Kauhavan mollaajat

Anonyymi

Keitä ne on nämä tyypit jotka jatkuvasti yrittää keksiä tänne kaiken maailman negatiivisia juttuja Kauhavasta jotka lähes aina on täyttä pötyä.
Onko ne lähtöisin härmän suunnalta ja mikä on perimmäinen tarkoitus?

24

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeisimpänä tuo puukkojankkaaja.
      Härmästä tuutataan muovirihkamaa maailmalle 24/7 ja tämä yksi vain jankkaa puukoista.
      😂😂😂

    • Anonyymi

      Kyllähän kaikki tiätää että ne mollaajat on härmälääsiä ja vauhti kiihtyy kun illat pimenöö ja poverparkki on kiinni

      • Anonyymi

        Valitettavasti nämä kirjoittelija / -t ovat ihan meidän omia Kauhavalaisia ”, jotka käyttävät omaa aikaansa ja tätä foorumia tähän paskanjauhantaan. Ei tähän anonyymikirjoittaluun tarvita kuin yksi aktiivinen, joka saa aikaan tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti nämä kirjoittelija / -t ovat ihan meidän omia Kauhavalaisia ”, jotka käyttävät omaa aikaansa ja tätä foorumia tähän paskanjauhantaan. Ei tähän anonyymikirjoittaluun tarvita kuin yksi aktiivinen, joka saa aikaan tämän.

        Niin "kauhavalaisia" härmästä.


      • Anonyymi

        Kattokaa hyvät kauhavalaaset peiliin niin näette missä vika on !


    • Anonyymi

      Ei näis Kauhavan alueen keskusteluketjuissa ole mitään tolkkua.
      Onko joku syöny toisen eväät 200 vuotta sitte ja siitä piretään vihaa pystys vieläkin?

      • Anonyymi

        Härmäs palvotaan satojen vuosien takaisia rikollisia ja juoppoja, mua aina nolottaa kun puhutaan näistä "häjyistä". Eikö nuo mammanpojat voisi jo unohtaa.
        Kummallista meininkiä.


    • Anonyymi

      Hulluja on monenlaasia.

      • Anonyymi

        Persuja ovat, huutaa saa vailla realiteetteja


      • Anonyymi

        VarokaaKauhavalaiset Lapualisia, sillä heillä on suunnitelmana tulla Kauhajoelle ensi kesän herättäjäseuroihin mukanaan suunnitelmat muutaa herännäisyys HOMOKÖRTTISYYDEKSI!

        Ovat ristiriidassa Luterilaisen kirkon kanssa: Niiltä on jo viety piispanisuin, piisspa ja Tuomiokapituli! Homouden ja jumalattomuuden akia!


    • Anonyymi

      Kauhavalaaset vaan on niin surkiaa sakkia.

      • Anonyymi

        Totta! Aivan surkiaa! Ei mikää ihme jotta omaväki mollaa omaa "kaupunkia"!
        Outoa kansaa...ei muualla tälläästä kateutta ei missää.
        Ympäri Suomen Kauhava tunnettu kateellisista asukkaistaan.
        Sairasta väkeä toosi paljon!😞
        Ja koppavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Aivan surkiaa! Ei mikää ihme jotta omaväki mollaa omaa "kaupunkia"!
        Outoa kansaa...ei muualla tälläästä kateutta ei missää.
        Ympäri Suomen Kauhava tunnettu kateellisista asukkaistaan.
        Sairasta väkeä toosi paljon!😞
        Ja koppavaa

        KÖRTTISET, PITÄKÄÄPÄ VARANNE! Nivalan körttiseurojen jäljiltä paskat ovat seura-alueella, ja 24-sivulla ankara polemiikki asiasta! Siivotkaa jälkenne ensi kesänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÖRTTISET, PITÄKÄÄPÄ VARANNE! Nivalan körttiseurojen jäljiltä paskat ovat seura-alueella, ja 24-sivulla ankara polemiikki asiasta! Siivotkaa jälkenne ensi kesänä!

        Siellä lukee, että körttiset ovat tuoneet pelloille puhdasta sianpaskaa! Kehuvat vielä, että siihen saa mainiot polut. LUKEKAA!!!!!!!: Suomi 24, Nivala


    • Anonyymi

      Ainakin naispuolinen tähti-kansanedustajaehdokas mollaa Kauhavaa jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Kalastelee ääniä Härmästä. Tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalastelee ääniä Härmästä. Tai sitten ei.

        No tulihan se selville että kyseinen mollaaja on kantakauhavalainen joka vähättelöö naapurikuntia saisit hävetä kirjoittelujasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se selville että kyseinen mollaaja on kantakauhavalainen joka vähättelöö naapurikuntia saisit hävetä kirjoittelujasi ?

        Eikös pikkupalomies haukkunu kaikki härmälääset (myös ylihärmä) surkimuksiksi kauhavalaasten whatsappryhmässä? Oikein imagonpilaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pikkupalomies haukkunu kaikki härmälääset (myös ylihärmä) surkimuksiksi kauhavalaasten whatsappryhmässä? Oikein imagonpilaaja!

        Kauhavan ensi kesän herättäjäjuhlista tulee HOMOSEURAT. Sitä Lapuan Herättäjäyhdistys on juuri suunnittelemassa. Onkohan Kauhavalla enää MIEHIÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pikkupalomies haukkunu kaikki härmälääset (myös ylihärmä) surkimuksiksi kauhavalaasten whatsappryhmässä? Oikein imagonpilaaja!

        Pikku palomies on hyvä kaveri terve tuloa härmään !


    • Anonyymi

      Kyllä meillä Kauhavalla menee paljon paremmin kuin Lapualla. Listatanpa Lapuan mokia:

      a. Vanhat mokat: IKL, Muilun veljekset, Pärmin tuhoama Lapuanliike, Vihtori Kosolan konkka, Tuomioistuimen ja piispan siirtäminen Seinäjoelle (Lapuan syntisyyden vuoksi).

      b. Herättäjäyhdistyksen homomyönteiset kannanotot, ja uutena Homokörttiseurat syksyllä 2019 Helsingissaä. Lue :Haavisto, homokörttiseurat!

      • Anonyymi

        Lapualaiset ovat epäisänmaallista kapina- ja homoporukkaa.


      • Intät täyttä shaibaa. Perustele nyt vaikka tuo Pärmin ja Lapuanliikkeen yhteys. Sitä ei ole. Pärmi lopetti Nivalan konikapinan, mihin Lapuanliikkeellä ei ollut osaa ei arpaa.


    • Anonyymi

      TE LAPUALAISET OLETTE EPÄISÄNMAALLISIA KAPINALLISIA, JOTKA HYÖKKÄSIVÄT SUOMEN PRESIDENTIN KIMPPUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe