MATKIMINEN ELI MIMICRY KUULUU STALKKAUKSEEN

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksiaa teillä muilla on. Matkitaanko puheitanne, eleitänne tai vaatetustanne? - Minulle on tehty kaikkea.

46

<50

Vastaukset

• Oletko taas unohtanut ottaa lääkkeet?

• Kommentoin puheen matkimista. Kerroin yksityiskohtaisia esimerkkejä Ei sallittu. Kävi vain väläys ja lensin Googlen sivulle.

• Matkimisella ei ole tarkoitus saada aikaan vain epämiellyttää sirkusmaista, "skitsofreenista" ympäristöä, vaan pahempaa tuhoa. - Minä ole joutunut lopettamaan puhumisen sen takia.
    Onpas kaunis päivä tai hieno ruska. on liikaa. Käytetään matkimiseen.
    Jos jotakin pientä small talkingia joudun käyttämään, teen sen kulunein fraasein tavallisella äänellä. Jos lipsahtaa henkilökohtaisempi sävy tai vähän tunnetta, siihen isketään kiinni. Sitä toistetaan minulle lukuisia kertoja erilaisin irvailevin sävyin.
    Siinä vähän esimerkkejä. On jatkunut lähes 10 v. Alusta

• Edellinen kirjoittaminen loppui yhtäkkiä, kun lensin Googlen etusivulle.
      Jatkan vain lauseen loppuun.
      Alusta asti olen ihmetellyt, miten puheeni on saatu muistiin ja levitettyä muille stalkkereille.

• Anonyymi kirjoitti:

Edellinen kirjoittaminen loppui yhtäkkiä, kun lensin Googlen etusivulle.
      Jatkan vain lauseen loppuun.
      Alusta asti olen ihmetellyt, miten puheeni on saatu muistiin ja levitettyä muille stalkkereille.

Kun näköjään sallitaakin, kirjoitan vielä esimerkin.
      Kun kerran kaikki matkitaan, olen kaventanut sanavarastoa. Käytän sanaa kaunis kaikesta visuaalisesti miellyttävästä. En anna matkijoiden käyttöön henkilökohtaisempia/vivahteikkaampia ilmaisuja.

Olen sitten joutunut kuulemaan kaunis sanaa satoja, ehkä jo tuhansia kertoja erilaisin rääpivin tyylein.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun näköjään sallitaakin, kirjoitan vielä esimerkin.
      Kun kerran kaikki matkitaan, olen kaventanut sanavarastoa. Käytän sanaa kaunis kaikesta visuaalisesti miellyttävästä. En anna matkijoiden käyttöön henkilökohtaisempia/vivahteikkaampia ilmaisuja.

Olen sitten joutunut kuulemaan kaunis sanaa satoja, ehkä jo tuhansia kertoja erilaisin rääpivin tyylein.

En sentään tuhansia kertoja, vaikka siltä se välillä on tuntunut.

• 40 vuotta myöhemmin vanhemmat ovat ruvenneet matkimaan minua, kun jättivät kastikkeen ruoasta pois samaan tapaan kuin minä lapsuudessa.

• Lapset oppivat paljon matkimalla. Opin ottaminen toisen ihmisen fiksusta tekemisestä, ei ole mimicryä.

Toihan onkin fiksu tapa tehdä asias, minä kanssa rupean tekemään niin.

• Aloittaja keksi aiheen minulta puhuttuani siitä aiemmin eri medioissa.

Etkö narsistina ymmärrä mihin om persoonasi loppuu ja minun alkaa et ole minä.

• Jestas, en keksinyt aihetta sinulta. Olen ollut matkimisen kohteena kauan. Tuli mieleen, kun äsken lenkillä jouduin. Halusin vaan avata uuden ketjun.

Googlailin äsken hakusanoilla: mimicry gang stalkingissa. Siellä oli otsikko:Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä/Kauppalehti.fi 26.9.2014. - On oikein ehtaa gang stalkingista kirjoittamista. Sellaista ei enää näe. SUOSITTELEN.

• Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

Toinen vaihtoehto on, että koet tämän keskustelunaiheen vihjailuna, koska se sattui samanaikaisesti kun itse olit kirjoitellut aiheesta jonnekin.

Tekö siis molemmat kuulette käyttämiänne sanoja toistettavan satoja kertoja päivän aikana? Mistä? Ainakin aloittajalla käsitän näin olevan.

Joskus tuosta oli erikoinen teoria eräässä kirjassa. En enää muista, miten se meni, mutta psykiatria ei ollut osallisena selityksessä, eikä myökään supertietokone tai muukaan nykymuotoinen laite.

• Anonyymi kirjoitti:

Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

Toinen vaihtoehto on, että koet tämän keskustelunaiheen vihjailuna, koska se sattui samanaikaisesti kun itse olit kirjoitellut aiheesta jonnekin.

Tekö siis molemmat kuulette käyttämiänne sanoja toistettavan satoja kertoja päivän aikana? Mistä? Ainakin aloittajalla käsitän näin olevan.

Joskus tuosta oli erikoinen teoria eräässä kirjassa. En enää muista, miten se meni, mutta psykiatria ei ollut osallisena selityksessä, eikä myökään supertietokone tai muukaan nykymuotoinen laite.

Ihan on tuo edellinen viesti kuin stalkkerin kirjoittamaa. He myös "käsittävät väärin" voidakseen syyttää. Irroittavat asiayhteydestä muutaman sanan ja vetävät siitä väärän johtopäätöksen. Se kenelle johtopäätös kerrotaan, ei voi tarkistaa alkuperäistä yhteyttä puheessa eikä täälläkään viitsi haeskella ketjusta. Siinä yksi syy olla puhumatta.

Kiitos hyvästä esimerkistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan on tuo edellinen viesti kuin stalkkerin kirjoittamaa. He myös "käsittävät väärin" voidakseen syyttää. Irroittavat asiayhteydestä muutaman sanan ja vetävät siitä väärän johtopäätöksen. Se kenelle johtopäätös kerrotaan, ei voi tarkistaa alkuperäistä yhteyttä puheessa eikä täälläkään viitsi haeskella ketjusta. Siinä yksi syy olla puhumatta.

Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
      Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
      Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.

" toistettava käyttämiänne sanoja satoja kertoja päivän aikana"

En ole sellaista väittänyt. Mainitsen kokemuksia kertyneen 10 v ajalta. Erikseen mainitsen kaunis-sanan. - Stalkkeri lisää päivän aikana, "mainitsemianne" sanoja, jne.- Jos tällaisen stalkkerin väitteitä rupeaa oikomaan, saa kirjoittaa viestinsä uudelleen.

Kaunis-sana ja loputon matkiminen osuu erääseen stalkkausta toteuttavaan ryhmään niin pahasti, että on pitänyt sotkea viestini epäuskottavaksi.

Sitten pitää muistaa, että KAIKKI TAKTIIKAT GANG STALKINGISSA TÄHTÄÄVÄT TUHOAMISEEN, myös matkiminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ymmärrä mistä tässä aloituksessa on kyse. Ymmärrän hyvin jos joku tulee ihmettelemään, kun usein tällä palstalla ei perustella mitään. Heitetään vaan joku mystinen viittaus johonkin ja kaikkien mukamas pitäisi tietää mistä puhutaan.

Olisi hyödyllistä että aloitus perustellaan kunnolla ja laitetaan vaikka linkki sinne mistä on keskustelussa on kyse.

Mitä se toistaminen käytännössä on? Kuinka usein sitä tapahtuu? Kenen toimesta? Kuvaile joku käytännön esimerkki tilanteesta jossa sinulle on käynyt niin? Eli vaikka jos kaupassa tms. joku on toiminut noin, niin kuvaile tilanne, jotta asian voisi ymmärtää ja mahdollisesti auttaa, tai antaa neuvoja miten kyseisen kaltaiset tilanteet voi välttää.

BTW. Minä en kirjoittanut tuota aiempaa kommenttia johon vastasit.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ymmärrä mistä tässä aloituksessa on kyse. Ymmärrän hyvin jos joku tulee ihmettelemään, kun usein tällä palstalla ei perustella mitään. Heitetään vaan joku mystinen viittaus johonkin ja kaikkien mukamas pitäisi tietää mistä puhutaan.

Olisi hyödyllistä että aloitus perustellaan kunnolla ja laitetaan vaikka linkki sinne mistä on keskustelussa on kyse.

Mitä se toistaminen käytännössä on? Kuinka usein sitä tapahtuu? Kenen toimesta? Kuvaile joku käytännön esimerkki tilanteesta jossa sinulle on käynyt niin? Eli vaikka jos kaupassa tms. joku on toiminut noin, niin kuvaile tilanne, jotta asian voisi ymmärtää ja mahdollisesti auttaa, tai antaa neuvoja miten kyseisen kaltaiset tilanteet voi välttää.

BTW. Minä en kirjoittanut tuota aiempaa kommenttia johon vastasit.

Vihjesana ketjun otsikossa on gang stalking
      Tällä palstalla joku/jotkut ottivat gang stalking kohteen elämästä esille ihmisuhdepuolia. Kohteelta tuhotaan sosiaalinen verkosto, myrkytetään ihmisuhteet. -Olisiko jotakin vielä mahdollista.
      Minä otin esille yhtenä gang stalking-taktiikkana matkimisen. Toivoin, että sitä kokeneet tunnistaisivat sen vainotaktiikaksi ja kertoisivat ehkä omia kokemuksiaan.

Jos et tiedä gang stalkingista, Googlaa: Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä?/ Kauppalehti.fi. Klikkaa sitten otsikkoa ja lue keskustelu. Sen jölkeen tiedät gang stalkingisyta.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihjesana ketjun otsikossa on gang stalking
      Tällä palstalla joku/jotkut ottivat gang stalking kohteen elämästä esille ihmisuhdepuolia. Kohteelta tuhotaan sosiaalinen verkosto, myrkytetään ihmisuhteet. -Olisiko jotakin vielä mahdollista.
      Minä otin esille yhtenä gang stalking-taktiikkana matkimisen. Toivoin, että sitä kokeneet tunnistaisivat sen vainotaktiikaksi ja kertoisivat ehkä omia kokemuksiaan.

Jos et tiedä gang stalkingista, Googlaa: Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä?/ Kauppalehti.fi. Klikkaa sitten otsikkoa ja lue keskustelu. Sen jölkeen tiedät gang stalkingisyta.

Gang stalking on joukko/yhteisövaino, joka tähtää ihmisen tuhoamiseen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti.
      On myös kapea-alaisempia joukkovainoja, joissa käytetään gang stalkingin taktiikoita, puhutaan stalkkauksesta.

Nyt on noussut esille maalittaminen, kun sitä suunnitellaan kriminalisoitavaksi tiettyjen ihmisryhmien osalta, jotka joutuvat kohteeksi julkisen ammattinsa takia.

• Anonyymi kirjoitti:

Gang stalking on joukko/yhteisövaino, joka tähtää ihmisen tuhoamiseen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti.
      On myös kapea-alaisempia joukkovainoja, joissa käytetään gang stalkingin taktiikoita, puhutaan stalkkauksesta.

Nyt on noussut esille maalittaminen, kun sitä suunnitellaan kriminalisoitavaksi tiettyjen ihmisryhmien osalta, jotka joutuvat kohteeksi julkisen ammattinsa takia.

Nykyään vainon kohteista käytetään nimitystä Targeted Individual eli TI.

• Anonyymi kirjoitti:

Luin mainitsemaasi keskustelua. Siellä joku ihmetteli, että miten hän voi kuulla yläkerran vessan ääniä kerrostalossa? Tottakai kerrostalossa kuulee muiden asukkaiden ääniä yölläkin. Olihan hän itsekin hereillä kuullakseen jonkun muun olevan.

Minä asun kerrostalossa ja tiedän tämän erittäin hyvin. Minua ei gang stalkata, vaikka kuulenkin kerrostalossa muiden asukkaiden ääniä ja näen ihmisiä keskustelemassa mennessäni ulos ja usein näen poliisiautonkin mennessäni ulos.

Itseasiassa todella usein, sillä tällä alueella poliisi partioi paljon. On ns "huonoa aluetta".

Onpa poliisi jopa pysähtynyt ihan pelkästään minun takiani yöllä ja ruvennut sohimaan minua niillä valoillansa. Minua ei gang stalkata. Vaikutin varmasti epäilyttävältä, sillä olin ulkona valokuvaamassa ja he halusivat nähdä mitä teen. Minun asunnossani on myös tehty kotietsintä poliisin toimesta muuttaessani tänne. Kävivät kaikki paikat läpi, katsoivat jopa vaatekaappiin ja suihkuverhon taakse. Tuo kuitenkin johtui luultavasti asunnon edellisestä asukkaasta eikä minusta. He etsivät jotain henkilöä jonka ajateltiin olevan täällä. Sen jälkeen poliisilla ei ole ollut asuntooni asiaa. Ambulanssi on kuitenkin pari kertaa käynyt valitettavasti, sillä olen diabeetikko ja muutaman kerran hoitotasapaino heittänyt. He ovat pelastaneet minun henkeni.

Jos asut monta vuotta samassa talossa, niin on hyvin todennäköistä että useammankin kerran näet naapurit juttelemassa keskenään mennessäsi ulos. Tilastollisesti niin on pakkokin käydä.

Tiedän myös, että tässä taloyhtiössä on paljon wifi verkkoja, koska pystyn näkemään niiden kaikkien nimet kännykälläni. Kaverini taloyhtiössä on jopa verkko nimeltään Supo!

Kuka vaan voi nimetä oman verkkonsa millä nimellä tahansa, eikä kaverianikaan gang stalkata. Supo on wifiverkon nimenä sellainen, jollaisen voisin periaatteessa itsekin tehdä, ihan vaan koska on "jännä" nimi. Tyypillisiä nuorten miesten tekemiä wifiverkkoja voisi olla vaikka "agenttiverkko" "poliisi" "rosvoverkko" "hubble" "NASA" jne. Usein se on keino viestiä jotain naapureille. Voit laittaa wifiverkon nimeksi vaikka "olkaa hiljaa", jos naapurit metelöi. Sitten vaan toivot, että he näkevät verkon joskus ja ovat hiljaa.

Oletko nyt varma, että kyseessä on systemaattinen vaino? En voi mitenkään tietää sinusta mitään, joten kyselen vaan kysymyksiä, jotka todennäköisesti menevät ihan totaalisen metsään. Kyselen kuitenkin jotta voisin ymmärtää sinua. Minä kirjoittelen eri nettipalstoilla auttaakseni ihmisiä. En kiusatakseni.

Pukeudutko hyvin? Huolehditko itsestäsi, peseydytkö päivittäin ja peset hampaat, etkä haise vanhalta viinalta jne? Tuollaiset asiat ovat hyvin tärkeitä, jos haluaa ylläpitää sosiaaliset suhteet muihin ihmisiin.

Osaatko keskustella asioista mistä muut ikäisesi henkilöt yleensä puhuvat? Esim vaikka jääkiekosta, tai autoista tms. vai yritätkö muuttaa aina keskustelua johonkin omaan aiheeseesi, josta muut eivät ole kiinnostuneita, tai jota pitävät jopa omituisena, kuten gang stalking, tai ufot, tai litteä maa, tai muut vastaavat. Suurin osa ihmisistä pitää tuollaisia asioita liian korkealentoisina ja ehkä jopa typerinä.

Onko sinulla harrastuksia joissa voisit tavata muita ihmisiä. Esimerkiksi uimahallissa, tai punttisalilla, tai vastaavassa harrastuksessa käyminen on aika normaaleja asioita mitä ihmiset tekee.

Jos käyttäydyt millään tavalla erikoisesti, niin on hyvin todennäköistä, että sinulla on vaikeuksia löytää ns. kavereita kun samantyyppisiä ihmisiä ei meinaa löytyä.

Tässä näkyy ihmisten valitettava raadollisuus. Enää nykyään ei monikaan välitä yksinäisistä ihmisistä. Harvoin esimerkiksi joku aspergeria sairastava pääsee mihinkään extroverttien kaveriporukkaan, kun hän ei valitettavasti ymmärrä kyseisen extroverttiporukan juttuja.
      Aspergeriin kuuluu yleensä sellainen, että ei kykene tunnistamaan toisten ihmisten tunteita. Eli jos joku hymyilee, hän ei välttämättä tiedä hymyileekö hän ilkeästi vai iloisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Luin mainitsemaasi keskustelua. Siellä joku ihmetteli, että miten hän voi kuulla yläkerran vessan ääniä kerrostalossa? Tottakai kerrostalossa kuulee muiden asukkaiden ääniä yölläkin. Olihan hän itsekin hereillä kuullakseen jonkun muun olevan.

