Olen henkilöä joka on maalittamisen uhri. Viimeisimmästä synnytyksestäni on nyt 19 vuotta mutta silti viime vuoden aikana on alapääni päivittäin yhtä auki kuin synnyttäneellä. Minulla on kolme lasta ( ei kymmentä kuten lestoilla). Jos jollekkulle maalittaminen on epäselvää siitä löytyy suomi24:stä omat sivut. Luulen että nämä maalittajat raiskaavat alapäätäni päivittäin koska minulle ei ole todettu tautia eikä muutakaan ja minulla on todella kovia teräviä kipuja alapäässä sekä kohdussa. Olen yrittänyt suojautua mutta ei auta, myöski vessassa istuessani alapäätäni sattuu. Olen huolissani koska ilmeisesti maalittajien tarkoitus on saada minut kusemaan housuuni ja pidätysvaikeuksia. Olen vimeisen 5 vuoden aikana ollut yhdynnässä kaksi kertaa joten siitä ei alapääni jatkuva löystyminen voi johtua...
Naisen alapää
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158