Windows 10 virranhallinta asetukset

Anonyymi

Hei.
Mistä voi johtua, että asettamani virranhallinta-asetukset ei toimi. Asetukseni on ettei tietokone asettuisi lepotilaan koskaan, mutta niin vaan näyttö ja tietokone menee lepotilaan n. minuutin kuluttua. Olen kokeillut ohjauspaneelin/virranhallinta-asetuksista ja myös windows asetuksista, mutta sama tulos. Ihan sama mitä aikoja asetan, niin minuutin päästä kone on lepotilassa. Miten saisin nuo lepotila asetukset pelittämään?

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei wlan kirjaudu enään kun se nousee valmiustilasta? en käytä muista sen takia.

      • Anonyymi

        Pistä Wlan korjaus päälle ( hiiren oikealla sieltä oik. alareunasta Wlan-kohdasta) niin voi olla että ainoa mitä 10 tekee korjausta on "Wlan-pulikka resetoitu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä Wlan korjaus päälle ( hiiren oikealla sieltä oik. alareunasta Wlan-kohdasta) niin voi olla että ainoa mitä 10 tekee korjausta on "Wlan-pulikka resetoitu".

        Ei jaksa moista säätämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa moista säätämistä.

        Ota muutama hömpsy energiajuomaa jos se vaikka auttaisi.


    • Anonyymi

      Lopetat käyttämästä vaan sitä lepotilaa ja sammutat aina.
      Näin mulla loppui Lenovossa lepotilaan menot, säädöillä ei ollut mitään vaikutusta.

      • Anonyymi

        Tarkoitan sitä, että vaikka mulla on asetuksista pois kokonaan tuo lepotila (täppi kohdassa ei koskaan), niin kone menee lepotilaan n. minuuttin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että vaikka mulla on asetuksista pois kokonaan tuo lepotila (täppi kohdassa ei koskaan), niin kone menee lepotilaan n. minuuttin päästä.

        Tarkista nyt kuitenkin vielä kerran ihan Ohjauspaneelista miten se asetus oikeasti on:

        Ohjauspaneeli\Kaikki ohjauspaneelin kohteet\Virranhallinta-asetukset\Virrankäyttösuunnitelman asetusten muokkaaminen

        Säädä sieltä asetukset kohdilleen ja tallenna muutokset.
        Done.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      294
      3286
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2504
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      224
      1969
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      163
      1252
    Aihe