ja siellä elokuviin, teatteriin, ravintolaan, kahvilaan, cabareeseen, kirjastoon, torikahvilaan, oopperaan, keskuspuistoon, kielikurssille, kirkkoon, pizzaravintolaan, valoshow esitykseen, kirkontorniin, torille, ruokakauppaan, suutariliikkeeseen ja kaikkeen muuhun.
Mutta koskaan ei mennä peltomarkettiin viihtymään, ei koskaan.
- Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/kansanedustaja-tilanne-”täysin-kohtuuton”-kun-sähkön-siirtohintaa-saa-korottaa-15percent-vuodessa/ar-AAIonRv?li=BBr5KbI
Ihminenhän on tavaransa kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151293Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 951009
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20704- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597