Hei.
Mistä voi johtua, että asettamani virranhallinta-asetukset ei toimi. Asetukseni on ettei tietokone asettuisi lepotilaan koskaan, mutta niin vaan näyttö ja tietokone menee lepotilaan n. minuutin kuluttua. Olen kokeillut ohjauspaneelin/virranhallinta-asetuksista ja myös windows asetuksista, mutta sama tulos. Ihan sama mitä aikoja asetan, niin minuutin päästä kone on lepotilassa. Miten saisin nuo lepotila asetukset pelittämään?
Windows 10 virranhallinta asetukset
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei wlan kirjaudu enään kun se nousee valmiustilasta? en käytä muista sen takia.
- Anonyymi
Pistä Wlan korjaus päälle ( hiiren oikealla sieltä oik. alareunasta Wlan-kohdasta) niin voi olla että ainoa mitä 10 tekee korjausta on "Wlan-pulikka resetoitu".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä Wlan korjaus päälle ( hiiren oikealla sieltä oik. alareunasta Wlan-kohdasta) niin voi olla että ainoa mitä 10 tekee korjausta on "Wlan-pulikka resetoitu".
Ei jaksa moista säätämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa moista säätämistä.
Ota muutama hömpsy energiajuomaa jos se vaikka auttaisi.
- Anonyymi
Lopetat käyttämästä vaan sitä lepotilaa ja sammutat aina.
Näin mulla loppui Lenovossa lepotilaan menot, säädöillä ei ollut mitään vaikutusta.- Anonyymi
Tarkoitan sitä, että vaikka mulla on asetuksista pois kokonaan tuo lepotila (täppi kohdassa ei koskaan), niin kone menee lepotilaan n. minuuttin päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että vaikka mulla on asetuksista pois kokonaan tuo lepotila (täppi kohdassa ei koskaan), niin kone menee lepotilaan n. minuuttin päästä.
Tarkista nyt kuitenkin vielä kerran ihan Ohjauspaneelista miten se asetus oikeasti on:
Ohjauspaneeli\Kaikki ohjauspaneelin kohteet\Virranhallinta-asetukset\Virrankäyttösuunnitelman asetusten muokkaaminen
Säädä sieltä asetukset kohdilleen ja tallenna muutokset.
Done.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879