Raflaava otsikko, mutta ylen mukaan yliopistoissa pohditaan, pitäisikö vessoja rakentaa, paitsi sukupuolten, niin myös uskontojen mukaan. Minusta tasa-arvoista ajattelua edistäisi parhaiten se, että joka talossa olisi vain yksi vessa.
Ei se ihminen, jonka pitkässä mustassa kaavussa on vaan silmänreiät, välttämättä paha ole, vaikka pissais seisaaltaan.
Muslimeille sateenkaarivessa?
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se reikä lattiassa riitä, kuten tähänkin asti. Ja käyttäkööt sitä muutkin vääräuskoiset, jos yleensä saavat luvan edes käyttää samaa eriötä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että yksi vessa riittää.
- Anonyymi
Ei saa olla Mekkan päin wc... siis siten että kasvot osoittavat vastakkaiseen suuntaan kuin Mekka...
- Anonyymi
Muslimit saa tehdä tarpeensa pusikkoon, ei niillä koti maassaankaan ole vessoja.
- Anonyymi
Kuvastaa yliopiston tasoa, yliopiston, jossa pitää oikein pitkäänkin pohtia miten tässä asiassa pitäisi toimia.
- Anonyymi
Ei taida olla ihan turvatila mikään unisex - vessa. Siitä tulee helposti raiskausvessa.
Kysyttiinkö naisilta haluavatko samaan vessan myös miehet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501