Joko pölhöpersujen annetaan tuhota koko maa tai sitten me järkevät ihmiset ajamme pölhöpersut pois ja rakennamme toimivan monikulttuurisen yhteiskunnan. Pölhöpersut valemedioineen ja natsisympatioineen eivät kuulu enää tänne.
Suomella nähdäkseni 2 vaihtoehtoa.
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka se sitten työt tekee, jotta ruoka riittää loisijoiden pöydässä, suun murina muuttuisi vatsan murinaksi.
- Anonyymi
Beta rotu tekee työt. Uus-proletariaatti
- Anonyymi
Höpsistä. Asiat asettuvat jollekin tolalle aina eikä persuja tarvitse mihinkään ajaa. Ei edes oppositioon, sinne ne neuvottelevat ihan itse itsensä.
- Anonyymi
Niin! Suomessa on vain rasisteja ja eläimiinsekaantuja! Kummat on siis pölhöjä? Kenen joukoissa seisot?
- Anonyymi
Persut ovat molempia. Onneksi kansan ydinenemmistö on terve.
- Anonyymi
Onko sun mielestä elämiinsekaantuminen siis joku vaihtoehto?
- Anonyymi
Kuka ruokkii käenpojat, ei ainakaan vihreet.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/200a4e99-a71a-4b7a-a6de-6369cca9e348- Anonyymi
Persujen pitää kehittää yhteisöllisiä keinoja jolla voidaan kollektiivisesti lopettaa verojen maksu suomelle kokonaan.
- Anonyymi
No ainakin tällä palstalla kirjoitteleva suvakologian tonttu on kovin fasistisoitunut ja haluaisi Suomesta natsistisen Neljännen Valtakunnan. Haaveenaan etninen puhdistus eikä siinä menisi pelkästään matuja ja muslimeja.
Epävakaa persoona.- Anonyymi
Suomi on jo sitä. Se et vaan kuulu siihen. Et kelpaa koska oot liian tyhmä.
- Anonyymi
Omituinen, outo ja epävakaa, mutta ei Persu.
- Anonyymi
En pidä Halla-ahoa ns. suvakkina, tonttuna kyllä.
Mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että kuulut ryhmään "me viisaat ja fiksut ihmiset". Mikään palstalla suorittamasi toiminto, eikä taatusti nämä kommenttisi tue tuota väitettäsi mitenkään.
- Anonyymi
Se vaan esittää. Se on synnyttäjäimettäjä ja se bluffaa
- Anonyymi
Huommatko? Aloittaja suunnittelee fasistisesti tekevänsä koko suomesta monikulttuurisen! Tää sairas ihminen täytyy pysyäyttää!
- Anonyymi
Alkaako käydä olo tukalaksi, kun kannatus laskee ja tuomion hetki lähenee?
- Anonyymi
Kaikkea tuo äärivasemmistolaisuus teettää....
- Anonyymi
Pölhödillevasureilla tuppaa tuo katkeruus itseään parempia Perussuomalaisia kohtaan menemään överiksi taas.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa muuttaa johonkin muslimimaahan. Siellä voi harrastaa monikultturisuutta "rauhanuskonnon" harrastajien kanssa. Ottakaa vielä sateenkaariliput mukaan :)
- Anonyymi
Olet oikeassa, Suomella on kaksi vaihtoehtoa! Joko järki alkaa pikku hiljaa voittamaan ja Suomi saadaan pidettyä Suomalaisena TAI sitten tästä tulee monikulttuurinen taistelutanner jossa kenenkään ei ole hyvä olla!
Se mitä sanot että "rakennamme toimivan monikulttuurisen yhteiskunnan" NIIN tiedät kyllä itsekin että tällaista vaihtoehtoa ei edes ole! No, tämä olikin sulta provo!- Anonyymi
Persuus ei ole suomalaisuutta. Itse asiassa sen vastakohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo. Oot varmaan joku vassari Savosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä ?
- Anonyymi
Persuja on kiva vähän ärsyttää. Tyhmyys paljastuu reaktioissa auttamattomasti.
- Anonyymi
Sun ehdotus on täysin fasistinen ja ihmisoikeuksia polkeva. Sä oot täysin vapaa muuttamaan Vuosaareen rakentamaan sun monikulttuurista yheiskuntaa
- Anonyymi
Tai kolmas vaihtoehdo: Joku tumppaa sua kerran nyrkillä naamaan ja käskee olemaan hiljaa imettäjäsynnyttäjälehmä
- Anonyymi
Persunillittäjällä on lähtenyt mopo lapasesta.
- Anonyymi
Monikulttuurinen ja hyvinvoiva Suomi onnistuu ilman persuja. Persuja ei tarvita mihinkään.
- Anonyymi
Asaiallinen ja arvopohjainen, rakentava avaus.
Kiitos- Anonyymi
Erittäin asiapitoinen ja poliittisesti korrekti ja valaiseva kommentti.
Teidän kaltaiset ovat maamme toivo.
Asiapitoisuus huipussaan kaikessa mitäänsanomattomuudessa.
Ehdotan sinulle nobelin rauhanpalkintoa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865