Nyt on niin jännät paikat että - tarttuuko Herra pastori lusikkaansa vaiko eikö....?
Olen itkenyt koko viikon varastoon huomista Salatut Elämäämäätä varten!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Määkään en jaksa miklään oottaa huomisia Salkkarreita.
- Anonyymi
Illalla plörähtää salkut taas telsusta.
Sitä ootellesss ollu kädellä jo pari kertaa.- Anonyymi
Mä taas vedin vaipat päälle siltä varalta että plörähtää. Kummasti noi salkkarit pistää suolen toimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas vedin vaipat päälle siltä varalta että plörähtää. Kummasti noi salkkarit pistää suolen toimimaan.
Mulla suoli alkaa toimia jostain syystä aina ku meen kirjastoon. Varmaan innostun niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla suoli alkaa toimia jostain syystä aina ku meen kirjastoon. Varmaan innostun niin paljon.
Kirjastossa on hyvä päästellä oikein kunnolla tulemaan!
- Anonyymi
Ei mikään ihme kun katsoo Suolikaasuisia elämiä.
- Anonyymi
Kuka katsoo Suolikaasuisia Eläimiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka katsoo Suolikaasuisia Eläimiä?
Minä! Enkä pelkästään kato vaan myös haistan! Tuoksuu hyvältä!
- Anonyymi
Mullakin on incel vatsassa, kun en voi tietää kakkiiko Saltsut vaiko eikö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772