MATKIMINEN ELI MIMICRY KUULUU STALKKAUKSEEN

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksiaa teillä muilla on. Matkitaanko puheitanne, eleitänne tai vaatetustanne? - Minulle on tehty kaikkea.

185

1457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko taas unohtanut ottaa lääkkeet?

      • Anonyymi

        Yllä oleva viesti on gaslightningiä.


    • Anonyymi

      Kommentoin puheen matkimista. Kerroin yksityiskohtaisia esimerkkejä Ei sallittu. Kävi vain väläys ja lensin Googlen sivulle.

      • Anonyymi

        minua matkitaan ja kun olen kirjoittanut siitä, jätetään pelkät esimerkkisanat näkyviin: kuka hullu siinä kirjoittelee


    • Anonyymi

      Matkimisella ei ole tarkoitus saada aikaan vain epämiellyttää sirkusmaista, "skitsofreenista" ympäristöä, vaan pahempaa tuhoa. - Minä ole joutunut lopettamaan puhumisen sen takia.
      Onpas kaunis päivä tai hieno ruska. on liikaa. Käytetään matkimiseen.
      Jos jotakin pientä small talkingia joudun käyttämään, teen sen kulunein fraasein tavallisella äänellä. Jos lipsahtaa henkilökohtaisempi sävy tai vähän tunnetta, siihen isketään kiinni. Sitä toistetaan minulle lukuisia kertoja erilaisin irvailevin sävyin.
      Siinä vähän esimerkkejä. On jatkunut lähes 10 v. Alusta

      • Anonyymi

        Edellinen kirjoittaminen loppui yhtäkkiä, kun lensin Googlen etusivulle.
        Jatkan vain lauseen loppuun.
        Alusta asti olen ihmetellyt, miten puheeni on saatu muistiin ja levitettyä muille stalkkereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaminen loppui yhtäkkiä, kun lensin Googlen etusivulle.
        Jatkan vain lauseen loppuun.
        Alusta asti olen ihmetellyt, miten puheeni on saatu muistiin ja levitettyä muille stalkkereille.

        Kun näköjään sallitaakin, kirjoitan vielä esimerkin.
        Kun kerran kaikki matkitaan, olen kaventanut sanavarastoa. Käytän sanaa kaunis kaikesta visuaalisesti miellyttävästä. En anna matkijoiden käyttöön henkilökohtaisempia/vivahteikkaampia ilmaisuja.

        Olen sitten joutunut kuulemaan kaunis sanaa satoja, ehkä jo tuhansia kertoja erilaisin rääpivin tyylein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näköjään sallitaakin, kirjoitan vielä esimerkin.
        Kun kerran kaikki matkitaan, olen kaventanut sanavarastoa. Käytän sanaa kaunis kaikesta visuaalisesti miellyttävästä. En anna matkijoiden käyttöön henkilökohtaisempia/vivahteikkaampia ilmaisuja.

        Olen sitten joutunut kuulemaan kaunis sanaa satoja, ehkä jo tuhansia kertoja erilaisin rääpivin tyylein.

        En sentään tuhansia kertoja, vaikka siltä se välillä on tuntunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näköjään sallitaakin, kirjoitan vielä esimerkin.
        Kun kerran kaikki matkitaan, olen kaventanut sanavarastoa. Käytän sanaa kaunis kaikesta visuaalisesti miellyttävästä. En anna matkijoiden käyttöön henkilökohtaisempia/vivahteikkaampia ilmaisuja.

        Olen sitten joutunut kuulemaan kaunis sanaa satoja, ehkä jo tuhansia kertoja erilaisin rääpivin tyylein.

        Itse käytän sanaa ihana. :D
        Voihan niiden kustannuksella pitää hauskaakin-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän sanaa ihana. :D
        Voihan niiden kustannuksella pitää hauskaakin-

        Stalkkereiden ominaisuuksiin kuuluu hauskan pitäminen toisten kustanuksella, ilkeys ja vahingonilo ja ilkeys en ole stalkkeri. -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereiden ominaisuuksiin kuuluu hauskan pitäminen toisten kustanuksella, ilkeys ja vahingonilo ja ilkeys en ole stalkkeri. -

        Minulla on ylivoimainen ominaisuus, etten ymmärrä vittuilua, ennen kuin huomenna. 'Mitähän se oikeesti tarkoitti?'
        Vartti-immuuni vittuilulle, joka vituttaa stalkkereita.
        Vähän vammainen siinä suhteessa, mutta saahan vammaiselle vittuilla.
        Mitä se kertoo vammaiselle vittuilevista? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereiden ominaisuuksiin kuuluu hauskan pitäminen toisten kustanuksella, ilkeys ja vahingonilo ja ilkeys en ole stalkkeri. -

        Stalkkereiden ominaisuuksiin kuuluu hauskan pitäminen toisten kustanuksella, ilkeys ja vahingonilo ja ilkeys en ole stalkkeri. -

        Lisäksi se oikea kidutus joka johtaa kuolemaan. Mutta ilmeisesti imevät uhrin ensin kuiviin sitten aloittavat tappamisen. He leikkivät uhrin elimillä, eritteillä, kaikella mitä uhrilla on. He myös leikkivät uhrin lemmikkien kanssa sairaita leikkejään. He salakuvaavat uhria koko ajan. Onko se jonkun mielestä normaalia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereiden ominaisuuksiin kuuluu hauskan pitäminen toisten kustanuksella, ilkeys ja vahingonilo ja ilkeys en ole stalkkeri. -

        Lisäksi se oikea kidutus joka johtaa kuolemaan. Mutta ilmeisesti imevät uhrin ensin kuiviin sitten aloittavat tappamisen. He leikkivät uhrin elimillä, eritteillä, kaikella mitä uhrilla on. He myös leikkivät uhrin lemmikkien kanssa sairaita leikkejään. He salakuvaavat uhria koko ajan. Onko se jonkun mielestä normaalia....

        "Onko se jonkun mielestä normaalia...."

        Sen ainakin osaan sanoa että tuollaisen tekstin ajattelu ja kirjoittaminen ei ole normaalia.


    • Anonyymi

      40 vuotta myöhemmin vanhemmat ovat ruvenneet matkimaan minua, kun jättivät kastikkeen ruoasta pois samaan tapaan kuin minä lapsuudessa.

      • Anonyymi

        Lapset oppivat paljon matkimalla. Opin ottaminen toisen ihmisen fiksusta tekemisestä, ei ole mimicryä.

        Toihan onkin fiksu tapa tehdä asias, minä kanssa rupean tekemään niin.


    • Anonyymi

      Aloittaja keksi aiheen minulta puhuttuani siitä aiemmin eri medioissa.

      Etkö narsistina ymmärrä mihin om persoonasi loppuu ja minun alkaa et ole minä.

      • Anonyymi

        Jestas, en keksinyt aihetta sinulta. Olen ollut matkimisen kohteena kauan. Tuli mieleen, kun äsken lenkillä jouduin. Halusin vaan avata uuden ketjun.

        Googlailin äsken hakusanoilla: mimicry gang stalkingissa. Siellä oli otsikko:Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä/Kauppalehti.fi 26.9.2014. - On oikein ehtaa gang stalkingista kirjoittamista. Sellaista ei enää näe. SUOSITTELEN.


      • Anonyymi

        Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

        Toinen vaihtoehto on, että koet tämän keskustelunaiheen vihjailuna, koska se sattui samanaikaisesti kun itse olit kirjoitellut aiheesta jonnekin.

        Tekö siis molemmat kuulette käyttämiänne sanoja toistettavan satoja kertoja päivän aikana? Mistä? Ainakin aloittajalla käsitän näin olevan.

        Joskus tuosta oli erikoinen teoria eräässä kirjassa. En enää muista, miten se meni, mutta psykiatria ei ollut osallisena selityksessä, eikä myökään supertietokone tai muukaan nykymuotoinen laite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

        Toinen vaihtoehto on, että koet tämän keskustelunaiheen vihjailuna, koska se sattui samanaikaisesti kun itse olit kirjoitellut aiheesta jonnekin.

        Tekö siis molemmat kuulette käyttämiänne sanoja toistettavan satoja kertoja päivän aikana? Mistä? Ainakin aloittajalla käsitän näin olevan.

        Joskus tuosta oli erikoinen teoria eräässä kirjassa. En enää muista, miten se meni, mutta psykiatria ei ollut osallisena selityksessä, eikä myökään supertietokone tai muukaan nykymuotoinen laite.

        Ihan on tuo edellinen viesti kuin stalkkerin kirjoittamaa. He myös "käsittävät väärin" voidakseen syyttää. Irroittavat asiayhteydestä muutaman sanan ja vetävät siitä väärän johtopäätöksen. Se kenelle johtopäätös kerrotaan, ei voi tarkistaa alkuperäistä yhteyttä puheessa eikä täälläkään viitsi haeskella ketjusta. Siinä yksi syy olla puhumatta.

        Kiitos hyvästä esimerkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on tuo edellinen viesti kuin stalkkerin kirjoittamaa. He myös "käsittävät väärin" voidakseen syyttää. Irroittavat asiayhteydestä muutaman sanan ja vetävät siitä väärän johtopäätöksen. Se kenelle johtopäätös kerrotaan, ei voi tarkistaa alkuperäistä yhteyttä puheessa eikä täälläkään viitsi haeskella ketjusta. Siinä yksi syy olla puhumatta.

        Kiitos hyvästä esimerkistä.

        Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
        Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
        Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.

        " toistettava käyttämiänne sanoja satoja kertoja päivän aikana"

        En ole sellaista väittänyt. Mainitsen kokemuksia kertyneen 10 v ajalta. Erikseen mainitsen kaunis-sanan. - Stalkkeri lisää päivän aikana, "mainitsemianne" sanoja, jne.- Jos tällaisen stalkkerin väitteitä rupeaa oikomaan, saa kirjoittaa viestinsä uudelleen.

        Kaunis-sana ja loputon matkiminen osuu erääseen stalkkausta toteuttavaan ryhmään niin pahasti, että on pitänyt sotkea viestini epäuskottavaksi.

        Sitten pitää muistaa, että KAIKKI TAKTIIKAT GANG STALKINGISSA TÄHTÄÄVÄT TUHOAMISEEN, myös matkiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on tuo edellinen viesti kuin stalkkerin kirjoittamaa. He myös "käsittävät väärin" voidakseen syyttää. Irroittavat asiayhteydestä muutaman sanan ja vetävät siitä väärän johtopäätöksen. Se kenelle johtopäätös kerrotaan, ei voi tarkistaa alkuperäistä yhteyttä puheessa eikä täälläkään viitsi haeskella ketjusta. Siinä yksi syy olla puhumatta.

        Kiitos hyvästä esimerkistä.

        Minä en ainakaan ymmärrä mistä tässä aloituksessa on kyse. Ymmärrän hyvin jos joku tulee ihmettelemään, kun usein tällä palstalla ei perustella mitään. Heitetään vaan joku mystinen viittaus johonkin ja kaikkien mukamas pitäisi tietää mistä puhutaan.

        Olisi hyödyllistä että aloitus perustellaan kunnolla ja laitetaan vaikka linkki sinne mistä on keskustelussa on kyse.

        Mitä se toistaminen käytännössä on? Kuinka usein sitä tapahtuu? Kenen toimesta? Kuvaile joku käytännön esimerkki tilanteesta jossa sinulle on käynyt niin? Eli vaikka jos kaupassa tms. joku on toiminut noin, niin kuvaile tilanne, jotta asian voisi ymmärtää ja mahdollisesti auttaa, tai antaa neuvoja miten kyseisen kaltaiset tilanteet voi välttää.

        BTW. Minä en kirjoittanut tuota aiempaa kommenttia johon vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ymmärrä mistä tässä aloituksessa on kyse. Ymmärrän hyvin jos joku tulee ihmettelemään, kun usein tällä palstalla ei perustella mitään. Heitetään vaan joku mystinen viittaus johonkin ja kaikkien mukamas pitäisi tietää mistä puhutaan.

        Olisi hyödyllistä että aloitus perustellaan kunnolla ja laitetaan vaikka linkki sinne mistä on keskustelussa on kyse.

        Mitä se toistaminen käytännössä on? Kuinka usein sitä tapahtuu? Kenen toimesta? Kuvaile joku käytännön esimerkki tilanteesta jossa sinulle on käynyt niin? Eli vaikka jos kaupassa tms. joku on toiminut noin, niin kuvaile tilanne, jotta asian voisi ymmärtää ja mahdollisesti auttaa, tai antaa neuvoja miten kyseisen kaltaiset tilanteet voi välttää.

        BTW. Minä en kirjoittanut tuota aiempaa kommenttia johon vastasit.

        Vihjesana ketjun otsikossa on gang stalking
        Tällä palstalla joku/jotkut ottivat gang stalking kohteen elämästä esille ihmisuhdepuolia. Kohteelta tuhotaan sosiaalinen verkosto, myrkytetään ihmisuhteet. -Olisiko jotakin vielä mahdollista.
        Minä otin esille yhtenä gang stalking-taktiikkana matkimisen. Toivoin, että sitä kokeneet tunnistaisivat sen vainotaktiikaksi ja kertoisivat ehkä omia kokemuksiaan.

        Jos et tiedä gang stalkingista, Googlaa: Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä?/ Kauppalehti.fi. Klikkaa sitten otsikkoa ja lue keskustelu. Sen jölkeen tiedät gang stalkingisyta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjesana ketjun otsikossa on gang stalking
        Tällä palstalla joku/jotkut ottivat gang stalking kohteen elämästä esille ihmisuhdepuolia. Kohteelta tuhotaan sosiaalinen verkosto, myrkytetään ihmisuhteet. -Olisiko jotakin vielä mahdollista.
        Minä otin esille yhtenä gang stalking-taktiikkana matkimisen. Toivoin, että sitä kokeneet tunnistaisivat sen vainotaktiikaksi ja kertoisivat ehkä omia kokemuksiaan.

        Jos et tiedä gang stalkingista, Googlaa: Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä?/ Kauppalehti.fi. Klikkaa sitten otsikkoa ja lue keskustelu. Sen jölkeen tiedät gang stalkingisyta.

        Gang stalking on joukko/yhteisövaino, joka tähtää ihmisen tuhoamiseen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti.
        On myös kapea-alaisempia joukkovainoja, joissa käytetään gang stalkingin taktiikoita, puhutaan stalkkauksesta.

        Nyt on noussut esille maalittaminen, kun sitä suunnitellaan kriminalisoitavaksi tiettyjen ihmisryhmien osalta, jotka joutuvat kohteeksi julkisen ammattinsa takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalking on joukko/yhteisövaino, joka tähtää ihmisen tuhoamiseen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti.
        On myös kapea-alaisempia joukkovainoja, joissa käytetään gang stalkingin taktiikoita, puhutaan stalkkauksesta.

        Nyt on noussut esille maalittaminen, kun sitä suunnitellaan kriminalisoitavaksi tiettyjen ihmisryhmien osalta, jotka joutuvat kohteeksi julkisen ammattinsa takia.

        Nykyään vainon kohteista käytetään nimitystä Targeted Individual eli TI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalking on joukko/yhteisövaino, joka tähtää ihmisen tuhoamiseen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti.
        On myös kapea-alaisempia joukkovainoja, joissa käytetään gang stalkingin taktiikoita, puhutaan stalkkauksesta.

        Nyt on noussut esille maalittaminen, kun sitä suunnitellaan kriminalisoitavaksi tiettyjen ihmisryhmien osalta, jotka joutuvat kohteeksi julkisen ammattinsa takia.

        Luin mainitsemaasi keskustelua. Siellä joku ihmetteli, että miten hän voi kuulla yläkerran vessan ääniä kerrostalossa? Tottakai kerrostalossa kuulee muiden asukkaiden ääniä yölläkin. Olihan hän itsekin hereillä kuullakseen jonkun muun olevan.

        Minä asun kerrostalossa ja tiedän tämän erittäin hyvin. Minua ei gang stalkata, vaikka kuulenkin kerrostalossa muiden asukkaiden ääniä ja näen ihmisiä keskustelemassa mennessäni ulos ja usein näen poliisiautonkin mennessäni ulos.

        Itseasiassa todella usein, sillä tällä alueella poliisi partioi paljon. On ns "huonoa aluetta".

        Onpa poliisi jopa pysähtynyt ihan pelkästään minun takiani yöllä ja ruvennut sohimaan minua niillä valoillansa. Minua ei gang stalkata. Vaikutin varmasti epäilyttävältä, sillä olin ulkona valokuvaamassa ja he halusivat nähdä mitä teen. Minun asunnossani on myös tehty kotietsintä poliisin toimesta muuttaessani tänne. Kävivät kaikki paikat läpi, katsoivat jopa vaatekaappiin ja suihkuverhon taakse. Tuo kuitenkin johtui luultavasti asunnon edellisestä asukkaasta eikä minusta. He etsivät jotain henkilöä jonka ajateltiin olevan täällä. Sen jälkeen poliisilla ei ole ollut asuntooni asiaa. Ambulanssi on kuitenkin pari kertaa käynyt valitettavasti, sillä olen diabeetikko ja muutaman kerran hoitotasapaino heittänyt. He ovat pelastaneet minun henkeni.

        Jos asut monta vuotta samassa talossa, niin on hyvin todennäköistä että useammankin kerran näet naapurit juttelemassa keskenään mennessäsi ulos. Tilastollisesti niin on pakkokin käydä.

        Tiedän myös, että tässä taloyhtiössä on paljon wifi verkkoja, koska pystyn näkemään niiden kaikkien nimet kännykälläni. Kaverini taloyhtiössä on jopa verkko nimeltään Supo!

        Kuka vaan voi nimetä oman verkkonsa millä nimellä tahansa, eikä kaverianikaan gang stalkata. Supo on wifiverkon nimenä sellainen, jollaisen voisin periaatteessa itsekin tehdä, ihan vaan koska on "jännä" nimi. Tyypillisiä nuorten miesten tekemiä wifiverkkoja voisi olla vaikka "agenttiverkko" "poliisi" "rosvoverkko" "hubble" "NASA" jne. Usein se on keino viestiä jotain naapureille. Voit laittaa wifiverkon nimeksi vaikka "olkaa hiljaa", jos naapurit metelöi. Sitten vaan toivot, että he näkevät verkon joskus ja ovat hiljaa.

        Oletko nyt varma, että kyseessä on systemaattinen vaino? En voi mitenkään tietää sinusta mitään, joten kyselen vaan kysymyksiä, jotka todennäköisesti menevät ihan totaalisen metsään. Kyselen kuitenkin jotta voisin ymmärtää sinua. Minä kirjoittelen eri nettipalstoilla auttaakseni ihmisiä. En kiusatakseni.

        Pukeudutko hyvin? Huolehditko itsestäsi, peseydytkö päivittäin ja peset hampaat, etkä haise vanhalta viinalta jne? Tuollaiset asiat ovat hyvin tärkeitä, jos haluaa ylläpitää sosiaaliset suhteet muihin ihmisiin.

        Osaatko keskustella asioista mistä muut ikäisesi henkilöt yleensä puhuvat? Esim vaikka jääkiekosta, tai autoista tms. vai yritätkö muuttaa aina keskustelua johonkin omaan aiheeseesi, josta muut eivät ole kiinnostuneita, tai jota pitävät jopa omituisena, kuten gang stalking, tai ufot, tai litteä maa, tai muut vastaavat. Suurin osa ihmisistä pitää tuollaisia asioita liian korkealentoisina ja ehkä jopa typerinä.

        Onko sinulla harrastuksia joissa voisit tavata muita ihmisiä. Esimerkiksi uimahallissa, tai punttisalilla, tai vastaavassa harrastuksessa käyminen on aika normaaleja asioita mitä ihmiset tekee.

        Jos käyttäydyt millään tavalla erikoisesti, niin on hyvin todennäköistä, että sinulla on vaikeuksia löytää ns. kavereita kun samantyyppisiä ihmisiä ei meinaa löytyä.

        Tässä näkyy ihmisten valitettava raadollisuus. Enää nykyään ei monikaan välitä yksinäisistä ihmisistä. Harvoin esimerkiksi joku aspergeria sairastava pääsee mihinkään extroverttien kaveriporukkaan, kun hän ei valitettavasti ymmärrä kyseisen extroverttiporukan juttuja.
        Aspergeriin kuuluu yleensä sellainen, että ei kykene tunnistamaan toisten ihmisten tunteita. Eli jos joku hymyilee, hän ei välttämättä tiedä hymyileekö hän ilkeästi vai iloisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin mainitsemaasi keskustelua. Siellä joku ihmetteli, että miten hän voi kuulla yläkerran vessan ääniä kerrostalossa? Tottakai kerrostalossa kuulee muiden asukkaiden ääniä yölläkin. Olihan hän itsekin hereillä kuullakseen jonkun muun olevan.

        Minä asun kerrostalossa ja tiedän tämän erittäin hyvin. Minua ei gang stalkata, vaikka kuulenkin kerrostalossa muiden asukkaiden ääniä ja näen ihmisiä keskustelemassa mennessäni ulos ja usein näen poliisiautonkin mennessäni ulos.

        Itseasiassa todella usein, sillä tällä alueella poliisi partioi paljon. On ns "huonoa aluetta".

        Onpa poliisi jopa pysähtynyt ihan pelkästään minun takiani yöllä ja ruvennut sohimaan minua niillä valoillansa. Minua ei gang stalkata. Vaikutin varmasti epäilyttävältä, sillä olin ulkona valokuvaamassa ja he halusivat nähdä mitä teen. Minun asunnossani on myös tehty kotietsintä poliisin toimesta muuttaessani tänne. Kävivät kaikki paikat läpi, katsoivat jopa vaatekaappiin ja suihkuverhon taakse. Tuo kuitenkin johtui luultavasti asunnon edellisestä asukkaasta eikä minusta. He etsivät jotain henkilöä jonka ajateltiin olevan täällä. Sen jälkeen poliisilla ei ole ollut asuntooni asiaa. Ambulanssi on kuitenkin pari kertaa käynyt valitettavasti, sillä olen diabeetikko ja muutaman kerran hoitotasapaino heittänyt. He ovat pelastaneet minun henkeni.

        Jos asut monta vuotta samassa talossa, niin on hyvin todennäköistä että useammankin kerran näet naapurit juttelemassa keskenään mennessäsi ulos. Tilastollisesti niin on pakkokin käydä.

        Tiedän myös, että tässä taloyhtiössä on paljon wifi verkkoja, koska pystyn näkemään niiden kaikkien nimet kännykälläni. Kaverini taloyhtiössä on jopa verkko nimeltään Supo!

        Kuka vaan voi nimetä oman verkkonsa millä nimellä tahansa, eikä kaverianikaan gang stalkata. Supo on wifiverkon nimenä sellainen, jollaisen voisin periaatteessa itsekin tehdä, ihan vaan koska on "jännä" nimi. Tyypillisiä nuorten miesten tekemiä wifiverkkoja voisi olla vaikka "agenttiverkko" "poliisi" "rosvoverkko" "hubble" "NASA" jne. Usein se on keino viestiä jotain naapureille. Voit laittaa wifiverkon nimeksi vaikka "olkaa hiljaa", jos naapurit metelöi. Sitten vaan toivot, että he näkevät verkon joskus ja ovat hiljaa.

        Oletko nyt varma, että kyseessä on systemaattinen vaino? En voi mitenkään tietää sinusta mitään, joten kyselen vaan kysymyksiä, jotka todennäköisesti menevät ihan totaalisen metsään. Kyselen kuitenkin jotta voisin ymmärtää sinua. Minä kirjoittelen eri nettipalstoilla auttaakseni ihmisiä. En kiusatakseni.

        Pukeudutko hyvin? Huolehditko itsestäsi, peseydytkö päivittäin ja peset hampaat, etkä haise vanhalta viinalta jne? Tuollaiset asiat ovat hyvin tärkeitä, jos haluaa ylläpitää sosiaaliset suhteet muihin ihmisiin.

        Osaatko keskustella asioista mistä muut ikäisesi henkilöt yleensä puhuvat? Esim vaikka jääkiekosta, tai autoista tms. vai yritätkö muuttaa aina keskustelua johonkin omaan aiheeseesi, josta muut eivät ole kiinnostuneita, tai jota pitävät jopa omituisena, kuten gang stalking, tai ufot, tai litteä maa, tai muut vastaavat. Suurin osa ihmisistä pitää tuollaisia asioita liian korkealentoisina ja ehkä jopa typerinä.

        Onko sinulla harrastuksia joissa voisit tavata muita ihmisiä. Esimerkiksi uimahallissa, tai punttisalilla, tai vastaavassa harrastuksessa käyminen on aika normaaleja asioita mitä ihmiset tekee.

        Jos käyttäydyt millään tavalla erikoisesti, niin on hyvin todennäköistä, että sinulla on vaikeuksia löytää ns. kavereita kun samantyyppisiä ihmisiä ei meinaa löytyä.

        Tässä näkyy ihmisten valitettava raadollisuus. Enää nykyään ei monikaan välitä yksinäisistä ihmisistä. Harvoin esimerkiksi joku aspergeria sairastava pääsee mihinkään extroverttien kaveriporukkaan, kun hän ei valitettavasti ymmärrä kyseisen extroverttiporukan juttuja.
        Aspergeriin kuuluu yleensä sellainen, että ei kykene tunnistamaan toisten ihmisten tunteita. Eli jos joku hymyilee, hän ei välttämättä tiedä hymyileekö hän ilkeästi vai iloisesti.

        Ihan kiva, että joku kirjoittelee ja ajattelee asioita. Minulle on luultavassti "ostettu" gang stalking loppuelämän iloksi. Se alkoi, kun olin hyvin pukeutunut virkanainen ja nyt jälkeenpäin tajuan, että ulossavustamiseni oli jo osa sitä.
        Olin siihen aikaan myös omaishoitaja, mikä uuvutti täysin. Kun omainen sitten kuoli, ei elämä helpottanutkaan. Kun arveltiin, että olin perinyt sain rosvot kimppuuni, mutta myös stalkkerit ovat olleet kuvassa.
        Hankin itselleni uudet sosiaaliset ympyrät, turvalliset ja pienet. Olin sitkeä sissi ja arvelin, että kyllä tästä vielä selviän. Gang stalking vaino on ollut päällä ja meni aina vaan kauheammaksi. Vasta lähes 20 vuoden kuluttua vainoni huomanneet muut vainotut saivat minuun yhteyden ( minulla kaikki oli salaista). Kertoivat, että olen gang stalking vainon kohde. Antoivat linkkejä.mm suomi24 ketjuihin, joita silloin oli paljon.

        Yksi syy, miksi nyt kirjoittelen on ritys jakaa vainotietoutta, että ne kohteet, jotka eivät tajua olevansa vainon kohteita, voisivat tajuta. Mutta kun eiväthän ne näitä ketjuja lue. Ja media kieltäytyy julkaisemasta mitään gang stakingiin liittyvää. Onneksi sentään koulukiusaamisista puhutaan ja nyt sitten myös maalittamisesta.

        EN OLE TÄÄLLÄ HAKEAKSENI APUA VAAN LEVITTÄMÄSSÄ TIETOA.

        Jos tiedätte hyviä keinoja tiedon levittämiseen, kertokaa.i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
        Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.

        Olen ensimmäinen kysyjä, jota tässä jo ehdittiin syyttää stalkkeriksi. En ole stalkkeri, vaan epäilen itsekin joutuneeni näissä ketjuissa kuvailtuun tilanteeseen. En kuitenkaan kuule mitään sanojeni toistamisia veemäisellä äänellä eikä naapurini vedä raivohulluna vessaa. Pystyn kuitenkin eläytymään tilanteeseen, jossa ihminen kuulee omia sanojaan toistettavan tai jotain muuta kommentointia kaikesta mahdollisesta loputtomiin mahdollisimman ikävästi, koska olen lukenut ja kuullut tarkkoja kuvauksia tällaisesta. Se kuulostaa täysin painajaismaiselta. Yhteiskuntahan selittää näitä sairaudella. Kuten jo mainitsinkin, olen lukenut eräästä kirjasta teorian, joka ei selittänyt noita sairaudella. En luonnollisestikaan voi mitenkään tietää, oliko sekään teoria totta, tai mikä sitten olisi totuus asiasta. Tiedän vain, että itse turvautuisin kaikkiin käytettävissä oleviin keinoihin, jos kuulisin jatkuvaa kommentointia tekemisistäni ääninä korvissani, sen lopettamiseksi.

        Huomaan, että kokemuksenne eivät ole aivan samat. Olen myös skeptinen, koska monesti tällaiset kokemukset ovat loppuneet ihmisiltä lääkkeillä. Mutta tiedän, että näin ei ole kaikilla. Tapahtuu todistettavasti asioita, joita ei pysty mitenkään loogisesti selittämään kuulostamatta umpihullulta.

        Kysyinkin siksi, kun en pystynyt näiden kertomusten perusteella erottamaan, minkälaisista tapauksista kerrotte.

        On mielestäni todella outoa, jos tuollaista mimiikkaa oikeasti tehdään tuolla ulkona. Jos lukemaani on uskominen, se kuitenkin saattaa oikeasti kuulua osana vainoamistoimintaan.

        Kuitenkin vastauksesta voi päätellä, että olette yliherkistyneet tuolle toiminnalle, toisin sanoen näette sitä sielläkin, missä sitä ei ole. Tuokin on täysin ymmärrettävää, jos ensin on oikeasti kiusattu erittäin epätodennäköisillä ja uskomattomillakin keinoilla. Mistä vainottu voisi tietää, mistä milloinkin on kyse?

        Matkimisen tunnistan kyllä ilmiönä. Toisena henkilönä esiintyminen on sitä. Esimerkiksi urkitaan henkilöä jopa laittomin keinoin ja aletaan sen jälkeen matkia häntä ja kaikkia mahdollisia hänen tapojaan mahdollisimman pilkkaavalla tyylillä. Sanat ovat yksi keino, käytetään tuolle henkilölle tyypillisiä sanoja ja sanakäänteitä ja esiinnytään naurettavassa valossa.

        Olette ilmeisesti antaneet tuollaisen toiminnan tuhota elämänne. Ymmärrän senkin, koska voi olla niinkin, että muuten se tuhotaan puolestanne lopullisesti. Toisaalta tuo äänien kuuleminen on psykiatrinen ilmiö (vielä) nykyään. Itse hakisin siihen nappia heti, mutta ehkä ihmisillä on syynsä olla niitä hakematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kuvio tapahtuu myös toiminnan tasolla. Kuviteltu esimerkki: pihalla joku iskisi puukolla selkään. Huutaisin kivusta. - Asiasta kerrottaisiin, että se huusi pihalla. Aiheutti häiriötä.
        Toiminnan tasolla kerrotaan reaktio, mutta ei syytä siihen. Puheen tasolla: "sinähän sanoit." Juu, kyllä minä nekin sanat sanoin, mutta alkuperäisessä asiayhteydessään tarkoittivat muuta kuin"sinähän sanoit" matkija antaa nyt ymmärtää.

        Ja sitten sinut toimitettaisiin hoitoon ja pakkolääkittäisiin, sillä eihän kukaan voi sinua iskeä puukolla selkään, ei ainakaan jos sinulla on joku vaikka kuinka vanha psykiatrinen diagnoosi. Onkohan tässä jokin salattu logiikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva, että joku kirjoittelee ja ajattelee asioita. Minulle on luultavassti "ostettu" gang stalking loppuelämän iloksi. Se alkoi, kun olin hyvin pukeutunut virkanainen ja nyt jälkeenpäin tajuan, että ulossavustamiseni oli jo osa sitä.
        Olin siihen aikaan myös omaishoitaja, mikä uuvutti täysin. Kun omainen sitten kuoli, ei elämä helpottanutkaan. Kun arveltiin, että olin perinyt sain rosvot kimppuuni, mutta myös stalkkerit ovat olleet kuvassa.
        Hankin itselleni uudet sosiaaliset ympyrät, turvalliset ja pienet. Olin sitkeä sissi ja arvelin, että kyllä tästä vielä selviän. Gang stalking vaino on ollut päällä ja meni aina vaan kauheammaksi. Vasta lähes 20 vuoden kuluttua vainoni huomanneet muut vainotut saivat minuun yhteyden ( minulla kaikki oli salaista). Kertoivat, että olen gang stalking vainon kohde. Antoivat linkkejä.mm suomi24 ketjuihin, joita silloin oli paljon.

        Yksi syy, miksi nyt kirjoittelen on ritys jakaa vainotietoutta, että ne kohteet, jotka eivät tajua olevansa vainon kohteita, voisivat tajuta. Mutta kun eiväthän ne näitä ketjuja lue. Ja media kieltäytyy julkaisemasta mitään gang stakingiin liittyvää. Onneksi sentään koulukiusaamisista puhutaan ja nyt sitten myös maalittamisesta.

        EN OLE TÄÄLLÄ HAKEAKSENI APUA VAAN LEVITTÄMÄSSÄ TIETOA.

        Jos tiedätte hyviä keinoja tiedon levittämiseen, kertokaa.i

        Eli onko joku ostanut sinun naapurisi vetämään vessaa aina samaan aikaan kun sinä käyt yöllä vessassa ja kävelemään polkua pitkin samalla tavalla kun sinä kävelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista haluta olla ainoa vainottava, vai miten tuo pitäisi ymmärtää. Kuulostaa suuruudenhullulta suoraan sanottuna. Luulisi olevan vain helpottavaa, ettei ainoana olisi tuollaisen sairaan toiminnan kohteena.

        Toinen vaihtoehto on, että koet tämän keskustelunaiheen vihjailuna, koska se sattui samanaikaisesti kun itse olit kirjoitellut aiheesta jonnekin.

        Tekö siis molemmat kuulette käyttämiänne sanoja toistettavan satoja kertoja päivän aikana? Mistä? Ainakin aloittajalla käsitän näin olevan.

        Joskus tuosta oli erikoinen teoria eräässä kirjassa. En enää muista, miten se meni, mutta psykiatria ei ollut osallisena selityksessä, eikä myökään supertietokone tai muukaan nykymuotoinen laite.

        Itse kuuntelen musiikkia julkisissa jne. Ei tarvitse kuunnella. Suljen sen pois elämästäni siten. Huppu on hyvä, en näe miimikoita hupun alta. Jotenkin surkuhupaista, mutta joillain näyttää olevan pakonomainen tarve tulla 'iholle' tervehtimään. Siitä tunnistaa stalkkerin. Joudun ottamaan sekä hupun, että kuulokkeet pois - hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kuuntelen musiikkia julkisissa jne. Ei tarvitse kuunnella. Suljen sen pois elämästäni siten. Huppu on hyvä, en näe miimikoita hupun alta. Jotenkin surkuhupaista, mutta joillain näyttää olevan pakonomainen tarve tulla 'iholle' tervehtimään. Siitä tunnistaa stalkkerin. Joudun ottamaan sekä hupun, että kuulokkeet pois - hetkeksi.

        Tässä olen saanut koosteen useamman henkilön valituksista .

        Sanoisin, että tässä on muiden taholta GASLIGHNING niminen stalkkaus. Tämä määritelmä on peräisin YK:n ihmisoikeuskomissaarin sivulta saadusta harrassment-listasta.

        Se on psykologisen halventamisen muoto, jossa aktiivisesti yritetään kaivaa maata uhrin jalkojen alta ja saada heidät epäilemään itseään niin, että menettävät kaiken itdseluottamuksensa ja itsekunnioituksensa ja ovat siksi helpompia manipuloida ja työntää mielenterveyshoidon tielle.

        Minuun tämä ei tehoa, mutta muiden lukijoiden silmissä minut saatetaan epäilyttävään valoon. -Että meneekin sitten mustamaalaus-stalkkauksen nimiin.

        terkkuja vaan sinulle stalkkeri


    • Anonyymi

      Matkimisella tuhotaan henkilökohtainen keskustelu/vuorovaikutus. Ei tee enää mieli puhua, mieluummin vaikenee.

      Näin pihalla isän, joka tuli polkupyörällä lapsille tarkoitettu vaunuosa edessä. Satuin kohdalle. Sanoin: saako vähän kurkata vaunun sisälle. Vaunu oli vielä suljettu. MInä: jaaha , siellä nukutaan. On vissiin mukavat olot. Ja lelukin on mahtunut mukaan.- On turvallisempaa kuin minun lapsuudessa. Silloin lapsia kuljetettiin pyörän tarakalla.
      - Tässä kaikki. Normaalia sosiaalista toimintaa taholtani, mielestäni. Mutta kun sitä ei sallita minulle. Jouduin vähän myöhemmin kuulemaan puheeni raivoisalla äänellä matkittuna, useammin kuin kerran.

      • Anonyymi

        Niin, sinä ei ollut kaikki. Kysyin isältä, saanko katsoa kun en ollut ennen nähnyt tällaista vaunua läheltä.- En siis uteliaana kurkkinut kenenkään lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinä ei ollut kaikki. Kysyin isältä, saanko katsoa kun en ollut ennen nähnyt tällaista vaunua läheltä.- En siis uteliaana kurkkinut kenenkään lasta.

        Olet varmaan nainen?

        Parempi tutustua vanhempaan ensin kunnolla ennenkun mennään lapsia moikkailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan nainen?

        Parempi tutustua vanhempaan ensin kunnolla ennenkun mennään lapsia moikkailemaan.

        Mummot ja vaarit elävät vielä sitä aikaa johon itse lapsina tottuivat ja pidettiin ainoana oikeana eli lapset olivat yhteisiä ja lapsien hyvinvointi oli yhteinen asia kuten myös huijareiden torjuminen.

        Nyt asenteet ovat muuttumassa: on huonoa käytöstä huomioida tuntemattomien ihmisten lapsia muuten kuin etäältä ihailla näitä kullannuppuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot ja vaarit elävät vielä sitä aikaa johon itse lapsina tottuivat ja pidettiin ainoana oikeana eli lapset olivat yhteisiä ja lapsien hyvinvointi oli yhteinen asia kuten myös huijareiden torjuminen.

        Nyt asenteet ovat muuttumassa: on huonoa käytöstä huomioida tuntemattomien ihmisten lapsia muuten kuin etäältä ihailla näitä kullannuppuja.

        Asun samassa taloyhtiössä. Kyllä on isä nähnyt minun liikkuvan pihalla.

        Siis minulta huonoa käytöstä. Entäs naapurin muijalta, joka raivoisalla äänellä toisteli puheitani - No selitystä; ovat hellareita molemmat. se pyörävaunun omistaja B-talosta ja matkija-akka A-talosta. Ihan omituisesti käyttäytyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun samassa taloyhtiössä. Kyllä on isä nähnyt minun liikkuvan pihalla.

        Siis minulta huonoa käytöstä. Entäs naapurin muijalta, joka raivoisalla äänellä toisteli puheitani - No selitystä; ovat hellareita molemmat. se pyörävaunun omistaja B-talosta ja matkija-akka A-talosta. Ihan omituisesti käyttäytyviä.

        Ja nyt on niin, että tämän pikkukaupungin helluntailaiset ovat mukana gs-vainossani tosi ahkerasti.


        Niin että älä kusipää luule tietäväsi paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt on niin, että tämän pikkukaupungin helluntailaiset ovat mukana gs-vainossani tosi ahkerasti.


        Niin että älä kusipää luule tietäväsi paremmin.

        Miksi tämä naapurin nainen sinun puheitasi matkisi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Taidat kuulla pään sisälläsi ääniä, kannattaa harkita lääkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä naapurin nainen sinun puheitasi matkisi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Taidat kuulla pään sisälläsi ääniä, kannattaa harkita lääkitystä.

        En kuule ääniä pään sisällä tai miten se kuulohomma nyt normaalisti sujuu. Korviin menee ääntä ja sieltä se etenee aivoihin ja puhe tulee siellä ymmärretyksi.

        Jaa, helluntaisilla on omat oudot kuvionsa ja siihen vielä stalkkaus lisäksi.

        Pitäisiköhän minun kysyä siltä muijalta, jos vielä muistaisi tai kuvauksen perusteella osaisi sanoa, miksi häneen kuului raivota. Tällä muijalla on lapsia. Olen niiden kanssa ohimennen puhunut eikä se ole äitiä raivostuttanut


    • Anonyymi

      Gang stalkingissa ihmiseltä viedään kaikki yksityisyys.
      Matkiminen auttaa siinäkin tavoitteessa. Teolta, kokemukselta viedään henkilökohtaisuus/yksityisyyskin matkimalla se.

      Esim. olin lähes yksin järven uimarannalla. Uimisen lisäksi kuljin polkua myöten vasempaan suuntaan ja oikeaan suuntaan rantaa myöten. Js sitten vielä yläpuolella olevaa metsätietä myöten.
      Seuraavalla kerralla kun olin rannalla, stalkkeriporukka samat ilmeet naamaallaan kulki nähteni vasempaan ja oikeaan ja metsätietä. Kävelivät kokemukseni päältä Ei ollut enää omani.

      Henkilökohtaisia kokemuksia kytätään ja sitten myöhemmin ikävään tyyliin samalla tavoin useaankin kertaan toistetaan, mitä on nähty ja kuviteltu minun kokeneen, tunteneen. - En viitsi kertoa esimerkkejä. Stalkkerit tunnistaisivat ja sitten joutuisin kuulemaan samoja uudestaan.

      • Anonyymi

        Miksi pidit sitä polkua pitkin kävelemistä niin tärkeänä kokemuksena, että muut eivät saisi tehdä samalla tavalla?

        Minä keksin montakin syytä miksi minä saattaisin kävellä jotain polkua pitkin käytännössä lähes samalla tavalla kun edellä kävellyt ihminen on kävellyt.

        Esimerkiksi jos polun päässä on umpikuja, tai hieno paikka tms. missä kannattaa käydä. Voisin käydä siellä ja kääntyä takaisin ja mennä metsätietä pitkin, jos vaikka auto on sen tien varrella tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidit sitä polkua pitkin kävelemistä niin tärkeänä kokemuksena, että muut eivät saisi tehdä samalla tavalla?

        Minä keksin montakin syytä miksi minä saattaisin kävellä jotain polkua pitkin käytännössä lähes samalla tavalla kun edellä kävellyt ihminen on kävellyt.

        Esimerkiksi jos polun päässä on umpikuja, tai hieno paikka tms. missä kannattaa käydä. Voisin käydä siellä ja kääntyä takaisin ja mennä metsätietä pitkin, jos vaikka auto on sen tien varrella tai vastaavaa.

        Seliseli,

        minä tunnistin stalkkereiksi. Eivät tehneet rannalla muuta kuin samat kävelyt ja lähtivät pois. jne-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli,

        minä tunnistin stalkkereiksi. Eivät tehneet rannalla muuta kuin samat kävelyt ja lähtivät pois. jne-

        Käyn joka päivä lenkillä 2- 3 kertaa. Muitakin ihmisiä on ja perässäkin kuljetaan, mutta eivät matki minua.


    • Anonyymi

      Gang stalking ei ole muusta inhimillisestä käyttätymisestä tat toiminnasta irralline avaruudesta saatu vain-ohjelma. Kyllä siihen liittyvää toimintaa tapahtuu muutenkin, kaiken rikollistakin.
      Gang stalking on systeemi, joka on kehitetty ddr:n stasin zerzetungista USA:ssa CIA:n ja FBI:n tilaustyönä, mm. käyttäytymistieteilijöiden työnä.
      Nyt yksittäiseen tekoon/tapahtumaan vedoten: sitähän tapahtuu muillekin, ei voi kumota sitä. että joku on vainon kohde.
      Tiesin jo, kun minulle aloitettiin yläkerran vessan vetäminen, kun menin pytylle istumaan Piruuttani rupesin käymään pytyllä vähän väliä. Ja yläkerran täti veti vessansa. Kyllä hän jo varmaan arvasi, että vedätän häntä, mutta, kun oli käsketty, ei voinut lopettaa.
      Tässä talossa on huoneistokohtainen vesimittari. Jossakin räävin, että kiva nostattaa hänen vesilaskuaan. Oli kai mennyt stalkkerien korviin. Olin seuraavana vappuna paljon poissa. - Sain sitten isännöitsijältä huomautksen vedenkuluksestani. Soinä vappuna oli tainnut kulua vettä satoja litroja, vaikka olin poissa.- On varmaan ollut kaikki kraanat auki. - Stalkkerien kosto, mutta voithan sinä selittää kaiken tavalliseksi. Ja minä vain luulen.

      • Anonyymi

        Täällä on ketju, missä ihmetellääm, miksi stalkkerit pitävät huolta, että heidän stalkkauksensa huomastaan. No kun haluavat, että kohde tajuaastalkkaukseksi, eikä yritä selittää sattumaksi tai huonoksi tuuriksi.

        Esim se samoja polkuja kulkeminen tehtiin sellaisella elekielellä, ettei epäselväksi jäänyt. Kyllähän siellä usein ihmkisiä niillä polyuilla oli kulkenut niin, etten ollut huomiota kiinnittänyt.

        Mutta hyvä, että olet kriittinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ketju, missä ihmetellääm, miksi stalkkerit pitävät huolta, että heidän stalkkauksensa huomastaan. No kun haluavat, että kohde tajuaastalkkaukseksi, eikä yritä selittää sattumaksi tai huonoksi tuuriksi.

        Esim se samoja polkuja kulkeminen tehtiin sellaisella elekielellä, ettei epäselväksi jäänyt. Kyllähän siellä usein ihmkisiä niillä polyuilla oli kulkenut niin, etten ollut huomiota kiinnittänyt.

        Mutta hyvä, että olet kriittinen

        Mitä se elekieli nyt sitten oli? Moikkasitko niitä kun tulivat vastaan ja hymyilit iloisesti?

        Kuulostat oikeasti hyvin paranoidiselta. Polkua pitkin käveleminen ei edelleenkään kuulosta stalkkaukselta, ei myöskään vessan vetäminen yläkerrassa.

        Ja vaikka polkua pitkin käveleminen olisikin jotain "stalkkausta", niin mitä väliä sillä on? Siinähän kävelee. Tai siinähän vetää vessaan. Ei kai tuollaisesta ole sinulle mitään vaaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se elekieli nyt sitten oli? Moikkasitko niitä kun tulivat vastaan ja hymyilit iloisesti?

        Kuulostat oikeasti hyvin paranoidiselta. Polkua pitkin käveleminen ei edelleenkään kuulosta stalkkaukselta, ei myöskään vessan vetäminen yläkerrassa.

        Ja vaikka polkua pitkin käveleminen olisikin jotain "stalkkausta", niin mitä väliä sillä on? Siinähän kävelee. Tai siinähän vetää vessaan. Ei kai tuollaisesta ole sinulle mitään vaaraa?

        Et tajua asian ydintä. Otin tahallani gang stalking keinovalikoimasta selkeän ja "vaarattoman".

        Googlaa mimicry gang stalkingissa. Sieltä tulee monia otsikoita, joissa mimimcry esiintyy gang stalkingin yhteydessä. Ehkä saat lisävaloa.

        Joskus kun minulle oli kerrottu olevani gs-kohde ja tulin näille palstoille, kirjoitin esimerkin kiinalaisesta vesikidutuksesta. Siinä vanki kahlitaan paikkaan, jossa yläpuolelta tippuu säännöllisin väliajoin otsaan vesipisara. Ihan vaaraton vesipisara. - Kun tätä on jatkunut muutama tunti, vanki menee ihan sekaisin.
        Ja huom. menetelmän nimi on kidutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajua asian ydintä. Otin tahallani gang stalking keinovalikoimasta selkeän ja "vaarattoman".

        Googlaa mimicry gang stalkingissa. Sieltä tulee monia otsikoita, joissa mimimcry esiintyy gang stalkingin yhteydessä. Ehkä saat lisävaloa.

        Joskus kun minulle oli kerrottu olevani gs-kohde ja tulin näille palstoille, kirjoitin esimerkin kiinalaisesta vesikidutuksesta. Siinä vanki kahlitaan paikkaan, jossa yläpuolelta tippuu säännöllisin väliajoin otsaan vesipisara. Ihan vaaraton vesipisara. - Kun tätä on jatkunut muutama tunti, vanki menee ihan sekaisin.
        Ja huom. menetelmän nimi on kidutus.

        Googlaa hakusanoilla gang stalking Suomessa , niin näet minkälaiseen vainoKOKONAISUUTEEN mimicry liittyy pienenä (verrattuina muihin taktiikoihin) täydentävänä osuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajua asian ydintä. Otin tahallani gang stalking keinovalikoimasta selkeän ja "vaarattoman".

        Googlaa mimicry gang stalkingissa. Sieltä tulee monia otsikoita, joissa mimimcry esiintyy gang stalkingin yhteydessä. Ehkä saat lisävaloa.

        Joskus kun minulle oli kerrottu olevani gs-kohde ja tulin näille palstoille, kirjoitin esimerkin kiinalaisesta vesikidutuksesta. Siinä vanki kahlitaan paikkaan, jossa yläpuolelta tippuu säännöllisin väliajoin otsaan vesipisara. Ihan vaaraton vesipisara. - Kun tätä on jatkunut muutama tunti, vanki menee ihan sekaisin.
        Ja huom. menetelmän nimi on kidutus.

        No eihän tarinaasi voi uskoa, jos kerrot jostain polkua pitkin kävelemisestä, kun miljoonat ihmiset kävelevät päivittäin jotain polkua pitkin ja vetävät vessaa, eikä siinä ole mitään erikoista.

        Jos pelkäät yksityisyytesi vuoksi, niin voit kertoa tilanteen mitä sinulle on tapahtunut, mutta esim jos se tapahtuu kaupassa, niin voit mainita että tapahtui kirjastossa jne. Kunhan vaan sanot että tarinassa on keksittyjä osia. Näin sinua ei voi yhdistää tarinaan, varsinkin kun väitätte että kohteita on tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tarinaasi voi uskoa, jos kerrot jostain polkua pitkin kävelemisestä, kun miljoonat ihmiset kävelevät päivittäin jotain polkua pitkin ja vetävät vessaa, eikä siinä ole mitään erikoista.

        Jos pelkäät yksityisyytesi vuoksi, niin voit kertoa tilanteen mitä sinulle on tapahtunut, mutta esim jos se tapahtuu kaupassa, niin voit mainita että tapahtui kirjastossa jne. Kunhan vaan sanot että tarinassa on keksittyjä osia. Näin sinua ei voi yhdistää tarinaan, varsinkin kun väitätte että kohteita on tuhansia.

        Voi ihan vapaasti yhdistää tarinaan, kunmukana olleet tai määränneet stalkkeripomot jo muutenkin tunnistavat minut.

        Olen Riksun vainottu, sittemmin Riksun TI ja nykyään anonyymi. Mene lukemaan Riihimäen palstalta vaikka ketjuja Riihimäki on paskapaikka tai Särisee,sirisee tai Uuden kaupunginjohtajan valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihan vapaasti yhdistää tarinaan, kunmukana olleet tai määränneet stalkkeripomot jo muutenkin tunnistavat minut.

        Olen Riksun vainottu, sittemmin Riksun TI ja nykyään anonyymi. Mene lukemaan Riihimäen palstalta vaikka ketjuja Riihimäki on paskapaikka tai Särisee,sirisee tai Uuden kaupunginjohtajan valinta.

        Olen kirjoittanut tätä palstaa uusille vainotuille, sellaisille, jotka vielä ovat epävarmoja siitä, miten suhtautua tapahtumiin.

        Olen kertonut esimerkkejä tavallisiin tilanteisiin liittyen ja sitten erikoisuuksia.

        Voi, voi, kumpikin teistä on mahdotonta.

        Kas kumma kun ette kiinalaiseen vesikidutukseen vastanneet, ettei teille olisi mitään tapahtunut, ette olisi välittänyt, olisitte ajatellut muita asioita, ja olettehan te suihkussakin käyneet ja sateessa kastuneet, eivät pisarat päätä selkaisin panneet.

        Te olette trolleja, jotka jotka kirjoitatte ketjua tukkoon ja hämmennätte asiaa. On niin vaarallista asiaa, kun siitä pikku käskyläiset helposti kiinni.

        Ihan sama. Jos joku aidolla mielenkiinnolla silmäilee tätä ketjua, kyllä sieltä joku hyödyllinen kohta silmiin osuu. Ja näitä minun stalkkereita vituttaa, kun kerron heistä,


    • Anonyymi

      Olette kaikki ihan kreisejä. Ei mitään Mimicrytä ole olemassa. Ei ainakaan teidän kohdalla.

      • Anonyymi

        ,Samaa mieltä, ihan kreisiksi mennyt ketju. Minä en ole kreisi, en kuule ääniä päässäni, kyllä ihan face to face sanottu se, mikä on sanottu.
        Mutta kun nämä tahallaan "ymmärtävät väärin" niin turha on yrittää esimerkillä valaista, senkin käyttävät asian hämmentämiseen.

        Lopetan tämän hullun porukan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,Samaa mieltä, ihan kreisiksi mennyt ketju. Minä en ole kreisi, en kuule ääniä päässäni, kyllä ihan face to face sanottu se, mikä on sanottu.
        Mutta kun nämä tahallaan "ymmärtävät väärin" niin turha on yrittää esimerkillä valaista, senkin käyttävät asian hämmentämiseen.

        Lopetan tämän hullun porukan kanssa.

        Kaunis-sana ja lastenkuljetusvaunu pyörän edessä paljastivat minut stalkkereiille- Pistivät lekkeripeliksi tämän ketjun, etten kertoisi lisää. Olisi meinaan materiaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis-sana ja lastenkuljetusvaunu pyörän edessä paljastivat minut stalkkereiille- Pistivät lekkeripeliksi tämän ketjun, etten kertoisi lisää. Olisi meinaan materiaalia.

        Olen valmis uskomaan mitä tahansa, kunnes toisin todistetaan. Sen verran omituista juttua on tässä luettavana ja kuultavana ollut.


    • Anonyymi

      Jos vaatetusta matkitaan, kannattaa tehdä itse vaatteita, esim. kutoa itse erikoisen värinen villapaita. Silloin matkijat joutuvat näkemään enemmän vaivaa pystyäkseen pukeutumaan samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Minä pukeudun nykyään pelkästään mustiin vaatteisiin.Niin monet muutkin, en luule, että matkivat.


    • Anonyymi

      Kerrotaanpa tähän tällainen juttu. Eli minun naapurini on epäillyt minun vainoavan häntä. En ole hänelle koskaan mitenkään erityisemmin puhunut, joten hän on tuon tulkinnan keksinyt jostain ihan itse. Mistä tiedän hänen epäilevän?

      No, hän on oven takana käynyt valittamassa että minä kuulemma sähkötän hänen päätänsä. Ihan kaikella kunnioituksella, ei tuollainen ole edes mahdollista, enkä edes ymmärrä mistä minua syytetään. Millä tavalla jonkun päätä sähkötetään seinien läpi? Minä en täällä tee muuta kun datailen kotonani ihan normaalisti ja elän normaalia elämää.

      En oikein tiedä miten häneen pitäisi reagoida? Myös muut naapurit ovat kertoneet minulle, että tämä kyseinen naapuri on heille kertonut minun lähettävän sähköä hänen päähänsä.

      Tiedän esimerkiksi naapuruston lasten matkineen häntä, sillä hän käyttäytyy omituisesti. En rupea nyt täsmentämään sen enempää ettei kukaan pysty arvaamaan edes vahingossa kenestä puhun. On kuitenkin mahdollista, että hän on kävellyt paikalle ja nähnyt tai kuullut meidän puhuvan hänestä.

      Jos sanon että "en minä lähetä sähköä päähäsi", niin uskooko hän sitä? Mitä te muut vastaaviin juttuihin uskovat toivoisitte että teidän naapurinne, jota epäilette kovasti, tekisi?

      Jossain vaiheessa lakkasin moikkaamasta häntä käytävässä, kun ajattelin että se vaan pahentaa näitä hänen harhojaan, mutta nyt olen päättänyt että olen häntä kohtaan niin ystävällinen kun mahdollista.

      Uskon hänellä olevan jo nyt vaikeaa mielenterveydellisten ongelmiensa takia, joten miksi pahentaisin sitä käyttäytymällä epäkohteliaasti.

      • Anonyymi

        Naapurisi pitäisi ottaa teltta ja makuupussi ja mennä metsään. Useasti. Oppisi rauhoittumaan.


    • Anonyymi

      MINKÄLAINEN ON IHMINEN, JOKA MATKII TOISTA ILKEÄSSÄ MIELESSÄ : puheita, käyttämiään sanoja, ilmeitä.jne.

      Voisitko sinä matkia, vaikka osoittaaksesi halventamista, että toinen on mielestäsi naurettava, tai sinä voi käyttää valtaa olemalla papukaija.jne.

      • Anonyymi

        Ei se ole toisen matkimista että toivottaa hyvää päivää, tai käyttää samoja sanoja; suomenkielessä on kohtuullisen vähän sanoja, ei ole epänormaalia jos keskustelussa samat termit vilisee.

        Vai onko normaali keskustelu mielestäsi sellaista missä kumpikin puhuu aivan eri asioista?

        On myös hyvin todennäköistä että kaksi samalla seudulla asuvaa kansalaista puhuu ylipäätään samantapaisesti; tämän seurausta on se että puheenparren avulla voidaan päätellä mistä toinen on kotoisin. ts. hyvin yleinen ilmiö.

        Ja mitä tulee ilmeisiin, niin, sekin on normaalia että hymyillään toiselle.


      • Anonyymi

        Vastailkaapa, että voi kysellä lisää.

        Noin yleisesti sanotaan, että jos ei ole päässä omaa tuotantoa. pitää matkia. Ihan on pitänyt tekijänoikeuslaki tehdä. - Se on kylläkin erit arinaa kuin gs:n mimicry.


    • Anonyymi

      Weird Al Yankovic lookalikeja vilisee erään stalkatun lähihoitajan pensas-aidan tuntumassa Lausteella, puhuvatkin samankaltaisella äänellä, mutta Oulun murretta ja Raumangielt.

    • Anonyymi

      Matkiminen stalkkausmuotona voimassa edelleen.

      Nyt kun se on ollut naaman ilmeen, kehon asennon ja kävelyn matkimista pihapiirissä niin mitäs minä siitä- Minä olen sellainen kuin olen, nee matkijat joutuvat luopumaan olmasta olemisestaan ja näkemään matkimisen vaivan.
      Enpäs kerro muuta.

      • Anonyymi

        Olisi tietenkin houkutus ottaa naamalle kummasllisia ilmeitä ja liikkua kuin sirkuspelle ,MUTTA silloin joutuisin luopumaan omastani ja minä myös näkemään vaivaa.


    • Anonyymi

      On nää "vainon uhrit" kamalia vainoajia.

      Kiinnittävät niin paljn huomiota kanssaihmisiin että pitävät näiden toimintaa oman toiminnan matkimisena. Osaavat naapureidensakin tekemisistä kertoa enemmän kuin naapurit itse muistavat.

      Eikö siis kukaan toinen saa mennä kauppaan, tai hymyillä?

      Itse kun menen kaupungille niin vitut välitän mitä muut tekevät, en kiinnitä siihen mitään huomiota. Mutta minähän en haluakkaan vainota kanssakulkijoita.

      • Anonyymi

        VAKIOKAAVA:

        Kun TI joutuu stalkatuksi ja tuo sen esille, stalkkeri heittäytyy viattomaksi uhriksi, uli, uli.

        Sen jälkeen alkaa syyttää TI:tä samasta/samanlaisesta teosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAKIOKAAVA:

        Kun TI joutuu stalkatuksi ja tuo sen esille, stalkkeri heittäytyy viattomaksi uhriksi, uli, uli.

        Sen jälkeen alkaa syyttää TI:tä samasta/samanlaisesta teosta.

        Olisko kuitenkin niin että meistä kahdesta ainoastaan minä tiedän olenko stalkeri vai enkö ole?

        Jos jostain syystä et ole samaa mieltä tuossa asiassa niin eiköhän tilanne ole sillä selvä?

        Miksi jokainen joka uskaltaa edes epäillä ettei väitettyä massiivista vainokoneistoa ole olemassa leimataan saman tien vainoajiksi? Onko aihe niin tulenarka ettei siitä saa puhua?

        Miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko kuitenkin niin että meistä kahdesta ainoastaan minä tiedän olenko stalkeri vai enkö ole?

        Jos jostain syystä et ole samaa mieltä tuossa asiassa niin eiköhän tilanne ole sillä selvä?

        Miksi jokainen joka uskaltaa edes epäillä ettei väitettyä massiivista vainokoneistoa ole olemassa leimataan saman tien vainoajiksi? Onko aihe niin tulenarka ettei siitä saa puhua?

        Miten on?

