Olen henkilöä joka on maalittamisen uhri. Viimeisimmästä synnytyksestäni on nyt 19 vuotta mutta silti viime vuoden aikana on alapääni päivittäin yhtä auki kuin synnyttäneellä. Minulla on kolme lasta ( ei kymmentä kuten lestoilla). Jos jollekkulle maalittaminen on epäselvää siitä löytyy suomi24:stä omat sivut. Luulen että nämä maalittajat raiskaavat alapäätäni päivittäin koska minulle ei ole todettu tautia eikä muutakaan ja minulla on todella kovia teräviä kipuja alapäässä sekä kohdussa. Olen yrittänyt suojautua mutta ei auta, myöski vessassa istuessani alapäätäni sattuu. Olen huolissani koska ilmeisesti maalittajien tarkoitus on saada minut kusemaan housuuni ja pidätysvaikeuksia. Olen vimeisen 5 vuoden aikana ollut yhdynnässä kaksi kertaa joten siitä ei alapääni jatkuva löystyminen voi johtua...
Naisen alapää
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2263941Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363289Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️323275Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243207Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.733139Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1033079Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.72907- 102609
Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952326Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2372319