Azusassa rukoiltiin 1906-1909 ja sinä aikana parani mm. noin 3000 syöpää sairastunutta. Yhtenä iltana 35 umpikuuroa sai kuulonsa eli kuurojen opettajan koko luokka parani hetkessä.
Rukousta viisi tuntia päivässä ja Jeesuksen lupaaman Pyhän Hengen kasteen odotusta voimaksi evankeliumin julistukseen. 50 maahan muutamassa vuodessa evankeliumin julistuksen leviäminen Pyhän Hengen voimassa..
Azusasta kertovaa kirjaa saa Tv7 kaupasta. Rukoillaan herätystä
Azusassa rukoiltiin 1906-1909 ja tapahtui!
14
143
Vastaukset
- Anonyymi
Parani 3000 syöpään sairastunutta?
Minkälaisen katon alla tuo ihmekokous pidettiin?
Valehtelet. - Anonyymi
Viipurissa ja ympäristössä oli herätystä 1930-luvulla. Mutta elä tätä päivää. Olet unohtanut tämän päivän.
Suomalainen ei usko ennenkuin näkee.
- Anonyymi
Kuinkahan on sinun laitasi????????????????
- Anonyymi
Suomessa ei tule tapahtumaan mitään,he ovat hyljänneet kaikkivaltiaan,ihmeitä ei tapahdu,farisealaiset sammuttavat kaiken.Ulkokultaisuus,rakkaudettomuus,ylpeys,synti on se,ettei totella Jumalaa,ei tehdä hyvää lähimmäiselle,no tietenkin niille,joista hyödytään ja saadaan sädekehää päähän ja ihmisten palvontaa.Jeesus on uskonnollisille pelkkä sana,jota hoetaan mantran tavoin.
- Anonyymi
Kyllä itse olen kokenut vaikka kuinka paljon ihmeitä, mutten puhu niistä, sillä ette uskoisi. Lähipiirini tietää niistä jotain ja voisi itsekin todistaa. Meitä oli eräänkin kerran useampi paikalla näkemässä melkoisen ihmeen.
Lähipiirissäni on tapahtunut ihmeparanemisia, ei minkään amerikkalaisten taikaukkojen kautta, vaan ihan tavallisten uskovaisten rukouksella. En kerro, sillä heti joku huutaisi: "En usko! Näytä lääkärintodistus!"
Jumala on rukouksella auttanut myös sairaita eläimiä.
Ps. 36:6 Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itse olen kokenut vaikka kuinka paljon ihmeitä, mutten puhu niistä, sillä ette uskoisi. Lähipiirini tietää niistä jotain ja voisi itsekin todistaa. Meitä oli eräänkin kerran useampi paikalla näkemässä melkoisen ihmeen.
Lähipiirissäni on tapahtunut ihmeparanemisia, ei minkään amerikkalaisten taikaukkojen kautta, vaan ihan tavallisten uskovaisten rukouksella. En kerro, sillä heti joku huutaisi: "En usko! Näytä lääkärintodistus!"
Jumala on rukouksella auttanut myös sairaita eläimiä.
Ps. 36:6 Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.Ai näinkö tää menee suomessa,Jeesus tekee ihmeitä aivan kuin maan alle piiloon menneiden keskellä,etteivät farisealaiset heitä repisi ja veisi iloa!!!!Voi,kuinka tulin iloiseksi,kun kerroit tämän,ole siunattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai näinkö tää menee suomessa,Jeesus tekee ihmeitä aivan kuin maan alle piiloon menneiden keskellä,etteivät farisealaiset heitä repisi ja veisi iloa!!!!Voi,kuinka tulin iloiseksi,kun kerroit tämän,ole siunattu.
Uskon että Jumala tekee ihmeitä myös todistukseksi pelastumattomille. Ei vain uskovan omaksi hyötyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että Jumala tekee ihmeitä myös todistukseksi pelastumattomille. Ei vain uskovan omaksi hyötyksi.
Näinhän sen pitäisi olla,mutta kun nämä farisealaiset ja kirjanoppineet estävät Jeesusta toimimasta!!!!!!Missä teitä ei oteta vastaan,pyyhkikää tomu jaloistanne,heidän epäuskonsa tähden Jeesus ei voinut tehdä ihmetekoja!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan uudelleen evankeliumit. Ajatuksella.
