Utelias kampaaja!

Anonyymi

Kävin kampaajalla tässä päivänä yhtenä ja olen kyllä suuresti närkästynyt tämän naishenkilön käytöksestä. Todella asiatonta.
Heti kun tuoliin istahdin ja leikkaustyyli oli selvillä alkoi kysely!
Eikä mikään "smool tookki"vaan törkeä utelu. Kaiken missä asun,mitä teen työkseni olenko naimisissa onko lapsia ja minkä ikäisiä,onko miestä ja missäpä hän sitten työskentelee ym ym ym. Kampaaja kailotti isoon ääneen määkivällä äänellään ,katseli itseään peilistä naamaansa väännellen ja KYSELI! Koitinpa siinä jo sanoakkin että kun on kerrankin omaa aikaa niin RENTOUTUMAAN lähdin. Minun kohdalla tätä omaa aikaa ei juur ole kahden pienen lapsen äitinä. Kampaajalla käynti harvinaista herkkua sekin.
Mutta kampaaja vain jatkoi ja jatkoi!
Muualta muuttaneena olen tottunut että kampaajat saattavat kertoilla itsestään lapsistaan tai messuista missä ovat olleet tai päivän uutisista.Eikähän välttämättä tarvitsisi puhua yhtään mitään.Asiakkaita ei ahdisteta.
Hiukset tämä kampaaja kyllä leikkasi nopeasti.
Hinta oli kohtuullinen mutta toistakertaa en tuonne mene.
Joku kohtuus utelulla!!!

58

3401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menetkö samalle kampaajalle vielä

      • Anonyymi

        Tuskin menee!!
        Mutta kuullostaa tutulta ja oon samaa miältä että asiakasta ei saa ahdistaa turhalla uteliaisuurella.


      • Anonyymi

        Lue kommentista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kommentista.

        Tarkoitan aloituksesta.


    • Anonyymi

      Oli vain kohtelias kun osoitti kiinnostuksensa sinuun. Mikä tuppisuu mettäpöllöö sinä olet kun ei juttu luista vähänkään vieraamman kanssa.
      Itsestään tarinoiva haiskahtaa narsistilta ja jos kampaaja on tuppisuu, niin sekin on kiusallista.

      Hyvä sentään että olet tyytyväinen työhön ja hintaan.

      • Anonyymi

        Ai narsisti jos ei utele toisten ihmisten yksityis asioita!!?
        Se on kohteliasta käytöstä ja ystävällistä palvelua niinkuin yrittäjillä on suuremmissa kaupungeissa tapana toimia.
        Itse en liioin henk.koht pidä siitä järkyttävästä kyselymäärästä jota jotkut kampaajat harrastavat.
        Mieluimmin istuisin ihan hiljaa ja vain nauttisin kun kerrankin saa vain istua ja toinen pesee kampaa värjää ym.
        Suosinkin näitä kampaajia Seinäjoella mihin ei aikaa tarvitse erikseen varata.Sielä homma hoituu turhia puhumatta ja lopputulos on aina ollut minun mieleiseni.
        Toki on Kauhavallakin hyviä parturi /kampaajia👍


      • Anonyymi

        Todella kiusallinen ihminen, ahistaa tollanen.


      • Anonyymi

        Aikamoista että kampaaja kiinnostuu asiakkaistaan. Olettaisinpa että hän joutuu näin tekemään pakostakin jos meinaa kuunnella mitä asiakas haluaa hiuksilleen tehtävän.
        Se että on kiinnostunut jostain muusta esim. asiakkaan yksityiselämästä tai vieläpä jonkun muun jonka tietää asiakkaan tuntevan on jo toinen asia.
        Meille on aikoinaan koulussa opetettu että asiakkaan ITSE alkaessa keskustelemaan omista asioistaan tulee olla KOHTELIAAN kiinnostunut vaikkei välttämättä kiinnostaisikaan.
        Pientä keskustelua kevyttä rupattelua voi ylläpitää muttei todellakaan voi kysellä asiakkaan henk.koht asioista!
        Ymmärrän että pienessä kylässä kaikki tuntevat noinpiirtein toisensa mutta silti on todella paheksuttavaa udella ja vielä kamalampaa juoruta kun maksava asiakas tulee liikkeeseen.
        Itse en asu Kauhavalla mutta kun tulimme sinne häihin kävin paikallisessa kampaamossa.


    • Anonyymi

      ..ny kaikki jakamha miälipirettä miltä piinapenkis olo tuntuu😅
      Ei niiren akkojen kyselyyhi tarvitte vastata!!
      Kohteliaasti voi sanua jotta hoirahommas äläkä kysele

      • Anonyymi

        Sit voi tulla mukavaa palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit voi tulla mukavaa palvelua.

        Todellakin! Kuuluu niskantakaa vain,OHO VÄHÄ NY LIPSAHTI!!


    • Anonyymi

      Äläkää mettäpöhölööt menkö kampaajalle, siellä voi joutua puhumaan.

      • Anonyymi

        Jos aristaa niin lääkäri auttaa.


      • Anonyymi

        Miksi siälä pitääs mitää puhua? Lääkäris kerrotaa vaivansa mutta mitäs sun asiat kampaajalle kuuluu. Oon samaa miältä. Turhat lätinät pois.
        Ja lääkärillähän on sentää vaitiolovelvollisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siälä pitääs mitää puhua? Lääkäris kerrotaa vaivansa mutta mitäs sun asiat kampaajalle kuuluu. Oon samaa miältä. Turhat lätinät pois.
        Ja lääkärillähän on sentää vaitiolovelvollisuus

        Juu ei siinä tarvi mettänpöllöö olla jos joskus haluaa vaa istua hiliaa Kyllä tuata saa kotona sitte akalle selittää ja vastaalla kyselyyhi aivan tarpeheksi


      • Anonyymi

        Kampaajalla käyn,aina samalla käyny jo 17vuatta ja vaan sen vuaksi että se jo tiätää mun asiani eikä kysele enää muutaku mennes mitä teherää ja lähties tuliko hyvä😀
        Omia marjareisujansa viimeksi vähä jutteli siinä kaikki ja niin oli mukavaa eikä yhtää ressannu.
        Enkä eres koe olevani mettäpöllöö🤣


    • Anonyymi

      Minulla oli kerran nuorena samanlainen kokemus kosmetologilta. Kyseli kaikenmaailman suhdeasioita, ja lähdin 500 % stressaantuneempana kotiin. Muistan vieläkin, kuinka menin ihan lukkoon. Nykyään juttu luistaisi paremmin :)

      Mutta kyllä asiakaspalvelijoilla pitäisi ehdottomasti olla tilannetajua, Kyllä ihmisen kommenteista ja kehonkielestä näkee heti, haluaako tämä jutustella,

      • Anonyymi

        Kyllä meikälääsen kehonkielestä kans varmaha näkyy että turhia ei tarvitte kysellä. Ku meen töistä kotio siälä teinit tappeloo keskenään isäntä marajaa näläkäänsä koira loikkii pualimetriä korkeita hyppyjä onnesta ku tuli lenkkikaveri kotia.Viälä ku kattoon pihalle oli naapurin Toivo käyny kippaamas klapikuorman kellarin nurkalle orottamha että siitä ne kuskataa suajaha.Kyllä se että eres kampaajalla käyres saa sen ajjan täyrellisesti ittelle on niiku lottovoitto eikä siinä tartte eikä halua yhtää turhia höväätä.


    • Anonyymi

      Mää ennoo kyl koskaan käyny kampaajal, eikoo kyl ollu tarvettakaan. 👻

      • Anonyymi

        Pelekääsiväkki ku menisit


    • Anonyymi

      PArturit vois kans pitää turpansa kiinni. Miks pitää höpistä, senkun vaan tekisivät hommansa ja leikkuun jälkeen kertois hinnan. Mua ainakin vituttaa mennä nöille partureille jotka höpötää, yrittää kysellä ja olla mukavia.

    • Anonyymi

      Tuolla kampaajalla on ilmeisesti savolaisgeenejä. Raja menee tuossa pähkinäsaaren rauhan linjoilla.

    • Anonyymi

      minä olen 40v toiminut kampaajana ja asia voi olla toisinkinpäin.Asiakkaissa on henkilöitä jotka utelevat kampaajan asioita, perheestä,lapsista,palkasta jne.Joskus mennään hyvin henkilökohtaisuuksiinkin,juotko,syötkö ja kun syöt, mitä?
      tämä vaan esimerkkinä...;)

    • Anonyymi

      Olisi kyllä kauheaa, jos jokaisessa liikkeessä (kaupan kassa, kioski, k-rauta, kirjakauppa jne) myyjät pitäisi kyselypalaverin. ...

    • Anonyymi

      Missähän päin Suomea tällainen kampaaja työskentelee? Siksi kysyn että tietäisin olla menemättä sinne.

      • Anonyymi

        Eiköhän Kauhavan asioosta tällä palstalla oo kyse..
        Itte en voi siätää uteliaita ihimisiä mihinää enkä ainakaa kampaajalla. Siinähän ei pääse eres karkuun keskenkaike vaikka kyseltääs mitä


    • Anonyymi

      Olin kampaajalla joka heti alkoi puhua vaihdevuosistaan.Hyvinkin yksityiskohtaisesti vaivojaan valitti. Vaivautuneena kuuntelin ja huokaisin helpotuksesta kun pääsin kuivaajaan ja odottelemaan. Tuli toinenkin asiakas ja hetihän kampaaja alkoi hänelle selittää juuri samaa asiaansa joka myös vaivaantuneena yritti näitä hikoiluja ja seksihalujen hiipumista kuunnella. Se se oli sopimatonta käytöstä se!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣 Älä ny ku toisella oli kovasti vaikiaa.
        Mutta komppaan.Ei turhaa puhetta karvat lyhyeksi rahat tiskihi ja näkemii


    • Aina voi sanoa, että tuntuu tämä hiustenleikkaus niin hyvältä, että tekee mieli sulkea silmät ja vain nauttia saksien äänestä.

      • Anonyymi

        No justii näin sanoon tänään ja kampaajan kysyy jotta onko mulla syysmasennus😐
        Ja ku kiällin alakoo kysellä meenkö ideaparkkii ja mitä oon suunnitellu joululahjooksi kersoolle ym ym ym😣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No justii näin sanoon tänään ja kampaajan kysyy jotta onko mulla syysmasennus😐
        Ja ku kiällin alakoo kysellä meenkö ideaparkkii ja mitä oon suunnitellu joululahjooksi kersoolle ym ym ym😣

        No, rajansa se on kohteliaisuudellakin.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        No, rajansa se on kohteliaisuudellakin.

        Olsit sanonu että oo hiliaa. Sä oot se asiakas ja sä maksat. Asiakas on aina oikias.
        Ei sitä kaupan myyjätkää rupia tiadustamaan mikset puhu. Vaikka oot siäläki asiakas.
        Vai syysmasennus😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olsit sanonu että oo hiliaa. Sä oot se asiakas ja sä maksat. Asiakas on aina oikias.
        Ei sitä kaupan myyjätkää rupia tiadustamaan mikset puhu. Vaikka oot siäläki asiakas.
        Vai syysmasennus😡

        Tämä aloitus osui silmään kun näitä"mielenkiintoisia" aloituksia lueskelin.
        Että niin tuli mieleen tämä Putouksen kampaaja hahmo Salon Seija Salosta...Ai kamala😂😂😂
        Sopii täydellisesti useampaankin!!!!


    • Anonyymi

      tua aloottajamiäs haluaa mollata jotakin tiättyä parturia, mahtaa olla mustis

      • Anonyymi

        No tuskin tua alottaja miäs mutta oon samaa mieltä!! Ei multa tänään R kiskalla myyjä kysyny yhtää mitää..ja asiakaspalavelia seki!!


    • Anonyymi

      Minulla oli kerran samanlainen utelias parturi, jonka jutut oklivat muutenkin mitä sattui. Ilmoitin hänelle, että lupaan tulla uudestaankin, jos pidät suusi kiinni. Sen jälkeen tervehdin, maksoin laskun ja sanoin näkemiin. Kaikki meni hyvin.

      • Anonyymi

        Oon noiden uteliaiden parturien takia mäkin vaihtanut fiksumpiin partureihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon noiden uteliaiden parturien takia mäkin vaihtanut fiksumpiin partureihin.

        Aikalailla ainoa ammatti jossa uteliaisuuttaan voi harjoittaa ihan hyväksytysti.Kampaajani kyseli asioitani joka kerralla kun kävin ja ja tyhmänä luotin ja jutustelinkin asioistani. Mutta sitten satuin kuulemaan tämän puhuneen asioitani muillekkin vieläpä väritetysti. Enää en sille kampaajalle mene.
        Törkeää luoda asiakkaaseen ns. luottamus suhde ja sitten juoruilla asioita eteenpäin.Toimilupa pois!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla ainoa ammatti jossa uteliaisuuttaan voi harjoittaa ihan hyväksytysti.Kampaajani kyseli asioitani joka kerralla kun kävin ja ja tyhmänä luotin ja jutustelinkin asioistani. Mutta sitten satuin kuulemaan tämän puhuneen asioitani muillekkin vieläpä väritetysti. Enää en sille kampaajalle mene.
        Törkeää luoda asiakkaaseen ns. luottamus suhde ja sitten juoruilla asioita eteenpäin.Toimilupa pois!!

        Ei niillä vaitiolovelvollisuutta oo


    • Anonyymi

      Jos se haluaa pientä lipaisua

      • Anonyymi

        Mullen ei tänää Lidlin kassa akka puhunu mitää! Olikohan se töis vai oliko vaa nii fiksu ettei urellu mitää. Ajatella jos olis ruvennu siinä kyselemähän jotta miksi ostit kaljaa eikai sulla ongelmaa alkoholin kans vai kelle ostat ookko naimisis ja onko kersojaki vai ookko työtön ku kaljaa vetelet Olsin kyllä voinu sille luottamuksella kertoakki että kyllä kyllä ongelmaa on yksinää asustan eikä se varmaa olis kertonu kellenkää ku oli asiakaspalavelia


    • Anonyymi

      puhu ruåttia jatkos vastaavas tilantehes. sano notta förstoor intte finska soo mykke.
      👍

      • Anonyymi

        Niin sano vaa että klippa klippa men inte prata! Mut on kyllä iha tyhymää ku väkisin pitää puhua ja asioitaan selvittää vaikkei haluakkaan. Kauhavalla on ainakin se yksi parturi/kampaaja niin ollakseen ja tosi utelias. Parikertaa käväsin ja sitte tuli loppu meikäläisen sietokyvylle. Nyt oon käyny Seinäjoella Cittaris. Sielä kohtuu hinta hyvä palvelu eikä niitä kiinnosta kuka oot missä asut tai mitä teet työkses. Ne tytöt vaa leikkaa ja hyvin leikkaaki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sano vaa että klippa klippa men inte prata! Mut on kyllä iha tyhymää ku väkisin pitää puhua ja asioitaan selvittää vaikkei haluakkaan. Kauhavalla on ainakin se yksi parturi/kampaaja niin ollakseen ja tosi utelias. Parikertaa käväsin ja sitte tuli loppu meikäläisen sietokyvylle. Nyt oon käyny Seinäjoella Cittaris. Sielä kohtuu hinta hyvä palvelu eikä niitä kiinnosta kuka oot missä asut tai mitä teet työkses. Ne tytöt vaa leikkaa ja hyvin leikkaaki!

        Niin käyn mäki siälä. Tympääsöö uteliaat ihmiset muutenki eikä se tosiaa sopivaa että kysellään ja kysellään kun toinen tulee maksavaksi asiakkaaksi. Ei siinä tarvitse kysyä mitään ylimääräistä eikä juoruta muitten asioita. Jos se oli sopiva käytäntö 50vuotta sitten ja ehkä vielä 30v sitten niin ei todellakaan enää tänäpäivänä! Kohtelias voi olla muutenkin


    • Anonyymi

      Kävin apteekis ja f.seutti kysy että tuliko muuta. Muttei sitä kiinnostanu olinko köyhä kipiä naimisis tai lapseton. Tiäsiköhä jo ku ei kysyny?

    • Anonyymi

      Kyllä sun kaikki tiätää ei tavinnu kysyä.

    • Anonyymi

      Kävin lääkäris eikä sekää kyselly mitää. Itte kerroon kaikki. Vaikka sen olis kyllä pitäny kysyä. Resetti kouraa ja pihalle siinä se.
      Parturis olin eilee mutta se kyseli kyllä vaikken puhunu mitää

    • Anonyymi

      Kävin parturis ja leikkauksen jälkeen laitettiin ovi lukkoon ja takahuonees panin takaapäin seinää vasten, niin että tiesi saaneensa. Unohti kyllä ottaa maksun hiusten leikkuusta, mutta meen toistekki

      • Anonyymi

        Kelläs olit? Mäki meen jos ei oo oikee vanha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelläs olit? Mäki meen jos ei oo oikee vanha

        Mikä sulla lasketaan vanhaksi? Mun mielestä tämä ei ollu


    • Anonyymi

      Joillekkin parturis käynti on lisäksi niitä harvoja hetkiä jossa voi keskustella toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi parturi??? Onhan sitä mahdollista keskustella vaikka missä!
      Itsellä negatiivinen kokemus parturista joka juorusi koko istunnon ajan. En pidä näistä henkilöistä enkä hänellä enää käy.

    • Anonyymi

      Kun varaat aikaa kysy jo puhelimes että saako varmasti olla rauhassa.
      Eihän se käynti saa muistuttaa mitään poliisikuullustelua hyvänen aika!
      Ja kyllä sellaisista parturi kampaamoista saa laittaa nimet julki jotka käyttäytyy sopimattomasti.
      Julkisia paikkoja ovat,tietää ihmiset karttaa

    • Anonyymi

      Kampaajalla käynti on melko intiimi tilanne. Luottat tähän ammattikuntaan ja olettat heidän osaavan työnsä.
      No ainahan ei kaikki suju silti odotetusti.
      Itsellä erittäin kiusallinen kokemus kun diabeteksen vuoksi alkoivat hiukseni ohentua.
      Kampaaja huomasi tottakai sen ettei ohentuminen ollut normaalia ja mainitsi asiasta moneen kertaan hieman naureskellenkin jo. Kampaamoon tuli toinenkin asiakas ,jäi siihen odottamaan vuoroaan ja kampaaja jatkoi yhä äänekkäästi hiusteni kunnon päivittelyä.
      Itselleni aihe on arka,kenelleppä ei olisi.
      Käytös oli kyllä täysin ala arvoista mielestäni.
      Mietin voiko asiasta tehdä valituksen johonkin ammattiliittoon,tai korkeammalle taholle?
      Onko mitään tahoa?
      Valvooko mikään tätä ammattiryhmää?

      • Anonyymi

        Soita poliisille


    • Anonyymi

      PAM

    • Anonyymi

      Itte ku istuin parturis nii viereisen poijjan kampaaja huuti yhtäkkiä jotta sullahan on täälä kaljua Kummallista eikö tuota enne kalijua nähäny

      • Anonyymi

        Kampaajat pahimpia juoruämmiä varsinkin kantakauhavalla. Puhuvat pahaa toisista ihmisistä. En mee enää koskaan .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe