Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen laittomuutta...

Anonyymi

Tälle sivustolla ei ole Lain puolustajilla asiaa siellä palvellaan Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen avoimesti laittomuuden herroja:
https://www.etlehti.fi/keskustelu/18073/jumalan_etsinta?page=1999&changed=1570817656
-
Kumpi on oikeassa:
-valone-Käyttäjä698
50514/39038 |klo 9:38 | 19.5.2019
"Kristus on lunastanut meidät vapaiksi lain kirouksesta tulemalla itse kirotuksi meidän sijastamme."
-
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
----------------------------
Syyttömiäkin syyttävä laittomuuden tuomari, toivottavasti tarkoittanee vain helluntalaisia.
-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
"Se laittomuuden herra meissä on se paha, se saatanan voima, josta emme pääse irti, jota vastaan taistelemme, ihan jokainen."
----------------------------
Johanneksen evankeliumi:
7:19 Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"
-
https://www.etlehti.fi/keskustelu/18073/jumalan_etsinta?page=2292#comment-306988
-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
"Se laittomuuden herra meissä on se paha, se saatanan voima, josta emme pääse irti, jota vastaan taistelemme, ihan jokainen. Eikä uskontunnustuksella ole tässä asiassa mitään tekemistä.
Jumala on, Kristus Jeesus oli, Pyhä Henki on. Ehkä Jumalakin oli, kun kukaan ei ole ihmisistä häntä tavannut, ei Mooseskaan, kuuli vain "äänen". Ehkä Jumalakin on kuollut, niin kun Jeesus."
-
Helluntalaisillekkin ilmeisesti kelpaa vain näiden opit:
kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen todellinen jeesus, kristittyjen historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
---
2,7-miljoonaa €uroa amerikan herroille suomen vanhuksilta kavaltaneita tulee varoa;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b38f2da2-d165-4eb1-aa25-4f734b7566ae

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko nähnyt E.T.

    • Anonyymi

      "Hyväuskoisilta vanhuksilta kavaltanut suomalainen ex-kirkkopomo vankilassa Floridassa – nyt haetaan kadonneita miljoonia"

      Ihme että tuosta ei ole isompaa kohua noussut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe