Utelias kampaaja!

Anonyymi

Kävin kampaajalla tässä päivänä yhtenä ja olen kyllä suuresti närkästynyt tämän naishenkilön käytöksestä. Todella asiatonta.
Heti kun tuoliin istahdin ja leikkaustyyli oli selvillä alkoi kysely!
Eikä mikään "smool tookki"vaan törkeä utelu. Kaiken missä asun,mitä teen työkseni olenko naimisissa onko lapsia ja minkä ikäisiä,onko miestä ja missäpä hän sitten työskentelee ym ym ym. Kampaaja kailotti isoon ääneen määkivällä äänellään ,katseli itseään peilistä naamaansa väännellen ja KYSELI! Koitinpa siinä jo sanoakkin että kun on kerrankin omaa aikaa niin RENTOUTUMAAN lähdin. Minun kohdalla tätä omaa aikaa ei juur ole kahden pienen lapsen äitinä. Kampaajalla käynti harvinaista herkkua sekin.
Mutta kampaaja vain jatkoi ja jatkoi!
Muualta muuttaneena olen tottunut että kampaajat saattavat kertoilla itsestään lapsistaan tai messuista missä ovat olleet tai päivän uutisista.Eikähän välttämättä tarvitsisi puhua yhtään mitään.Asiakkaita ei ahdisteta.
Hiukset tämä kampaaja kyllä leikkasi nopeasti.
Hinta oli kohtuullinen mutta toistakertaa en tuonne mene.
Joku kohtuus utelulla!!!

26

341

Vastaukset

• Menetkö samalle kampaajalle vielä

• Tuskin menee!!
      Mutta kuullostaa tutulta ja oon samaa miältä että asiakasta ei saa ahdistaa turhalla uteliaisuurella.

• Oli vain kohtelias kun osoitti kiinnostuksensa sinuun. Mikä tuppisuu mettäpöllöö sinä olet kun ei juttu luista vähänkään vieraamman kanssa.
    Itsestään tarinoiva haiskahtaa narsistilta ja jos kampaaja on tuppisuu, niin sekin on kiusallista.

Hyvä sentään että olet tyytyväinen työhön ja hintaan.

• Ai narsisti jos ei utele toisten ihmisten yksityis asioita!!?
      Se on kohteliasta käytöstä ja ystävällistä palvelua niinkuin yrittäjillä on suuremmissa kaupungeissa tapana toimia.
      Itse en liioin henk.koht pidä siitä järkyttävästä kyselymäärästä jota jotkut kampaajat harrastavat.
      Mieluimmin istuisin ihan hiljaa ja vain nauttisin kun kerrankin saa vain istua ja toinen pesee kampaa värjää ym.
      Suosinkin näitä kampaajia Seinäjoella mihin ei aikaa tarvitse erikseen varata.Sielä homma hoituu turhia puhumatta ja lopputulos on aina ollut minun mieleiseni.
      Toki on Kauhavallakin hyviä parturi /kampaajia👍

• ..ny kaikki jakamha miälipirettä miltä piinapenkis olo tuntuu😅
    Ei niiren akkojen kyselyyhi tarvitte vastata!!
    Kohteliaasti voi sanua jotta hoirahommas äläkä kysele

• Äläkää mettäpöhölööt menkö kampaajalle, siellä voi joutua puhumaan.

• Jos aristaa niin lääkäri auttaa.

• Miksi siälä pitääs mitää puhua? Lääkäris kerrotaa vaivansa mutta mitäs sun asiat kampaajalle kuuluu. Oon samaa miältä. Turhat lätinät pois.
      Ja lääkärillähän on sentää vaitiolovelvollisuus

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi siälä pitääs mitää puhua? Lääkäris kerrotaa vaivansa mutta mitäs sun asiat kampaajalle kuuluu. Oon samaa miältä. Turhat lätinät pois.
      Ja lääkärillähän on sentää vaitiolovelvollisuus

Juu ei siinä tarvi mettänpöllöö olla jos joskus haluaa vaa istua hiliaa Kyllä tuata saa kotona sitte akalle selittää ja vastaalla kyselyyhi aivan tarpeheksi

• Kampaajalla käyn,aina samalla käyny jo 17vuatta ja vaan sen vuaksi että se jo tiätää mun asiani eikä kysele enää muutaku mennes mitä teherää ja lähties tuliko hyvä😀
      Omia marjareisujansa viimeksi vähä jutteli siinä kaikki ja niin oli mukavaa eikä yhtää ressannu.
      Enkä eres koe olevani mettäpöllöö🤣

• Minulla oli kerran nuorena samanlainen kokemus kosmetologilta. Kyseli kaikenmaailman suhdeasioita, ja lähdin 500 % stressaantuneempana kotiin. Muistan vieläkin, kuinka menin ihan lukkoon. Nykyään juttu luistaisi paremmin :)

Mutta kyllä asiakaspalvelijoilla pitäisi ehdottomasti olla tilannetajua, Kyllä ihmisen kommenteista ja kehonkielestä näkee heti, haluaako tämä jutustella,

• Kyllä meikälääsen kehonkielestä kans varmaha näkyy että turhia ei tarvitte kysellä. Ku meen töistä kotio siälä teinit tappeloo keskenään isäntä marajaa näläkäänsä koira loikkii pualimetriä korkeita hyppyjä onnesta ku tuli lenkkikaveri kotia.Viälä ku kattoon pihalle oli naapurin Toivo käyny kippaamas klapikuorman kellarin nurkalle orottamha että siitä ne kuskataa suajaha.Kyllä se että eres kampaajalla käyres saa sen ajjan täyrellisesti ittelle on niiku lottovoitto eikä siinä tartte eikä halua yhtää turhia höväätä.

• Mää ennoo kyl koskaan käyny kampaajal, eikoo kyl ollu tarvettakaan. 👻

• Pelekääsiväkki ku menisit

• PArturit vois kans pitää turpansa kiinni. Miks pitää höpistä, senkun vaan tekisivät hommansa ja leikkuun jälkeen kertois hinnan. Mua ainakin vituttaa mennä nöille partureille jotka höpötää, yrittää kysellä ja olla mukavia.

• Tuolla kampaajalla on ilmeisesti savolaisgeenejä. Raja menee tuossa pähkinäsaaren rauhan linjoilla.

• minä olen 40v toiminut kampaajana ja asia voi olla toisinkinpäin.Asiakkaissa on henkilöitä jotka utelevat kampaajan asioita, perheestä,lapsista,palkasta jne.Joskus mennään hyvin henkilökohtaisuuksiinkin,juotko,syötkö ja kun syöt, mitä?
    tämä vaan esimerkkinä...;)

• Olisi kyllä kauheaa, jos jokaisessa liikkeessä (kaupan kassa, kioski, k-rauta, kirjakauppa jne) myyjät pitäisi kyselypalaverin. ...

• Missähän päin Suomea tällainen kampaaja työskentelee? Siksi kysyn että tietäisin olla menemättä sinne.

• Eiköhän Kauhavan asioosta tällä palstalla oo kyse..
      Itte en voi siätää uteliaita ihimisiä mihinää enkä ainakaa kampaajalla. Siinähän ei pääse eres karkuun keskenkaike vaikka kyseltääs mitä

• Olin kampaajalla joka heti alkoi puhua vaihdevuosistaan.Hyvinkin yksityiskohtaisesti vaivojaan valitti. Vaivautuneena kuuntelin ja huokaisin helpotuksesta kun pääsin kuivaajaan ja odottelemaan. Tuli toinenkin asiakas ja hetihän kampaaja alkoi hänelle selittää juuri samaa asiaansa joka myös vaivaantuneena yritti näitä hikoiluja ja seksihalujen hiipumista kuunnella. Se se oli sopimatonta käytöstä se!

• 🤣🤣🤣 Älä ny ku toisella oli kovasti vaikiaa.
      Mutta komppaan.Ei turhaa puhetta karvat lyhyeksi rahat tiskihi ja näkemii

• Aina voi sanoa, että tuntuu tämä hiustenleikkaus niin hyvältä, että tekee mieli sulkea silmät ja vain nauttia saksien äänestä.

• No justii näin sanoon tänään ja kampaajan kysyy jotta onko mulla syysmasennus😐
      Ja ku kiällin alakoo kysellä meenkö ideaparkkii ja mitä oon suunnitellu joululahjooksi kersoolle ym ym ym😣

• Anonyymi kirjoitti:

No justii näin sanoon tänään ja kampaajan kysyy jotta onko mulla syysmasennus😐
      Ja ku kiällin alakoo kysellä meenkö ideaparkkii ja mitä oon suunnitellu joululahjooksi kersoolle ym ym ym😣

No, rajansa se on kohteliaisuudellakin.

• rytmimunat kirjoitti:

No, rajansa se on kohteliaisuudellakin.

Olsit sanonu että oo hiliaa. Sä oot se asiakas ja sä maksat. Asiakas on aina oikias.
      Ei sitä kaupan myyjätkää rupia tiadustamaan mikset puhu. Vaikka oot siäläki asiakas.
      Vai syysmasennus😡

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.