Minä asun kerrostalossa ja tiedän tämän erittäin hyvin. Minua ei gang stalkata, vaikka kuulenkin kerrostalossa muiden asukkaiden ääniä ja näen ihmisiä keskustelemassa mennessäni ulos ja usein näen poliisiautonkin mennessäni ulos.

Itseasiassa todella usein, sillä tällä alueella poliisi partioi paljon. On ns "huonoa aluetta".

Onpa poliisi jopa pysähtynyt ihan pelkästään minun takiani yöllä ja ruvennut sohimaan minua niillä valoillansa. Minua ei gang stalkata. Vaikutin varmasti epäilyttävältä, sillä olin ulkona valokuvaamassa ja he halusivat nähdä mitä teen. Minun asunnossani on myös tehty kotietsintä poliisin toimesta muuttaessani tänne. Kävivät kaikki paikat läpi, katsoivat jopa vaatekaappiin ja suihkuverhon taakse. Tuo kuitenkin johtui luultavasti asunnon edellisestä asukkaasta eikä minusta. He etsivät jotain henkilöä jonka ajateltiin olevan täällä. Sen jälkeen poliisilla ei ole ollut asuntooni asiaa. Ambulanssi on kuitenkin pari kertaa käynyt valitettavasti, sillä olen diabeetikko ja muutaman kerran hoitotasapaino heittänyt. He ovat pelastaneet minun henkeni.

Jos asut monta vuotta samassa talossa, niin on hyvin todennäköistä että useammankin kerran näet naapurit juttelemassa keskenään mennessäsi ulos. Tilastollisesti niin on pakkokin käydä.

Tiedän myös, että tässä taloyhtiössä on paljon wifi verkkoja, koska pystyn näkemään niiden kaikkien nimet kännykälläni. Kaverini taloyhtiössä on jopa verkko nimeltään Supo!

Kuka vaan voi nimetä oman verkkonsa millä nimellä tahansa, eikä kaverianikaan gang stalkata. Supo on wifiverkon nimenä sellainen, jollaisen voisin periaatteessa itsekin tehdä, ihan vaan koska on "jännä" nimi. Tyypillisiä nuorten miesten tekemiä wifiverkkoja voisi olla vaikka "agenttiverkko" "poliisi" "rosvoverkko" "hubble" "NASA" jne. Usein se on keino viestiä jotain naapureille. Voit laittaa wifiverkon nimeksi vaikka "olkaa hiljaa", jos naapurit metelöi. Sitten vaan toivot, että he näkevät verkon joskus ja ovat hiljaa.

Oletko nyt varma, että kyseessä on systemaattinen vaino? En voi mitenkään tietää sinusta mitään, joten kyselen vaan kysymyksiä, jotka todennäköisesti menevät ihan totaalisen metsään. Kyselen kuitenkin jotta voisin ymmärtää sinua. Minä kirjoittelen eri nettipalstoilla auttaakseni ihmisiä. En kiusatakseni.

Pukeudutko hyvin? Huolehditko itsestäsi, peseydytkö päivittäin ja peset hampaat, etkä haise vanhalta viinalta jne? Tuollaiset asiat ovat hyvin tärkeitä, jos haluaa ylläpitää sosiaaliset suhteet muihin ihmisiin.

Osaatko keskustella asioista mistä muut ikäisesi henkilöt yleensä puhuvat? Esim vaikka jääkiekosta, tai autoista tms. vai yritätkö muuttaa aina keskustelua johonkin omaan aiheeseesi, josta muut eivät ole kiinnostuneita, tai jota pitävät jopa omituisena, kuten gang stalking, tai ufot, tai litteä maa, tai muut vastaavat. Suurin osa ihmisistä pitää tuollaisia asioita liian korkealentoisina ja ehkä jopa typerinä.

Onko sinulla harrastuksia joissa voisit tavata muita ihmisiä. Esimerkiksi uimahallissa, tai punttisalilla, tai vastaavassa harrastuksessa käyminen on aika normaaleja asioita mitä ihmiset tekee.

Jos käyttäydyt millään tavalla erikoisesti, niin on hyvin todennäköistä, että sinulla on vaikeuksia löytää ns. kavereita kun samantyyppisiä ihmisiä ei meinaa löytyä.

Tässä näkyy ihmisten valitettava raadollisuus. Enää nykyään ei monikaan välitä yksinäisistä ihmisistä. Harvoin esimerkiksi joku aspergeria sairastava pääsee mihinkään extroverttien kaveriporukkaan, kun hän ei valitettavasti ymmärrä kyseisen extroverttiporukan juttuja.
      Aspergeriin kuuluu yleensä sellainen, että ei kykene tunnistamaan toisten ihmisten tunteita. Eli jos joku hymyilee, hän ei välttämättä tiedä hymyileekö hän ilkeästi vai iloisesti.

Ihan kiva, että joku kirjoittelee ja ajattelee asioita. Minulle on luultavassti "ostettu" gang stalking loppuelämän iloksi. Se alkoi, kun olin hyvin pukeutunut virkanainen ja nyt jälkeenpäin tajuan, että ulossavustamiseni oli jo osa sitä.
      Olin siihen aikaan myös omaishoitaja, mikä uuvutti täysin. Kun omainen sitten kuoli, ei elämä helpottanutkaan. Kun arveltiin, että olin perinyt sain rosvot kimppuuni, mutta myös stalkkerit ovat olleet kuvassa.
      Hankin itselleni uudet sosiaaliset ympyrät, turvalliset ja pienet. Olin sitkeä sissi ja arvelin, että kyllä tästä vielä selviän. Gang stalking vaino on ollut päällä ja meni aina vaan kauheammaksi. Vasta lähes 20 vuoden kuluttua vainoni huomanneet muut vainotut saivat minuun yhteyden ( minulla kaikki oli salaista). Kertoivat, että olen gang stalking vainon kohde. Antoivat linkkejä.mm suomi24 ketjuihin, joita silloin oli paljon.

