Uusi käänne Skodan öljyn syöntiin.

Anonyymi

Vuosien tuskailujen jälkeen löytyi voiteluaine, joka pysyy myös Skodan höyhenissä.
Hankkijalta mukaan tarttui kesällä "metsuri teräketjuöljyä" kympin kannu.
Octavia käy nyt kuukausienkin jälkeen yllättävän sivistyneesti ja DSG vaihtaa kuin pakolainen sukunimeä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla taas toimii Mobil Delvac erinomaisesti tuossa laatikossa, ja käytän sitä myös uudessakin Skodassani, joissa on DSG laatikko. Motoristeilta opittua nääs!....

      • Anonyymi

        Minulla taas on oikeasti Skoda, eikä minun tarvitse haaveilla siitä tai kadehtia sitä tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas on oikeasti Skoda, eikä minun tarvitse haaveilla siitä tai kadehtia sitä tällä palstalla.

        Miten ilikesit tunnustaa että sulla skoda..ei sillä kannata oikein leuhkia..noloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas on oikeasti Skoda, eikä minun tarvitse haaveilla siitä tai kadehtia sitä tällä palstalla.

        Minulla on myös Skoda. Naurattaa nämä amisten aloittamat älyttömät keskustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös Skoda. Naurattaa nämä amisten aloittamat älyttömät keskustelut.

        Minulla on jo kolmas Skoda. Olen ajanut Sodalla vuodesta 2005 lähtien. Se vuoden 2005 mallin ,Octaviakin, jonka myin, on vielä liikenteessä. Mutta ihan sama mitä tälle palstalle kirjoittaa. Nuo luonnevikaiset nauravat joka tapauksessa. Tai ainakin feikkaavat nauravansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe