hei. onko muita pareja jotka käyneet swinger-klubissa ulkomailla. me kävimme elämämme ensimmäisen kerran lomamatkallamme kanarialla kahdessa swinger klubissa. ja toivottavasti ei ollut viimeinen kerta:)
jos joillakin kokemuksia niin olisi kiva kuulla missä ja millainen paikka oli. aiomme ensi kesänä lähteä taas johonkin lomamatkalle kolmeksi viikoksi ja jos vaikka saisi matkan suuntautumaan samoille seuduille.
swinger-klubi kokemuksia,
8
13824
Vastaukset
- Iso-A
Meidän clubilla käy paljon saksalaisia ja englantilaisia pareja. Ovat kehuneet että suomesta löytyisi parhaat paikat. Ei olla oltu ulkomailla mutta mitä on muilta kuultu niin ei tarvitse mennä merta edemmäksi kalaan...
- meidän clubista
hei, olisi mielenkiintoista saada tietoa Meidän Clubista?
- peter
Hei!
Minulla...ja meillä on kokemusta kyllä monestakin klubista. Mieluummin sähköpostilla.- ekakertalaiset
Mikä on mailisi?
- one
Niin, no Hollannissa, jossa saa näköjään tehdä mitä huvittaa, niin on tullut kokeiltua.
Klubi oli avoinna neljänä päivänä viikosta ja perjantaina ja lauantaina vain pareille. Torstai oli esmes gangbang-ilta, jonne yksinäiset miehet pääsivät 67 euron maksua vastaan (juomat kuului tähän hintaan). Parit ja naiset ilmaiseksi. Ulkovaatteet uimahallityyppiseen lokerikkoon ja vain alusvaatteet olivat sallittuja. Ko. iltana oli kolme paria ja kymmenkunta miestä (siis hyvin hiljaista). Tulin (ja eräs toinen mies) kutsutuksi yhden pariskunnan mukaan.
Yläkerrassa oli isohko pehmustettu koroke ja määrätön määrä kondomeja ja liukasteita. Neljästään touhutessamme muut saivat tulla "esiintymislavan" viereen seuraamaan. Myöhemmin ja parin virkistävän oluen jälkeen minut kopattiin toisenkin pariskunnan mukaan.
Omistaja kertoi, että pariskuntien iltoina väkeä on runsaasti. Edellisenä lauantaina kuulemma 120 pariskuntaa. - Anonyymi
Sw-klubi lähettää minulle törkeitä mainoksia. Poliisin avustama tulemme sulkemaan tämän sivuston, terv. Arto.poliisi
- Anonyymi
Nyt Arto korkki kiinni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173762Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403017Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102894IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm402231Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801153- 791019
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul355950- 47935
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211866Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135833