TANDO-LAINA

Anonyymi

varo ottamasta hakemasta lainaa, pyytävät kortin numeroita ja veloittavat kortilta.

Kyseessä on ilmeissemmin jokin rahankeruu,onko Teillä tietoja kukaan hakenut lainaa heiltä.

Lainalla pitääolla takaaja ja hänenkin kortilta veloitetaan summia.

Onko kyseessäsiisi rikollinen toiminta ,ole varovainen!

Kirjoittakaa ja viestikääj os tiedätte asiasta, kiitos.

19

7139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On täysin huijaus pyytävät kortin numero. Ja ensin ottavat 10 centtiä ja varmaan veloittavat tilitä enemmän komeasti lupaavat lainaa jos soitat aina automaatti täydellinen bluffi rikollista

• Anonyymi

Täysi huijaus varokaa viranomaisille tiedot mikäli yrittävät ottaa katevarausta ja ilmoittakaa medialle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysi huijaus varokaa viranomaisille tiedot mikäli yrittävät ottaa katevarausta ja ilmoittakaa medialle

Palauttavat kyllä heti sen 10 snt mutta ne ei todellakaan hyväksy ketään Takaajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palauttavat kyllä heti sen 10 snt mutta ne ei todellakaan hyväksy ketään Takaajaksi.

Onko kukaan saanut sieltä lainaa?

• Anonyymi

No huh johan oot sekas 😵 Lainan saa varmasti

• Anonyymi

Minäkin hain lainas lupasivat 6000€ Minulla oli mieheni takaajana alkoivat vaatia mieheltäni asunnon kauppakirjoja ja muita liitteitä. Mieheni on talon omistaja ja kesämökin omistaja lisäksi hänellä on metsää Tando ei hyväksynyt häntä takaajaksi lisäksi hänellä on säännölliset eläketulot.
        Varokaa kyseistä yritystä.

• Anonyymi

0,10€ on käsittääkseni katevaraus eikä veloitus. Normaali toimenpide rahoitusyhtiöissä. Tällä varmistetaan, että maksuyhteys toimii. O.10€ palautetaan tilille myöhemmin. Sain lainaa Tandolta ja palauttivat tuon 0,10€.

• Anonyymi

Paljonko täytyi takaajan tienata kk että menee läpi hakemus ja oliko käsittely ohi kun takaaja teki video kuva homman läpi?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko täytyi takaajan tienata kk että menee läpi hakemus ja oliko käsittely ohi kun takaaja teki video kuva homman läpi?

Koitin kahta takaajaa. Molemmat tienaa niin että käteen jää yli 2000e kk eikä kumpikaan käynyt takaajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin kahta takaajaa. Molemmat tienaa niin että käteen jää yli 2000e kk eikä kumpikaan käynyt takaajaksi.

Kuinka kauan kesti saada jotain tietoa että kelpasiko takaaja tai ylipäätänsä lainasta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää otin netistä henkilötunnus generaattorista randomin henkilötunnuksen ja se passas, mut hakemus tyssäs takaajan korttitietoihin, mikään ei kelvannu niille🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse koitin takaajaa, jolla kk-tulot haetun summan verran tilillä katetta lainan kokonaan maksuun omistuksessa isot metsätilat... Ei maksuhäiriömerkintöjä tms... Eipä kelvannut takaajaksi. Isoon ääneen mainostetaan uutena palveluna, mutta eipä sieltä tahdo lainaa saada.. No onneksi ei sitten tarvinnutkaan.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaan sulkea kortti jos on antanut kortin numerot eikä sittenkään ota lainaa. Pelkona että kaappasivat tilin tyhjäksi kokonaan.

• Anonyymi

Justiinsa paska firma. Mieheni pyysi minua takaamaan 1000€ lainan. Mitä pyysivät kaikki tietoni, pankkiyhteydet ym sitten vielä muut omistukset jne jatkui ja jatkui. Melkein pitäis laittaa poliisille.

• Anonyymi

Sain lainaa mutta älkää hyvät ihmiset lainatko täältä!Ottavat rahaa luvattomasti maksukortilta eivätkä palauta summaa vaikka pyytää.Huijausta,pitäisi käynnistää poliisitutkinta koko firmasta!

• Anonyymi

Sain lainaa. Ja kyllä ne ottaa kortilta automaattisesti sen summan joka kuukausi(joka pitääkin maksaa koska olet ottanut velaksi) ja aina tulee ilmoitus kaksi päivää ennen heidän automaattista veloitustaan että on eräpäivä lähestymässä, josta tietää että niin tapahtuu. En tajua porukkaa jotka ottaa lainaa ja sitten itkee että rahaa viety tililtä. Heillä on tämä käytäntö että veloittavat suoraan tililtäsi sen kuukausittaisen lainasumman. Normaalia. Älä ota lainaa jos et ole halukas maksamaan takaisin.

• Anonyymi

Ja itse tosiaan otin 5000e lainan, ja takaajana oma äiti, joka tekee keikkatyötä. Että en tiedä miten muilla ei sitten ole onnistunut tuo lainan haku takaajan kanssa jolla on todella hyvät tulot(tarkoitan ettei keikkaa tekevä nyt mitenkään superhyväpalkkainen ole)

• Anonyymi

Kyllä minun mielestäni on toiminut oikein hienosti. Takasin kaverin lainan ja puolitimme summan. Auttoi silloin rahatilanteeseen.tosin kannattaa nyt miettiä otatko sitä lainaa jollei sitä ole takaisin maksaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe