Arvoliberalismi on taantumista bronssikaudelle ekr.

Anonyymi

Suvakkiretardit aukoo täälä päätä että Persut haluavat taantua jonnekkin muinaisille ajoille, eivätki itse kuitenkaan tajua että bronssikaudella ennen kristusta antiikissa ja muualla kaikki olivat vähintäänkin biseksuaaleja ja mitä sattuu arvoliberaaleja luonnon lapsia. Miehen ja naisen välinen yksiavioinen suhde on edelleen toistaiseksi uusin sivistyksen standardi.

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on libelaarien Gulta-aika. Naiset ovat vapaamielisiä ja himokkaita.

• Anonyymi

Persut eivät ole päässeet vielä edes tälle vuosituhannelle. Todellinen taantumuksen aisankannattaja.

• Anonyymi

Ai missä asiassa niinku? Voitko kuvailla tarkemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konservatismi on takertumista menneisyyteen ja arvokonservatismi vielä tuplasti enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konservatismi on takertumista menneisyyteen ja arvokonservatismi vielä tuplasti enemmän.

Mihin täsmälliseen aikakauteen? Eikö siis konservatiivi voi olla esim. huippumodernin IT robotiikka alan toimitusjohtaja? Tarvitaanko siihen joku hipsteri? hahaha. Väitteesi on täysin järjetön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin täsmälliseen aikakauteen? Eikö siis konservatiivi voi olla esim. huippumodernin IT robotiikka alan toimitusjohtaja? Tarvitaanko siihen joku hipsteri? hahaha. Väitteesi on täysin järjetön.

Aikaan, jossa ihmisoikeuksilla ei ollut mitään arvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaan, jossa ihmisoikeuksilla ei ollut mitään arvoa.

Onko sun mielestä ihmisoikeus sitä että saat loputtomasti ulvoa ja vinkua persuille sun henkilökohtaisia ongelmista? Ei me haluta pakottaa sua tekee mitään. Me halutaan vaan että sä menet pois tieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun mielestä ihmisoikeus sitä että saat loputtomasti ulvoa ja vinkua persuille sun henkilökohtaisia ongelmista? Ei me haluta pakottaa sua tekee mitään. Me halutaan vaan että sä menet pois tieltä.

Puhutko sinä koko puolueen suulla? Mitäpä, jos menisit itse pois? Sinulla niitä henkilökohtaisia ongelmia näyttää riittävän aivan yllinkyllin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko sinä koko puolueen suulla? Mitäpä, jos menisit itse pois? Sinulla niitä henkilökohtaisia ongelmia näyttää riittävän aivan yllinkyllin.

Turpa kiinni ääliö. Sua ei tarvita mihinkään. Kukaan ei kaipaa sua minnekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turpa kiinni ääliö. Sua ei tarvita mihinkään. Kukaan ei kaipaa sua minnekkään.

Kas kas. Itse vihtahousulta näytti palavan käämit. Taitaa olla pahoja vihanhallintaongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kas. Itse vihtahousulta näytti palavan käämit. Taitaa olla pahoja vihanhallintaongelmia?

Kai nyt kenellä tahansa menee järki sun kanssa. Ihmetteletkö oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka asiassa jäätte hobealle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt kenellä tahansa menee järki sun kanssa. Ihmetteletkö oikeasti?

No ei ole pitkämielisyydellä sinuakaan siunattu. Kovin heppoisesti revit peliverkkareitasi ja niitäkin vain siksi, että poltat omat käämisi silmänräpäyksessä. Varsinkin jos ajattelee, millaista kielenkäyttöä harrastat muita kirjoittajia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole pitkämielisyydellä sinuakaan siunattu. Kovin heppoisesti revit peliverkkareitasi ja niitäkin vain siksi, että poltat omat käämisi silmänräpäyksessä. Varsinkin jos ajattelee, millaista kielenkäyttöä harrastat muita kirjoittajia kohtaan.

Mitä sä haluat meistä? Miks sä ahdistelet ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hopeelle kennellä ja sano yksikin asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et pääse edes tavottelee mitaleita koska sä et selvinny edes alkukarsinnoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä haluat meistä? Miks sä ahdistelet ihmisiä?

Edelleen höpiset me-teeman nimissä. Tuskin persuissa on kovin montaa, joka ajattelisi tavallasi ja jos olisi, niin voi armada, suojele meitä suomalaisia sellaiselta. En minä sinusta mitään halua ja on puhtaasti omaa kuvitelmaasi puheet ihmisten ahdisteluista. Enemmän tässä kyllä ihmettelee, miten persut hyväksyvät nimissään tuollaisen esiintymisen sekä kielenkäytön, mitä itse tällä palstalla harrastat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuhomot ja -lesbot taitavat olla ihan puolueenne lemmikkejä,eiks jeh?

• Anonyymi

Höpsistä
      Antiikin kreikassa ja roomassakin oltiin yksiavioisia.
      Kreikassa kehittyi sivistysvaltio pisimmälle kaikista aikanaan, vaikkei seksuaalisia rajoitteita ollutkaan.