Yksi syy, miksi nyt kirjoittelen on ritys jakaa vainotietoutta, että ne kohteet, jotka eivät tajua olevansa vainon kohteita, voisivat tajuta. Mutta kun eiväthän ne näitä ketjuja lue. Ja media kieltäytyy julkaisemasta mitään gang stakingiin liittyvää. Onneksi sentään koulukiusaamisista puhutaan ja nyt sitten myös maalittamisesta.

EN OLE TÄÄLLÄ HAKEAKSENI APUA VAAN LEVITTÄMÄSSÄ TIETOA.

Jos tiedätte hyviä keinoja tiedon levittämiseen, kertokaa.i

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ensimmäinen kysyjä, jota tässä jo ehdittiin syyttää stalkkeriksi. En ole stalkkeri, vaan epäilen itsekin joutuneeni näissä ketjuissa kuvailtuun tilanteeseen. En kuitenkaan kuule mitään sanojeni toistamisia veemäisellä äänellä eikä naapurini vedä raivohulluna vessaa. Pystyn kuitenkin eläytymään tilanteeseen, jossa ihminen kuulee omia sanojaan toistettavan tai jotain muuta kommentointia kaikesta mahdollisesta loputtomiin mahdollisimman ikävästi, koska olen lukenut ja kuullut tarkkoja kuvauksia tällaisesta. Se kuulostaa täysin painajaismaiselta. Yhteiskuntahan selittää näitä sairaudella. Kuten jo mainitsinkin, olen lukenut eräästä kirjasta teorian, joka ei selittänyt noita sairaudella. En luonnollisestikaan voi mitenkään tietää, oliko sekään teoria totta, tai mikä sitten olisi totuus asiasta. Tiedän vain, että itse turvautuisin kaikkiin käytettävissä oleviin keinoihin, jos kuulisin jatkuvaa kommentointia tekemisistäni ääninä korvissani, sen lopettamiseksi.

Huomaan, että kokemuksenne eivät ole aivan samat. Olen myös skeptinen, koska monesti tällaiset kokemukset ovat loppuneet ihmisiltä lääkkeillä. Mutta tiedän, että näin ei ole kaikilla. Tapahtuu todistettavasti asioita, joita ei pysty mitenkään loogisesti selittämään kuulostamatta umpihullulta.

Kysyinkin siksi, kun en pystynyt näiden kertomusten perusteella erottamaan, minkälaisista tapauksista kerrotte.

On mielestäni todella outoa, jos tuollaista mimiikkaa oikeasti tehdään tuolla ulkona. Jos lukemaani on uskominen, se kuitenkin saattaa oikeasti kuulua osana vainoamistoimintaan.

Kuitenkin vastauksesta voi päätellä, että olette yliherkistyneet tuolle toiminnalle, toisin sanoen näette sitä sielläkin, missä sitä ei ole. Tuokin on täysin ymmärrettävää, jos ensin on oikeasti kiusattu erittäin epätodennäköisillä ja uskomattomillakin keinoilla. Mistä vainottu voisi tietää, mistä milloinkin on kyse?

Matkimisen tunnistan kyllä ilmiönä. Toisena henkilönä esiintyminen on sitä. Esimerkiksi urkitaan henkilöä jopa laittomin keinoin ja aletaan sen jälkeen matkia häntä ja kaikkia mahdollisia hänen tapojaan mahdollisimman pilkkaavalla tyylillä. Sanat ovat yksi keino, käytetään tuolle henkilölle tyypillisiä sanoja ja sanakäänteitä ja esiinnytään naurettavassa valossa.

Olette ilmeisesti antaneet tuollaisen toiminnan tuhota elämänne. Ymmärrän senkin, koska voi olla niinkin, että muuten se tuhotaan puolestanne lopullisesti. Toisaalta tuo äänien kuuleminen on psykiatrinen ilmiö (vielä) nykyään. Itse hakisin siihen nappia heti, mutta ehkä ihmisillä on syynsä olla niitä hakematta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten sinut toimitettaisiin hoitoon ja pakkolääkittäisiin, sillä eihän kukaan voi sinua iskeä puukolla selkään, ei ainakaan jos sinulla on joku vaikka kuinka vanha psykiatrinen diagnoosi. Onkohan tässä jokin salattu logiikka?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiva, että joku kirjoittelee ja ajattelee asioita. Minulle on luultavassti "ostettu" gang stalking loppuelämän iloksi. Se alkoi, kun olin hyvin pukeutunut virkanainen ja nyt jälkeenpäin tajuan, että ulossavustamiseni oli jo osa sitä.
      Olin siihen aikaan myös omaishoitaja, mikä uuvutti täysin. Kun omainen sitten kuoli, ei elämä helpottanutkaan. Kun arveltiin, että olin perinyt sain rosvot kimppuuni, mutta myös stalkkerit ovat olleet kuvassa.
      Hankin itselleni uudet sosiaaliset ympyrät, turvalliset ja pienet. Olin sitkeä sissi ja arvelin, että kyllä tästä vielä selviän. Gang stalking vaino on ollut päällä ja meni aina vaan kauheammaksi. Vasta lähes 20 vuoden kuluttua vainoni huomanneet muut vainotut saivat minuun yhteyden ( minulla kaikki oli salaista). Kertoivat, että olen gang stalking vainon kohde. Antoivat linkkejä.mm suomi24 ketjuihin, joita silloin oli paljon.