        Aihe on tulenarka. Me TI:t kävisimme mielellään julkista keskustelua. Äsken kesken viestin kitjoittamisen, minut heitettiin etusivulle-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihe on tulenarka. Me TI:t kävisimme mielellään julkista keskustelua. Äsken kesken viestin kitjoittamisen, minut heitettiin etusivulle-

        Nyt voilla olla niin, että minä voin tunnistaa sinut stalkkerksi, vaikka et itse sitä tajua. Stalkkeriy eivtä tiedä, mihin kokonaisuuteen kuuluvat, tekevät vain oman osuutensa, joka saattaa vaikuttaa pienelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voilla olla niin, että minä voin tunnistaa sinut stalkkerksi, vaikka et itse sitä tajua. Stalkkeriy eivtä tiedä, mihin kokonaisuuteen kuuluvat, tekevät vain oman osuutensa, joka saattaa vaikuttaa pienelle.

        Lukuisat kirjoitusvirheet kertovat, ettei mode/ylläpito tykännyt viestistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukuisat kirjoitusvirheet kertovat, ettei mode/ylläpito tykännyt viestistäni.

        Googlaa Suomen Joukkovainotut ry. Siellä kotisivulla on eriteltynä eri tyyppisiä joukkovainoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa Suomen Joukkovainotut ry. Siellä kotisivulla on eriteltynä eri tyyppisiä joukkovainoja.

        Miksi pitäisi googlata? Etkö voi laittaa linkkiä viestisi kylkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voilla olla niin, että minä voin tunnistaa sinut stalkkerksi, vaikka et itse sitä tajua. Stalkkeriy eivtä tiedä, mihin kokonaisuuteen kuuluvat, tekevät vain oman osuutensa, joka saattaa vaikuttaa pienelle.

        Ja tuon kommentin perusteella minä, joka en edelleen ole stalkeri, tunnistan sinut mielisairaaksi.

        En usko että koskaan ymmärrät miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon kommentin perusteella minä, joka en edelleen ole stalkeri, tunnistan sinut mielisairaaksi.

        En usko että koskaan ymmärrät miksi.

        Tuosta linkin laittamisestani. Ei hyväksytä, jos minä sen kirjoitan. Muille sallitaan. Minut tunnetaan. IP:ni on selvitetty. - Minun sallita kirjoittaa edes ketjun linkkiä toiselle palstalle.


    • Anonyymi

      Matkia voi muutakin kuin ilmeitä, eleitä tai käytettyjä ilmaisuja noin ärsyttämismielessä.
      Niillä voi kertoa, mitä tiedetään. Esim. minun kohdalla väärä johtopäätös, että näen kauhean huonosti. Edellisessä vanhassa tietokoneessa suomi24:n fonttikoko meni ihan yht,äkkiä ihan mikrokokoon. Viestiä kirjoittaessa niin pieneksi, ettei enää nähnyt lukea. Asialle ei voinut tehdä mitään,( Muilta osin tietokoneessa oli normaalifonttikoko.)

      Kun vuosi sitten vein auton huoltoon naapurikaupunkiin isoon paikkaan, siellä mies, jonka kanssa asioin, tuijotteli näyttöä viiden sentin päästä ja yritti ääneen arvailla, mitä siinä lukee.- Oli sellainen ilmiselvä matkiminen ja puheet suuntaan, että kaikenlaset sokeet sitä ratin takana istuu.

      • Anonyymi

        Valittelin suolessa muutaman kerran sitä, miten viestiä kirjoittaessa ei näe, mitä kirjoittaa. Hupsista. Fonttikoko suureni sen verran, että pysyin lukemaan,
        Että kuka/mikä taho sitä kokoa pystyim muuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valittelin suolessa muutaman kerran sitä, miten viestiä kirjoittaessa ei näe, mitä kirjoittaa. Hupsista. Fonttikoko suureni sen verran, että pysyin lukemaan,
        Että kuka/mikä taho sitä kokoa pystyim muuttamaan.

        Onnistuit jotenkin muuttamaan selaimesi zoomia; katso sieltä ylävalikosta "zoom" ja korjaa se 100%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuit jotenkin muuttamaan selaimesi zoomia; katso sieltä ylävalikosta "zoom" ja korjaa se 100%.

        Siitä vanhasta koneesta pieneni vain suomi24, ei muu. Mutta kiitos neuvosta, Nyt on uusi kone ja fontti kohdallaan, Sen osaisin suurentaakin.

        MUTTA olennaista viestissäni olivat ne jutut, että kytätään ikkunasta tekemisiäni, vedetään vääriä johtopäätöksiä, MATKITAAN ja väärän johtopäätöksen takia syytetään ajamisesta autolla sokeana. ---- ei jäänyt tähän ne syyttämiset


    • Anonyymi

      Joo mua matkitaan joka paikassa. Kun menen kävelylle niin ympärillä on heti muitakin, jotka kävelevät. Ostoksilla on aina vieressä joku, joka matkii miinua ja ostaa myös jotakin. Miät hyvänsä teenkin, aina on joku joka matkii minua ja tekee samaa.
      Vituttaa tommonen, miksei anneta olla rauhassa?

      • Anonyymi

        Heh heh, tosi nokkela ja omaperäinen trollaus.


      • Anonyymi

        Minuakin matkitaan. Aina kun käyn lainaamassa kirjastosta kirjan niin joku toinen lainaa kirjan heti minun jälkeen. Hirveetä gång stalkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin matkitaan. Aina kun käyn lainaamassa kirjastosta kirjan niin joku toinen lainaa kirjan heti minun jälkeen. Hirveetä gång stalkausta.

        Toinen äärimmäisen nokkela trollaus, hihihii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin matkitaan. Aina kun käyn lainaamassa kirjastosta kirjan niin joku toinen lainaa kirjan heti minun jälkeen. Hirveetä gång stalkausta.

        Toinen äärimmäisen nokkela trollaus, hihihii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen äärimmäisen nokkela trollaus, hihihii.

        Pyyhin kerran takapuoleni Tuntemattomaan mutta se toinen ei tehnyt niin hajosiko gäng stalkkaus


    • Anonyymi

      Kaupasta saa action kameroita, niillä sitten kuvaamaan ja videot esille jotta voitaisiin päätellä onko kyseessä normaali toiminta jonka "uhri" kokee jostain syystä väärin, vai mistä tässä matkinnassa on kyse.

      Kuten ketjussa on todettu, samalla seudulla asuvat puhuvat ja käyttäytyvät samalla tapaa; kyseessä ei ole matkinta vaan normaali ihmisten joukkokäytös.

      • Anonyymi

        En rupea kuvaamaan, ei kiinnosta. Jossakin gang stalkingin alkuvaiheissa sitä käytettiin paljon, mutta kun ei tehonnut, väheni vähiin. Tai kun gs on vaiheittain etenevä vaino, on vain siirrytty seuraavaan vaiheeseen.

        Esim. kuin tietty juttu oli omassa asuin talossa meneillään, kirjoitin siitä suomi24_ään. Loppui ja joku tuli nauraen sanomaan: ai sä huomasit.

        En todellakaan käytä energiaa tällaisen vaarattoman asia kuvaamiseen ja tutkimiseen. Netti on pullollaan ulkolaisia yotubevideoita tämän kaltaisista asioista. Niillä ei voi todistaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rupea kuvaamaan, ei kiinnosta. Jossakin gang stalkingin alkuvaiheissa sitä käytettiin paljon, mutta kun ei tehonnut, väheni vähiin. Tai kun gs on vaiheittain etenevä vaino, on vain siirrytty seuraavaan vaiheeseen.

        Esim. kuin tietty juttu oli omassa asuin talossa meneillään, kirjoitin siitä suomi24_ään. Loppui ja joku tuli nauraen sanomaan: ai sä huomasit.

        En todellakaan käytä energiaa tällaisen vaarattoman asia kuvaamiseen ja tutkimiseen. Netti on pullollaan ulkolaisia yotubevideoita tämän kaltaisista asioista. Niillä ei voi todistaa mitään.

        Matkiminen ei ole sellaista kuin trollin viestissä kuvataan. Ei seurata mukana ja peilikuvan lailla toisteta kaikkea, mitä uhri tekee. Ainakaan minulla ei ole ollut.


    • Anonyymi

      HYÖDYLLINEN MATKIMINEN

      Lapsi oppii matkimalla.

      Mallioppiminen. Vaikka harjoittelijana otetaan mallia ammattihenkilöstä,
      Eli kyllä ihminen matkia osaa.,

      Jotkut jäljittelee työkseen kuuluisa ihmisiä, laulajia, presidenttejä, jne.

      HAITALLINEN MATKIMINEN

      Matkitaan toista ihmistä pyrkien aiheuttamaan mielipahaa. Loukataan matkimalla vaikka ontumista tai muuta vikaa tai puutetta, Vääristellen matkitaan, kun yritetään tehdä naurunalaiseksi, jne.

      Tämä kaikki on vielä tavallista inhimillistä elämää.

      GANG STALKINGISSA matkimista käytetään suunnitellusti vainon päämäärien saavuttamiseksi. Psykologit, käyttäytymistieteilijät ovat olleet suunnittelemassa vainotaktiikoita aivan kuen ovat suunnitelleet kidutuksia Guantamoon "kuulustelujen tehostamiseksi."

      Eli kun usein hierarkian alapään stalkkerit matkivat, he toteuttavat ihmisen tuhoamista, esim. ajamalla itsemurhaan.

      • Anonyymi

        Hahahhaha. Onko joku pikkupoika matkinut sinua? :D HAhahahaha


    • Anonyymi

      Gs-"uhrit" stalkkaavat -ketjun loppupäästä löytyi mielenkiintoisia kommentteja. Kopion niistä osan tänna "talteen".

      Eilen 00.50

      "Mitä se lisäarvo sitten olisi? Sitäkö, että vainotaan yhtä henkilöä ja kirjoitetaan kaikki Putouksen sketsit vain hänen elämästään, kun muuten oma mielikuvitus riittäisi vastaavaan. Sitten kuitataan palkintoja, voi vitsi, kun oltiin taas nin parhaita, lahjakkaita ja neroja.

      • Anonyymi

        eilen 13.35

        " Etkö kehtaa myöntää, että kuten Putous, esim. -90 -luvun Iltalypsy ja Hyvä pyllyyn käsikirjoitukset ovat saaneet ideansa uhrin stalkkaamisesta. Ja esim. roolihahmot ovat hänen elämäänsä liittyneitä henkilöitä. Myös Peteliuksen apuva-hahmo on otettu tosielämästä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilen 13.35

        " Etkö kehtaa myöntää, että kuten Putous, esim. -90 -luvun Iltalypsy ja Hyvä pyllyyn käsikirjoitukset ovat saaneet ideansa uhrin stalkkaamisesta. Ja esim. roolihahmot ovat hänen elämäänsä liittyneitä henkilöitä. Myös Peteliuksen apuva-hahmo on otettu tosielämästä."

        eilen 13.40

        Nämä mainitsemasi "juoppohullut" eivät ole hulluutta eikä aitoa alkoholismia nähneetkään-Sen sijaan kun oma mielikuvitus ei riitä ohjelmien käsikirjoitukseenn , niin sitten stalkkaamalla uhria ja tuomalla hänen elämäänsä liittyviä asioita, ideoita, ihmisiä jne jne ---

        Ja voiton korjaa ideoiden kopioija ja stalkkeri."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilen 13.35

        " Etkö kehtaa myöntää, että kuten Putous, esim. -90 -luvun Iltalypsy ja Hyvä pyllyyn käsikirjoitukset ovat saaneet ideansa uhrin stalkkaamisesta. Ja esim. roolihahmot ovat hänen elämäänsä liittyneitä henkilöitä. Myös Peteliuksen apuva-hahmo on otettu tosielämästä."

        PPP on stalkannut noita onnettomia ja tehnyt heillä hyvät rahat manit pois


    • Anonyymi

      Miksi jokainen joka ei ole kanssasi samaa mieltä on automaattisesti stalkeri?

      Eikö todellakaan ole muita vaihtoehtoja?

      • Anonyymi

        Kenelle osoitat kommenttisi. Esim. minä vain kopioin nämä viestit tänne toisesta ketjusta, kun kyseessä on matkiminen. En ole edes katsellut Putousta.

        Sinähän se teet outoja yleistyksiä siitä, mitä joku muka ajattelee muista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle osoitat kommenttisi. Esim. minä vain kopioin nämä viestit tänne toisesta ketjusta, kun kyseessä on matkiminen. En ole edes katsellut Putousta.

        Sinähän se teet outoja yleistyksiä siitä, mitä joku muka ajattelee muista ihmisistä.

        Kommentti oli osoitettu kirjoittajalle "Anonyymi".


    • Anonyymi

      Jos joku tietää stalkattujen käytöstä sketsihahmojen materiaalina, please kirjoittakaa.

      • Anonyymi

        Jos joku tietää stalkattujen käytöstä sketsihahmojen materiaalina, please kirjoittakaa.

        Minä tiedän ja jehova on käsikirjoittaja ainakin putouksessa. Lisäksi he myyvät stalkattujen juttuja lehtiin ja tienaavat rahaa tai osa stalkkereista on toimittajia. He myös varastavat stalkattujen liikeideat ja asuntoidet, autoideat hyödyntävät lähes kaiken uhrista. Myös myyvät uhria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tietää stalkattujen käytöstä sketsihahmojen materiaalina, please kirjoittakaa.

        Minä tiedän ja jehova on käsikirjoittaja ainakin putouksessa. Lisäksi he myyvät stalkattujen juttuja lehtiin ja tienaavat rahaa tai osa stalkkereista on toimittajia. He myös varastavat stalkattujen liikeideat ja asuntoidet, autoideat hyödyntävät lähes kaiken uhrista. Myös myyvät uhria.

        Lääkärit myös myyvät potilastietoja.


    • Anonyymi

      Kyllä. Olen puhunut jollekin henkilölle ja tovin kuluttua joku muu henkilö jolla ei pitäisi olla mitään tekemistä kyseisen henkilön kanssa ihmettelee kovaan ääneen sanomisiani tai matkii eli kyllä tässä selkeästi tarkkailun alaisena ollaan. Tieto kulkee erittäin nopeasti jo saman päivän aikana. Ihmeellistä kuinka yhdentekevän ihmispaskan puheilla olisi mitään merkitystä että niitä ihmetellä täytyisi.

      • Anonyymi

        Entä, jos vainopomot nauttivatkin siitä. että panevat alaisensa matkimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos vainopomot nauttivatkin siitä. että panevat alaisensa matkimaan.

        Tottakai psykopaatit nauttivat eihän sitä johtajaksi pääsisikään jos muiden hyvinvointi kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai psykopaatit nauttivat eihän sitä johtajaksi pääsisikään jos muiden hyvinvointi kiinnostaisi.

        Juu, mutta kun ovat turhan kiinnostuneita muiden pahoinvoinnista, sadistit ihan addiktoituneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta kun ovat turhan kiinnostuneita muiden pahoinvoinnista, sadistit ihan addiktoituneet.

        Vainopomot trietävät, että enemmän minua inhottaa nähdä matkimiseen pakotettuja/manipuloitua ihmisiä kuin matkiminen sinänsä.


    • Anonyymi

      Auttaisko noihin typeriin stalkkereihin sellainen, että tekee kaiken vaan normaalisti eikä anna heidän vaikuttaa liikaa omaan arkeen?

