Olen henkilöä joka on maalittamisen uhri. Viimeisimmästä synnytyksestäni on nyt 19 vuotta mutta silti viime vuoden aikana on alapääni päivittäin yhtä auki kuin synnyttäneellä. Minulla on kolme lasta ( ei kymmentä kuten lestoilla). Jos jollekkulle maalittaminen on epäselvää siitä löytyy suomi24:stä omat sivut. Luulen että nämä maalittajat raiskaavat alapäätäni päivittäin koska minulle ei ole todettu tautia eikä muutakaan ja minulla on todella kovia teräviä kipuja alapäässä sekä kohdussa. Olen yrittänyt suojautua mutta ei auta, myöski vessassa istuessani alapäätäni sattuu. Olen huolissani koska ilmeisesti maalittajien tarkoitus on saada minut kusemaan housuuni ja pidätysvaikeuksia. Olen vimeisen 5 vuoden aikana ollut yhdynnässä kaksi kertaa joten siitä ei alapääni jatkuva löystyminen voi johtua...
Naisen alapää
Anonyymi
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 62848
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665