Yksi syy, miksi nyt kirjoittelen on ritys jakaa vainotietoutta, että ne kohteet, jotka eivät tajua olevansa vainon kohteita, voisivat tajuta. Mutta kun eiväthän ne näitä ketjuja lue. Ja media kieltäytyy julkaisemasta mitään gang stakingiin liittyvää. Onneksi sentään koulukiusaamisista puhutaan ja nyt sitten myös maalittamisesta.

EN OLE TÄÄLLÄ HAKEAKSENI APUA VAAN LEVITTÄMÄSSÄ TIETOA.

Jos tiedätte hyviä keinoja tiedon levittämiseen, kertokaa.i

Eli onko joku ostanut sinun naapurisi vetämään vessaa aina samaan aikaan kun sinä käyt yöllä vessassa ja kävelemään polkua pitkin samalla tavalla kun sinä kävelit?

• Anonyymi kirjoitti:

Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

Itse kuuntelen musiikkia julkisissa jne. Ei tarvitse kuunnella. Suljen sen pois elämästäni siten. Huppu on hyvä, en näe miimikoita hupun alta. Jotenkin surkuhupaista, mutta joillain näyttää olevan pakonomainen tarve tulla 'iholle' tervehtimään. Siitä tunnistaa stalkkerin. Joudun ottamaan sekä hupun, että kuulokkeet pois - hetkeksi.

• Matkimisella tuhotaan henkilökohtainen keskustelu/vuorovaikutus. Ei tee enää mieli puhua, mieluummin vaikenee.

Näin pihalla isän, joka tuli polkupyörällä lapsille tarkoitettu vaunuosa edessä. Satuin kohdalle. Sanoin: saako vähän kurkata vaunun sisälle. Vaunu oli vielä suljettu. MInä: jaaha , siellä nukutaan. On vissiin mukavat olot. Ja lelukin on mahtunut mukaan.- On turvallisempaa kuin minun lapsuudessa. Silloin lapsia kuljetettiin pyörän tarakalla.
    - Tässä kaikki. Normaalia sosiaalista toimintaa taholtani, mielestäni. Mutta kun sitä ei sallita minulle. Jouduin vähän myöhemmin kuulemaan puheeni raivoisalla äänellä matkittuna, useammin kuin kerran.

• Niin, sinä ei ollut kaikki. Kysyin isältä, saanko katsoa kun en ollut ennen nähnyt tällaista vaunua läheltä.- En siis uteliaana kurkkinut kenenkään lasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä ei ollut kaikki. Kysyin isältä, saanko katsoa kun en ollut ennen nähnyt tällaista vaunua läheltä.- En siis uteliaana kurkkinut kenenkään lasta.

Olet varmaan nainen?

Parempi tutustua vanhempaan ensin kunnolla ennenkun mennään lapsia moikkailemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan nainen?

Parempi tutustua vanhempaan ensin kunnolla ennenkun mennään lapsia moikkailemaan.

Mummot ja vaarit elävät vielä sitä aikaa johon itse lapsina tottuivat ja pidettiin ainoana oikeana eli lapset olivat yhteisiä ja lapsien hyvinvointi oli yhteinen asia kuten myös huijareiden torjuminen.

Nyt asenteet ovat muuttumassa: on huonoa käytöstä huomioida tuntemattomien ihmisten lapsia muuten kuin etäältä ihailla näitä kullannuppuja.

• Gang stalkingissa ihmiseltä viedään kaikki yksityisyys.
    Matkiminen auttaa siinäkin tavoitteessa. Teolta, kokemukselta viedään henkilökohtaisuus/yksityisyyskin matkimalla se.

Esim. olin lähes yksin järven uimarannalla. Uimisen lisäksi kuljin polkua myöten vasempaan suuntaan ja oikeaan suuntaan rantaa myöten. Js sitten vielä yläpuolella olevaa metsätietä myöten.
    Seuraavalla kerralla kun olin rannalla, stalkkeriporukka samat ilmeet naamaallaan kulki nähteni vasempaan ja oikeaan ja metsätietä. Kävelivät kokemukseni päältä Ei ollut enää omani.

Henkilökohtaisia kokemuksia kytätään ja sitten myöhemmin ikävään tyyliin samalla tavoin useaankin kertaan toistetaan, mitä on nähty ja kuviteltu minun kokeneen, tunteneen. - En viitsi kertoa esimerkkejä. Stalkkerit tunnistaisivat ja sitten joutuisin kuulemaan samoja uudestaan.

• Miksi pidit sitä polkua pitkin kävelemistä niin tärkeänä kokemuksena, että muut eivät saisi tehdä samalla tavalla?

Minä keksin montakin syytä miksi minä saattaisin kävellä jotain polkua pitkin käytännössä lähes samalla tavalla kun edellä kävellyt ihminen on kävellyt.

Esimerkiksi jos polun päässä on umpikuja, tai hieno paikka tms. missä kannattaa käydä. Voisin käydä siellä ja kääntyä takaisin ja mennä metsätietä pitkin, jos vaikka auto on sen tien varrella tai vastaavaa.

• Gang stalking ei ole muusta inhimillisestä käyttätymisestä tat toiminnasta irralline avaruudesta saatu vain-ohjelma. Kyllä siihen liittyvää toimintaa tapahtuu muutenkin, kaiken rikollistakin.
    Gang stalking on systeemi, joka on kehitetty ddr:n stasin zerzetungista USA:ssa CIA:n ja FBI:n tilaustyönä, mm. käyttäytymistieteilijöiden työnä.
    Nyt yksittäiseen tekoon/tapahtumaan vedoten: sitähän tapahtuu muillekin, ei voi kumota sitä. että joku on vainon kohde.
    Tiesin jo, kun minulle aloitettiin yläkerran vessan vetäminen, kun menin pytylle istumaan Piruuttani rupesin käymään pytyllä vähän väliä. Ja yläkerran täti veti vessansa. Kyllä hän jo varmaan arvasi, että vedätän häntä, mutta, kun oli käsketty, ei voinut lopettaa.
    Tässä talossa on huoneistokohtainen vesimittari. Jossakin räävin, että kiva nostattaa hänen vesilaskuaan. Oli kai mennyt stalkkerien korviin. Olin seuraavana vappuna paljon poissa. - Sain sitten isännöitsijältä huomautksen vedenkuluksestani. Soinä vappuna oli tainnut kulua vettä satoja litroja, vaikka olin poissa.- On varmaan ollut kaikki kraanat auki. - Stalkkerien kosto, mutta voithan sinä selittää kaiken tavalliseksi. Ja minä vain luulen.

• Täällä on ketju, missä ihmetellääm, miksi stalkkerit pitävät huolta, että heidän stalkkauksensa huomastaan. No kun haluavat, että kohde tajuaastalkkaukseksi, eikä yritä selittää sattumaksi tai huonoksi tuuriksi.

Esim se samoja polkuja kulkeminen tehtiin sellaisella elekielellä, ettei epäselväksi jäänyt. Kyllähän siellä usein ihmkisiä niillä polyuilla oli kulkenut niin, etten ollut huomiota kiinnittänyt.

Mutta hyvä, että olet kriittinen

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä on ketju, missä ihmetellääm, miksi stalkkerit pitävät huolta, että heidän stalkkauksensa huomastaan. No kun haluavat, että kohde tajuaastalkkaukseksi, eikä yritä selittää sattumaksi tai huonoksi tuuriksi.

Esim se samoja polkuja kulkeminen tehtiin sellaisella elekielellä, ettei epäselväksi jäänyt. Kyllähän siellä usein ihmkisiä niillä polyuilla oli kulkenut niin, etten ollut huomiota kiinnittänyt.

Mutta hyvä, että olet kriittinen

Mitä se elekieli nyt sitten oli? Moikkasitko niitä kun tulivat vastaan ja hymyilit iloisesti?

Kuulostat oikeasti hyvin paranoidiselta. Polkua pitkin käveleminen ei edelleenkään kuulosta stalkkaukselta, ei myöskään vessan vetäminen yläkerrassa.

Ja vaikka polkua pitkin käveleminen olisikin jotain "stalkkausta", niin mitä väliä sillä on? Siinähän kävelee. Tai siinähän vetää vessaan. Ei kai tuollaisesta ole sinulle mitään vaaraa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se elekieli nyt sitten oli? Moikkasitko niitä kun tulivat vastaan ja hymyilit iloisesti?

Kuulostat oikeasti hyvin paranoidiselta. Polkua pitkin käveleminen ei edelleenkään kuulosta stalkkaukselta, ei myöskään vessan vetäminen yläkerrassa.

Ja vaikka polkua pitkin käveleminen olisikin jotain "stalkkausta", niin mitä väliä sillä on? Siinähän kävelee. Tai siinähän vetää vessaan. Ei kai tuollaisesta ole sinulle mitään vaaraa?

Et tajua asian ydintä. Otin tahallani gang stalking keinovalikoimasta selkeän ja "vaarattoman".

Googlaa mimicry gang stalkingissa. Sieltä tulee monia otsikoita, joissa mimimcry esiintyy gang stalkingin yhteydessä. Ehkä saat lisävaloa.

Joskus kun minulle oli kerrottu olevani gs-kohde ja tulin näille palstoille, kirjoitin esimerkin kiinalaisesta vesikidutuksesta. Siinä vanki kahlitaan paikkaan, jossa yläpuolelta tippuu säännöllisin väliajoin otsaan vesipisara. Ihan vaaraton vesipisara. - Kun tätä on jatkunut muutama tunti, vanki menee ihan sekaisin.
      Ja huom. menetelmän nimi on kidutus.

• Anonyymi kirjoitti:

Et tajua asian ydintä. Otin tahallani gang stalking keinovalikoimasta selkeän ja "vaarattoman".

Googlaa mimicry gang stalkingissa. Sieltä tulee monia otsikoita, joissa mimimcry esiintyy gang stalkingin yhteydessä. Ehkä saat lisävaloa.

Joskus kun minulle oli kerrottu olevani gs-kohde ja tulin näille palstoille, kirjoitin esimerkin kiinalaisesta vesikidutuksesta. Siinä vanki kahlitaan paikkaan, jossa yläpuolelta tippuu säännöllisin väliajoin otsaan vesipisara. Ihan vaaraton vesipisara. - Kun tätä on jatkunut muutama tunti, vanki menee ihan sekaisin.

Googlaa hakusanoilla gang stalking Suomessa , niin näet minkälaiseen vainoKOKONAISUUTEEN mimicry liittyy pienenä (verrattuina muihin taktiikoihin) täydentävänä osuutena.

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän tarinaasi voi uskoa, jos kerrot jostain polkua pitkin kävelemisestä, kun miljoonat ihmiset kävelevät päivittäin jotain polkua pitkin ja vetävät vessaa, eikä siinä ole mitään erikoista.

Jos pelkäät yksityisyytesi vuoksi, niin voit kertoa tilanteen mitä sinulle on tapahtunut, mutta esim jos se tapahtuu kaupassa, niin voit mainita että tapahtui kirjastossa jne. Kunhan vaan sanot että tarinassa on keksittyjä osia. Näin sinua ei voi yhdistää tarinaan, varsinkin kun väitätte että kohteita on tuhansia.