      Yksi keino: alkaa kuvaamaan jokaisen stalkkerin ja laittaa kuvat nettiin. Ihan sama vaikka he nauraisivat kuvaamiselle. Jossain kohtaa nauru loppuu kun oma kuva on netissä ja kuvassa lukee stalkkaaja. Julkisilla paikoillahan saa kuvata.

      Älkää päästäkö stalkkaajia ns. ihonne alle. Siihen he pyrkivät sairaalla psykologisella taktiikalla. Suurin osa itse stalkkaajista on kerätty jostain laitamilta, annettu rahaa ja he ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua, mitä ovat tekemässä. Joku määrää heitä, he alistuvat käskyille. He ovat niitä luusereita, jotka eivät ajattele omilla avoillaan.

      Stalkkaaminen on kytköksissä satanismiin. Joten mene ulos aina Raamattu kädessä ala lukemaan sitä ääneen heidän läsnäollessaan. Nämä tyypit varmasti ärsyyntyvät siitä ja näin pääset heidän niskan päälle.

      • Anonyymi

        Kyllä nyt et tiedä mistään mitään. Olet ehkä katsonut par usalaista youtube-videota ja feikkejä.


    • Anonyymi

      Olisko jollain videota tällaisesta miimikoinnista?

      Ja mitä tulee Raamatun lukuun, valitettavasti perus Suomalainen ateisti ahdistuu myös jos joku alkaisi Raamattua lukemaan heille.

      Sinänsä toimiva idea varmasti; nyky yhteiskunnassa sillä saa varmasti omaa rauhaa yleisellä paikalla.

    • Anonyymi

      Olipas tulenarka aihe. Kun minä, ketjun avaaja yritin kertoa valaisevia esimerkkejä, se estettiin. Monet kerrat. Kun yritin kirjoittaa asiatietoa tästä gs.tekniikasta, sekin estettiin.
      Ja trollit/stalkkerit kovin ahkerasti selittivt tyhjäksi tätä tekniikkaa.

      Lapsikin tietää, että toista voi kiusata matkimalla.

      • Anonyymi

        Lapsikin tietää että kiusaaja saa täsmälleen niin paljon valtaa kiusaamiselleen kuin kiusaamisen kohde antaa.

        Valitset itse kiusaannutko vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsikin tietää että kiusaaja saa täsmälleen niin paljon valtaa kiusaamiselleen kuin kiusaamisen kohde antaa.

        Valitset itse kiusaannutko vai et.

        Lievimmilään se keskeyttää ajattelun, olotilan. Ei voi valita, keskeytyykö, Vaikka sitten ei jäisi harmittelemaan juttua, häirintä tapahtui jo. - Ja stalkkerit kyllä osaavat liittää tilanteeseen muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lievimmilään se keskeyttää ajattelun, olotilan. Ei voi valita, keskeytyykö, Vaikka sitten ei jäisi harmittelemaan juttua, häirintä tapahtui jo. - Ja stalkkerit kyllä osaavat liittää tilanteeseen muutakin.

        Huom. jos muuten saisi elää tavallisen ihmisen tavallista elämää, yksi matkiva perskärpänen ei tuntuisi missää. Mutta tämä on lisäämässä häirintäkuormaa pahassa vainossa. Käy lukemassa vaikka Klassiset stalkkaukset ja gang stalking -ketjua niin näet, mitä muun muassa on.

        Tässä ketjussa on kyse yhden gang stalking tekniikan esittelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. jos muuten saisi elää tavallisen ihmisen tavallista elämää, yksi matkiva perskärpänen ei tuntuisi missää. Mutta tämä on lisäämässä häirintäkuormaa pahassa vainossa. Käy lukemassa vaikka Klassiset stalkkaukset ja gang stalking -ketjua niin näet, mitä muun muassa on.

        Tässä ketjussa on kyse yhden gang stalking tekniikan esittelystä.

        Tällä hetkellä muotisanoja ovat

        KELTAINEN, huudetaan kovaa, Lapset otettu mukaan. Lähtötilanne keltainen orvokkiamppeli.

        KYLMÄ , vesi

        LÄMMIN , istumapaikka

        Nämä kaikki sanat ovat myös jonkinasteisia triggereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä muotisanoja ovat

        KELTAINEN, huudetaan kovaa, Lapset otettu mukaan. Lähtötilanne keltainen orvokkiamppeli.

        KYLMÄ , vesi

        LÄMMIN , istumapaikka

        Nämä kaikki sanat ovat myös jonkinasteisia triggereitä.

        Onkin tavatonta että kesällä uimarannalla (ollessa, mennessa tai tullessa) Suomessa puhuttaisiin kylmästä vedestä.

        Käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkin tavatonta että kesällä uimarannalla (ollessa, mennessa tai tullessa) Suomessa puhuttaisiin kylmästä vedestä.

        Käsittämätöntä.

        Siinä taas innokas "normalisoija",


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas innokas "normalisoija",

        ei vaan jonkinlaisia triggerisanoja vaan ihan oikeita

        KELTAINEN orvokkiamppelistalkkaus oli sellainen, jolla orvokkien kohtalon avulla näytettiin, mitä minulle tehdään, miten minun lopulta käy tässä vainossa

        KYLMÄÄN veteen liittyvä lausahdukseni 1. uimarannalla. tultiin toistamaan toisen kaupungin uimarannalle ja vielä kolmannellekin rannalle. Sitä samaa lausetta toisteltiin sanatarkasti ääntäni matkien vielä useita kertoja samanlaisessa tilanteessa eli noustessani vedestä rannalle.

        LÄMMIN istumapaikka liittyy stalkkaukseen. joka tapahtui laiturilla, jonne menin vähän lämmittelemään. Minut stalkkasi Finlandia-palkinnon useammin kuin kerran pokannut kirjailija. - Saatana, että suutuin ja kirjoitin stalkkauksesta tarkan kuvauksen Hämeenlinnan keskustelupalstalle.

        Nämä stalkkaukset saatiin palautettua mieleeni noilla triggerisanoilla,

        Kun olin aamulla lähtenyt liikkeelle ulos ja autolle, naapurin ämmä on huutanut nämä ja lapsetkin osallistuneet. Kylläpäs tulikin hyvä olo.
        Asun Riihimäellä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan jonkinlaisia triggerisanoja vaan ihan oikeita

        KELTAINEN orvokkiamppelistalkkaus oli sellainen, jolla orvokkien kohtalon avulla näytettiin, mitä minulle tehdään, miten minun lopulta käy tässä vainossa

        KYLMÄÄN veteen liittyvä lausahdukseni 1. uimarannalla. tultiin toistamaan toisen kaupungin uimarannalle ja vielä kolmannellekin rannalle. Sitä samaa lausetta toisteltiin sanatarkasti ääntäni matkien vielä useita kertoja samanlaisessa tilanteessa eli noustessani vedestä rannalle.

        LÄMMIN istumapaikka liittyy stalkkaukseen. joka tapahtui laiturilla, jonne menin vähän lämmittelemään. Minut stalkkasi Finlandia-palkinnon useammin kuin kerran pokannut kirjailija. - Saatana, että suutuin ja kirjoitin stalkkauksesta tarkan kuvauksen Hämeenlinnan keskustelupalstalle.

        Nämä stalkkaukset saatiin palautettua mieleeni noilla triggerisanoilla,

        Kun olin aamulla lähtenyt liikkeelle ulos ja autolle, naapurin ämmä on huutanut nämä ja lapsetkin osallistuneet. Kylläpäs tulikin hyvä olo.
        Asun Riihimäellä-

        Kyllä sinä jonkun lääkityksen tarvitset. Ei noissa jutuissasi ole päätä ei hätää. Sulla taitaa olla joku diagnoosi jo pohjalla? Oletko syönyt siihen määrättyä lääkettä säännöllisesti vai jättänyt lääkityksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä jonkun lääkityksen tarvitset. Ei noissa jutuissasi ole päätä ei hätää. Sulla taitaa olla joku diagnoosi jo pohjalla? Oletko syönyt siihen määrättyä lääkettä säännöllisesti vai jättänyt lääkityksen?

        Gaslightingiä tuo sinun kommenttisi.

        siinä oli eri vuosilta nuo esimerkit, ehkä 3-4 vuoden takaa, että tuo sinun lääkitysehdotuksesi tulee vähän liian myöhään.

        Olen aikoinaan suomi24:_ään kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Matkiminen on pientä sen rinnalla mitä tekevät ruumille. Maalittavat 24/7 erinäisiä sähkömagnettistä säteilyä, mikrosäteilyä, lasereita, masereita tutka-aseita. Näkyvää tuhoa ovat tehneet lääkärin diagnoosit yms. Asentavat moottorilaitteisiin myös näitä lasereita yms. jotta en ihmeessä pääse missään olemaan ilman kidutusta. Olen soittanut poliiseille tehnyt rikosilmoituksia tehnyt kaikkeni mutta nämä natsi siat vain saavat jatkaa.

      • Anonyymi

        Matkiminen kuuluu siihen alkuperäiseen CIA/FBI. gang stalkingiin, jossa e-häirintä mainitaan kuuluvan vain kovimman luokan gs:ään. Nykyään sitä kohdistetaan kaikkiin, joskus voittopuolisesti vain sitä.


      • Anonyymi

        Yritin avata ketjun elektronisesta häirinnästä. Ei hyväksytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin avata ketjun elektronisesta häirinnästä. Ei hyväksytty.

        täytyy panna joku muunlainen otsikko ja sitten sen alle alkuun varovaisemmin kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täytyy panna joku muunlainen otsikko ja sitten sen alle alkuun varovaisemmin kirjoitella

        Avaappa sellanen ketju, miten taistella vastaan ja suojautua häirinnältä?
        Entä miten tehdään häiritsijöille VASTAHYÖKKÄYS?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaappa sellanen ketju, miten taistella vastaan ja suojautua häirinnältä?
        Entä miten tehdään häiritsijöille VASTAHYÖKKÄYS?

        Suojautimiseen löytyy silloin tällöin neuvoja/artikkeleita naamakirjassa NWO vainon kohteiden.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojautimiseen löytyy silloin tällöin neuvoja/artikkeleita naamakirjassa NWO vainon kohteiden.....

        Ketjussa Milloin loppuu elektroninen häirintä on sen naamakirjan esittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjussa Milloin loppuu elektroninen häirintä on sen naamakirjan esittelyä.

        Olen avannut tämän ketjun, Monet ovat kirjoittaneet tänne viestejä. Tarkoituksena on ollut tehdä ilmiötä tutuksi.

        On hyvä tietää, että sellainen ihan stalkkauksen peruskeinoja. Se ei ole harmitonta pilailua,
        Sillä voi saada paljon pahaa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen avannut tämän ketjun, Monet ovat kirjoittaneet tänne viestejä. Tarkoituksena on ollut tehdä ilmiötä tutuksi.

        On hyvä tietää, että sellainen ihan stalkkauksen peruskeinoja. Se ei ole harmitonta pilailua,
        Sillä voi saada paljon pahaa aikaiseksi.

        Suosittelen lukemaan ketjusta Laki ja rikos ketjun Mitä on gang.stalking. Siellä on perusjuttuja. Niiden tietäminen auttaa selviytymään.

        VASTAHYÖKKÄYSTÄ MAAILMALLA yritetään koko ajan. Odotukset ovat nyt YK:n kidutuksen erityisraportoijassa Nils Melzerissä.

        Suomessa oli tarkoitus tehdä tutkimus siitä, miksi poliisit eivät rupea tutkimaan e-häirinnästä tehtyjä rikosilmoituksia, Tapaus vastaamo parinkymmenentuhannen rikosilmoituksen kanssa kaatui päälle.

        Suosittelen siihen naamakirjaan liittymistä, Siellä näistä asioista on uutisia-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lukemaan ketjusta Laki ja rikos ketjun Mitä on gang.stalking. Siellä on perusjuttuja. Niiden tietäminen auttaa selviytymään.

        VASTAHYÖKKÄYSTÄ MAAILMALLA yritetään koko ajan. Odotukset ovat nyt YK:n kidutuksen erityisraportoijassa Nils Melzerissä.

        Suomessa oli tarkoitus tehdä tutkimus siitä, miksi poliisit eivät rupea tutkimaan e-häirinnästä tehtyjä rikosilmoituksia, Tapaus vastaamo parinkymmenentuhannen rikosilmoituksen kanssa kaatui päälle.

        Suosittelen siihen naamakirjaan liittymistä, Siellä näistä asioista on uutisia-

        Miksi poliisit eivät rupea tutkimaan?
        Voisiko olla niin, että poliisi on itse osallinen gang stalkingiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poliisit eivät rupea tutkimaan?
        Voisiko olla niin, että poliisi on itse osallinen gang stalkingiin?

        Mielenkiintoista on, että sama juttu poliisien kanssa koko maailmassa. Eli määräys tulee jostain HYVIN korkealta, kun on maiden hallitusten ja oikeuslaitosten yläpuolella.


    • Anonyymi

      Tästä vastahyökkäyksestä.

      Mitäs jos se jota luulet mimicrystä ajattelee että sinä matkit häntä, että sinä olet se mimicry toimija?

      Kumpikin ilveilee toisilleen pitäen toista vainoajana.

      Samaa varmaan tapahtuu myös näissä naapuri-koputuksissa. Olet itse koputellut naapurin mielestä vittumaisesti ja sitä kostetaan.

      Vainoatte toisianne.

      • Anonyymi

        Minä en luule mitään.
        Minä en matki ketään enkä ilveile kenellekään.

        Olen kohdannut myös Suomen eturivin ammattinäyttelijöitä oudoissa asiayhteyksissä.

        Otan katsekontaktin ja hymyilen, jolloin he hymyilevät takaisin ja kohtaavat sieluni tyyneyden ja sisäisen voimani.

        Minä en vainoa ketään.
        En koputtele naapuriin tai kyttää naapuria, mutta ympäristöä havaitsen laajalti kaikilla kuudella aistillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en luule mitään.
        Minä en matki ketään enkä ilveile kenellekään.

        Olen kohdannut myös Suomen eturivin ammattinäyttelijöitä oudoissa asiayhteyksissä.

        Otan katsekontaktin ja hymyilen, jolloin he hymyilevät takaisin ja kohtaavat sieluni tyyneyden ja sisäisen voimani.

        Minä en vainoa ketään.
        En koputtele naapuriin tai kyttää naapuria, mutta ympäristöä havaitsen laajalti kaikilla kuudella aistillani.

        Tämä on taas joku muu minä kuin ketjun aloittaja eli riksunTI


    • Anonyymi

      MINÄ tämän ketjun aloittaja tiedän esimerkkejä siitä, miten matkimista on käytetty tuhoisasti. En uskalla kertoa niitä, ettei kukaan vainolainen ota oppia niistä.

      En uskalla kertoa , mitä minulle on tehty/ tehdään, sillä se kostettaisiin. Joutuisin taas oikein matkimisvyöryn kohteeksi.

      Matkimisessa on myös se puoli, että joutuu ihmettelemään, kuinka jotkut ihmiset ovat harrastaneet sitä vuosi kausia. Välillä näkee selvästi, että matkija on ehdollistettu, manipuloitu tekemään se.

      • Anonyymi

        Tässä yhteydessä minua kiinnostaa nimenomaan se, miten matkimista käytetään stalkkaukseen vainon päämäärien saavuttamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yhteydessä minua kiinnostaa nimenomaan se, miten matkimista käytetään stalkkaukseen vainon päämäärien saavuttamiseksi.

        Minua kiinnostaisi myös kuulla, miten matkiminen auttaa vainojia päämääränsä saavuttamiseksi.
        Mielestäni matkijan mielenterveyttä kuormitetaan kohtuuttomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi myös kuulla, miten matkiminen auttaa vainojia päämääränsä saavuttamiseksi.
        Mielestäni matkijan mielenterveyttä kuormitetaan kohtuuttomasti.

        Minä tiedän, miten matkimista käytetään ja mihin sen tuhovoima perustuu. mutta on todellakaan kerro.

        Gang stalkigin tavoitteita on ihmisen tuhoaminen psyykkisesti, fyysisesti, taloudellisesti ja sosiaalisesti. Kaikkea tehdään yht-aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, miten matkimista käytetään ja mihin sen tuhovoima perustuu. mutta on todellakaan kerro.

        Gang stalkigin tavoitteita on ihmisen tuhoaminen psyykkisesti, fyysisesti, taloudellisesti ja sosiaalisesti. Kaikkea tehdään yht-aikaa.

        Jotta tavoitteisiin päästään täytyy tuhoamisen olla palkitsevaa.

        Kyllä kaikkea tehdään yhtäaikaa, mutta aina ei tulosta vaan synny ja se ei tunnu stalkkaajista kivalta. Voipa käydä niin, että stalkkaajien epäonnistumiset kalvavat heidän itsetuntoaan ja heistä tulee ärtyisiä.

        Vainottu voi myös älykkäästi asettaa haasteita ja kapuloita ns. rattaisiin, jolloin tuhoajien on tehtävä uusi suunnitelma, joka taas vie aikaa ja voimavaroja.
        Uuden suunnitelman tekeminen voi aiheuttaa ristiriitoja ja syytöksiä tuhoajien keskuudessa. Ristiriidat ja kykenemättömyydet murentavat järjestelmää.

        Vanha sanonta, kun asiat pitkittyy ne myös mutkittuu on edelleen voimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta tavoitteisiin päästään täytyy tuhoamisen olla palkitsevaa.

        Kyllä kaikkea tehdään yhtäaikaa, mutta aina ei tulosta vaan synny ja se ei tunnu stalkkaajista kivalta. Voipa käydä niin, että stalkkaajien epäonnistumiset kalvavat heidän itsetuntoaan ja heistä tulee ärtyisiä.

        Vainottu voi myös älykkäästi asettaa haasteita ja kapuloita ns. rattaisiin, jolloin tuhoajien on tehtävä uusi suunnitelma, joka taas vie aikaa ja voimavaroja.
        Uuden suunnitelman tekeminen voi aiheuttaa ristiriitoja ja syytöksiä tuhoajien keskuudessa. Ristiriidat ja kykenemättömyydet murentavat järjestelmää.

        Vanha sanonta, kun asiat pitkittyy ne myös mutkittuu on edelleen voimassa.

        OLen sii muuttanut mieltäni ja tuonne alkupuolelle lisäillyt nimimerkkini, eli missä asun.

        Voin kertoa,mitä on tapahtunut päällisin puolin katsoen, mutta en selitä homman psykodynamiikka.


    • Anonyymi

      Minun asuinpaikkakunnalla matkimista on harjoitettu kymmenisen vuotta. Kaikki puheeni on matkittu lukuisia kertoja. En tiedä teknologiaa, millä ne on saatu talteen-

      Kun huomasin, että vähän tunnepitoisetkin maisemasta. säästä kukkaistuksista jne räävittiin matkimalla, rupesin käyttämään sanaa KAUNIS, ettei matkiminen osu henkilökohtaiselle tasolle.

      Sanaa kaunis on sitten raivoisasti matkittu vuosikausia.

      • Anonyymi

        ensimmäinen 10 v meni vainosta niin, etteivät laumat päässeet kimppuun, elin niin pienissä ympyröissä ei-stalkkereiden keskellä

        kun sitten tulin ihmisten ilmoille ja alkaa tavis-elämää, kimppuun käytiin heti laumoittain.
        Laumoittain alkoi matkiminenkin. Haukuin apinoiksi. Ei vaikutusta. Kun kerroin käyneeni Korkeasaaressa pyytämässä apinoilta anteeksi, että olen verranut heihin, viisaisiin eläimiin matkijaääliöitä, naamat venähtivät.


      • Anonyymi

        Sori, en tiennyt että sulla on patentti sanan "kaunis" käytölle.

        En käytä sitä enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en tiennyt että sulla on patentti sanan "kaunis" käytölle.

        En käytä sitä enää koskaan.

        jatka vaan, niin paljasta itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatka vaan, niin paljasta itsesi

        voisit olla hellarikin, vaikka yleensäkin stalkkereiden peliin kuuluu syyttää TI_tä siitä, mitä itse ovat tehneet ja heittätyä viattomiksi uhreiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisit olla hellarikin, vaikka yleensäkin stalkkereiden peliin kuuluu syyttää TI_tä siitä, mitä itse ovat tehneet ja heittätyä viattomiksi uhreiksi.

        Niin tämä KAUNIS oli tarkoitettu ääliölle.

        Käyttökelpoisemmat käskyläiset joutuivat toistamaan pitkiä litanioita puheitani. Se tuli kuin napista painamalla olisi tallentimesta tullut. Ei yhtään tarvinnut muistella. Ihmettelin sitäkin. Kukaan ei viitsisi opetella ulkoa moista, Oliko jossakin hypnoottisessa tilassa päähän tallennettu ja sitten triggerillä laukaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä KAUNIS oli tarkoitettu ääliölle.

        Käyttökelpoisemmat käskyläiset joutuivat toistamaan pitkiä litanioita puheitani. Se tuli kuin napista painamalla olisi tallentimesta tullut. Ei yhtään tarvinnut muistella. Ihmettelin sitäkin. Kukaan ei viitsisi opetella ulkoa moista, Oliko jossakin hypnoottisessa tilassa päähän tallennettu ja sitten triggerillä laukaistu.

        Nuo pitkät litania tulivat kerran.

        Lyhyempiä juttuja. lause tai kaksi toistettiin kymmeniä kertoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo pitkät litania tulivat kerran.

        Lyhyempiä juttuja. lause tai kaksi toistettiin kymmeniä kertoja,

        RiksunTI

        Minut on saatu lopettamaan puhuminen sillä, että puhumani matkitaan. Ei viitsi sanoa mitään, kun tietää, että joutuu kuulemaan sen monia kertoja ja pitkän aikaa.

        Nyt jotta en vaikuttaisi puhekyvyttömälle dementille tai arvaamattoman vihamieliselle ,olen kävelylenkeilla vastaantuleville sanonut jotakin ystävällisellä äänellä, säähän liittyvää vaikka, Minulla on ollut ihan muutamia lyhyitä sanontoja käytössä.

        Nyt kun keväällä oli koronarajoitukset, kadut olivat autioina. Olin kävelyllä ja vastassa oli mummo rollaattorinsa kanssa. Olimme ainoat. Puhuin normaalisti. Mietin ja ihmettelin tunnelmaa ja mummokin ensin puhui normaalisti. Sitten vahingoniloisen vihjailevalla äänellä toisti nämä minun sääfraasini.(= hah, hah, tämmöiseen jamaan olemme sinut saaneet.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RiksunTI

        Minut on saatu lopettamaan puhuminen sillä, että puhumani matkitaan. Ei viitsi sanoa mitään, kun tietää, että joutuu kuulemaan sen monia kertoja ja pitkän aikaa.

        Nyt jotta en vaikuttaisi puhekyvyttömälle dementille tai arvaamattoman vihamieliselle ,olen kävelylenkeilla vastaantuleville sanonut jotakin ystävällisellä äänellä, säähän liittyvää vaikka, Minulla on ollut ihan muutamia lyhyitä sanontoja käytössä.

        Nyt kun keväällä oli koronarajoitukset, kadut olivat autioina. Olin kävelyllä ja vastassa oli mummo rollaattorinsa kanssa. Olimme ainoat. Puhuin normaalisti. Mietin ja ihmettelin tunnelmaa ja mummokin ensin puhui normaalisti. Sitten vahingoniloisen vihjailevalla äänellä toisti nämä minun sääfraasini.(= hah, hah, tämmöiseen jamaan olemme sinut saaneet.)

        Sitä, ette ole dementti, olen todistanut keskustelupalstoille kirjoittamisella.

        Mutta mykkä olisi tietenkin hullu. Ja hullut ovat arvaamattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, ette ole dementti, olen todistanut keskustelupalstoille kirjoittamisella.

        Mutta mykkä olisi tietenkin hullu. Ja hullut ovat arvaamattomia.

        Kun puhun niin vähän, on ruvettu matkimaan ääntä ja puhetyyliä.

        Minulla on ollut matala ääni jo ennenkin. laulaessa altto. E-häirinnän aikana kurkkuun, äänihuuliinkin on kohdistettu niin paljon, että ääni on madaltunut, muuttunut vivahteettomaksi. Mutta se on ystävällinen ja hyväntahtoinen, vaikka en sellaisella mielellä olisikaan. Puhe on myös hidastunut.

        Nyt tätä puhetyyliä matkitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhun niin vähän, on ruvettu matkimaan ääntä ja puhetyyliä.

        Minulla on ollut matala ääni jo ennenkin. laulaessa altto. E-häirinnän aikana kurkkuun, äänihuuliinkin on kohdistettu niin paljon, että ääni on madaltunut, muuttunut vivahteettomaksi. Mutta se on ystävällinen ja hyväntahtoinen, vaikka en sellaisella mielellä olisikaan. Puhe on myös hidastunut.

        Nyt tätä puhetyyliä matkitaan

        Tavanomaisia eleitä ja liikkeitänikin matkitaan. Se täytyy tehdä tikun tarkkaan, että huomaan.

        Olen jo jonkin aikaa käyttänyt pelkästään mustia vaatteita. En luule, että muut mustiin pukeutuvat matkivat minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavanomaisia eleitä ja liikkeitänikin matkitaan. Se täytyy tehdä tikun tarkkaan, että huomaan.

        Olen jo jonkin aikaa käyttänyt pelkästään mustia vaatteita. En luule, että muut mustiin pukeutuvat matkivat minua.

        mitä puheita matkitaan

        - kaikkia, jos ei ole valinnavaraa vähäisyyden takia

        -erityisen haluttua on , mikä neutraalin asiallisesti puhutun keskellä on jotenkin henkilökohtaisen tuntuista, äänessä tunnetta, tms
        ne aivopestyt ääliöt on opetettu huomaamaan tällaiset


    • Anonyymi

      NÄMÄ ESIMERKIT kertoo teille Riksun vainottu, sittemmin Riksun TI , nykyisin Anonyymi.

      Käykää lukemassa paikkakunnat: Riihimäki-palsta esim. ketju Riihimäki paskapaikka. Sinne olen purkanut kiukkujani, ketju särisee, sirisee sisältää kuvauksia-

    • Anonyymi

      Kai te tiedätte että kun se miimikko esittää että on laatikossa eikä pääse ulos mitään laatikkoa ei ole olemassa?

      Mutta kuulostaa mukavalta, jatketaan entiseen malliin ja kaikki on tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Tämä puheiden ja sanojen matkiminen on vain yksi jatkumo vainossani.

        Tämä matkiminen liittyy usein muuhun häirintään. Sotkee ja pilaa minulta sen tilanteen, jossa olen.

        Esim.nämä käskyläiset on /oli ehdollistettu niin, että jos näkevät minun istuvan puistonpenkillä, se näky laukaiseen päälle hyökkäys- ja häirintöreaktion, Syöksähtävät luokseni ja matkivat puheitani. Ne pitkät litaniat on usein esitetty minun istueassa penkillä. Jos olen ollut rannalla, ovat tulleet ravaamaan edessäni estäen maiseman katselun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä puheiden ja sanojen matkiminen on vain yksi jatkumo vainossani.

        Tämä matkiminen liittyy usein muuhun häirintään. Sotkee ja pilaa minulta sen tilanteen, jossa olen.

        Esim.nämä käskyläiset on /oli ehdollistettu niin, että jos näkevät minun istuvan puistonpenkillä, se näky laukaiseen päälle hyökkäys- ja häirintöreaktion, Syöksähtävät luokseni ja matkivat puheitani. Ne pitkät litaniat on usein esitetty minun istueassa penkillä. Jos olen ollut rannalla, ovat tulleet ravaamaan edessäni estäen maiseman katselun.

        Nämä pitkät litaniat ja huolellisesti etukäteen rakennetut kokonaisuudet esitettiin enimmäkseen Hämeenlinnassa, varsinkin Aulangolla. Riksussa on ollut enemmän yksitoikkoista toistamista, täällähän se on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä pitkät litaniat ja huolellisesti etukäteen rakennetut kokonaisuudet esitettiin enimmäkseen Hämeenlinnassa, varsinkin Aulangolla. Riksussa on ollut enemmän yksitoikkoista toistamista, täällähän se on mahdollista.

        Sanan kaunis toistaminen vuosikausien ajan ei tapahtunut missä vain tilanteessa, vaan sellaisissa, jossa oli jotakin kaunista esim. luonnon puolesta., Saatiin pilattua minulta se hetki, matkiminen tewhtiin niin ilmeisesti, että varmasti tajusin, usein aistin vallan käyttöä, stalkkerilla oli astalo, millä lyödä.


      • Anonyymi

        kele

        rupean toistamaan seuraavaa määritelmää aina, kun GASLIGHTNINGIA tehdään. siis:

        Se on psykologisen halventamisen muoto, jossa aktiivisesti aktiivisesti yritetään kaivaa maata uhrin jalkojen alta ja saada heidät epäilemään itseään niin. että menettävät kaiken itseluottamuksensa ja itsekunnioituksensa ja ovat siksi helpompia
        manipuloida jatöntää mieleterveyshoidon tielle.

        (Minuun tällä ei ole tätä vaikutusta, mutta gaslightningillä voidaan myös mustamaalata toisten silmissä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kele

        rupean toistamaan seuraavaa määritelmää aina, kun GASLIGHTNINGIA tehdään. siis:

        Se on psykologisen halventamisen muoto, jossa aktiivisesti aktiivisesti yritetään kaivaa maata uhrin jalkojen alta ja saada heidät epäilemään itseään niin. että menettävät kaiken itseluottamuksensa ja itsekunnioituksensa ja ovat siksi helpompia
        manipuloida jatöntää mieleterveyshoidon tielle.

        (Minuun tällä ei ole tätä vaikutusta, mutta gaslightningillä voidaan myös mustamaalata toisten silmissä.)

        puheeni on matkittu lukuisia kertoja. En tiedä teknologiaa, millä ne on saatu talteen-
        Onhan niitä tekniikoita


    • Anonyymi

      VAINOTEKNIIKAT VOI LYHYESTI ILMAISTA KOLMELLA SANALLA

      surveillance, harrassment and torture

      suomeksi:kyttääminen/seuranta ja häirintä ja kidutus

      Jotta voi matkia, täytyy kytätä

      matkiminen enemmäkseen häirintää

      kidutusta tuskin ilmenee

    • Anonyymi

      matkimisen lisäksi tässä ketjussa on hyviä esimerkkejä trollauksesta ja gaslightingistä

    • Anonyymi

      Jokainen tietää, mitä ihan tavallisessa elämässä tarkoitettaan matkimisella tai jäljittelyllä. joskus kertaluontoisesti, joskus toistetaan.

