Suomea koetellaan; siksipä on valmistauduttava Karjalan ...

Anonyymi

palautukseen!

"Raju Venäjä-raportti ennustaa: Venäjä pysähtyy, voimistuu, heikkenee tai hajoaa – Suomea koetellaan aina"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006031967.html

Oletettavaa on, että Venäjänmaalla syntyy samanlainen kuohuva tilanne kuin Neuvostoliiton hajotessa , että tankkeja tarvitaan!
Noina tulevina aikoina on senkaltainen valtatyhjiö syntymässä, että sen pystyy täyttämään vain venäläinen MAFIA! * ) tai vaihtoehtoisesti PUNA-armeija!

Suomessa Ei nyt tarvita senkaltaisia H. Moilasia, jotka pres. Mauno Koiviston johtamina R Y S S I V Ä T ryöstettyjen alueiden, siis ensisijassa Karjalan palautuksen!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Si_vis_pacem,_para_bellum#cite_note-1
.... voidaan varioida NÄIN: Si vis pacem para pacem – ”
Jos haluat rauhaa, valmistaudu rauhaan”

Suomen valtion täytyy nyt alkuun varautua siihen, miten käsitellään tilanne, jos Historia toistaa itseään, ja ent. Leningradista , nykyisestä Pietarista (taas)
rynnistää vaikka 1 /5 väestösta Suomeen .... turvaapaikkaa hakemaan!
Varautuminen tarkoittaa sitä, että tehdään suunnitelma! Eli sen pahimman vaihtoehdon varalle! Se neljäs vaihtoehto.

4) Venäjän valtion sisäinen hajautuminen
Se ei ole kovinkaan kaukan tulevaisuudessa: ... JOS "vuonna 2024 liittyvä seuraava vallansiirto jostain syystä epäonnistuisi nykyeliitin kannalta. Skenaarion mukaan Venäjä voisi äärimmillään ajautua sisällissodan kaltaiseen tilanteeseen."

Sillälailla!

Eiköhän ole syytää vaivihkaa ryhtyä Suomessa suunnittelemaan sellaista laajamittaista sopimusta, ryöstettyjen alueiden palauttamisesta, ettei se hallinto, olipa se minkälainen tahassa ITÄ-rajan takana , voi siitä kieltäytyä!

4

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä hupsuile. Laita se pullon korkki kiini. Eihä Suomi oo aikoihin mitään itärajan takaa ryöstäny. Palautuksetki on aikaa päivää sitte tehty.

      • Anonyymi

        Toisessa maailmansodassa Suomi oli ryöstetty, ei ryöstäjä.


    • Anonyymi

      Oikeuslaitos ei ole puolueeton, sananvapautta rajoitetaan, kansalaisliikkeet leimataan ulkomaisiksi agenteiksi, elintasokuilu on valtava, palkat ovat alentuneet vuosia, teollisuus on jälkeenjäänyt......Purkautumatonta painetta on pinnan alla runsaasti. Jos ongelmia tulee ne hoidetaan satojentuhansien turvajoukkojen voimin. Ja onhan venäläinen sitkeä, kaikken nähnyt, tottunut huonompaankin elämään, eikä pienestä valita, kunhan leipää ja suolakurkkua on pöydässä.

      • Anonyymi

        Votkua ja kvassia pitää kans olla. Pidot vaan paranee, jos pöydästä löytyy vielä aitoa voblaa, a vot harasoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe