Onko kukaan muu huomannut ,että määrätyt paikkakunnat,maat ja kaupungit ovat viimeaikoina esillä. Maista Unkari.Unkari suitsi Suomea, Unkarin ja Usan kärhämä Usassa,Niinistön käynti juuri tuolloin Usa,ssa. Suomen kaupunki, Kuopio on ollut esillä negatiivisessä mielessä tänä syksynä paljon. Juuri tänään autopalo. Jumalan maailmassa mikään ei ole sattumaa.
Kaupunki ja maat.
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
5. Moos. 4:19
ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.
5. Moos. 29:26
ja menivät palvelemaan muita jumalia ja kumarsivat niitä, jumalia, joita he eivät tunteneet ja joita hän ei ollut heidän osalleen jakanut-
Dan. 10:13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
20 Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas.
Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Nyt Jumala on jostain syystä, JAKANUT jumalat eli mitä lie, muille kansoille ja maille ja paikoille eli paikkkkunnille ja seuduille.
Ne ovat hallituksia, sekä niissä on "virkamiehiä" ja "toimen haltijoita", ja tekevät kuten heidän "kuningas" päämies sanoo ja on suunnitellut.
nyt, Danielissa on selvästi havaittavissa että sota on jatkuvaa ja se kestää, loppuun asti, kunnes Jeesus antaa valtansa takaisin Isälle, Jumalalle Kaikkivaltiaalle, ja sitten tulee näistä hallituksista ja valloista loppu, mitä on meille ilmoitettu, esim Ilmestyskirjassa.
se miten Paikkakunnan, seudun ihmiset käyttäytyvät, niin Jumala joko sallii tahi käskee tahi määrää sitten tuomion eli rangaistuksen, kuten Sodoma, ja Niinive, Kapernaum.
Jos kansa katuu, ja tekee parannuksen on mahdollista että Jumala säästää kansan tahi paikan ja sitten alkaa uusi alku tahi tuomio siirtyy.
Jos ja kun me uskomme Jeesukseen, tuomio ja rangaistus on meiltä pois, sillä Jeesus kantoi meidän tuomion ja sen vaikuttaman rangaistuksen.
Joten, on hyvin mahdollista että Unkarissa ja Kuopiossa on isompi "sota" ja meidän tehtävä on rukoilla että Jumalan Tahdo tapahtuu myös maan päällä, sekä Unkarissa että Kuopiossa, JOS Jumalan tahto ei tapahtudu, niin sitten jonkun muun tahto.
Meillä, koko Suomen kansa, on vielä hyvin pieni hetki aikaa, tehdä parannus ja sitten tuomi ja sen rangaistus siirtyy.
Joten, Rukoilkaamme että Jumala vielä armahtaa Suomen kansaa ja antaa meidän asua ja elää, hiljaista ja rauhallista eloa.
se että Ilmestyskirja sekä Danielin näyt, mitä tulee lopun-aikaa, tulevat tapahtumaan on totta, niitä ei rukouksella ja paastolla saa pois eikä niitä voi välttää.
nyt kuitenkin USKOVILLA on turva, Jumala ja Jumalan Poika Jeesus.
Jeesus on nyt ja aina meidän kanssa, maailman loppuun asti.
Kiitetty olkoon Jumalan, Kaikkivaltiaan Nimi ja kunnia ja kiitos Jumalalle.
aamen. - Anonyymi
Uskonnot tekee ihmisistä aivan kaheleita (tyhmiä). Looginen päättelykyky loppuu ja vastauksia haetaan vanhoista satukirjoista.
- Anonyymi
Ihmettelen edellistä kommenttia.
Uskonnon puute tekee nähtävästi ihmisistä riidanhaluisia ja nenäkkäitä.
Miksikähän tämän edellisenkin (Mirkan?) oli välttämätöntä esittää rukouspalstalla epäjohdonmukaista arviotaan, mille ei löydy minkäänlaista perustetta?
Kun ei kerran usko, niin ei ole erityisen kohteliasta ja korrektia tulla rukouspalstalle kieltelemään ja kritisoimaan niitä jotka rukoilevat.
Kuulehan (Mirka?) me uskotaan täällä, keskustellaan ja rukoillaan.
Ole sinä ystävällinen kunnioita ihmisiä jotka rukoilevat toisten puolesta, sinunkin.
Voithan sinä kirjoittaa ateistipalstalla, että sinä et usko. Saat sieltä tukea.
Ymmärrän että olet väittelynhaluinen, ehkä löytyisi joku väittelypalsta, missä voit koko ajan väitellä?
Me ei tulla sille ateisti palstalle nimittelemään ateisteja kaheleiksi, kunnioitamme heidän mielipidettään vaikka emme olekaan samaa mieltä.
Mitä tulee aloittajan huomioon, olen itsekin ihmetellyt.
Aikaisemmin ei Kuopio ole mitenkään ollut tapetilla. Eikä Unkarikaan.
Nyt on myös Iran kovasti esillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksikähän tämän edellisenkin (Mirkan?) oli välttämätöntä esittää rukouspalstalla epäjohdonmukaista arviotaan, mille ei löydy minkäänlaista perustetta?
Kun ei kerran usko, niin ei ole erityisen kohteliasta ja korrektia tulla rukouspalstalle kieltelemään ja kritisoimaan niitä jotka rukoilevat.
Ole sinä ystävällinen kunnioita ihmisiä jotka rukoilevat toisten puolesta, sinunkin.
Ymmärrän että olet väittelynhaluinen, ehkä löytyisi joku väittelypalsta, missä voit koko ajan väitellä?
Me ei tulla sille ateisti palstalle nimittelemään ateisteja kaheleiksi, kunnioitamme heidän mielipidettään vaikka emme olekaan samaa mieltä.
Nyt on myös Iran kovasti esillä.Rehellisenä ihmisenä tuon esille faktat ja tosiasiat uskonnoista. Uskontojen takia on tapettu miljoonia ihmisiä ja tapetaan edelleen.
Miksi haluat salata totuuden jumalasta ja rukousten toimivuuden ja häätää minut pois täältä?
Jokaisella on oikeus tietää totuus jumalastanne.
Uskovaiset pilanneet ateisti foorumin.
Terv. Rehellinen Mirka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on myös Iran kovasti esillä.""Me ei tulla sille ateisti palstalle nimittelemään ateisteja kaheleiksi, kunnioitamme heidän mielipidettään vaikka emme olekaan samaa mieltä.""
Et ole edes käynyt katsomassa ateisti palstalla. Siellä ei ketään muu sikaile ja kirjoittele räävittömiä kuin uskovaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Me ei tulla sille ateisti palstalle nimittelemään ateisteja kaheleiksi, kunnioitamme heidän mielipidettään vaikka emme olekaan samaa mieltä.""
Et ole edes käynyt katsomassa ateisti palstalla. Siellä ei ketään muu sikaile ja kirjoittele räävittömiä kuin uskovaisetSinä sitä jaksat...
Vuodesta vuoteen...
Koko ajan rankuttaa samaa.
Oletko julkaissut jonkin tieteellisen tutkimuksen, kun näköjään "tiedät".
Laita se linkki, niin me muut päästään lukemaan. Tai joku muu, jos itselläsi eivät ole rahkeet riittäneet, laita linkki!
Puhu vasta sitten "faktoista".
Siinä keskiyöllä, jolloin näköjään julkaiset "rehellisiä" vastauksia.
Vaihda jo levyä, - rehellisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972