Minä annan näkyä merkkejä ALHAALLA maan päällä

Anonyymi

Ensinnäkin , iloitkaa kokosydämisesti! Lopun merkit ovat maailmassa peljästys mutta mikä näissä luonnonmullistus merkeissä tulee muistaa? Miksi ne ovat lopun merkkeinä Herra meille julistanut Raamattuun?

Rohkaisua antamaan myös. Miksi maanjäristys voi olla rohkaisu sinulle Jumalaan uskovalle?

JEESUS palaa pian, siksi !

Japani: Jumalattomin maa maan päällä. Sinne iskee kova myrsky. Talot huojuvat, talot tuhoutuen sortuvat kun raivoava myrsky käy ne koettelemaan.Ne sortuvat lopulta kaikki rakennelmat,vähäisen ymmärryksen järjenpäätelmät, kun eivät ole rakennetut Jeesus Kalliolle.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b0563388-e57d-45eb-bb1d-0eb068099cff
Tuli muuta.En ihan päässyt ajatus polkuni loppuun sen suhteen mitä mielessä oli esiintuotavaa tosiasioiden hyvää hedelmää.

CH52cm

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus palaa pian 🙏

• Merrot varmaankin nyt, mitä se "pian" tarkoittaa?

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Merrot varmaankin nyt, mitä se "pian" tarkoittaa?

Merrot, merrot 😅😂🤣

• usko.vainen kirjoitti:

Merrot, merrot 😅😂🤣

Voi ei... Taas tuo alkaa...

• Tarkoitat varmaan että maailma palaa. Jeesus ei pala.

• jjeeves kirjoitti:

Tarkoitat varmaan että maailma palaa. Jeesus ei pala.

Ei vaan ensin Jeesus palaa noutamaan omansa taivaaseen ja sitten vasta alkaa hihanaika 🤓

• usko.vainen kirjoitti:

Ei vaan ensin Jeesus palaa noutamaan omansa taivaaseen ja sitten vasta alkaa hihanaika 🤓

Tarkoitatko, että silloin hihat palavat?

• jjeeves kirjoitti:

Tarkoitatko, että silloin hihat palavat?

Vain sinulta 😂

• Anonyymi

Eikös sen Jeesuksenne pitänyt palata jo about 2000v sitten, niin se lukasi kirjan mukaan että' mpalaa ennenkuin "opetuslapset" kuukahtavat.

• Anonyymi

Amen ! Raamattu sanoo "Kohottakaa päänne", ei ole syytä suruun eikä masennukseen," meri ja aallot pauhaavat" ja niin on ennustettukin.. Raamattu pitää kutinsa, kuten on tähänkin asti pitänyt.
        Ja se on ilon asia uskoville, että pääsemme kotiin, missä ei ole syntiä eikä sairautta.. Vieläpä ihan uuteen kämppään ;) (minä luon uuden taivaan ja uuden maan!)

En enää ihmettele tämän ilmasto vouhotuksen keskellä . Että "ihmiset menehtyvät PELJÄTESSÄÄN mikä maanpiiriä kohtaa", (vaikka ollaan vasta alkumetreillä)
        Säälin vain lapsia, jotka joutuvat kuuntelemaan tuota ilmasto pelottelua ja elämään tämän syntiajan (seksi, väkivalta ym.) keskellä.

Sinulle, joka et Jeesusta tunne: Anna pelastaa itsesi tästä nurjasta sukupolvesta.
        Aloittajan kommenttiin: "Japani: Jumalattomin maa maan päällä. "
        Miksi Japani on jumalattomin ?
        Mutta muuten, elämme lopunaikoja, sen kertoo myös rahaliikenne, aina mennään näiden uudistustenmyötä lähemmäs siru aikaa .
        ihmisten kyttääminen onnistuu jonyt hyvin, sen tekevät älylaitteet.Tiedetään missä olet.
        Ja (mitä teet, jos on tarpeeksi härpäkkeitä).

• Luonnonmullistuksia ilmeisesti ei oikein ikinä ole?

• Anonyymi

Niin, nämä maanjäristykset, luonnonkatastrofit yms. julistavat Jumalalle selkänsä kääntäneelle ihmiskunnalle että kaikki se mikä on maailmassa, on katoavaa eikä siitä ole turvaksi.

Ne ovat kovaa sanaa, kovaa kuritusta ja Jumalan lyöntejä, niinkuin isä kurittaa lapsiaan viisauteen, niin Jumalakin kurittaa luotujaan näiden omaksi parhaaksi kasvattaen.

Mutta mitä voi sanoa jumalattomasta pojasta tai tyttärestä joka ei kovienkaan raipaniskujen jälkeen ota varteensa vaan jatkaa yhä vielä jumalattomuudessaan? Eikö hän, tuo mieletön ihminen ymmärrä että tämä kaikki kohtaa ihmiskuntaa ja häntä itseäänkin juuri meidän jumalattomuutemme takia?

Jos ajatellaan Jumalan ankaruutta syntiä vastaan ja Hänen toimellista kuritustaan jota mailma omien syntiensä tähden yhä raskaammin kärsii, niin mihin vielä voi ihmistä lyödä mihin ei olisi jo lyöty?

Mutta onko ihmiskunta tehnyt parannuksen? Onko tämän palstan pilkkaajat tehneet parannuksen?

• Anonyymi

Hullut lapset eivät ymmärrä kuritusta vaan turvaavat "tieteeseen ja teknologiaan", luullen sen auttavan heitä että saavat jatkaa jumalattomuudessaan ja turhuudessaan!

• Anonyymi

Minkä ihmeen parannuksen tässä pitäisi vielä tehdä?

• Anonyymi

Luonnon mullistukset on luonnon mullistuksia ei liity mitenkään uskontoihin tai ihmisten tekoihin, naurettavaa väittääkin muuta. Luontoon pitää uskoa ja sitä tukea ei tuhota kuten uskonnot antavat ymmärtää. Jos luonto tuhoutuu, ihminenkin tuhoutuu viimeistä räkänokkaa muöten.

• Olen yli puolivuosisadan aikana nähnyt noita "tulee pian" lappuja liimattavan tolppiin ja pömpeleihin.
      Tekevät siis syntiä tai ainakin kuntien järjestyssääntöjä rikkovat nuo ryökäleet.
      Eivät he pääse taivaaseen kun on rikkomuksia omallatunnollaan.

• Anonyymi

vellihousu länkyttää täällä netissä naamaansa muttet ole sitten uskaltanut mennä kasvotusten koko "puolen vuosisadan aikana" kertomaan kellekään liimaajalle tuota typeryyttäsi? Tilaisuuksia olisi ollut puoli vuosisataa kun kerran olet heitä omien sanojesi mukaan nähnyt.

Nämä madot, lierot ja kiemurtelijat tunnistaa aina siitä että kasvotusten heitä ei kohtaa koskaan mutta täällä lierojen ja matelijoiden pesässä kun saa nimettömänä uhota, heitä riittää...

• Anonyymi kirjoitti:

vellihousu länkyttää täällä netissä naamaansa muttet ole sitten uskaltanut mennä kasvotusten koko "puolen vuosisadan aikana" kertomaan kellekään liimaajalle tuota typeryyttäsi? Tilaisuuksia olisi ollut puoli vuosisataa kun kerran olet heitä omien sanojesi mukaan nähnyt.

Nämä madot, lierot ja kiemurtelijat tunnistaa aina siitä että kasvotusten heitä ei kohtaa koskaan mutta täällä lierojen ja matelijoiden pesässä kun saa nimettömänä uhota, heitä riittää...

Miksi te uskonnolliset ette esiinny turuilla ja toreilla julistamassa uskontonne ilosanomaa ja täällä netissä kirjoittelette ikuisia viisauksia anonyyminä.

Menkää siis lähetyskäskynne mukaiseti ihmisten ilmoille kasvot uskon ilosta loistaen ja kertomaan myös ikuisesta elämästä.

• Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

Miksi te uskonnolliset ette esiinny turuilla ja toreilla julistamassa uskontonne ilosanomaa ja täällä netissä kirjoittelette ikuisia viisauksia anonyyminä.

Menkää siis lähetyskäskynne mukaiseti ihmisten ilmoille kasvot uskon ilosta loistaen ja kertomaan myös ikuisesta elämästä.

No kuule herra hyvä viisastelija! Olen ollutkin, vaikka kuinka paljon! Olen ollut ihmisten ovilla useiden vuosien ajan ja päästetty sisällekin moneen paikkaan keskustelemaan uskonasioista. Olen ollut myymässä joululehtiä ja kutsumassa ihmisiä erilaisiin kirkossa oleviin tapahtumiin ja siinä samalla todistanut. Olen ollut kadunkulmissa jakamassa traktaatteja, ole ollut nuortentapahtumissa levittämässä ilosanomaa.

Ja kaikki kasvotusten, ilo kasvoilta loistaen! Että älä sinä viisastelija ja tyhjänpuhuja esiinny niinkuin tietäisit jotain näistä asioista tai puhu vasta sitten kun ensin jotain tiedät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa minä kuule kysyin ihan naamatusten stadin asematunnellissa lappuja tyrkyttäneeltä hihhulilta, että miksi minun pitäisi uskoa jumalaasi? Hän sanoi että "jumala on suuri rakkaus, kun häneen uskoo niin pelestuu".

No minä tietysti kysyin että mitä tapahtuu niille jotka eivät usko? Hän sanoi että he joutuvat helvetiin. Johon minä jatkoin, että minä siis joudun helvetiin vain sen vuoksi että en usko?

Ja minun kanssani sinne samaan helvetiin joutuu miljardeja muita ihmisiä vain sen vuoksi että he eivät usko? Mitä suurta rakkautta tässä on?

Varsinkin kun mukaan helvettiin tulee myös miljoonia alle yksi vuotiaita lapsia, joilla ei ole edes ollut mahdolloisuutta ottaa jeesusta sydämeensä. Niin että onko tämä oikein? Onko tämä suurta rakkautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa minä kuule kysyin ihan naamatusten stadin asematunnellissa lappuja tyrkyttäneeltä hihhulilta, että miksi minun pitäisi uskoa jumalaasi? Hän sanoi että "jumala on suuri rakkaus, kun häneen uskoo niin pelestuu".

No minä tietysti kysyin että mitä tapahtuu niille jotka eivät usko? Hän sanoi että he joutuvat helvetiin. Johon minä jatkoin, että minä siis joudun helvetiin vain sen vuoksi että en usko?

Ja minun kanssani sinne samaan helvetiin joutuu miljardeja muita ihmisiä vain sen vuoksi että he eivät usko? Mitä suurta rakkautta tässä on?

Varsinkin kun mukaan helvettiin tulee myös miljoonia alle yksi vuotiaita lapsia, joilla ei ole edes ollut mahdolloisuutta ottaa jeesusta sydämeensä. Niin että onko tämä oikein? Onko tämä suurta rakkautta?

Et tunne Jumalaa ja tiedä aina oikeudenmukaista toimintatapaansa.Hei haloo! 1v vauva ylöstemmataan kuka 1v on ylöstempaushetkellä.

Jumala ei tuomitse vauvaa Helvettiin. Pitäisi sen verran ymmärtää Jumalan sydämestä. Sellaista 3v vauvaa ei kyllä suuren hämmingin ja parun viimeisellä tuomiolla tuomita Helvettiin vaikka aikuinen sanoisi sille että osoita pistoolilla Kristuksen omaa ja vedä liipaisinta?

Vastuuvapaus loppuu jossain iässä mutta milloin se on. Jokaisella se voi olla kehitysvaiheen määrittämää.Se voi olla iänsijasta synnintuntoon tuloymmärryksesisyyteen kuuluvainen asia.

" Minä armahdan kenet haluan." Jumala ,Raamattu.

CH52cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tunne Jumalaa ja tiedä aina oikeudenmukaista toimintatapaansa.Hei haloo! 1v vauva ylöstemmataan kuka 1v on ylöstempaushetkellä.

Jumala ei tuomitse vauvaa Helvettiin. Pitäisi sen verran ymmärtää Jumalan sydämestä. Sellaista 3v vauvaa ei kyllä suuren hämmingin ja parun viimeisellä tuomiolla tuomita Helvettiin vaikka aikuinen sanoisi sille että osoita pistoolilla Kristuksen omaa ja vedä liipaisinta?

Vastuuvapaus loppuu jossain iässä mutta milloin se on. Jokaisella se voi olla kehitysvaiheen määrittämää.Se voi olla iänsijasta synnintuntoon tuloymmärryksesisyyteen kuuluvainen asia.

" Minä armahdan kenet haluan." Jumala ,Raamattu.

CH52cm

Kertokaapa kuka hihhuli on tähän jessen toimintatapoihin teistä tutustunut ja onko joku kuvannut satuolennon sydämmenkin......

• Anonyymi

Ja tämän viikon jumalattomimman titteli meneekin Japaniin, ei esimerkiksi Pohjois-Koreaan tai kommunistiseen Kiinaan...

• Rohkaisuksi uskoville ja varotuksesksi uskomattomille: nämä merkit alkavat näkymään. Jos et ole uskossa käänny heti ja huuda sydämessäsi Jumalaa avuksi.

Luukas 21:
      1."Auringossa, kuussa ja tähdissä on merkkejä, ja maan päällä on kansoilla ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
      26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
      27. Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
      28. Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

• Anonyymi

Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
        U.F.O.

• Anonyymi

Ihmisen poika tulee pilvessä........

• Anonyymi

1. Tim. Luku 4
      1. Eksyttävää opetusta
      Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja seuraavat eksyttäviä henkiä ja riivaajien oppeja
      2. tekopyhien valehtelijoiden vaikutuksesta, joiden omatunto on merkitty poltinraudalla.

• Dan. 12:
      Ylösnousemus ja lopun aika
      Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi lasten suojana. Se on oleva ahdistuksen aika, jollaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina siihen aikaan asti. Sinä aikana pelastetaan sinun kansasi, jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
      2. Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhuun.
      3. Ymmärtäväiset loistavat, niin kuin loistaa taivaankansi, ja ne, jotka johdattavat monta vanhurskauteen, loistavat niin kuin tähdet aina ja iankaikkisesti.
      4. Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet tutkivat sitä, ja ymmärrys lisääntyy.

• Anonyymi

Dan.8:26 Biblia (1776) Se näky ehtoosta ja aamusta, joka sinulle sanottu on, on tosi; vaan sinun pitää tämän näyn salassa pitämän, sillä siihen on vielä paljo aikaa. Dan.12:4 Biblia Ja sinä Daniel, peitä nämät sanat, ja sulje kirjaan hamaan viimeiseen aikaan asti. Silloin pitää sen tykö monta tuleman ja suuren ymmärryksen löytämän.

• Anonyymi

Milla Magia taisi rakentaa talonsa Vesuviukselle ja hyvin pärjää kädet ristissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8313
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2655
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      958
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      910
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      846
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      742
    Aihe