Jumalattomat ovat kyllä saaneet "todistuksensa".
Mutta mitä tapahtui?
Ja miksi heille pitäisi jatkuvasti "todistella"?
Ottakoot vaihteeksi itse selvää.
Uskovien elämä on jatkuvaa ihmeistä toiseen kulkemista. Emmekä me mitään maan alla eläviä olla. Ollaan tavallisia kaduntallaajia. Ihmeet ovat juuri tavallisen ihmisen arkielämään tarkoitettuja.
Kristityillä ei vain ole tapana rakentaa Jumalan tekojen ympärille shownäytöstä, savukoneineen ja lavanreunaa ravaavine tirehtööreineen, kuten eräillä klovni-uskontoisilla. Te taputatte kaikelle, jopa Jeesukselle, kuin onnistuneelle taikurille, jonka napinlävestä suihkuaa vettä! Seurakuntanne ovat todellisuudessa jumalattomia sirkusrakennuksia, kaikkine metkuineen. Kyseessä ei ole vähempi kuin jumalanpilkka.
Hei, te ette edusta kristinuskoa. Teille pitäisi aina "todistaa"! Miksi? Koska te ette todellisuudessa usko mitään. Uskon-puheistanne huolimatta te olette tosi epä-, ei-uskoista porukkaa, jonka luulousko perustuu ihmeisiin.
Olen joskus matkustanut teidän kanssanne. Ennen bussin lähtöä rukoilette äänekkäästi ("sillä Jumala ei kuule Taivaaseen asti, ellei oikein huuda", näin olen kuullut jonkun evankelistannekin opettaneen), että Herra varjelisi matkalla. Tätä rukousta te toistatte tämän tästä. Koska te ette usko, että teidän herranne varjelisi teitä, ellette joka kymmenen kilometrin välein häntä asiasta taas muistuttaisi! Uskoksi minä en tuota kutsuisi. Ja mitä sitten, jos rengas puhkeaa tmv.? Elämä on. Mutta voi kamalaa! Herra ei varjellut! Kuka bussissa ei kaiken aikaa rukoillut pelkkää menestystä?! Käsi ylös! Sinun syysi!
Usko ei lähde ihmeistä, vaan ihmeet aivan luonnollisesti seuraavat uskoa. Teidän "uskoontulonne" ja "uskovienkasteenne" eivät ole varma tae itse aidosta, kristillisestä uskosta. - Anonyymi
Äläpä levitä epäuskoasi tällä palstalla. Trollit jo riittää. Lue raamattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sen pitäisi olla,mutta kun nämä farisealaiset ja kirjanoppineet estävät Jeesusta toimimasta!!!!!!Missä teitä ei oteta vastaan,pyyhkikää tomu jaloistanne,heidän epäuskonsa tähden Jeesus ei voinut tehdä ihmetekoja!!!
Oletko niin käpertynyt itseesi ja epäuskoosi, että et usko Herran toimivan. Varmaa on, että esim. PH:n kastetta ei todella fariseukset estä. Pitkä valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin käpertynyt itseesi ja epäuskoosi, että et usko Herran toimivan. Varmaa on, että esim. PH:n kastetta ei todella fariseukset estä. Pitkä valhe.
Kyllä Herra toimii,mutta ei kaltaistesi keskellä,vaan siellä,missä on nöyrä sydän,kuuliaisuus Hänen tahdolle,rakkaus lähimmäisiä kohtaan,kunnian ja kiitoksen antaminen Hänelle,ei itselle.Minun elämässäni tapahtuu suuria ihmeitä tälläkin hetkellä,joita en kerro farisealaisille.
- Anonyymi
Ennen puhuttiin Viipurin herätyksestä. Nyt on ruvettu puhumaan Azusakadun tapahtumista. Se on paljon hienompaa kirjoitaa siitä, kun Herran toiminnasta leastadiolaisuuden ja heränneisyyden alkuajoista. Vallan hyvin tiedetääm Tellpäs niityn tapahtumat, kielipuhuminen. Nyt on näiden vuoro. Tasapuolisuuden vuoksi. Suosi kotinaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977