• Anonyymi

Jaa, miksi sitten Paavalin kirjeessa Korintolaisille (Antiikin Kreikassa) joskus vuonna 40 jkr. Paavali arvostelee heidän haureutta ja biseksuaalisuutta?

• Anonyymi

Tarkoitatko, että pronssikaudella oli suvaitsevaa. Siis sen vanhan testamentin ja Rooman imperiumin aikaan.

• Anonyymi

Kyllä he oli seksuaalisesti suvaitsevaisia ja Rooma oli monikuttuurinen ja monirotuinen valtakunta. Baccanaaleiksi kutsuttiin heidän syöminki seksi orgioita Baccus jumalan kunniaksi.

• Anonyymi

Persut eivät halua muinaisille ajoille. Persut ovat muinaisaikaa. Parisen tuhatta vuotta menee ennenkuin persu saavuttaa kehityksessä nykyihmisen.

• Anonyymi

Ai niinku missä asiassa? Voitko perustella tarkemmin tai suksia helvettiin kehari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku missä asiassa? Voitko perustella tarkemmin tai suksia helvettiin kehari?

Yleisesti persut ovat vähälahjaista ja käytöstavoiltaan alhaista väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti persut ovat vähälahjaista ja käytöstavoiltaan alhaista väkeä.

Yleisesti vassarit on niin vähälahjaisia että ne tekee vaan tulonsiirto politiikkaa koska ne tietää että niillä ei ole mitään rahanarvoisia taitoja. Tää on nimenomaan vasemmisto aatteen koko ydin. Kukaan ei palkkais niitä ikinä töihin ellei AY liikkeet pakottais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakologian suksimestari voi aivan vapaasi itse toteuttaa omaa kehoitustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sinä et, koska minä käsken ja kehotan sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sinä et, koska minä käsken ja kehotan sua.

Sanoo itse mitättömyys ja tuuleenhuutelija.

• Anonyymi

Samoin. Mitä sitten? Kirkonkiroustako olisit taas tarjoamassa jälleen kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Mitä sitten? Kirkonkiroustako olisit taas tarjoamassa jälleen kerran?

Mitä sä oikein haluat meistä? Miks sä ahdistelet mua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein haluat meistä? Miks sä ahdistelet mua?

Meistä? Puhutko taas persujen nimissä vaikka et tiedä, onko sinulla edes lupaa siihen? Uhriutua kyllä näemmä osaat vaikkei kyllä hyvällä tahdollakaan löydy sellaista syytä, miksi pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut sivuuttavat aina itse asian dialogissa ja hakevat mieluisiaan vastakkaisia argumentteja asian vierestä. Tätä mie sanoisin viekkaudeksi jonka kehittelijä, persujen
        karvaton kuningas Halla-aho on laatinut populistiensa strategiaksi. -Nähtiin tänään,ensin paasasi rivipersu turvapaikat ja ulkomaiset työläiset iloisesti samaan sakkiin ja samaa
        vanhaa jurnutusta jne. Kyllä se niin käy että persut jotka eivät kaikki edes ymmärrä mis-
        tä aina on milloinkin kysymys hirttäytyvät lopulta omaan `viisauteensa.` -Eiks vaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistynyt Suomen kansalainen ei kiihdy sakilaisen persutasolle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Entä sitten? Täysin hyödytöntä saivartelua koko kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten? Täysin hyödytöntä saivartelua koko kommentti.

Taisit itse hyödyttömänä kompastua omaan näppäryyteesi.

• Anonyymi

Nämä ruikkimisesi täällä osoittavat, että olet itse mainitsemasi palliton ja kyvytön nahjus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ruikkimisesi täällä osoittavat, että olet itse mainitsemasi palliton ja kyvytön nahjus.

Kuka sä oikeen luulet olevas rotta?

• Anonyymi

Sä et oo mitään, etkä kukaa. Oot pelkkä nolla joka esittää täälä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et oo mitään, etkä kukaa. Oot pelkkä nolla joka esittää täälä jotain.

Niin, sinun mielestäsi varmaankin. Mitä itse olet? Pelkkä mölisevä ja mitäänymmärtämätön höyrypäinen kiihkoilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konstikas kuin persu ilman keinoa ja kykyä. -Uusi suomalainen sananlasku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konstikas kuin persu ilman keinoa ja kykyä. -Uusi suomalainen sananlasku.

On mulla kyky ja keino. Mä osaan aiheuttaa sulle fyysistä kipua niin että sä et voi todistaa sitä poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla kyky ja keino. Mä osaan aiheuttaa sulle fyysistä kipua niin että sä et voi todistaa sitä poliisille.

Persun tyhmyys aiheuttaa fyysistä kipua internetin kautta. On ne persut kekseliäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanisdepressiivisyys? Sinähän olet uhkaillut moniakin eri kirjoittajia jopa kirkonkirouksillakin, joten suuruudenhulluna kai sinua voi jo pitää. Pakkopaitaa, vahvaa pilleriä ja pehmustettua huonetta tuollainen kaipaa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60