Asiakas ei nouda pakettiaan postista

Anonyymi

Mulla on ongelma, asiakas tilaa tuotteen verkkokaupastani, maksaa sen ja ilmoittaa mihin lähetän. Lähetän sen, samoin asiakkaalle postin seurantakoodin. Asiakas ei kuitenkaan koskaan hae postista maksamaansa pakettia vaan se palautuu minulle ja joudun maksamaan palautuksesta postimaksun. asiakas soitti n kuukausi tilauksen jälkeen ettei ole ehtinyt hakea pakettia, voinko lähettää sen uudelleen. Tottakai, sanoin, joudut maksamaan sen 6,60 euroa postikuluja. Siitä se suuttui, aikoi valittaa ties minne. Ei aikonut maksaa vaan vaati jo maksamansa tuotteen hinnan takaisin. Käsittääkseni laki on kuintekin minun puolellani ja asiakkaan pitää maksaa minulle yhdet postikulut. Eli palautan tuotteen hinnan miinus lunastamattomasta paketista tulleet postikulut. Pääpointti asianajajan mukaan on, että lunastamaton lähetys ei ole sama kuin tilauksen peruutus.

Onko muilla verkkokauppiailla samanlaisia maksetun mutta noutamattoman paketin ongelmia?

3

<50

    Vastaukset

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

      Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      127
      4450
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

      Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      126
      3935
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

      Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1111