Raflaava otsikko, mutta ylen mukaan yliopistoissa pohditaan, pitäisikö vessoja rakentaa, paitsi sukupuolten, niin myös uskontojen mukaan. Minusta tasa-arvoista ajattelua edistäisi parhaiten se, että joka talossa olisi vain yksi vessa.
Ei se ihminen, jonka pitkässä mustassa kaavussa on vaan silmänreiät, välttämättä paha ole, vaikka pissais seisaaltaan.
Muslimeille sateenkaarivessa?
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se reikä lattiassa riitä, kuten tähänkin asti. Ja käyttäkööt sitä muutkin vääräuskoiset, jos yleensä saavat luvan edes käyttää samaa eriötä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että yksi vessa riittää.
- Anonyymi
Ei saa olla Mekkan päin wc... siis siten että kasvot osoittavat vastakkaiseen suuntaan kuin Mekka...
- Anonyymi
Muslimit saa tehdä tarpeensa pusikkoon, ei niillä koti maassaankaan ole vessoja.
- Anonyymi
Kuvastaa yliopiston tasoa, yliopiston, jossa pitää oikein pitkäänkin pohtia miten tässä asiassa pitäisi toimia.
- Anonyymi
Ei taida olla ihan turvatila mikään unisex - vessa. Siitä tulee helposti raiskausvessa.
Kysyttiinkö naisilta haluavatko samaan vessan myös miehet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584