• Olette kaikki ihan kreisejä. Ei mitään Mimicrytä ole olemassa. Ei ainakaan teidän kohdalla.

• ,Samaa mieltä, ihan kreisiksi mennyt ketju. Minä en ole kreisi, en kuule ääniä päässäni, kyllä ihan face to face sanottu se, mikä on sanottu.
      Mutta kun nämä tahallaan "ymmärtävät väärin" niin turha on yrittää esimerkillä valaista, senkin käyttävät asian hämmentämiseen.

Lopetan tämän hullun porukan kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

,Samaa mieltä, ihan kreisiksi mennyt ketju. Minä en ole kreisi, en kuule ääniä päässäni, kyllä ihan face to face sanottu se, mikä on sanottu.
      Mutta kun nämä tahallaan "ymmärtävät väärin" niin turha on yrittää esimerkillä valaista, senkin käyttävät asian hämmentämiseen.

Lopetan tämän hullun porukan kanssa.

Kaunis-sana ja lastenkuljetusvaunu pyörän edessä paljastivat minut stalkkereiille- Pistivät lekkeripeliksi tämän ketjun, etten kertoisi lisää. Olisi meinaan materiaalia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaunis-sana ja lastenkuljetusvaunu pyörän edessä paljastivat minut stalkkereiille- Pistivät lekkeripeliksi tämän ketjun, etten kertoisi lisää. Olisi meinaan materiaalia.

Olen valmis uskomaan mitä tahansa, kunnes toisin todistetaan. Sen verran omituista juttua on tässä luettavana ja kuultavana ollut.

• Jos vaatetusta matkitaan, kannattaa tehdä itse vaatteita, esim. kutoa itse erikoisen värinen villapaita. Silloin matkijat joutuvat näkemään enemmän vaivaa pystyäkseen pukeutumaan samalla tavalla.

• Kerrotaanpa tähän tällainen juttu. Eli minun naapurini on epäillyt minun vainoavan häntä. En ole hänelle koskaan mitenkään erityisemmin puhunut, joten hän on tuon tulkinnan keksinyt jostain ihan itse. Mistä tiedän hänen epäilevän?

No, hän on oven takana käynyt valittamassa että minä kuulemma sähkötän hänen päätänsä. Ihan kaikella kunnioituksella, ei tuollainen ole edes mahdollista, enkä edes ymmärrä mistä minua syytetään. Millä tavalla jonkun päätä sähkötetään seinien läpi? Minä en täällä tee muuta kun datailen kotonani ihan normaalisti ja elän normaalia elämää.

En oikein tiedä miten häneen pitäisi reagoida? Myös muut naapurit ovat kertoneet minulle, että tämä kyseinen naapuri on heille kertonut minun lähettävän sähköä hänen päähänsä.

Tiedän esimerkiksi naapuruston lasten matkineen häntä, sillä hän käyttäytyy omituisesti. En rupea nyt täsmentämään sen enempää ettei kukaan pysty arvaamaan edes vahingossa kenestä puhun. On kuitenkin mahdollista, että hän on kävellyt paikalle ja nähnyt tai kuullut meidän puhuvan hänestä.

Jos sanon että "en minä lähetä sähköä päähäsi", niin uskooko hän sitä? Mitä te muut vastaaviin juttuihin uskovat toivoisitte että teidän naapurinne, jota epäilette kovasti, tekisi?

Jossain vaiheessa lakkasin moikkaamasta häntä käytävässä, kun ajattelin että se vaan pahentaa näitä hänen harhojaan, mutta nyt olen päättänyt että olen häntä kohtaan niin ystävällinen kun mahdollista.

Uskon hänellä olevan jo nyt vaikeaa mielenterveydellisten ongelmiensa takia, joten miksi pahentaisin sitä käyttäytymällä epäkohteliaasti.

• MINKÄLAINEN ON IHMINEN, JOKA MATKII TOISTA ILKEÄSSÄ MIELESSÄ : puheita, käyttämiään sanoja, ilmeitä.jne.

Voisitko sinä matkia, vaikka osoittaaksesi halventamista, että toinen on mielestäsi naurettava, tai sinä voi käyttää valtaa olemalla papukaija.jne.

• Ei se ole toisen matkimista että toivottaa hyvää päivää, tai käyttää samoja sanoja; suomenkielessä on kohtuullisen vähän sanoja, ei ole epänormaalia jos keskustelussa samat termit vilisee.

Vai onko normaali keskustelu mielestäsi sellaista missä kumpikin puhuu aivan eri asioista?

On myös hyvin todennäköistä että kaksi samalla seudulla asuvaa kansalaista puhuu ylipäätään samantapaisesti; tämän seurausta on se että puheenparren avulla voidaan päätellä mistä toinen on kotoisin. ts. hyvin yleinen ilmiö.

Ja mitä tulee ilmeisiin, niin, sekin on normaalia että hymyillään toiselle.

• Vastailkaapa, että voi kysellä lisää.

Noin yleisesti sanotaan, että jos ei ole päässä omaa tuotantoa. pitää matkia. Ihan on pitänyt tekijänoikeuslaki tehdä. - Se on kylläkin erit arinaa kuin gs:n mimicry.

• Weird Al Yankovic lookalikeja vilisee erään stalkatun lähihoitajan pensas-aidan tuntumassa Lausteella, puhuvatkin samankaltaisella äänellä, mutta Oulun murretta ja Raumangielt.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    91
    3628
  2. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    77
    512
  3. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    34
    399
  4. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    80
    389