McDonaldsin kassa

Anonyymi

Mistä näiden kassahenkilöiden nimet saa käsiin? Etsin naista.

16

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vääräpaikka etsiä naisia toisten työpaikalta

    • Anonyymi

      Aloittaja voi kirjoittaa kysymyksensä lapulle ja antaa kassalle suoraan, jos jännitys vie puhekyvyn. Varma konsti asian perille saattamiseksi, mutta tulos tiedetään etukäteen.

    • Anonyymi

      Kirjoita ne käsiisi ihan itse. Tai pyydä äitiäsi kirjoittamaan, jos et itse osaa. Ziisus...

      • Anonyymi

        Reppanamiehet eivät osaa lähestyä naisia. Ei voi mitään. Tuppisuut pysykööt kirjaston tietokoneen vieressä.


    • Anonyymi

      Mites olis Hesburgerin kassa? Kokeile, jos tärppäis.

    • Anonyymi

      Mä oon kattellut Lidlin kassaa. Siinä on tosi ihana viivakoodinlukija ja sexyt näppäimet.

      • Anonyymi

        ... ja se liukuhihna, voi pojat!


    • Anonyymi

      Kyllä kassahenkilöiden nimet saa parhaiten selville kassahenkilöiden nimilapuista.
      Ellei nimilappua ole, kannattaa suunnata etusormi kohti kassahenkilöä ja kysyä mahdolliselta kassahenkilön kaverilta kassahenkilön nimeä.
      Ellei kassahenkilön lähistöllä ole yhtäkään kassahenkilön kaveria, kannattaa kassahenkilö ottaa mukaan, eli matkaan ja viedä hänet työnantajan konttorille ja kysyä konttoripäälliköltä palkatun kassahenkilön nimeä.
      Ellei konttoripäällikkö ole yhteistyöhalukas, tahi ei tunnista esilletuotua kassahenkilöä, kannattaa konttoripäällikköä voidella asian ratkaisemiseksi.
      Ellei voitelu tuota haluttua tulosta, tai jos konttoripäällikkö ei vaan tunnista, tai muista kyseessäolevaa, jäljempänä -ko.- henkilöä, voi ko. henkilön, tässä tapauksessa kassahenkilön, viedä verotoimiston verovirkailijan tunnistettavaksi.
      Ellei verotoimiston verovirkailija saata tunnistaa kassahenkilöä, alkaa tilanne olla jo melko mahdoton, ellei sitten kassahenkilö muista vanhempiensa nimiä ja heidän elossa ja maassa ollessaan olevan tunnistuskykyisä alullepanemansa kassahenkilön nimen suhteen.
      Kyllä pitäisin lähtökohtaisesti asian olevan ratkaistavissa, mutta jos osittautuu ettei näilläkonstein ole, kannattaa etsiä toista tutkintalinjaa.

      Näiden kommenttien valossa minulle on tullut vahva tunne siittä, juhasipilämäisesti, että ko. kassahenkilön etunimi on Pirkko peellä, niin kuin pisilisko.

      Toivottavasti tästä oli apua, mutta ellei, autan mielelläni lisää.

      terveisiä Almalle Setykältä.... täältä tähän piste

      • Anonyymi

        Melko kattavaa salapoliisityötä, mutta unohdit tyystiin posteljoonin. Posteljooni kuitenkin kantaa varmuudella postia myös tälle kassahenkilölle ja osassa siitä postista, osoitteeton mainospostia pois lukien, on sen kassahenkilön nimi. Posteljooni siis tietää pakostikin kassahenkilö nimen, koska miten postit saataisiin muuten perille myös tälle kassahenkilölle. Olkaa hyvä vaan.


    • Anonyymi

      Minä oon taas katellut Citymarketin kassaa sillä silmällä.
      Taidan kirjoittaa hälle kirjeen, jonka sitten lukee seksysti viivakoodinlukijalla.

    • Anonyymi

      Tuo -postiljooni- oli hyvä lisä muuten kattavaan tiedostoverkkoon ja aionkin käyttää sitä seuraavassa vastaavassa tilanteessa, jos -arvoisa Anonyymi- näin sallit.
      Kiitos lisäyksestä.
      ps. paikallislehdessä, nimeltään Paikallislehti, kerrottiin lisä-ansioita hankkivasta Kertusta, joka hankki lisä-ansioita saadakseen maksettua paikallisen vuokrataloyhtiön vuokraaman vuokrakaksion vuokran.
      Tässä herää epäilys, että Kertun päätyö saattaa olla mäkin kassoittelu.
      Joten jollei nimi ole Pirkko, tai Kerttu, on nimilistaa kuitenkin radikaalisti rajattu ja oikea lopputulema on taas askelta-paria lähempänä.
      Uskon vakaasti että asia vielä selviää.

      Terveisiä Almalle.

    • Anonyymi

      Heleskutti !
      Olen nyt pari päivää kulkenut postiljoonin kannoilla ja kun oikea asunto vihdoin löytyi, osoittautui ettei asunnossa asunutkaan etsimäni nainen.

      Mikä nyt avuksi ?

    • Anonyymi

      Satutko tietämään postiljoonin nimeä ?
      Ois vähän kiinnostanut ja kirjoittaisin kirjeen, kun vaan tietäs kenelle...

    • Anonyymi

      Noniin, asia on lähes ratkennut.
      Seuratessani postiljoonia vielä muutaman päivän, hän itse esitteli itsensä ja kysyi; voisiko auttaa. Selitin tilanteen seikkaperäisesti ja hän pyysi palaamaan asiaan parin päivän kuluttua, jolloin lyöttäydyinkin seuraansa Kalevankatu 2 B xx oven edessä.
      Mäkin kassan nimi oli nyt vihdoinkin selvillä ! JII HAA. Aune.
      Menin hampurilaisjonoon ja kun vuoroni tuli, pyysin saada puhutella Aunea.
      Myyjä hihkaisi Aunen paikalle, mutta tuo kaunokki ei todellakaan ollut minun unieni nainen, vaan 10v vanhempi, 10cm lyhyempi ja 10 kg painavampi.

      Nyt on käsissä uusi ongelma, kuinka ja mistä löydän sen oikean Aunen ja osoittautuuko hän oikeaksi Auneksi.

      Apu kelpaa edelleen ja seurakin, mutta alibilla ei niin käyttöä...

      • Anonyymi

        Pitäiskö sitä tinderiä yrittää? Jospa se aurinko paistais risukasaankin.


    • Anonyymi

      Tinde R.. Kukas hän on ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe