Asiakas ei nouda pakettiaan postista

Anonyymi

Mulla on ongelma, asiakas tilaa tuotteen verkkokaupastani, maksaa sen ja ilmoittaa mihin lähetän. Lähetän sen, samoin asiakkaalle postin seurantakoodin. Asiakas ei kuitenkaan koskaan hae postista maksamaansa pakettia vaan se palautuu minulle ja joudun maksamaan palautuksesta postimaksun. asiakas soitti n kuukausi tilauksen jälkeen ettei ole ehtinyt hakea pakettia, voinko lähettää sen uudelleen. Tottakai, sanoin, joudut maksamaan sen 6,60 euroa postikuluja. Siitä se suuttui, aikoi valittaa ties minne. Ei aikonut maksaa vaan vaati jo maksamansa tuotteen hinnan takaisin. Käsittääkseni laki on kuintekin minun puolellani ja asiakkaan pitää maksaa minulle yhdet postikulut. Eli palautan tuotteen hinnan miinus lunastamattomasta paketista tulleet postikulut. Pääpointti asianajajan mukaan on, että lunastamaton lähetys ei ole sama kuin tilauksen peruutus.

Onko muilla verkkokauppiailla samanlaisia maksetun mutta noutamattoman paketin ongelmia?

3

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.