Lehtien palstoilla kirjoitettu poliisin suorittama rekan ratsaus kertoo mielivallasta. Tämä ei ole ainut sektori. Tiloilla suoritetut valvonnat ovat väleillä myös mielivaltaisia. Tarkastuksen suorittaa eläinlääkäri, jonka ammattitaito on sairauksien hoitoon, mutta siihen se jääkin. Heillä ei ole käytännön kokemusta ja näyttää olevan vihreä aate, utopioineen. Ei tiedetä esim nautojen rotuominaisuuksia ym. Todetaan, että eläin laiha, mutta kun kyseessä tyypillinen tämän päivän holstein. Kyllä minäkin tykkäisin, että olisi enemmän lihaa, mutta kun ei niin ei. Toinen asia on, että tatkastuskertomus tehdään kuukauden kuluttua, jolloin valkeakin on musta. Olen huomannut, että näiden sanaan ei voi luottaa, enemmän kuin sika tuulimyllyyn.
Kysehän on siitä, että niiden on kaivamalla kaivettava joku virhe ja jos ei tilalla huomata, niin keksitään. Joku karja tapetaan vuodessa, että voidaan näyttää tehneensä työtä. Valvonnalle tulisi saada puolueeton valvonta, joka tarkistaa oikeellisuuden.
Nyt sitten alkaa vihreiden vasta räkytys, mutta kannattaa ensin tutustua ja sitten osoittaa sormella
virkamies mielivaltaa
Anonyymi
0
75
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571