Onko naisia joita Kiihottaa ajatus siitä että sinusta tehtäis lehmä tai kunnolla käytettävä sika jonka joka reikä rassattais kunnolla ja jota nöyryytettäisiin? Lehmänä olisit nelinkontin sidottuna kiinni ja farmari lypsäis sinun roikkuvat utareet ja tietenkin lehmän tissit pitää rasvata että pysyvät kunnossa;). Tälläisistä jutuista on vähän kirjotettu mutta minua ne todella kiinnostavat ja ulkomailta löytyykin ko. Aiheesta jonkin verran juttua. Laittakaapa asiaan liittyviä kokemuksia ja kommentteja.
Vastaukset 33
- Anonyymi
Hubotti ois hiano
- Anonyymi
Toi lehmänä oleminen on tälläiselle isorintaiselle naiselle todella kiihottava ajatus. Olla lypsettävänä ja käytettävänä. Kontillaan raskaat rinnat roikkuen ja lypsykone molemmissa rinnoissa säälimättömästi jurnuttaen...
- Anonyymi
Ei suu ja innokas mies kelpaisi tuon koneen tilalle?
Nimenomaan lypsykoneeseen raskaat lehmän utareet täytyy laittaa... jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia enemmänkin aiheesta niin sähköposti löytyy minun profiilista, laita sinne viestiä.
- Anonyymi
Renkipoikanen kirjoitti:
Nimenomaan lypsykoneeseen raskaat lehmän utareet täytyy laittaa... jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia enemmänkin aiheesta niin sähköposti löytyy minun profiilista, laita sinne viestiä.
Vieläkö löytyis intoa asentaa nainen lypsykoneesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö löytyis intoa asentaa nainen lypsykoneesee
Olisi mahtava laittaa nainen lypsettäväksi.
- Anonyymi00007
Vieläkö täällä olisi innokkaita lypsäjiä, täältä löytyis nainen jota kiihoittais älyttömästi tällänen
- Anonyymi00008
Olen täysin ketjun ulkopuolelta ja tämä on ensi kosketukseni teemaan. Kiihottaa paljon!
Kerro itsestäsi ja mitä haluaisit?
T.👩🏼🌾 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen täysin ketjun ulkopuolelta ja tämä on ensi kosketukseni teemaan. Kiihottaa paljon!
Kerro itsestäsi ja mitä haluaisit?
T.👩🏼🌾Olen 31v nainen Uudeltamaalta, joka tykkää enemmänkin bdsm- puolen jutuista, mutta tämä fetissi nyt nostanut päätään ja saa stringit märäksi, kun ajattelee kun vain, että olisi kiinni jossain lypsykoneessa ihan toisen armoilla
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen 31v nainen Uudeltamaalta, joka tykkää enemmänkin bdsm- puolen jutuista, mutta tämä fetissi nyt nostanut päätään ja saa stringit märäksi, kun ajattelee kun vain, että olisi kiinni jossain lypsykoneessa ihan toisen armoilla
Konetta ei nyt ole, mutta kelpaisiko vitsalla lypsypaikalle ohjaaminen ja käsinlypsy rasvauksineen? Ymmärrän koneen viehätyksen🙁
👩🏼🌾 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen 31v nainen Uudeltamaalta, joka tykkää enemmänkin bdsm- puolen jutuista, mutta tämä fetissi nyt nostanut päätään ja saa stringit märäksi, kun ajattelee kun vain, että olisi kiinni jossain lypsykoneessa ihan toisen armoilla
Olis ilo tutustua, konehan hommataan vaik kuinka pian jos oot valmis ilta ja aamulypsyyn 😉
Mies +50v - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Konetta ei nyt ole, mutta kelpaisiko vitsalla lypsypaikalle ohjaaminen ja käsinlypsy rasvauksineen? Ymmärrän koneen viehätyksen🙁
👩🏼🌾Kysyisin vielä, missäpäin uutta maata tää lehmä laiduntaa? Tekis mieli lypsää ja ohjata paikalleen pokkuroiva nauta.
👩🏼🌾 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
👩🏼🌾Ja pitäisikö se lehmän tiineydet tarkistaa? Pitkä kumihanska käteen ja kunnon tutkinta?
👩🏼🌾 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja pitäisikö se lehmän tiineydet tarkistaa? Pitkä kumihanska käteen ja kunnon tutkinta?
👩🏼🌾Kuulostaa erittäin kiihottavalta
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulostaa erittäin kiihottavalta
Missä se lehmä on?
👩🏼🌾 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä se lehmä on?
👩🏼🌾Täällä odotetaan jo lypsyllä. Joutuu varmaan vähän muistuttamaan myöhästymisestä?
👩🏼🌾 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä se lehmä on?
👩🏼🌾Leikkimässä tuhmia leikkejä🤭
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Leikkimässä tuhmia leikkejä🤭
Oisko se tulossa lypsyllä, vielä tänään?
👩🏼🌾 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
👩🏼🌾Navettaan yöks? Joskin se ei oo turvallisin paikka farmarilla.
👩🏼🌾 - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
👩🏼🌾Ehkäpä
- Anonyymi00022
Missä farmi sijaitsee?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Missä farmi sijaitsee?
Helsingissä. Onko ongelma? Lehmällä on neljä jalkaa!
👩🏼🌾 - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Helsingissä. Onko ongelma? Lehmällä on neljä jalkaa!
👩🏼🌾Testasin just pienempää keinosiementimen vartta itseeni, mutta kyllä se ja isompi sopisi paremmin lehmän reikiin.
👩🏼🌾
- Anonyymi00025
No missä se lehmä vaeltaa? Jos on lähellä voisin tulla katsomaan.
👩🏼🌾 - Anonyymi00026
Kun nyt menee lehmän lypsy näin myöhään, niin luulen että joudun sitomaan utareet aika tiukalle, jotta homma toimii.
👩🏼🌾- Anonyymi00027
Tui tui tui mansikki! Tuleeko se lehmä itsekseen lypsyllä, vai pitääkö farmarin tulla hakemaan?
👩🏼🌾 - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tui tui tui mansikki! Tuleeko se lehmä itsekseen lypsyllä, vai pitääkö farmarin tulla hakemaan?
👩🏼🌾Voi sua harhateillä oleva lehmä. Työt farmilla alkaa aikasin ja mun on mentävä nukkumaan.
Laitoin aiemmin mun s posti osoitteen, kirjoita, jos yhteys kiinnostaa.
Huomenna mulla on illalla parin tunnin piiskaus sessio, muuten olen vapaa ja paikka navetassa on vapaa yöksi, haluessasi. Ollaan yhteydessä.
Voit toki kirjoittaa vielä tänäänkin. En kuitenkaan voi luvata, että olen hereillä. Jos olen hereillä, niin vastaan ja olet tervetullut lypsylle.
👩🏼🌾
- Anonyymi00029
Aivan kamalaa mutta jotenkin niin äärimmäisen kiihottavaa olisi alistua käsiteltäväksi näin nöyryyttävästi
Olen fantasioinut alistumisesta jo pitkään mutta ajatus tuollaisesta sai minut suorastaan himoamaan tähän nöyryytykseen.
Mutta koska olen rva. on halu alistumiseen todella vaikeaa saada toteutetuksi ja joudun vain tyytymään pelkkään fantasiointiin jostain näin kiihottavasta!
T. Kookas rintainen Rva 46- Anonyymi00030
Olen alistava mies ja raskastan alistuvia naisia, en mikään varsinainen alan harrastaja mutta tiedän nyt suunnilleen mitä nainen "tarvitsee" panen joka reikään mielelläni, sidon, annan kättä, vyötä, you name it. Työnnän tappia perseeseen ja pilluun millon mitenkin, nieletän lastit ja käsittelen tissejä kunnolla. Aikalailla kumminkin ns "normaalia" meininkiä.
Joskus törmäsin vahingossa termiin ja filmiin. Fuckpig ja siinä oli jotain ihanaa pervoa törkeyttä mistä pidin.
Ei sen rouvana olemisen tarvi olla este oman nautinnon saamiselle, ei missään nimessä. Turvallisesti ja sovitusti kiva ihmisen kanssa voi pitää lystiä. Oma seksi elämäni on kuihtunut kotona jo aikoja sitten ja se elää uutta kukoistusta toisen varatun naisen kanssa. Hieman erilaista ja eihän se kaikkea täytä mutta hitto kun pääsee asiaan... Haluaisitko leikkiin mukaan m52
- Anonyymi00031
Täällä olisi yksi alistuva lehmä, d kupin rinnat kaipaisi kunnon lypsyä ja nännit pitäisi venyttää. Samalla voisi laittaa vaikka panokoneen hoitamaan astutuksen.
- Anonyymi00032
Kuulostaa kelpo naudalta. Saisiko sen tiineyden tarkistaa käsipelillä, kunnon kumihanskat käyttäen?
👩🏼🌾 - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuulostaa kelpo naudalta. Saisiko sen tiineyden tarkistaa käsipelillä, kunnon kumihanskat käyttäen?
👩🏼🌾Ja missä kyseinen lehmä on?
👩🏼🌾 - Anonyymi00034
Kiinnostaa! Miten alistuvan d kupin rinnoil olevan lehmän saa kii?
+50v mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479