      Matkimista voidaan käyttää stalkkauksessa ja sitä voidaan käyttää apukeinona muussa stalkkauksessa.

      Tässäkin ketjussa minulle tuli lipsahdus, kun otin esimerkin sanojen keltainen, kylmä tai lämmin käyttämisistä, Kuten jo tekstissä huomautin, ne olivat triggerisanoja eli laukaisevia tekijöitä aikaisempiin stalkkauskokemuksiin.
      Jos joku olisi kassajonossa sanonut nuo sanat, ei olisi tapahtunut mitään. Mutta naapurin muija huuteli ne pihalla. Sanan keltainen kohdalla katsoi pihakeinun päätyä, jossa keltaiset orvokit olivat olleet ja minulla oli mukanani uimakassi, olin menossa rannalle ja uimaan, mihin sanat lämmin ja kylmä liittyivät.


      Ehdollistaminen,hypnoosi, traumat, jne ja triggerisanat tai muut laukaisevat tekijät ja niiden käyttö stalkkaamisessa, olisivat hyvä aihe, mutta vaarallinen. Häiriköt voisivat oppia siitä.

      • Anonyymi

        Osaatko meditoida?
        Meditoinnin avulla pääset eroon laukaisevista tekijöistä ja poistat mahdolliset hypnoosit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko meditoida?
        Meditoinnin avulla pääset eroon laukaisevista tekijöistä ja poistat mahdolliset hypnoosit.

        Sorry, onneksi niin ei meditoijille tapahdu. Siinähän häviäisi suuri osa opitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, onneksi niin ei meditoijille tapahdu. Siinähän häviäisi suuri osa opitusta.

        En tiedä mitä tarkoitat.
        Olen meditoinut vuosikymmeniä ja uskallan sanoa, että meditointi auttaa moneen vaivaan.

        Mutta voit myös tehokkaasti puhdistautua violetilla liekillä, joka on elävä henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitat.
        Olen meditoinut vuosikymmeniä ja uskallan sanoa, että meditointi auttaa moneen vaivaan.

        Mutta voit myös tehokkaasti puhdistautua violetilla liekillä, joka on elävä henki.

        Jaha, nyt tuli tämän lajin trolli. Niitä oli aikanaan riihimäkipalstalla trollaamassa ketjujani tukkoon-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, nyt tuli tämän lajin trolli. Niitä oli aikanaan riihimäkipalstalla trollaamassa ketjujani tukkoon-

        Äläpäs nimittele.
        Kokeile.
        Et menetä mitään.


      • Anonyymi

        "Sanan keltainen kohdalla katsoi pihakeinun päätyä, jossa keltaiset orvokit olivat olleet ja minulla oli mukanani uimakassi, olin menossa rannalle ja uimaan, mihin sanat lämmin ja kylmä liittyivät."

        Ei ihan aukene tästä mitä väärää on tehty, mutta se kävi selväksi ettei tuollainen mietintä ole ihan tai edes melkein tervettä.

        Normaalit ihmiset ei koe sosiaalisia tilanteita tuolla tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanan keltainen kohdalla katsoi pihakeinun päätyä, jossa keltaiset orvokit olivat olleet ja minulla oli mukanani uimakassi, olin menossa rannalle ja uimaan, mihin sanat lämmin ja kylmä liittyivät."

        Ei ihan aukene tästä mitä väärää on tehty, mutta se kävi selväksi ettei tuollainen mietintä ole ihan tai edes melkein tervettä.

        Normaalit ihmiset ei koe sosiaalisia tilanteita tuolla tapaa.

        gaslightningiä tuo yllä oleva

        mikä ihmeen mietintä? kun vahingossa panin tuon esimerkin tähän ketjuun, kerroin vähän, mikä ero triggereillä aikaisemman stalkkaustilanteen mieleen palauttamisella on matkimiseen

        jos et tiedä ehdollistamisesta/ehdollistumisesta mitään, et voi ymmärtää, mitä olen kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        gaslightningiä tuo yllä oleva

        mikä ihmeen mietintä? kun vahingossa panin tuon esimerkin tähän ketjuun, kerroin vähän, mikä ero triggereillä aikaisemman stalkkaustilanteen mieleen palauttamisella on matkimiseen

        jos et tiedä ehdollistamisesta/ehdollistumisesta mitään, et voi ymmärtää, mitä olen kirjoittanut

        vielä tarkennus niille, joilla on pohjatiedot, sana lämmin ei toiminut.Joutuivat lisäämään sanan paikka,"lämmin paikka" ja lapset sitä huutelivat, ei oikein vieläkään toiminut. Muistelen, että joutuivat sanomaan, mistä tilanteesta oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä tarkennus niille, joilla on pohjatiedot, sana lämmin ei toiminut.Joutuivat lisäämään sanan paikka,"lämmin paikka" ja lapset sitä huutelivat, ei oikein vieläkään toiminut. Muistelen, että joutuivat sanomaan, mistä tilanteesta oli kyse.

        Meditoimalla pystyt sulkemaan ympäristön äänet ja melut itsesi ulkopuolelle.
        Lapset voivat huudella mitä vaan, kun olet meditatiivisessa tilassa niin mikään huutelu ei tavoita sinua. Ei lämmin, ei lämmin paikka eikä keltainen. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        gaslightningiä tuo yllä oleva

        mikä ihmeen mietintä? kun vahingossa panin tuon esimerkin tähän ketjuun, kerroin vähän, mikä ero triggereillä aikaisemman stalkkaustilanteen mieleen palauttamisella on matkimiseen

        jos et tiedä ehdollistamisesta/ehdollistumisesta mitään, et voi ymmärtää, mitä olen kirjoittanut

        "jos et tiedä ehdollistamisesta/ehdollistumisesta mitään, et voi ymmärtää, mitä olen kirjoittanut"

        Koska en ole ajatustenlukija en voi ymmärtää mitä tarkoitat ellet kerro koko tarinaa; nyt kerroit siitä vain osan.

        Eikö keltaisia kukkia olisi saanut mainita?


    • Anonyymi

      suosittelen kaikille, joille se on luvallista (näille lahkolaisille, joista esimerkki oli ja sille trollille, joka tässä viimeksi kimppuuni kävi, ei luultavasti ole) ja varsinkin TI:lle lukemista Wikipediasta: Klassinen ehdollistaminen

      • Anonyymi

        Nyt on avattu ketju, johon esimerkki keltainen - lämmin -kylmä kuuluu.

        Kannattaa lukea ketjua ennen, kuin trollit sotkevat sen.


    • Anonyymi

      kumpiko on ala-arvoisempi, se jota porukat matkii vai se yksi, jota matkitaan

      • Anonyymi

        on mennyt kysymys pieleen

        siis on joukkopsykoosissa oleva yhden ihmisen puheita matkiva ihmislauma ala-arvoisempi

        kuin

        se yksi, joka joutuu selviytymään tämän lauman matkimisen kohteena vuosikausia


    • Anonyymi

      Nykyään matkiminen on ilmeiden, eleiden "tekemisen" matkimista, liikkumiseni matkiminen ( on pikkuisen horjuvaa ajoittain, eri syistä). Tai esim. kun kameralla tähtäilin ruskaisen vaahteran latvaan, lähelle tuli seisomaan ihminen, joka alkoi tuijottaa suu auki sen puun latvaa, jne,

      • Anonyymi

        En tiedä miten et voi tietää niinkin normaalia asiaa kuin että jos joku ottaa jostain asiasta intensiivisesti kuvia niin hyvin usein ohikävelijää saattaa kiinnostaa että mitä siinä noin tarkasti kuvataan, ja sen takia sitten katsoo samaan paikkaan?

        Olisi mielenkiintoista nähdä 3. osapuolen kuvaamia videoita tilanteesta jotta olisi mahdollista arvioida tapahtuuko mitään mimicrytä, vai onko se vain kuviteltua.

        Niin, liikkuminen tosiaan on monilla ihmisillä horjuvaa, eri syistä, et suinkaan ole ainut horjuen kulkeva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten et voi tietää niinkin normaalia asiaa kuin että jos joku ottaa jostain asiasta intensiivisesti kuvia niin hyvin usein ohikävelijää saattaa kiinnostaa että mitä siinä noin tarkasti kuvataan, ja sen takia sitten katsoo samaan paikkaan?

        Olisi mielenkiintoista nähdä 3. osapuolen kuvaamia videoita tilanteesta jotta olisi mahdollista arvioida tapahtuuko mitään mimicrytä, vai onko se vain kuviteltua.

        Niin, liikkuminen tosiaan on monilla ihmisillä horjuvaa, eri syistä, et suinkaan ole ainut horjuen kulkeva.

        Tässä pitäisi tietää kokonaistilanne, missä tämä tapahtui.Sen sewlittäminen vaatisi vähintään novellikokoelman. Kun tässä on mahdollista kertoa vain juttu, jolla yrittää konkretisoida miten mm.matkiminen ilmenee (liioteltuina tekoina, ilmein, eleinä, jotka tehdään niin, että kohde varmasti tajuaa, että nyt häntä matkitaan liioitellusti.

        On ihan turha ruveta todistelemaan jollekin trollille.


    • Anonyymi

      Olen riksun palstalle kirjoitanut tämän linkin. Kun siellä klikkaa, tulee vastaus:sivustoa ei löydy.Näin käy kaikille linkeille.

    • Anonyymi

      Olisko kenelläkään videota että tällaista tapahtuu?

      Julkisella paikalla saat kuvata videota; parasta tosin olisi jos joku sun kaveri kuvaa video mistä näkee että tuota tapahtuu.

      Älypuhelinaikana mitään josta ei ole videota ei ole tapahtunut.

      • Anonyymi

        Videoiminen on ihan turhaa. TI:t ovat videoineet kymmeniä tuhansia videoita, ei niillä ole mitään merkitystä.
        Kun stalkataan matkimalla, stalkkerit pitävät huolen, ettei kohde voi olla tajuamatta. Miksi nähdä todistelun vaivaa joiden ulkopuolisten epäuskon takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videoiminen on ihan turhaa. TI:t ovat videoineet kymmeniä tuhansia videoita, ei niillä ole mitään merkitystä.
        Kun stalkataan matkimalla, stalkkerit pitävät huolen, ettei kohde voi olla tajuamatta. Miksi nähdä todistelun vaivaa joiden ulkopuolisten epäuskon takia.

        Haluaisin nähdä video missä näkyy mimicrytä.

        Auttaa ymmärtämään onko se todellista vai ei.

        Ilman videota valitettavasti joudun olettamaan ettei se ole todellinen asia; mutta valinta tosiaan on sun.

        "Miksi nähdä todistelun vaivaa joiden ulkopuolisten epäuskon takia."

        Koska todisteen nähtyään asiaan voi uskoa. Ilman sitä ei.

        Tää teidän selittely "ei me kuvata kun ei se kannata" on niin väsynyt. Miksi kukaan edes olisi kiinnostunut uskomaan juttuja kun selittelyt on tuota luokkaa?

        Olen _aidosti_ kiinnostunut näkemään mimicry videon; ja kenties jos riittävä määrä, ja oikeat ihmiset jotka välittää muistakin, näkisi tuollaista tilanne muuttuisi.

        Videoiminen ei ole turhaa, apatia on turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä video missä näkyy mimicrytä.

        Auttaa ymmärtämään onko se todellista vai ei.

        Ilman videota valitettavasti joudun olettamaan ettei se ole todellinen asia; mutta valinta tosiaan on sun.

        "Miksi nähdä todistelun vaivaa joiden ulkopuolisten epäuskon takia."

        Koska todisteen nähtyään asiaan voi uskoa. Ilman sitä ei.

        Tää teidän selittely "ei me kuvata kun ei se kannata" on niin väsynyt. Miksi kukaan edes olisi kiinnostunut uskomaan juttuja kun selittelyt on tuota luokkaa?

        Olen _aidosti_ kiinnostunut näkemään mimicry videon; ja kenties jos riittävä määrä, ja oikeat ihmiset jotka välittää muistakin, näkisi tuollaista tilanne muuttuisi.

        Videoiminen ei ole turhaa, apatia on turhaa.

        Naapurikunnan palstalla oli otsikko :

        PILKKAAMINEN JAMATKIMINEN OVAT TÄÄLLÄ KUNTALAISTEN SOSIAALISET TAIDOT


        Tässäkin kaupungissa ihan tuttuja juttuja. Ei tarvitse videon avulla todistella, että joku matkii.

        Itse asiassa nostin tämän ketjun, jotta siitä voi nähdä, miten trollit ovat sotkeneet ketjuja. Nykyään on suojattuja paikkoja, jossa TI:t voivat keskustella ilman häiriötä.

        MUTTA klikkaa seuraava linkki:

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

        Se on Suomen joukkovainotut ry:n linkki. On ihan kelvolliset kotisivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurikunnan palstalla oli otsikko :

        PILKKAAMINEN JAMATKIMINEN OVAT TÄÄLLÄ KUNTALAISTEN SOSIAALISET TAIDOT


        Tässäkin kaupungissa ihan tuttuja juttuja. Ei tarvitse videon avulla todistella, että joku matkii.

        Itse asiassa nostin tämän ketjun, jotta siitä voi nähdä, miten trollit ovat sotkeneet ketjuja. Nykyään on suojattuja paikkoja, jossa TI:t voivat keskustella ilman häiriötä.

        MUTTA klikkaa seuraava linkki:

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

        Se on Suomen joukkovainotut ry:n linkki. On ihan kelvolliset kotisivut.

        Eli ilmeisesti mimicrytä ei sitten tapahdu kun sen videon kuvaaminen siitä näin älypuhelinaikana on noin mahdoton tehtävä että pitää esittää litania tekosyitä? Mitä enemmän julkisuutta tuolle ilmiölle saisi sosiaalimediaan, saada ne tekijät KAIKEN MAAILMAN SILMILLE, kenties se loppuisi. Oletko tullut ajatelleeksi?

        Ja älä ala sitä vanhaa "kuvattu on ja mitään ei auta" kitinää, koska meillä on vasta nyt sosiaalimedia johon videot voi pistää maailman katsottaviksi; ja toisaalta koska MINÄ en ole tuollaista videota koskaan nähnyt sellaisten esittämistä ei ole vielä kukaan selvästi yrittänyt.

        Jos sitä tosiaan tapahtuu videon saa sekunneissa.

        Aikana jossa väki kuvaa syömisensä, osa myös vessatuotoksensa on täysin käsittämätöntä ettei tuota videota vaan saa aikaiseksi.

        Valitettavasti elämme nyt maailmanhistoriassa aikaa jona KAIKKI josta ei ole videota ei sitten kertakaikkiaan vain tapahdu.

        Itseasiassa, tässä kun tätä kirjoittelen tajusin mistä saattaa olla kyse. Onko sulla tavoitteena mahdollisesti kaasuvalottaa mimicry-uhrit siihen etteivät vain julkaise videoitaan koska se paljastaisi SINUT?


    • Anonyymi

      Kun olin armeijassa, siellä sitä vasta matkittiinkin. Kaikki hankkivat samanlaiset vaatteet, melkein samanlaisen kampauksen, kävelivät samaan tahtiin, puhuivat esimiehille samoilla sanoilla ja jopa järjestivät kaappinsa ihan samalla lailla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe